-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zombei
aktív tag
válasz macilaci78 #91250 üzenetére
Meg mondjuk ha nagyon akarnak egy mérőpaddal is megfingathatnak a kopp gyári 50-essel is. (Mert vagy nem is volt benne fojtás, vagy már kikerült belőle...) Bár ilyen formában legalább biztosítási gond nem merülhet fel.
-
macilaci78
nagyúr
válasz zombei #91251 üzenetére
De még a fojtásokkal együtt is. A tervezési sebesség max 45 km/h, amiben benne van a közegellenállás, egy akármilyen termetű sofőr súlya, stb. A padon meg egyik sem érvényesül igazán, a fojtások érvényesülése is széles tartományban szór és ott van még mondjuk a szíj kopása a CVT váltóban. Hát persze, hogy egzakt mérésre alkalmas.
Első ezres szervizen kérés, kérdés nélkül vették ki a fojtásokat. Na nem mintha feltűnt volna, mert bőven nem nyeleztük anno.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
vendingo
veterán
válasz Elementgamer #91247 üzenetére
Nem tudom, nem én intéztem.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
dellfanboy
őstag
válasz Elementgamer #91247 üzenetére
amíg a hollandoknál éltem mindig láttam ilyesmi ellenőrzést, (még külön yt csati is van) főleg tavasszal iskolák körül elég surun, és ahogy nézem mo-n is kezd terjedni...
[link]szóval nem biztos, hogy kell okoznod bármi balesetet
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
macilaci78
nagyúr
válasz dellfanboy #91254 üzenetére
Igen, csak amíg a hollandoknál van fékpad, addig a magyar megfogalmazásban a "majd megmérik egy mobil fékpadon" helyett a "majd megmérik a mobil fékpadon" is helytálló.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
KTMHobby3
tag
válasz macilaci78 #91250 üzenetére
A kereskedőnek le kell írni a ccm-et, mert ha nagyobb, csak rendszámosként adhatja el. Ha ennek ellenére SMKP-ként adja el, okmány hamisítást követ el, ami büntetendő cselekmény.
-
-
zombei
aktív tag
válasz macilaci78 #91257 üzenetére
Talán olyan esetben átháritható a felelősség, bár ez biztos nem lenne gyors peresekedés.
-
KTMHobby3
tag
válasz macilaci78 #91257 üzenetére
Szerintem mindenképpen a vevőnek kell odafigyelni erre, mert ő húzhatja a rövidebbet. Olvassa el hogy mi van pontosan beírva a szerződésbe. Egy barátom vett egy 50-es Sachs-ot, de a kereskedő már a vételkor közölte hogy ki tudja cserélni a hengert 70-esre, kedvezményes áron. Ha ő ebbe belemegy, onnantól rajta a felelősség. Sajnos a kereskedők lazán veszik az ilyen dolgokat, nekik a profit számít.
-
-
beg
veterán
válasz macilaci78 #91250 üzenetére
Igazából a biztosító embere fogást keres. Ha több mint 50 ccm, akkor talál, nem fizet, jó munkaerő, spórol a biztosítónak. Csúnya szakma, de a számokat nézik. Ha kell, szétszedetik független szervizben. Haver így fizette ki egy 7-es BMW bal első lámpáját, lökőst, plusz fényezést, zsebből (pedig volt robogós kötelező bizt.)mert kymco agility 50-ben 80-as upgrade volt.
És nem ő volt a hibás, kikanyarodott elé.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
csibor
őstag
Sziasztok!
Milyen 120/90-10 robogó gumit ajánlotok? Piaggio typhoon 80-ra -
KTMHobby3
tag
Igazad van!
Mindenki többet akar kihozni a motorjából (én is). Én maradtam az 50-esnél, de tuning után dupla teljesítmény lett. Mivel tudom hogy sokkal többel megy, ezért óvatosabb vagyok. Nagy előrelépés a ledes világítás volt, mert azóta "látnak". Azóta nem kanyarodott ki elém senki. -
macilaci78
nagyúr
Persze, a biztosító nem szeretetszolgálat, de dodzsemezni a robogósokkal sem korrekt arra alapozni, hogy egy kellően alapos vizsgálódás után ki lehet bújni velük szemben a felelősségvállalás alól az esetek kb felében.
Persze a robogósok sem angyalok, legalábbis én biztosan nem.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
setup
tag
Sziasztok, ha esetleg valaki tudna használni egy ilyen benzincsapot és BP-Dunakeszi vonalon át tudja venni írjon rám, mert én rendeltem egy tartályba szerelhető verziót, így ezt nem fogom felhasználni. Vatta új, sosem volt beépítve. Ó és vörös- és fehérbort is elfogadok, sőt, ami azt illeti nem is szűkíteném borra, inkább általános alkohol elfogadóhely
-
setup
tag
válasz macilaci78 #91266 üzenetére
Van fennt a neten egy cikk arról, hogy 2014-től vezethetnek a lengyelek "B"-vel 125ccm-ig motort. A legjobb baleseti statisztikájuk 2017-ben volt úgy, hogy 2014-ben még évi 9845 motort adtak el, 2015-ben már 23.870db-ot.
Egyszerűen sokkal kevesebb motorost ér baleset attól, hogy az autósok megszokják, hogy nem kell rögtön előzni, ha 2 kerekűt látnak, mert a motoros is megy rendesen.
Ennyi.
Az álaggódást persze a kapzsi politikusok nyomják nálunk, mert alapot kell teremteni a lehúzásra. Mindegy miért fizetsz, azt is ellopják. Semmi értelme ezekre hallgatni.
Egyszerűen nem találkozik a valósággal a süket dumájuk, hogy ha lehetne itthon B-vel 125-ig vezetni, akkor fú, mind meghalunk. Mese.
Amikor téma volt elkezdtek a németekkel takarózni úgy, hogy a németeknél nincs is semmilyen vizsga. Aztán azzal jöttek, hogy hát igen, csak nálunk van vizsga, de csak jelképes az ára.
Aha, az a jelképes ár az mára már vetekszik egy használt 125ccm robogó árával és a semmire húznak le.
Bármilyen automata váltós 125-re semmi értelme. Amennyivel erősebb, majdnem annyival nehezebb is.
Ha köteleznek, hogy menjek végig egy rutinpályán, mint a németeknél az ésszerű, de semmi értelme ccm-hez kötni, mert nem tudod megindokolni, hogy mitől nem veszélyes egy ötvenessel elindulni rutin nélkül, ugyanaz, sőt veszélyesebb, ha váltós és nincs kikötve, hogy váltós 50-essel csak úgy mehetsz B-vel, ha előtte leteszed a rutint.
Csak a lopásról szól az egész, mint nálunk nagyjából minden. -
csabi324
tag
Sziasztok.
Van egy Generic Ideo 50-es típusú robogóm.
A kuplungpofából letört egy darab ahova akasztom az egyik rúgót és az egyik pofa lóg,nincs ami visszahúzza és alapjáraton hajtás van,forog a kerék.
Az lenne a kérdésem hogy honnan tudnék rendelni hozzá ?
Interneten rákeresve nagy a szórás.(Több fajta méret van belőle)
Tud valaki ajánlani egy webshop-ot ahol átláthatóan lehet keresgélni alkatrészeket mert mást is rendelnék hozzá? -
Honda567
junior tag
Sziasztok
Töltés Kijelzőnek akksihoz kötném ezt be.
A bekötés érdekelne hogy lehet megoldani.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Honda567 #91271 üzenetére
Ez feszültséget mér? Akkor elég párhuzamosan kötni. Mehet akár direktbe is az akkura, de akkor mindig szívja. Olyan áramkörre tedd, ami gyújtás nélkül nincs áram alatt és keveset fogyaszt. Töltőaljzat ha van, vagy mondjuk helyzetjelző.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
#TOTTI
őstag
Sziasztok, ma kicsit darálgattam a városban, nyélen oké a Jog R, de vagy alul vagy közepen sokat kaphat.
Ez a gyertyakép: [kép] [kép]
-Sokat kap vagy nem ég ki igazán a gyertya, most ebben a tankban a fullos castrol rs 2t olaj van. Nagyobb karbinak lehet kicsi a gyári légszűrőház, kiveszem a jó öreg pipát és adok neki egy nagyobb fúvókát a biztonság kedvéért.
Nagyon jó a járgány, de még egy kicsi van benne.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #91272 üzenetére
Érdekes, hogy eltűntek az ampermérők. Régen volt, retro motorokon, és autókon még látni. Szerintem jobban lehetett vele látni a töltés hibáit, mint a voltmérővel. Nysa mentőkön még volt.
Persze voltmérőt egyszerűbb bekötni utólag, szinte bárhova köthető. -
Honda567
junior tag
válasz macilaci78 #91272 üzenetére
Akksinak a feszültséget mérné ez. Féklámpakapcsolót is ajánlották arra is rá lehet kötni ezt.
-
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #91274 üzenetére
Azért tűntek el, mert nincs rájuk szükség. Egy jól beállított rendszer tökéletesen működik. Ma már mindegyik ilyen. Ha egy akkumlátor elérte az élete végét, azt csak cserélni lehet. Azon már semmilyen műszer nem segít.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #91274 üzenetére
Anno faterom mesélte, hogy milyen hamar kikészültek a felfüggesztések, rugók a nysában.
Persze, BKV szerkocsi volt, és az egyik oldalon hátul volt egy komplett satupad, szerszámokkal, nagy asztallal.Pont ma jutott eszembe, hogy anno a balcsis nyaralón mikor nagyfaterékkal lent voltunk, a befizetett kaját a bkv-ból mindig Zuk-kal hozták. Kiálltunk a nagyfaterral az út szélére és ott vártuk az éthordót.
Régi szép idők. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #91274 üzenetére
-
FeniX-
aktív tag
Egyébként, hogy ontopic is legyek, a kerületünkbeli edzőteremhez egy srác egy keeway x-light -tal szokott járni így volt alkalmam közelebbről is megnézni a motorkát.
CST gumik (ez az én hülyeségem) és az oldaldekliról már lekopott neki rövid idő alatt az "x-light" felirat.
Amúgy szép-szép... néha elkap a vezérhangya, hogy felülni és irány Visegrád..
Utána megnézem a telefonon a netbankot, és konstatálom, hogy "milyen sok" pénzt megspóroltam, mióta nincs motor. (átvitt és tényleges értelemben is)Meg amúgy azóta vettem 2 bicajt is, és kb. napi 15-20 km-t letekerek. Valahogy az is egyből beugrik, hogy a motoron ülve csak passzívan ülök és nincs sportértéke, csak pöfögöm el a benzint. (mióta lettem ilyen grínpísz aktivista, mi?)
[ Szerkesztve ]
-
zombei
aktív tag
Ma letudtam az éves karbantartást kicsit kibővítve az Agility 50-en. Olaj, görgő, szíj, fék folyadék csere. Most óra szerint 60-65 közötti utazót, és 65-70 közötti végsebességet tud sík terepen. Egész jó lett, a szíj két tizeddel határ alatt volt, a görgő meg kezdett kockásodni.
-
kenwood3
őstag
Sziasztok!
Hozzájutottam, egy honda x8r-s robogóhoz. Van ilyen esetleg valakinek? Lenne 1-2 kérdésem róla. A végsebessége kb 70-75 közt van. Kb 30-ig elég jól gyorsul, de 30-50 között viszont megtorpan, majd 50-tol felfele meg mint a golyó, úgy gyorsul. Emelkedőn is visszaesik a sebesség
Mi lehet ennek az oka?Ma felültem 1 régi nagyon lelakott yamaha mbk boosterre , külsőre azt gondoltam biztos széthullik alattam aztán leesett az állam. Ültem már több robogón, de ilyen szintű gyorsulással meg robogon nem talalkoztam. A tulaja 1 idős ur szerint soha nem volt piszkalva, tuningolva, mindig ilyen volt.
A másik kérdésem, hogy elérhető ez valahogy a hondával ? Szerelmes lettem ebbe a gyorsulasbaKöszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Mi az az ekezet dragasag??
-
Zoli bácsi
őstag
Délelőtti szabad foglalkozás: Minap gyanús volt, hogy a hátsó dobozban valami galiba történt, ragadt minden. Aztán ma rájöttem, a hátizsák lyukacsos oldalzsebébe volt egy energiaital, az múltkor kifolyt, bele a dobozba..... Most megtaláltam az üres dobozt, egyszerre rájöttem, hogy a dobozba folyt bele.
Szerencsére eü csomag, láthatatlansági mellény zacskóban volt, azért a zacskót kicseréltem. Minden szerszámot átmostam, száradás után wd40-es papírtörlővel átkentem......Doboz alján lévő szivacs még szárad, doboz belsejét is kimostam.
Most kipakolom a hátizsákot, az is ki lesz mosva....
Ez van, ha felrobban a Bomba (Ez volt az energiaital márkája... ) a túradobozban...
A doboz állandó tartalma. Szerencse a forgalmi is zárható zacskóban volt..
Csökkenteni kéne a tartalmat, sok......
A kék csomagon a gyári szerszámkészlet. Van még egy LIDl kulcskészlet, meg egy ilyen kombinált fogó-kés-reszelő..stb szerszám nálam. Biztosítékok tartalékba, dugikulcs, ha kulccsomó nélkül mennék el, oldalkitámasztó alátét (szélesítő), eü csomag, sisak lezárására ilyen kulcsos valami, mikroszálas kendő, sárga mellény, forgalmi.
Sok, doboz harmada állandóan foglalt. Lidl kulcskészletet minimum ki kellene venni, de abban van a 17-es kulcs, a tükrökhöz az kell, gyári készletben nincs.
Szerszámok egy bubifóliás zacskóba voltak betekerve, ne zörögjenek, de azt is kidobtam, ragadt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #91285 üzenetére
Én csak egy-egy villáskulcsot vettem, ami kellett a motorhoz. Egyrészt nem lesz foghíjas a szerszámkészlet a műhelyben, másrészt nem cipelek hasznavehetetlen szerszámot a motoron. Rossz pólóba szoktam csavarni, ami zöröghet, vagy összeverhet valamit. Így legalább van nálam rongy is, ha kell valamihez.
Munkás póló -> otthoni póló -> jazz balettes póló* -> törlőrongy az evolúciós lépcső.
Feleségem unokahúga felső tagozatos, jazz balettet táncol. A fellépőruha valami fekete cicaruhára vett itt-ott kivágott bordó póló. Volt egy rövid bemutató a ruhában, én meg megjegyeztem feleségemnek, hogy bezzeg velem meg kidobatta a jazz balettes pólómat. A lány anyja meghallotta, azóta is röhög rajta.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
zombei
aktív tag
válasz Zoli bácsi #91285 üzenetére
Én néha inkább növelem. Egyszer itt Győrön belül elhagytam az első fogaskereket, pedig nem friss szerelés volt, hanem már pár éves, meg ráhajtott alátét tartotta. Na azóta van nálam anya, meg 21-23-as kulcs is, mert áttolhattam a fél városon a vasat.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #91286 üzenetére
Nekem egy fogos/csavarhuzos/bicskas multitool, illetve egy ilyen 3-17 multi "villaskulcs" van a taskaba bedobva mindig. Kb zero helyet foglal a ketto es amit ezzel nem tudok megcsinalni, azt nem is akarom ott helyben
Egyebkent valami 3-4 dollarert vettem, szokott akcioban lenni Ali-n, annyit meger pont ilyen hurcolaszosnak. 5mm vastag eleg eros acelbol van, probaltam tobb csavarral, teljesen jol hasznalhato. [link]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #91289 üzenetére
Latod, arra van a multitool-ban a kombinalt fogo
-
d@vee
őstag
válasz macilaci78 #91289 üzenetére
Miért kellene leszedni? Legközelebb meglazul, már lesz kulcs is hozzá egyből
Ja
-
Zoli bácsi
őstag
válasz nyogo83 #91288 üzenetére
Na, ez jó ötlet, ilyet még nem is láttam.
Én még szoci motorokon nőttem fel, ott tényleg kellett a szerszámkészlet. Nem volt ritka, az út széli gyertyacsere, karburátor tisztítás, megszakító bütykölés (elment a hézag). Adtak is hozzájuk bőven. szerszámokat.
Először azt hittem, hiányosan kaptam meg a szerszámkészletet, de nem, pontosan benne van minden, ami jár hozzá. Mondjuk a 17-es kulcs kell legtöbbször, ha lelazul a tükör, vagy állítom, de az nincs gyárilag benne. Először egy racsnis bitkészletet is hordoztam, de az már kikerült, fölösleges. Hála istennek izzókészlet már nem kell. Az eü. csomagot megnéztem, először, mi van benne. Szoktam mondani, pár évtizede mentőknél dolgozom. Na, annyi jutott eszembe, hogy vérhigítót szedő fejsérült.......Vérzik rendesen, maradjunk annyiban. Hát, ezzel nagy ellátást nem fog senki végezni. A hátizsákomba alapból több kötszer van, mint a motoros eü. csomagban. Kb. a tízszerese, meg rendes fertőtlenítő (Octenisept spray). Mindegy, kötelező. Nem hiszem hogy az enyémhez valaha is hozzá lesz nyúlva, ha nálam a túrázós-horgászós hátizsák . Viszont meg kell nézni a kötszerek lejáratát, elvileg abba beleköthetnek. Tuti lejártak, még a robogómhoz vettem a csomagot. Na, meg is nézem. -
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #91292 üzenetére
Semmi szükség az ilyen kacatokra. A motort otthon kell szerelni, nem menet közben. Nálam csak gyertyakulcs, meg egy csavarhúzó van, de szinte sosem kellett használnom.
-
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #91294 üzenetére
Kicsit ez nekem is olyan volt, mint a koton. Inkább legyen, még ha nem is kell, mint ha nincs az embernél, mikor kéne.
Bringázáshoz is mindig viszek mindent. Igaz, ahhoz jóval kevesebb szerszámot igényel. De pl. pumpa, defektjavító mindig van, azzal együtt is, hogy defekttűrő külsőm van, benne folyadékkal.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #91292 üzenetére
Én amikor már meguntam, hogy lelazul, a kontraanyát lecseréltem rozsdamentesre és tettem alá rugós alátétet, rézpasztával. Nem volt vele többet gond.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #91299 üzenetére
nagyjából fél liter folyadékot kell a 2 gumira elosztani. A perdületre gondolsz?
Semmilyen érezhető hatása nincs.
Nem szoktam "nagyokat" kanyarodni, de a trekkinggel azért sík talajon kitekerem a 40+ km/h-t.
A montit lejtőn 55-ig elhajtottam. Egyikben sem éreztem semmit, hogy elhúzná a kerékben lévő dolog. -
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #91300 üzenetére
Annyit érdemes erről tudni, hogy sajnos egy idő után (pár év) becsomósodik a folyadék, és mielőtt beletölti az ember, ott is érdemes jól felrázni.
Autószelepnél (de gondolom prestánál is) sajnos egy idő után a levegő ellenőrzések miatt bele-bele folyhat és ereszteni fog a szelep. Akkor érdemes kitekerni és kézzel kipiszkálni ezt a textil-szerű egybeállt anyagot, ami köré lerakódik. -
setup
tag
sziasztok, tudja valaki, hogy az ilyen Aprilia féle műanyag tanknak a sapkájában szokott lenni gyárilag gumi tömítés, vagy ez elvileg olyan, mint a műanyag kanna, hogy jól zár anélkül is?
-
setup
tag
Ez a hülye NBR gumilemez a világ másik végén van BP-n 8 helyen, de mind a belvárostól csak jó messze, külső kerületekben. A Unix miért nem forgalmazza fel nem foghatom. Mert az itt lenne nekem egy köpésre. Írtam a Héfálnak, náluk vettem régebben hűtőcsövet Dunakeszin már autóhoz, hátha náluk van, mert ők útba esnek, de akkora urak , hogy 14:00-ig van csak ügyfélfogadás, beszarok
-
macilaci78
nagyúr
Zugló-Újbuda távon közlekeden napi szinten, ha valahol van a környéken, írj.
(Bosnyák-Örs vezér tere, illetve Szerémi út eleje.)
De például egy Tucano kötényért tegnap Székesfehérvárra mentem.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz KTMHobby3 #91307 üzenetére
Igazából, ha teljesen teletöltik, akkor az okozhat ilyen tehetetlenségi dolgot, de szerintem egy komplett belsőbe 2 liter simán belefér, ez pedig a tizede kb. És igazából van némi viszkozitása, tehát nem tehetetlenül "lötyög" a gumiban, hanem valamennyire nehezebb folyadék. tapad a gumira.
Igazából volt, hogy a korábbi bicajomba 1-1 teljes üveg ilyet beletöltöttem, de az sem okozott gondot. Ha felemeltem a bringát és megtekertem a kereket, akkor volt egyfajta "ütése", de menet közben azt sem éreztem.
Szóval, nem olyan, mintha kormány-táskát szerelsz fel egy húszkilós tévével az elejére.[ Szerkesztve ]
-
setup
tag
válasz macilaci78 #91306 üzenetére
Rendeltem ilyet 2mm vastagságban 45mm-est,mert nekem 42mm a sapka belül. Olyan persze rittig nincs csak 40 meg 45, de ez NBR, szóval ez legalább tuti benzinálló. 10db itt is a csomag, szóval ha kell adok egyet ingyen, ha megjött, csak győzzem kivárni. Azért innen legalább egy bő ezres a 10 darab ára és nem több, mint mint 20k, mint az OEM-ről a gyári... viccesek ott a fiúk. Rendesen fog a ceruza. Azé' nemá' Egy duplahegyű körzővel majd kivágom, ami kell magamnak húszért.
-
macilaci78
nagyúr
Az aktuális kedvencemről itt írtam.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Honda567
junior tag
válasz macilaci78 #91313 üzenetére
Oemparts mindig is drága volt az első teló komplett 149K lett volna Scarabeo-ba annyiért már motort veszek, még a szervizbe szerelő is mondta nem ér annyit, bontva tudtam szerezni hibátlant keresni kellett sokáig de lett.
-
setup
tag
válasz Honda567 #91315 üzenetére
Az NBR egy mozaikszó, magának az anyagnak a neve. Nitrile Butadiene Rubber magyarul ez lesz talán az akrilnitril-butadién gumi, ha jól tévedek, de a lényeg, hogy ez az a gumi típus, ami tartósan ellenáll többek között a benzinnek és nem lesz belőle valami trutyi, ami a karbiban köt ki. Lemezben adják méterre. Így kivágva valamivel drágább, csak mivel nekem semmi nem esik útba az itthoni forgalmazók közül, emiatt lett a vége e-bay.
Egyébként a gumi tipikusan az az anyag, amit minden gépgyár beszállítótól vesz. Ez tuti, szóval kb. semmi értelme a motor gyártója által brandelt tömítést megvenni sokszoros áron, ők is csak veszik és továbbadják. Nekem a japán Yamahának a tanksapka gumija is ugyanúgy szétrepedezett a korral. Mondjuk egy szívócsonkból már érdemes gyárit venni nem mondom, mert ott azért már van értelme a QC-nek, de mezei tömítésből közel semmi pláne így, hogy eleve adnak 10-et egy bő ezresért. Tegyük fel vacakabb és nem 5 évet tud, hanem kettőt. Még ha kétévente cserélem se tart addig a motor, hogy a 10db-ot elhasználjam...
-
macilaci78
nagyúr
válasz Honda567 #91314 üzenetére
Azért egy sima egyszerű, jelöletlen simítózáras tasakot gyáriként kínálni 3k+ Ft áron picit más szájízt hagy, mint a "mindig is drága volt". Főleg egy olyan tétel esetében, amit amúgy csomagolóanyagként nagyon sok termék esetében megtalálsz, kvázi hulladék.
Kb olyan, mint motorversenyző által használt motorolajat, vagy épp bugyit, topmodell verejtékéből parfümöt árulni. Van piaca persze, de azért nem az átlag felhasználók teszik ki.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #91317 üzenetére
Ha megnézed, nincs raktáron az a zacskó, ha valakinek kell, ők is rendelik. Ők is tudják, hogy nem igazán veszik meg. De ha valakinek mégis ez kell, hát van nekik.
Nem hiszem, hogy akár egy darabot is eladtak.
Egy olajleeresztő csavar alá menő gumitömítés a Piaggio robogómnál azt hiszem 600ft-ba került. Ránézésre ugyanaz volt, mint amit LIDL-es tömítéskészlet dobozban is árultak. Persze megvettem az eredetit, mert hátha a készletes nem olajálló. Ezen nem mertem spórolni.
Eltört ugyanennél a robogómnál egyik idomrögzítő csavar. Megnéztem, darabja többszáz forintba került gyári alkatrészként.....Bevittem a csavarboltba, adtak jó pár darabot egy százasért.teljesen jó volt. Azon aggódtam, hogy ennyi pénzért nem lesz rozsdamentes, de az volt.
Körül kell nézni. Pecás zsinórjelölő filc 5-6 ezer ft. Ugyanez a filc barkács-papírboltba Edding 950 néven a töredéke....
Azért ezt a "motorversenyző által használt motorolajat, vagy épp bugyit,"..... ezeket így egy mondatba tenni...Ezt nem így gondoltad, ugye..? -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #91318 üzenetére
Mi bajod a női motorsporttal?
De ha valakinek mégis ez kell, hát van nekik. - mint írtad is, nincs nekik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
setup
tag
Nem tudjátok a 2T hosszú Piaggio dekni alá létezik tömítés? OEM-en nem látok. Másodszorra fordul elő, hogy megnyekken a szíj beindítás után és így már feltűnt, hogy amikor esőben megyek a motorral azután van ez.
Szemre nagyon szépen rácuppan, de akkor ezek szerint valahol csak nem zár valami tökéletesen. Bár az olajpumpa felett van az a műanyag kupak csak úgy belepattintva oda... hát azért se tenném tűzbe a kezem, hogy az ott tökéletesen tömít...
1-2 másodpercig nyiszog csak, aztán elhallgat, de egy kicsit ciki hangot ad.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen