-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12600 üzenetére
Na azért egy BWS 4 lóereje után megteszi egy ideig a CBR 14...
Egy ideig.Javasolhatnánk egy fojtott RS 125-öt is, amit majd később igény szerint meg lehet csinálni 30 lóerőssé, csak az a baj, hogy az RS-ek nagy részt ronggyá vannak hajtva. Még 15 lóerősként is...főleg, mivel ezeknek még jobban kell rángatni, hogy menjen, mint a 30 lovasnak.
Tisztelet a kivételnek!A topik névváltoztatásban (is) egyetértek.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
runner 125
nagyúr
válasz koshmar #12601 üzenetére
Annó az egyik tanárom csinálta azt, h volt egy Dio-ja, rájött, h tök menő két keréken gurulni, vett gyorsan 6 hónapra egy YBR 125-öt, ez ilyen kis gyenge nékid bájk - "megtanult" rajta váltani, majd gyorsan eladta, s jött a 600-as Hornet, amit a mai napig vígan terelget.
A 125ccm kategória arra jó, h elhagyd a várost, de a következő városig már uncsi vele elmenni.
mod.
Jogosan vetődik fel a kérdés, h akkor mondjak más alternatívát. Sajnos nincs.
Régen a gyártók betöltötték a 125-250, de még a 400ccm-es lyukat is, aztán eljött az idő, h nem lett divat ilyen kategóriát gyártani, pedig biztos vagyok benne, h lenne rá igény dögivel.Bár, a Kawanak vannak próbálkozásai az utóbbi időben a 250-es Ninja-val, de olyan árért, ki az a hüle aki azt veszi, és nem egy 600-as sor 4-et pár évesen?!
...[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12602 üzenetére
YBR se le lenne rossz, csak a Yamaha b.szott kétütemű motort belerakni.
Szerintem 400 köbcenti alatt a négyüteműeknek esélye nincsen a kétüteműekkel szemben...az meg már más dolog, hogy ezért mit kérnek a kétüteműek.Apropó két ütem: A Honda már végleg leszámolt vele, ezért utáljuk is.
Én azért egy 125-ös EXC-vel kiegyeznék, mert a 40 lóerő és a 101 kiló párosa csak ígér valamit.
Azt mondják, hogy ritka egy vadállat.
Tudom, most jön az a rész, hogy a Nexusod hülyére veri.
Am tényleg megy 160-at?Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #12602 üzenetére
attól függ Milyen messze van a másik város
Más:
Simsonba tehetek AM6os (50 ccmes) blokkot? -
runner 125
nagyúr
válasz koshmar #12603 üzenetére
Engem ugyan nem mozgatnak ezek a kihegyezett 40 lovas, üzemórás gépek. Mi értelme van? Eljár az ember vele 7-8000km-t jobb esetben, ha kicsit tempózik benyelni a 10 litert, nem beszélve arról, h olajból is a legjobb kell neki, csak növeli a költségeket.
Aztán lehet bontani, dugót cserélni, majd harmadik dugó csere után hónoltatni, rosszabb esetben fúratni. Kész pénztemető egy olyan kávédaráló.Nexus-omban sok minden ki volt cserélve, kipufogótól a variátorig, légszűrő, majdnem minden ami lehetséges volt, és láttam értelmét.
Így bőven fektette a 180-as órát.Ezzel az összeállítással úgy gyorsult, mint egy 650-es Burgman. 5-6sec alatt 100-on volt 0-ról.
Jelenleg már totál gyári, szinte mindent eladtam belőle, letakarva kint van a garázsban, lassan elkezdem hirdetni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12605 üzenetére
Ezt a KTM-et egyfajta "Ha k*rva gazdag lennék" opcióként hoztam fel.
A Youtube-on rengeteg finn videó van, amin a 15-18 éves kölykök másfél-két milliós KTM EXC-125-tel/TM SMR 125-tel/ Husky SM 125-tel egykerekeznek egész nap.
Néha-néha megirigyeltem őket.
De igazad van, mert azok nagyon kihegyezett gépek, és versenyszerű körülményekre lettek teremtve, nem pedig a már fent említett egész napos csutkagázon egykerekezésre.És mennyibe fájt az összes cucc, amiket bele vettél? (Ha Malossi volt, akkor inkább ne is említsd. )
Volt már olyan helyzet, amikor nekem volt igazam veled szemben?
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
runner 125
nagyúr
válasz koshmar #12606 üzenetére
Persze, ha én is megengedhetném, h kint álljon egy versenycross a garázsban, valószínű teli vigyorral csutkáznám havi 1x, és leszarnám, h üzemórás. Sajnos a motorozás amúgy sem olcsó hobby, hát még, ha az ember egy versenygéppel űzi.
Sok, nem számoltam össze, de jobb is.
Félre értés ne essék, én nem akarom senkire rátukmálni a véleményem. Sok mindenről megvan a gondolatom, amit általában megosztok - főleg, ha tudok vele segíteni.
Innentől fogva az nekem csak egy pozitív visszacsatolás, ha mások is egyetértenek vele."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12607 üzenetére
Hidd, én is csutkáznám, hatodikban durranásig füstölném a gumit, egykerék agyba-főbe.
Mert hogy az ominózus finn videókban csak ezt látni.
Úgy beszólnék nekik, de a finnt annyira nem vágom.Régebben azt hittem, hogy te mindenhol csak okoskodsz, de k*rvára ne erről van szó!
A mondanivalód igaz, értelmes, azt írod, amit gondolsz, nem azért írsz, hogy csak úgy ott legyél, és helyesen írod le. Respect, ember! (Komolyan)
Szeretnék én is ilyen jókat irkálni, de nekem egyszerűen nem megy.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
Tothgera30
Ármester
válasz koshmar #12608 üzenetére
Szeretnék én is ilyen jókat irkálni, de nekem egyszerűen nem megy. - ...pedig ott a billentyűzet... - Bocs, ezt nem bírtam kihagyni .
A Nexus 500-as pedig bőven jó, bár ha minden igaz és beválik a terv akkor 2év múlva egy 250-es Nexust/Burgmant fogok nézni/venni, de csak 5000 km alatt és teljesen originál állapotban, olyat amiről még a nejlon üléshuzatot is most kapták le .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #12600 üzenetére
Igen már vártam vkitől. Volt egy sejtésem, h Te leszel az első
De korábban már leírtam, h nem szeretnék agyonhajtott 2T-t venni hiába megy jobban, nekem nem éri meg a sok nyüg meg a fogyasztás. 4T közül meg sztem a cbr még az ami a legjobb, azért YBR gyengébb nála. Az olyan XT szinten van kb. Igazából a 2T erejét és a 4T megbízhatóságát kéne ötvözni, de mível ilyet nem találtam marad inkább a cbr. Azt ha kimotoroztam, akk lehet érdemes letenni Akorl-ra, vagy A-ra jogsit, mert A1el sokkal erősebbet nem tok produkálni...
Egyébként ahogy Tibii91 nagyon jól mondta, BWS után valószínű egy álom lesz az is. Arra sztem tökéletesn, h Pesten szaladgáljak, ha netán beakad vmi nő akk felültetni mögém (BWS-be ezt utáltam, h sose tudtam teljesen haza vinni, mert nem akartam forgalmas úton vele menni már 2en, pedig erőben kb ugyanolyan vt mintha egyedül mennék). Esetleg nyáron évi 1x legurulni vele Balcsira. Sztem ilyenekre megfelel. Gondolkoztam, h veszek egy 2000-2002es NSR-t, de megkérdeztem sportmotoron egy sráctól akinek volt NSR-je és CBR-e is, h melyiket ajánlja, és mondta, h az NSR hiába ment, ő utálta mert szerelni kellett állandóan és h mindenképp most már a cbr-t ajánlja mert azzal semmi gond nem lesz, és valszeg kibirom h nem megy úgy..
Hát kb ez most a helyzet, ezeket összevetve a cbr-r esett a választás, de amíg nincs itt nyilván még változhat Bár már egy ideje nézelődök és nem igazán találtam jobb választást...ja amúgy a név változás felőlem is mehet Így bátorkodtam már ezt is ONba hagyni Tothgera30-tól meg már most kérek előre elnézést
-
koshmar
őstag
válasz Tothgera30 #12609 üzenetére
Hát ez xd.
Ákos: Ezek a 30.40 lovas kétüteműek tényleg nem kezdőknek valók.
8500-ig csak hörögnek, dadognak, afelett meg úgy megindulnak, hogy csak győzzön az ember váltani. A power-szelep ugye.
Jó nem azt mondom, hogy úgy mennek, mint egy 600-as CBR, de 125-ös létükre igencsak fürgék.
Egyébként amiket leírtál, arra tökéletes lesz a CBR.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
GabN73
addikt
hát azért ezt cáfolám.... Lehet hogy a 2T hátránya hogy néha-néha szerelni kell,de attól szerintem egy szintem van a kis 4Tkkel....Kezdjük is el:
Simsonom (S50) : Amíg megkapta a !4! éves generált semmi baja sem volt.Egyszer gondolt egy olyat hogy a dugó kampec,de gyári henger van/volt még rajta.Akkor is csak én voltam hülye,kicsit túlmelegítettem...Lényeg hogy utána mindent kicseréltem benne,csináltattam rá egy rezonátort,kapott egy nagyobb fúvókát és láss csodát: 90et mentem vele! (henger gyári 50es volt,2 fúrással.) Egyszer sem hagyott az út szélén...
Haverom Mitoja: olcsón megvette, (olyan állapotban is volt),kicsit csinálgatta hogy megbízható legyen.Utána csinált egy felújítást 90e forint értékben.Simán megy,semmi baja,megbízható.
Haverom NSR-eendbeszedett gép volt,külföldi papírokkal,rendszám nélkül.Mito val ment egy szinten.Lehet hogy csúnyácska volt,de viszont nagyon kényelmes.
Haverom Husky SM 125-öse: 600ért megvette használtan rendszám nélkül Eleinte ment is normálisan,komoly gép nagyon.Egy kis idő múlva...Cöhh..Vicces...10-15 perc alatt meg is ragad,hiába melegíted be.
2T-t tudni kell használni és karbantartani.
Kis cibere nekem csak az ára és a teljesítménye miatt nem tetszik.Ez van.Turbo-t rá! -
Tothgera30
Ármester
Ne kérj elnézést , már elnézem , kiharcoltad a tiszteletet...
"Gondolkoztam, h veszek egy 2000-2002es NSR-t, de megkérdeztem sportmotoron egy sráctól akinek volt NSR-je és CBR-e is, h melyiket ajánlja, és mondta, h az NSR hiába ment, ő utálta mert szerelni kellett állandóan és h mindenképp most már a cbr-t ajánlja mert azzal semmi gond nem lesz, és valszeg kibirom h nem megy úgy."
Igazán nem értem az olyan embereket akiknek állanódan szerelni kell a motorját . Nekem is mondták hogy MZ-t ne vegyek, mert sokat kellesz szerelni, hát őszintén, a Simsonomban évente kellett gyújtás állítgatni, míg az MZ-hez csavarhúzó csak addig írt míg lecsavartuk a tükröket hogy berakjuk a Transitba, és az is eladásakor volt . Haverom meg 125-ös RS-t vett Olaszból, gyári bontatlan blokkal és azóta is boldog tulajdonosa és most a 20 ezredik km-t tekeri bele, azt hogy mennyit volt szerelve az a motor, talán leírható abból hogy éjjel-nappal motorozik mert ezzel jár munkába és egyidejűleg a hobbija is a motorozás . Szóval hogy is mondjam, vannak széthajtott gépek, igen azokat szerelni kell, meg vannak az olyan ketyerék amik még sokat elmennek, mondjuk a CBR pont az a gép amit nehéz megölni és ezért nem is ölik meg, hanem a hülyegyerekkomplexusosak és raktétacsuklójúak (itt általában a fiatalabb korosztály elmebeteg képviselőiről beszélek, de nem általánosítok) hogy inkább megvetetik (saját kereset max. diákmunka révén, de olyan ritka mint a nőknél előforduló hererák) a 2T 125ccm-es gépecskéket és szépen kihajtják a lelküket, és aki normális vevő meg alig talál ilyen típusú megkímélt gépeket . Így ne arra menjen ki a játék hogy az NSR-t sokat kell szerelni és azért nem azt vetted, ez nem igaz, épp az a lényeg hogy a piac tele van szarráhajtott gépekkel és nincs jó áron egy normális 2T, így marad a megölhetetlen 125 4T CBR, ami nagyon jó kis motor, csak hát ott az a bizonyos üres folt, tehát kicsit gyengécske lesz . Régebben én is rákattantam az XT-re és ehhez hasonló futárlelkű gépekre, de miután ki is próbáltam párat már igazán nem vonzott, szóval inkább az MZ-é a lelkem, tehát ha teheted akkor valami megkímélt 2T 125-öst nézegess (ugye ehhez még gyűjteni kell), ha más nem, (megfelelő jogosítvány megszerzését követően) veszel egy kicsit nagyobbat, mondjuk egy 250-es 4T szerintem bőven elég, vagyis nekem az lenne .
Bár ...CBR példa... ...NSR példa... is van ennyiért. Az YBR meg szintén nagy kedvenc, mert egyfajta hangulata van.
...uh, hogy félre fogjátok érteni azt a hsz-t, de csak is azért mert bonyolult, de már sokszor elhangzott a véleményem...
#12611 Tibii91: Pár év múlva röhögni fogsz rajta, én is így kezdtem (más is), azután egyszer csak belejöttem...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #12613 üzenetére
Hát most mindegy, h fogalmazunk, de ahogy Te is írtad alig találni olyan 2T-t amit nem hajtottak szét, így nem kell szerelni. Mondhatni az újabbak közül (NSR, mito, rs...) nem is látni ilyet nagyon. MZ az más. azokat ált. olyanok használják akik meg tudják becsülni. (bár erre is látni rossz páldát:/) Most tuti, h veszek tavasszal annyi pénzért amennyim van motort, nem érdekel már semmi, h most nagyobb jogsival szarozzak, vagy még egy évet gyűjteni, h jó állapotú 2T-t vegyek. Nem. Én most veszek motort. És most jelen állásban mindent egybevetve a cbr kerül ki győztesnek.
jah az a cbr kicsit el van szállva a hirdetésben
-
akos3
addikt
válasz GabN73 #12612 üzenetére
Jo most hagyjuk a szimó témát, úgy érzem vhogy msot nem jön ide Bár a motogenerál szépn hangzik
A többire reagálva: Tod kinek kell olyan motor amire még rákel költeni 90 ezret vétel után, h menjen vhogy...husky-ra meg nem is reagálnék. Te is leírtad, h megrakadt egyből
Jó most komolyra forditva a szót, nyilván sok függ a használattól, de mire hozzámkerülne egy 2T addigra a hülyegyerekje előttem már szétnyelezte így én kapk egy romhalmazt... -
runner 125
nagyúr
Megértem, szokásos piszka volt csak.
..tényleg ez a legnagyobb gáz, h nincs több alternatíva. Hány 125ccm-es utcai váltós motort lehet most itthon megvásárolni?! Jó, ha van 4-5 típus..
A legnagyobb hiány szerintem a 250-400-as sor 4-esekből van. Én ezeket kezdeném el gyártani ezerrel, hiszen sok fiatal (akár lányok) megízlelhetné a motorozás érzését, ugyanis ezeknek már megvan a feelingje.
Sok szerencsét a CBR-hez!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
GabN73
addikt
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #12616 üzenetére
jahjah ebben teljesen igazad van, h alig van választék. Ezért is vok gondban, és maradt a cbr. Bár annyira nem sajnálom magam, mert sztem jól néz ki (k*va virslikerekei ) meg azért már erre lehet azt modnani, h motoron ülök Feljebb mondjuk én nem nézelődtem még, de elhiszem Neked, h ott sincs..
(#12617) GabN73 Elhiszed nekem, h annyira nem értek az egészhez, h fel se tom mérni, h mennyit kéne még rá költenem? Meg úgy eleve h hangzik már h vettem egy motort szia most viszem generálra
am a 2004től gyártottat néztem, karbis jobban bejön meg hát azért az olcsóbb is jóval..[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
-
koshmar
őstag
Reagálva az összesre:
Egy 125-ös kétütemű motor teljesítményét egyetlen egy négyütemű sem tudja felülmúlni!!!
Egy nagyon kis pöccös 125 4t esetleg 15-17 lóerő, 150-es "tuning" hengerrel esetleg 20.Egy Gas Gas SM 125-ről nem is beszélve.
Tudom, hogy szervizigényes, drága, tudni kell vele bánni, de a a teljesítmény, ami lead, hihetetlen. Ismétlem: 125-ös létére.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
koshmar
őstag
válasz GabN73 #12623 üzenetére
A CR500-ra azt mondják, hogy egyszerűn KEZELHETETLEN.
Krosszpályán a legprofibb ember keze is két kör alatt bedurran.Nekem haverom egyszer egy KX250-nel ment.
Azt mondta, hogy valami elképesztő..
Egyestől harmadikig vagy folyamatosan kapar (aszfalton is lazán), vagy egykerekezik.
Négytől hatig húz mint a barom.
Pedig a gyerek a 900-as ciberéjéhez van szokva, ez pedig egy 250-es krosszmotor..És még szó sem esett az 500-asokról.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
runner 125
nagyúr
válasz GabN73 #12617 üzenetére
Ezt most ironikusan kell érteném?
Ha igen; motorozáshoz ész kell, nincs mese. Komolytalan embereknek nem való.
Nem vagyok szent, én is csináltam a Nexus-szal fasságot (kanyarban előzés, szembe meg jöttek), de egy életre szóló emléket adott. Centiken múlott. Ha, komolyabban belegondolok még most is megizzad a tenyerem.
Ilyen, vagy ehhez hasonló hibákat minden motoros elkövet, és tanul belőle.Szal', aki 250-400-as sor 4 gépet venne, gyanítom, h tisztában van a saját maga tudásával, és kellő önkontrollal bír.
..egyébként meg ezerszer lerágott csont, de meghalni elég egy 50-es robogó is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12625 üzenetére
*faszságot*
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
runner 125
nagyúr
válasz koshmar #12626 üzenetére
Te, most ezt komolyan gondoltad?!
Tisztában vagyok vele, de nem szokásom semmi vulgáris kifejezést egy az egybe helyesen leírni, csak, ha valaki nagyon kihoz a sodromból.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12627 üzenetére
Ja hogy csak ezért ferdítetted el a szót...
Hát ez zseniális.Ebben az esetben meg sem szólaltam, Hannibal bá'.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
Tothgera30
Ármester
válasz koshmar #12624 üzenetére
Hát az a KX250 nem olyan vadállat . Azért én mentem vele és nem igazán szakít szét, persze lépeget, meg ugrik, de minden attól függ mihez viszonyítjuk, ha az emberke 900-as CBR-hez van szokva, akkor egészen más lesz neki egy verseny 2T . Épp az hogy 1-2-ben húz igazán egy sor 4-eshez képest, aszfalton meg nem igazán kapar, ha nem direkt akarja a pilóta . Jó, hát ne utcai motorokhoz hasonlítsuk őket, ugye a szervízigényük se ahhoz hasonlítható . Bár ehhez a géphez ész is kell, én mikor mentem vele óvatosan kezeltem a gázt, mert itt már vége van a vicc kategóriának .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #12625 üzenetére
Meg,persze.Bár aki teheti az úgy is egy ezres gépet vesz egyből..mert hát a,az má' megy 300al dicsak'.Jobb esetben hamar ráérez,és sokáig van mákja,rosszabb esetben elkövetkezendő heteken belül a kórházban lesz az illető az intenzíven...Nem mind1 hogy milyen tapasztalattal ül rá az ember egy 1000res gépre.Na meg igen...Az ész hiánya.
Nekem pl a motorozás nem a mások előtti villogást jelenti,hanem a szabadságot.Legyen az bármilyen motor(kivéve robesz [na jó,a nagyobbak,de az izomagyú 70es tunyingtudjaatökömmi húzomagáztoszt'dicsakmegy-ek nem]) Valaki azért vesz mert hú de jó lesz 300al menni,meg átlag 120al.... -
runner 125
nagyúr
válasz GabN73 #12630 üzenetére
Szerintem pont nem.
Én is vehetnék a Nexus után 1000-es GSX-R-t, de amikor pü.-ben kaptam a motoros topikból egy 750 Gixer user-től egy videót róla, letettem róla.
Ugyanis 200-nál a pályán célegyenesben még gázra kerékre állt. Nah erre nincs szükségem.Az ezres kategória tényleg a vérprofiknak van.
Had kérjelek meg, h tegyél egy szóközt a vesszők és pontok után, olyan nehéz^^ így olvasni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12631 üzenetére
Nem kötekedni akarok, de szerintem egy 750-es sosem áll kerékre gázból 200-nál.
A SBK angol újságban olvastam, hogy 120-150-nél még ippen fel lehet verni kuplunggal kerékre (másodikban...).
Eddig egy olyan motorról olvastam, ami 200-nál kerékre veri magát gázra:
MCExpress Suzuki GSX-R 1000 Turbo (222 LE, 333 km/h végsebesség).Most lehet azt mondani, hogy mit pofázok, még sose ültem olyanon, meg ilyenek.
De ez az én véleményem. Hiszek az SBK-nak/Motorradnak.Esetleg azt tudom elképzelni, hogy valami emelkedő végén fellibbent az eleje, és onnastól már van ereje fent tartani.
[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #12621 üzenetére
Nekem spec talán a repsol tetszik a legjobban, de nem a szín lesz a legdöntőbb szempont!
Látom hamar ment, a topic átnevezése Márk te voltál a közbenjáró? mert akk köszi
-
Tothgera30
Ármester
válasz koshmar #12632 üzenetére
Itt annyi a bibi hogy 120km/h-nál még igencsak elbírja az egyest. Tehát olyan 150km/h, 1. és emeli az elejét, azután kb. 180km/h, 2. és szintén emel... 200km/h-nál nem igen lehet egy stock gépet egy kerékbe kapni, de ha kipróbálod és túléled akkor fizetek egy rekesz sört, mert én össz-vissz 3 ember ismerek aki kiemelte és 200 akárhány km/h-ig tartotta. Persze ha autóval mentél már 200km/h fölött, akkor szerintem tudod miről beszélek, és akkor még nem is motorra gondolunk, mert ott borzasztó a 200km/h. Tehát ennyit erről . Kedvenc GSR R videóm pedig 1080p-ben ez lenne.
#12633 akos3: Repsol tényleg ütős, de ha már veszel akkor az új lámpásat vedd inkább, azért kissé durvábban áll neki az a fejidom . Egy várdi srácnak van egy újab fehér, egész nyáron láttam, az nagyon szép, azt hiszem sportmotor-on is fent van .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
koshmar
őstag
válasz Tothgera30 #12634 üzenetére
Igazad van, egy GSX-R 1000 160-nál tiltja az egyest, 210-nél a kettest!!!
És a nagy arcok meg negyedikig felváltanak városban...A tiltásig egykerekezéssel az a baj, hogy ha mondjuk egyesben kihúzod leszabályzásig, akkor iszonyatosan lecsapja az elejét, mert a tiltástól a motor megtorpan.
Hát el tudom képzelni, hogy milyen lehet a 200...motoron főleg.
Bezzeg Ghostrider a Hayabusát még 320-nál is egykerekezette.
Mondjuk 500 lóerőnél ez érthető.Amennyiben szeretnénk folytatni a témát, javaslom, hogy kússzunk át a Motoros topikba.
A GSX-R 1000 nem kismotor.Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
Tothgera30
Ármester
válasz koshmar #12635 üzenetére
Újat nem mondtál, a témát meg nincs értelme fojtani. Ez a Ghost Rider meg egy utcai kamikaze, bár 320km/-nál nem egy kerekezett, picit kevesebb volt és azt is motorral mérték, szóval nem igazán pontos adat, de azért tisztelendő, de én nem csinálnám.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz koshmar #12632 üzenetére
Lehet nem volt egyértelmű, de a srácnak van 750-es, s a linkelt videón volt az ezres - ami kerékre állt 200-nál.
Ezért is írtam, h erre nincs szükségem.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12637 üzenetére
Na így már értem.
Tothgera: Akkor nem folytatjuk és kész. Rajtam nem múlik.
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
GabN73
addikt
válasz runner 125 #12631 üzenetére
Jó,nézzük azokat akik 125ös / 50es motor után ülnek rá és egyből nyélgáz és a 18-19 éves korosztály.
Kössz, hogy szólsz,nemrég váltottam monitorról TV-re, kicsit messziről nézem így nagyítanom kell az oldalon, és úgy tűnt mintha már lenne szóköz
-
akos3
addikt
válasz runner 125 #12639 üzenetére
-
runner 125
nagyúr
válasz GabN73 #12640 üzenetére
Szerintem ritka ez manapság.
Legalábbis egy ilyen motor használtan is 1m +
Így kevesek tehetik meg, persze előfordul.De, - ahogy írtam már - motorozás fejben dől el, aki erre a hobbyra adja fejét kellő önkontrollal kell bírnia - s, be _kell_ tartani a kötelező lépcsőfokokat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #12634 üzenetére
Megkerestem, mert azt hittem erre gondoltál,de látom, h ez nem váradi Ez szépen átfényezte, de azért kér érte egy rendes árat is
Amúgy nekem nem tetszik jobban az új fejidomos. Asszem abból nem is jött ki repsol sem. meg kb 420-430am lesz, annyiért meg nem kapok rendszámosan új fejidomosat. meg vhogy a karbisba hiszek, de megindokolni már nem tom -
nandude
tag
Ha már itt is van kis motoros topic...
Van egy KTM 40 TL-em. Ez egy nem annyira ismert segédmotorfajta. Tavaly vettem úgy, hogy nem pörgött ki teljesen a motor. '91-es évjáratú 50 köbcentis, Morini blokk van rajta, membrános. Tehát nem pörög ki rendesen a motor. 4 sebességes, 4.-ben kb 50 kmph-nál ledadog és nem megy tovább. A kipufogó ki van takarítva rendesen, volt már rajta másik karbi is (most bing 17-es van rajta), tirisztoros a gyújtás, a tirisztort és a trafót másikat is kipróbáltam, és dettó ugyanez. Vidik: [link] és [link]Nagyon remélem valaki tud erre megoldást...
-
Tothgera30
Ármester
Nah, megtaláltam, erről lenne szó, a gyerek testvérének pedig ez van, szóval gondolom apuci megvette... Bár sokat láttam az egyik autósiskolánál, egész nyáron ott álltak. Őszintén megmondom, nekem is jobban bejön a karbis, bár az új fejidomos gép kicsit agresszívabb beütésű, erős napsütésben pár száz méterről 600RR-nek is nézhetném. Nekem a HRC színezésű is tetszik, sőt el is fogadnám így az MZ után, de annyit nem adnék érte amennyibe kerül. A 420-430k-hoz még gyűjts egy kicsit, mert annyiért nagyon az alja közül válogathatsz, és nézd meg ezeket: 01, 02, 03, 04.
ui.: Ez tök érdekes...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #12645 üzenetére
Jah azt már láttam, csak nem tudtam h arról beszélsz, fehérebebt kerestem vmiért Kiváncsi vok, h alakult ki h az egyik cbr-t másik cbf-et evygen, azlrt a cbr jobban megy vmennyivel, pár lóval erősebb is..
Azért találni jókat ilyen áron is, pl itt vagy egy meg még egy. Meg van egy csomo olyan aminél meg kell kérdezni, mennyit ment mert nem irta..de még annyira tél van Többet sajna nem igazán tok most összegyűjteniszerk:
jah amit küldtél, az tényelg elég érdekes. mind fejodomban, mind pedig fényezésben...
[ Szerkesztve ]
-
koshmar
őstag
válasz runner 125 #12642 üzenetére
A lépcsőfokok betartása ma már egyszerűen ciki. Sajnos.
Pedig igenis így kellene!Konkrét példa: Itt Újfaluban van egy faszi, 250-es ETZ után vett egy Suzuki GSX-R 1000 K7-est. (> 185 Le)
Állandóan alapjáraton jár mindenfele, ráadásul a C programban - ami 136 lóerőt ad.
De ha ez nem lenne elég, akkor vett rá egy full Bódis-rendszert- kb. +7 lóerő...
Másik gyerek meg 125-ös RS után CBR600F-et...Tisztelet a kivételnek!! Pl.: Lövey Ádám.
Vagy Mókus, Hidi Miki, Angyal Zoli.Fúú, nem semmi volt a legutóbbi hármat élőben látni Madarason.
De ez már tényleg nem ide tartozik.[ Szerkesztve ]
Egy medvével nehéz beszélgetni, mert gyakran félbeszakit..
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen