- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Battlefield 2042
- EAFC 24
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- SGF24 - Ilyen lesz a Delta Force: Hawk Ops
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Le Mans Ultimate
- Diablo IV
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
nem, én mindent magamnak csinálok, és mivel mindig jófej vagy sose kérek el pénzt magamtól szóval így tényleg nincs rálátásom, lehet ezért sokaltam, plusz nekem 3 ezer volt a javítóív, de mivel nem mai autó, így kár volt magamban ehhez hasonlítani az árakst. mea culpa
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz hobizoli #84953 üzenetére
jó akkor, ahhoz mérem mikor gtk-ra törtem az elejét, es 60 volt a munkdadíj a komplett zarhid cserenek, sarvedo cserenek, nalam ez is hegesztett.+húzópad is benne volt, a fenyezes 16 ezer, plusz a festék 4 ezer. es ekkor mondtak h ennyi lenne a ket hatso iv eseten is a fenyezes a ket oldalra, alkatrész árak kb 13 ezer motorhaztetovel. ez volt 4 éve, ekkor még én semmit se csináltam, mert ekkor lattam kb eletemben eloszor autot, tehat meg az ismeretsegi korom se epult ki. szoval akkor vegyuk ugy, hogy ezek miatt sokaltam az árat, eddigieket meg keretik figyelmem kivul hagyni, de ez vidék, ha ezek miatt gondoltam amit, akkor megúszom a poklot?
-
hobizoli
nagyúr
válasz tomiii. #84954 üzenetére
jo...borsod megye
probald meg ezt Bp-n kornyeken vagy pl GyM-S megyeben pl
6-7eve amikor leroggyant a puttokam, az elejet 400k-bol raktak ossze fenyezessel, eleve a 4 elem fujasa metalra, mar a 1/4-e ennek huss
4 huto (viz/klima/intercooler/olaj) +hutoventi, legyszurohaz, fenyszorok stb, es kellett a komplett eleje...meg aki megcsinalta sem ingyen dolgozik
mondjuk abban volt mar elso-hatso csucsrugok+lengescsillapito (ez mar meg volt hozza elotte) is feltengelycsuklok csereje is, meg motorter teljesen ki volt bontva a tuzfalig a javitashoz, mert ebbe nem allsz be a motor melle, annyira zsufolt, meg a motorban+hengerfejben is minden tomites szimmering stb vatta ujra lett cserelve akkor mar egyuttal, ne egy osszeg amugy, de a sok kicsi sokra megy a vegentöbb drón kell ;P
-
trassher
addikt
válasz LuckyL #84955 üzenetére
A teljesség igénye nélkül:
-passat b3, b4
-audi 80 b2, b3
-mercedes w123, w124
-amerikai nagy dögök
Közös jellemzőjük a 90+ literes tank de nem szokatlan a 130 literes sem. Csüng a belük, rohadnak. A lényeg hogy menjenek. Gázolaj és benzin "importőrök" gyűjtőneve a seftes.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
tomiii.
aktív tag
válasz hobizoli #84956 üzenetére
még heves, legalabb is a kocsit egerben csinálták, bár tény, hogy 2km-re lakom a megyehatártol, szóval borsod sincs túl messze
mondjuk tényleg sokat számít vidék-pest az árak miatt, de már szerencsére mindenhol vannak ismerősök, ez is nagyon előny a pénztárca szempontjából
-
Nem3sys
tag
válasz szőröscica #84853 üzenetére
Nagy valószínűséggel ragad a geometriád.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
hobizoli
nagyúr
nem, elindultam a zoldre olyan faszan, ahogy lehet, a keresztriranyban meg vki mas ugy gondolta, hogy ez a piros meg sarga sincs -rovid zold van nekik...-, meg itt nem szoktak jonni...hat en meg akkor megis pont
jottem
a Domus-nal volt az Arpad hid felekozepso savban mentem es a keresztezodes kozepen az oszlopnal alltam a villamossineken meg a menetiranyomtol elterve 90 fokkal, ahogy bejott jobbrol meg a sotetnarancssargan, aztan elvitt magaval keresztbe
ket auto fordult be elottem meg, egy bézs S60-s Volvo, arra alltam bele a fekbe, hogy WTF?, es utana jott meg egy Bravo, na azzal kerultem kontaktusba a bal elso kerekenel, az meg elvitt magaval keresztbe
nezd csak meg, ha arra jarsz az Arpad hid fele meno egyenes iranynak a Beke ut(?), vagy ha jobban tudod ugy a korhaz feloli iranya utan lesz csak zoldje
es en a Kika-nal levo elso lampatol beertem ugy a masodik lampa ala a keresztezodesbe 25-30m-rol, hogy meg ketten befordultak elottem
az szerinted mekkora piros volt nekik, ha odaertem
raadasul a kozlekedesi rendor a Honved korhazban miutan felvettek tolem is a jegyzokonyvet elmondta hogy ott a korben 3sec-g piros van mert ez nagy ekresztezodes, azert van igy hogy kiuruljon, es az en iranyomnak csak utana lesz zoldje az elso lampanal es az utan 1sec-l a valt a masodik a keresztezodesbenaztan a birosagon mar ok elsokent alltak a lampanal es eppen csak elindultak, de megis vmi csoda folytan ok vittek el engem keresztbe megindulva, nem pedig en oket lenduletbol erkezve fekezes nelkul
a helyszinen a rendornek meg 3-n 3 felekeppen lattak a lampat egy autoban utazvahat vannak fizikai csodak, na
en meg nyilvan a 20sec mulva zoldre indultam el elore, az eleg eletszeru, nem?
nem mint az, hogy aa ezen meg atferek, mert nem szoktak itt jonni, aztan meg ja most pont detöbb drón kell ;P
-
-
#10726912
törölt tag
válasz trassher #84949 üzenetére
Kivételek mindig vannak. S üdítő hatású vállalkozók is: jól dolgozik, nem csillagászati áron, befutott vállalkozással, az ilyeneknek lesz mindig melójuk. Győrben ismertem egy palit, festő műhelye van, a környék egyik legolcsóbb műhelye az övé, profi munkákat csinál, (tudom, nem lemezmelós, de kb ugyanaz a jelleg), nem győzi a munkát, alkalmazottja is van és milliomos. De ha most kezd el valaki melózni, az nagyon nagy munka: egy ismeretlenhez nem viszi el senki szívesen a kocsiját, sem szerelőhöz, sem festőhöz, se sehová.
S pár évig ismeretlen marad az illető, ha elkezd melózni ilyen téren.
De persze itt is akad kivétel. Nem kételkedem abban amit mondasz, van ilyen, de nem csak olyan van, amit Te mondasz, azaz aki kasztnizással foglalkozik, annak nincs mindegyiknek 3 mergája. -
Kickass
őstag
küszöbcsere 1 oldalon+lakatolás+2 elem fényezése+alvázvédelem=57k
profi munka fotódokumentálva, igaz ez K-Mo.
egyébként meg te írsz fals infot a másiknak, majd kiderül te se annyiért csináltattad -mocitető fényezés, ha alapból így írod senki nem szólt volna hozzá, de azért háborodj már fel a saját hülyeségeden légyszíves
-
artiny
őstag
melyik motorral keressek fabiat (2000-2) kiadasokbol? melyik a kevesbe meghibasodo fajta?
-
runner 125
nagyúr
Index-es márkatárs lőtte Szabadkán:
Végülis addig tényleg ugyanaz, h VOL.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
artiny
őstag
válasz Kornel #84970 üzenetére
Komolyan? en regen ezt olvastam egy forumban akinek azt ajanlottak :
"Az 1.0 MPI motorral az a gond hogy ez még a klasszikus 40 éves konstrukció. Megbízható, de fogyasztásban nem a legjobb. Érdemes keresni egy 12 szelepes 1.2 HTP-t, annak ugyan erősen kerti traktor hangja van, de jól fogyaszt és egész nyomatékos. Ha vásárlás után kicserélteted a vezérműláncot és rendes szintetikus olajat töltesz bele, sok baja nem lehet.
"[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
Nah, a jobb hátsó fék már jobb, de még mindig melegebb, mint a másik három. Jó fékes szakit ismertek?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Dany007
veterán
Hehe, biciklisekről tömören. [link]
Lehetett volna még pár oldalnyit hozzáírni. Látszik, hogy csak hirtelen felindulásból írta, de azért van benne valami. -
Pitu
aktív tag
Sziasztok!
Kb. 1 hét múlva aktívan autót kezdek majd keresni. 1.6mFt-ot szánok átírás/szervíz nélkül a vásárlásra. Fontos hogy legalább 2 gyerekig kompatibilis legyen. Benzinest szeretnék, mert évi ~7-8ezer km-t használom az autót.
1.6-os Octavia-kat nézegetek, szerelőm I-es ajánlott, de én nem zárom ki a II-eseket sem. Próbálom elkerülni az ex rendőrautókat, így a fehér szín kapásból kizáró ok (+nem is tetszik). Szerintetek is érdemes ekkora összegnél inkább egy fiatalabb I-est nézni?
A másik kiszemeltem 1.4 v. 1.6-os Toyota Corolla lenne, lehetőleg kombi. Jó lenne Japánban összeszereltet találni, de nem feltétel. A Toyota híres a megbízhatóságáról, de aggaszt hogy egy lerúgott példányra szintén sok pénzt lehet azért locsolni.Előzmény: 2002-es 1.2-es G Astra. Sajnos egy balfék szerelőnek köszönhetően a gatyám ráment az autóra, ill. saját bőrömön kellett megtapasztalnom hogy eléggé alulmotorizált. (Miskolc-Szilvásvárad bükkön keresztül katasztrófa volt 2 fő + 1 gyerekkel) Ezért pl. tuti nem fogok 1.4-es 75le-s Octavia-t venni.
Ahogy az előző autómnál is, most is rászánom azt az x ezer ft-ot az átvizsgálásra. Esetleg ha tudtok a fenti feltételeknek megfelelő, megbízható, viszonylag olcsón fenntartaható autót, akkor várom a javaslatokat.
Köszönöm!
-
Pitu
aktív tag
válasz #76385920 #84982 üzenetére
Jazz-t megnéztük asszonnyal élőben, mert nagyon kicsinek találta. Nagyon praktikus autó, piros pont a tervezőknek. Viszont amikor megnéztük az Octavia csomagterét, azért tátva maradt a szánk.
Ford-ok kicsit ismeretlenek számomra. Anno mondjuk a mondeo mérete szintén lenyűgöző volt.
Ford topic-ban még után olvasok a megbízatóságuknak. -
#76385920
törölt tag
Valaha Ford értékesítő voltam. Alapvetően megbízható autók. A C-MAX fogyasztása kicsit magas, talán 1-2 lityivel több a hasonszőrű Focus-nál. Az 1.6 100LE-tól ne várj hipertérugrás szerű gyorsulást, főleg klímával. 1.6 16V TI-VCT egy fokkal jobb, de a megbízhatósága gyengébb. A többi márkáról sajnos nagyon nem tudok nyilatkozni...
Az Octavia csomagtartója tényleg brutál...
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
Azert pl ez egy jo hozzzaszolas volt:
"Napi 60 km bicikli, agglomerációból Budapestre, át a budai belvároson. Margithíd-Lágymányosi híd közti szakasz a kritikus, ott a legtöbb idióta. Sorrendben a leghülyébb a biciklista, utána a félvak/félhülye/leszarom turista/gyalogos és végül az autós.
Sajnos nem tudnak és félő, hogy nem is akarnak normálisan közlekedni a kerékpárosok. Nekem nem derogál erősen lassítani egy veszélyes kereszteződés előtt, ahol ugyan nekem van elsőbbségem, de lehet, hogy nem lát az autós vagy bajom eshet. A sok kretén meg fülhallgatóval megy bele a világba - el is ütötték az egyik okostojást a Halász utcánál, előttem. Éjjel-nappal elöl-hátul villogó LED-es lámpa, valamit talán azok is érnek. Hátizsákomra mindig rátűzve fényvisszaverő mellény, ruhámon is vannak fényvisszaverő csíkok. Balra kanyarodás előtt (is) hátranézek, mert _nem akarom_, hogy átmenjenek rajtam. Haladás _egyenesen_, nem kacsázva, nem az út közepén, kiszámíthatóan."
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
HI!
hakell hatul a hejj akkor oktavia1est felejcsed el, corollabol 2005nyara utannit nezz /hnnye de boseges..../ japot nem magyon fox tklaltniitthon
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Pitu
aktív tag
(#84985) Famalac: 1.6-ról írják hogy kevés, nagyobb motorral szerelt meg hahu-n kevés van az árszegmensemben. Pedig egész praktikus/tetszős autónak néz ki.
(#84989) neduddki: igen, toyota-ból elég szegény számomra a kínálat. Sedan, csapott meg nem megfelelő csomagtartó méretet ad.
I-es Octavia-nál a hátsó lábtérre gondolsz? Nem próbáltam még hogy mennyire vészes, mondjuk 175cm vagyok, így nem szoktam nagyon hátra tolni az ülést. G Astrahoz képest kisebb pl.? -
-v-
addikt
válasz hobizoli #84988 üzenetére
Ma én is épp bicajjal mentem melózni, erre reggel látom hogy szét fog nyílni a fejem meg ilyenek
Próbáltam sprintelni a villamossal, de nem vagyok már a régi
Semmi értelme ennek a cikknek, egyetértek ...(#84992) Dany007: hát figyelj, a nagy baj az, hogy általában aki meg akarja mondani, "mi kéne" az csak az egyik oldalt ismeri Függetlenül attól, az melyik oldal. Érdekes módon aki sokat bicajozik is, meg vezet is pl. Pesten, az autóban ülve is tud figyelni a bicajosokra, meg bicajon ülve is tudja, az autóban ülőknek mi az ami nem látható, meg mit hogyan is kéne, hogy mindenki rendben hazaérjen (plusz még haladjunk is).
Ez csak idővel fog változni, hogy összeszokik a két oldal, de ehhez még rengeteg idő kell.
Amúgy meg nagyon sokat javult a helyzet az elmúlt években, mindkét oldalról.[ Szerkesztve ]
-
#76385920
törölt tag
-
Dany007
veterán
Ez így van. Ezért sem akarom én megmondani a magamét - csak ha valaki nagyon kérdezi - és inkább olvasni más, komolyabb, racionálisabb véleményét. Még nem nagyon találkoztam elfogulatlan írással.
A valóság viszont az, hogy akikről te beszélsz ők vannak a legkevesebben. Ellenben a biciklisek nagyrésze mégcsak a kreszt sem ismeri így ha nem teljesen egyértelmű a helyzet, urambocsá' a táblákat is nézni (és ismerni) kellene, na ott már véget ér a tudomány.
Az autósok többsége legalább ismeri a kreszt ( ), de a főbb szabályokat biztosan. Ők csak szimplán bunkók (mármint egy részük).
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Politika
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Milyen processzort vegyek?
- Mini-ITX
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen