-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
nincs
#67102: nézd, én most azt is meghallom, ha a motortérbe tévedt légy pukizik egyet a boldogságtól, hogy ilyen jó helyen lehet, úgy hogy biztos csöndes a gumim... most fel is figyeltem rá (zárt ajtó, ablak mellett) hogy mi ez a gördülési hang, aztán rájöttem, hogy a mellettem levő yarisból jön... szerintem csendes, nincs hangja.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz szőröscica #67103 üzenetére
Az csak a gyári gumira vonatkozó adat.
A gumik megfelelő nyomása márkánként/típusonként eltérő.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
TaaT
veterán
Hát b+ ilyet tényleg nem
Give them hell Ukraine!
-
Laraxior
titán
Kár, hogy nincsenek az ablakok körbefóliázva, de nekem adja
de hát nekem elég fos ízlésem van[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
vendingo
veterán
válasz szőröscica #67108 üzenetére
Nem tudom autóknál hogy van, de motoron (már többször kitárgyaltuk a motoros topicba), hogy gyártónként eltérő a megfelelő nyomás, hiába van fent ugyan az a méret.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
giigz
veterán
válasz szőröscica #67112 üzenetére
És ilyenkor jön el az a kérdés, hogy akkor most elől-hátul különböző legyen a nyomás, vagy ugyanannyi? Mert a Vredi honlapján előlre 2,2-t ír, hátra 2,4-et... Nem úgy szokták, hogy mind a 4 kerékbe ugyanannyi?
-
vendingo
veterán
Ezek szerint mégse az a megfelelő, ami a b oszlopra meg a tanksapkára van írva..
Vagy a vredestein tudja rosszul.joamilestoné: Nem állítottam tényként. Azt írtam, hogy: "nem tudom autóknál hogy van. "
Tényként így hangzott volna: Az a megfelelő, amit a gyártó megad az adott gumihoz![ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #67112 üzenetére
Hát nem tudom, csomó gyártó meg rohadtul nem adja meg, mennyi kell bele. Legalábbis good year-nél lófaxt se találtam tavasszal amikor néztem.
-
blt.62
őstag
Síma H4-es izzót használok a picassomba, de egyszerűen nem vagyok megelégedve a fényerejével. Tudnátok olyan izzót ajánlani amelyik valóban odavágóan világít is? Olyan izzó kellene amelyik nem teszi tönkre a foncsort és a búrát ami nem is tudom,hogy üveg-e vagy műanyag a picassoba.
Szerintetek a Hella H4 standard izzónál jobban világít a Hella H4 +50%-os izzója? Használ valaki ilyen izzót?
Régebben volt nekem ilyen "erős" xenon hatású izzóm,de fél évente cserélni kellett,és nem volt olcsó. Picassóba kellene.MegtorloXp
-
szőröscica
addikt
Nem, teljesen normális, hogy különböző nyomás van elöl és hátul.
Látom nagy a káosz a fejekben.
Az AUTÓGYÁRTÓ által megadott nyomásra kell fújni a kerekeket. Most azért a Vredestein oldalát linkeltem, mert ott találtam egy kereshető adatbázist, amiben azok is megtalálhatják a szükséges nyomásadatokat, akiknek valamilyen oknál fogva az autójukról hiányzik a szükséges nyomást jelölő matrica.Vendingo, Te pedig ezt írtad: [link]
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #67117 üzenetére
Ez teljesen balfasz értékeket ír ez a kereső
Amúgy az előző Yokohamával jó volt a gyári érték, GY-t meg többre kell fújnom .. -
szőröscica
addikt
Azért mertem linkelni, mert az én autómhoz megadott érték stimmelt a gyárival. Ezek szerint nem minden autó esetében van így. Ezért a rossz linkért elnézést kérek.
Mindenki fújja úgy, ahogy vallása szeretné. Mindenesetre az autógyárakban okos emberek dolgoznak, akik valószínűleg kipróbálták és nem véletlenül, hasraütésszerűen mondták azt, hogy legyen X bar elöl, Y bar hátul.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz szőröscica #67121 üzenetére
Oké, rendben, de pont nem autógyártós oldalt linkeltél.
Minden jószándékod ellenére, elég nehéz olyan oldalt találni, ahol rendesen fel vannak tüntetve az értékek. Itt 2,3-2,3 van a tanksapkánál, mint ajánlott érték normál használatra, a linkelt oldal meg 2,9-3,0-akat ír. Kitapasztalva meg 2,4-2,2-vel használom. Talán a micslen oldalán voltak egészen közeli értékek.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
szőröscica
addikt
válasz tomcsi23 #67122 üzenetére
Nem tudok sajnos olyan oldalról, ahol ez így egyben le lenne írva.
Nyilván a helyes érdeklődési sorrend szerintem: B-oszlop/tanksapka, ha ott valamilyen oknál fogva nincs (gondolom törés/fényezés miatt), akkor kézikönyv, ha az sincs meg, akkor pedig lehet kérdezni/keresni a neten olyat, akinek megvan.
És persze gyakran ellenőrizni is kéne, amit bevallom őszintén, én nem szoktam megtenni. Csere után beállítom, és max. akkor nézem, ha hosszabb útra megyek (800+ km).
-
tomcsi23
veterán
válasz szőröscica #67123 üzenetére
Ha érzem, hogy elmászik az úton, pl fékezéskor, akkor mindenképpen ránézek. Ilyenkor egyik gumi szokott kicsit engedni, amire ritkán, de volt már példa. Pl. szelepnél egy kis kosz. A másik, amikor némileg (5-10 fok) változik a napi hőmérséklet, akkor szintén.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #67121 üzenetére
Nekem 2.2 - 2.0 a gyári. Az előző Yokohamával működött is kb. a 2.2, a Goodyear-be 2.4 kell ... sokkal puhább az oldalfala, azért. A yoko se volt xl-es súlyindexű emlékeim szerint. Szóval én amondó vagyok, kb. a gyári a mérvadó, de akörül az érték körül meg kísérletezős. Úgyhogy emiatt szerintem lenne értelme, meg logikus lenne, hogy a gumigyártók az egyes gumikhoz meg autótípusokhoz megadják a nyomást ...
De ez a vredestein azért érdekes, a gyári méretemhez legközelebbi mérethez a 2.2 - 2.0 helyett 2.6 - 2.9 -et ír Eleve terheletlenül előre kell több, mert 60-40 az autó súlyeloszlása .. kb. max terhelésen kell bele ennyi meg ilyen eloszlásban.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Ezt viszont nem várhatjuk el. Mert akkor a gumigyártónak minden modellel minden szóbajöhető autón végig kellene néznie, hogy mi az optimális? Azért az egy 205/55 R16-nál, ami általános méretnek mondható manapság elég húzós munka lenne.
Úgyhogy mégis marad az autógyártó által megadott érték, és ha valami nagyon nem stimmel, mint pl. esetedben, akkor lehet utánaállítani.
-
-v-
addikt
Garantált 119e km, szervizkönyv
Megnézném, az tényleg valós-e 21 éves autóban 119e Mondjuk első tulaj .. -
veterán
kellene sos help: hungariarol tudok-e balra kanyarodni a kerepesire, az arena plaza fele?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Kornel
veterán
-
neduddki
nagyúr
válasz blt.62 #67129 üzenetére
HI!
arra figylej hogy a ge es osramm 13.2V a filips meg 12,7V-ot tekiit referenci afeszucsegnek, ha ezt tudod szolgaltatni akkormeglepoen sokaig foga birni, de ahogy emlkedik a fesuzseg ugy csokken az letartam /a egyeb zavarok meg meg jobban temetik /
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
válasz tomcsi23 #67133 üzenetére
gondolom az is belejátszik, meg a fizetéses hétvége, de a legfőbb ok szerintem ez: Csak úgy lezártak egy sávot, megszívatták az autósokat
Vitézke Dávidka nagyon nincs a helyzet magaslatán, úgy néz ki itt csak mennek a dolgok maguktól, ami a közlekedést illeti... azaz nem mennek
-
DeFranco
nagyúr
Tudom, koszi, olvastam meg ott van a tanksapkan is. A barummal kb. 2.3-at erzek optimalisnak, alatta kicsit nyulik a gumi.
Ezt a dunlopot most kb. 2.2-re fujtam, de lehet eleg lesz, pont fickosnak erzem igy. Kemenyebb az oldalfala, lehet azert, de lehet itt meg az ujdonsag varazsa.
A debica 2.3-nal razott.
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Politika
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gumi és felni topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen