-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #21335 üzenetére
Lehet hogy sürgősen kell neki a lóvé. Bár tényleg 200k körül-fölött vannak a PureJetek.
#21348 SymbianOS: Érdekes kérdések ezek. Szóval nem kell tőle félni, az enyém is 16 ezer km-nél jár lassan, és hiba nélkül üzemel. Ha "megnyekken", akkor szerelőtől függ hogy mit fog kicseréltetni veled. Ugyan olyan hibalehetőségek vannak mint bármelyik másnál, van amelyik szerelő nem ért hozzá, és komplett befecskendező rendszert akar veled cseréltetni, ha befecskendező problémája van, van aki pedig csak kitisztítja az injektorfejet és mehet tovább. Tehát ha autószervizbe, vagy normálisabb helyre viszed, ott be tudják mérni a hiba okát. Alkatrészek vannak hozzá, még bontottan is, szóval nem olyan nagy költség, szerintem. Az Apriliákat viszont kerülném, mivel 4000km-es szervizperiódusra szeretnek figyelmeztetni, és a hibajelet csak a márkaszervizben tudják kivenni, ami elég borsos. Viszont a Piaggio/Gilera vonalon ilyesmi nincs, ezek Philips elektronikával mennek, eleve egyszerűbb. Az hogy mennyi idő után döglik meg, az már csak attól függ hogy mennyire van szűrve a benzin, milyen olaj megy bele, és a levegőszűrő rendszeresen van tisztítva. De külföldön látni 30-40 ezer km-t futott befecskendezős gépeket, itthon érdekes módon alig van, gondolom elektronika és műszerfal csere után aprón eladják kb. 10 ezer km-rel! Ami még viccesebb hogy SR Factoryhoz van bőven bontott alkatrész, injektorhoz komplett vezérlés és befecskendezés, míg Runnerhez és NRG-hez még műszerfal sincs, pedig 5-6 ezer km-rel milyen jó áron eladnám az enyémet (persze ez csak vicc volt )!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
addikt
Hát sikerült valamit nem jól csinálni (sajna nem értek hozzá annyira), mert most folyik a benzin kifele a porlasztóból, ja és így se indul alapban, holnap viszem valahova aki ért hozzá, mert én kevés vagyok ezen problémára.
UI: Szolnoki nincs aki értene hozzá ?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #21283 üzenetére
Hát nem sikerült a művelet... Direkt vettem egy 19-es dugókulcs betétet,
mert ekkora méretben csak sima villáskulcsom volt, abban meg kevésbé
bízok (és kisebb erőt tudok vele kifejteni), illetve úgy próbáltam, ahogy a
linkelt doksiban van a kitámasztás + az erős csavarhúzó megvolt hozzá,
de semmi. Meg se nyekkent az anya. Tönkretenni meg nem akarom, így
marad most, ahogy van, majd a szerelő lekapja légkulccsal - vagy ahogy
azt szokta: ő dolga. Egyelőre kibírom azt a kis bizonytalanságot dugó
estén, hiszen általában nemigen szoktam belekeveredni, meg megyek a
sorok közt: fel sem tűnik, hogy nem olyan szépen kapcsol a kuplung.Amúgy meg most autókuplung javításra kell átnyergelnem... Nővéremet
ma délután vontattuk haza, mert elszakadt a kuplung-bowdenje... Pff. -
válasz Tothgera30 #21352 üzenetére
köszi az infot. Nézelödök.
-
runner 125
nagyúr
..szerinted mindenkinek van normális légkulcsa és kompresszora, mi?
Egy kis 24 literes nekem is van, volt egy 10k-s kulcsom is, de szarra sem volt való. Harmatgyenge volt, hobby célra meg értelmetlen 40-50k-ért légkulcsot venni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Smani
senior tag
válasz runner 125 #21360 üzenetére
10k-s mezei légkulccsal simán le lehet vagyis le tudtam szedni. Autó kerék csavarjait is simán lekapja.
-
félisten
Akkor vagy az uszo nincs jol beallitva, vagy rossz a tuszelep. Most leirnam, hogy melyiket hogy tudod orvosolni/megnezni, de ha nem ertesz hozza, akkor szerintem ne is allj neki.
Az a letort csavar is okozhatta, hogy nincs alapjarat, mert gyakorlatilag az tartja meg a megfelelo helyen a subert. De en meg ilyenrol nem is hallottam soha, hogy torhet az le? Amugy ettol fuggetlenul rugasra indulni kell, ha huzol gazt.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #21363 üzenetére
Az Airoh legalább már egy ideje sisakokat gyárt alsó-középkategóriában, ellenben a NOX én ezen variánsát ismerem.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #21364 üzenetére
No akkor holnap megkukkanom amit linkeltem. ha jó lesz, akkor behúzom, aztán leállok a költekezéssel.
Még lehet, hogy vennék egy bontott gyári tükröt az enyémre.
-
Smani
senior tag
srácok! 10.jére is megkérdezem van valami "nagy" robogó használt alkatrészes oldal? Kéne valami olcsó de jó kipuff az aeroxra.
-
addikt
Itt folyik a benzin belőle (pirossal jelölve)
Ép tegnap mentem át 1 nagy gödrön, jó nagyot bukkant a motor, azt hittem valami eltört, de elsőre csak azt vettem észre, hogy az első lámpa esett szét, utána kedte el ezt csinálni, igaz előtte is csinálta már 1x (kb 1 hónappal előtte,akkor 1 tankolás után indultam volna, elindult a motor, majd indultam volna vele és lefuladt, akkor 1 kis benzint a szürő elé betéve a porlasztóba elindult).
Itt a képen a vége van letörve, mert mikor szereltem volna a porlasztót (a fenti képen a menetes részt leszedve), akkor érdekes módon kijött 1 darabka belőle (ill. laza volt benne, majd benyúlva a kezemben maradt)
Rúgásra nem indult, lehet megszívta már magát (vagy mit tudomén mi baja van, sajna nem értek hozzá )[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #21310 üzenetére
Mehet.
-
Telda
addikt
Az a túlfolyó, szerintem az úszóddal lesz valami, vagy benzin ment bele és nem megfelelő szintkor zár mint kellene, ezért többet enged a karburátorba és a túlfolyón kifolyik. Úgy tudod leellenőrizni, hogy leveszed az alsó kis tartályt, kitolod a rudat ami az úszót a helyén tartja majd megrázod az úszót, ha zörög benne valami, akkor elengedett a forrasztás és sajnos benzin ment bele. Ha nem zörög semmi akkor a két úszó közti kis fülön tudsz kézzel hajlítani egy keveset, mert az nyitja és zárja a szelepet.
Valamint ellenőrizd a tűszelepet, ott folyik be a benzin. Egyszerűen csak belefújsz ott ahova a benzin csöved dugod rá, majd a kezeddel feltolod a tűszelepet, ha nem tudod fújni tovább, akkor ez jól működik. (a karbit úgy tarts a kezedben, mintha a motoron lenne rajta)
Amúgy szerintem csak rossz a benzinszint, amit az úszón tudsz állítani, ahogy az előbb írtam.
Ha megszívta magát, akkor vedd ki a gyertyát és úgy rúgj rá párat.[ Szerkesztve ]
-
Telda
addikt
Az általad linkelt képen lévő csavarral lehet az alapjáratot állítani. Ha letört belőle egy darab, akkor a súber és a súbertü teljesen zárja a fúvókát, ezért nem tudod beindítani, húzz neki egy kis gázt inditáskor.
Amúgy találtam neked egy kis olvasnivalót .
[link]Bocs a dupláért.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Topiccsendőr #21372 üzenetére
Ez 4T, és 5000 km-nél nem volt több, de mint
írtam 6000-nél már pucolást ír a manuál. -
félisten
válasz runner 125 #21346 üzenetére
Ez is szepen egyben van: [link] Valahogy nekem ezek az sr-ek jobban is tetszenek most, mint az nrg-k.
-
DigitXT
félisten
válasz Topiccsendőr #21379 üzenetére
Eszi. Szerk: de további kérdéseket megelőzendő: könnyen indul,
nem füstöl, jól húz, és jó a végsebessége is. (Tippeket elfogadok,
de természetesen a szerelő fogja megoldani a gondot idővel...)Mondtam neki a dolgot, ezért (is) vittem el nemrég, esedékes volt
az olajcsere... Azt mondta, egyelőre nem bontaná meg a blokkot,
ha "amúgy" nincs rá panasz: ha nagyon a halálán lenne, akkor pl.
nem indulna könnyen, meg ilyenek. Én ezekhez nem értek, csak
használom a motort... Annyit tudok, és azt is csak otthon, utólag
vettem észre, hogy most 10W50-es olajat rakott bele: lehet, hogy
abból a megfontolásból, hogy a 10W40-nél sűrűbb üzemi hőfokon.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21379 üzenetére
Nekem a Nexus-ban is hasonló volt, kicsit csipegette az olajat, bár azt betudtam a nyitott dobnak.
Egyébként majd 50.000 van a Majesty-jében, tényleg nem akarok vészmadárkodni, de pl. Burgman fórumon annó olvastam, h ennyinél már szokták fúrni őket.Andrew
Jaja, pont ezt akartam mondani, h az adott típusnak jól nézz utána, több boltnál is, mert lehetnek nagy árkülönbségek.
Lauda
Nah igen, ez is szép, de 3 kilót én nem adnék egy 50-esért. Pláne, h ennyiből át is irattam a 180-asom. Eszem ágában nem állna pl. elcserélni egy ilyenre. Még, ha idén lesz 9 éves, akkor sem.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DigitXT #21380 üzenetére
egyetértek, amíg nincs baja, addig menjen. 50est biztos azért rakott bele, mert kopott a dolog.
gyertyáról annyit, hogy én nagy fordulatú injektoros gépekhez voltam szokva, ott konkrétan fehér a gyertya és semmi lerakódás nincs még 12 000km után sem, de azért ott kapja az ívet rendesen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #21381 üzenetére
erről véleméyned? [link]
-
SzlobiG
félisten
-
félisten
válasz runner 125 #21381 üzenetére
Persze, ertem mire gondolsz. Akinek eleg az 50 ccm es szeretne egy fiatal, megkimelt motort az uj aranal joval olcsobban, annak viszont igen jo valasztas lehet egy ilyen motor.
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #21381 üzenetére
majd 50.000 van a Majesty-jében
Nono, ne túlozzunk: addig még van hátra kb. 2 év!
35000-rel vettem 2010/07/20-án, most 42000-nél tartok,
tehát az első műszaki vizsgámra az eddigi tapasztalat
szerint ~43000-nél fogok begördülni... Arra az 50000-re
térjünk vissza a második műszaki vizsga környékén.persuader: na igen, menjen! Kopottnak biztos kopott,
de egyelőre elketyeg. Kíváncsi leszek, az 50-es olajat
eszi-e. Mondjuk most hangtompítóval járok: nagyobb a
kipufogó fojtása; már ha ez számít. Majd meglátjuk.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Szép és biztos jó darab, de ez egy levegős Piaggio blokk. Ha, a Zip-ről akarsz váltani, a helyedben mindenképpen valami 50-es vizes Piaggio-t (SR, Runner, NRG..) vagy vizes Mina-t néznék. (Szintúgy SR, Aerox...)
Kicsit keresgélj vissza, talán Lauda linkelt egy régebbi kasznis, de tip top állapotú Piaggio blokkos, karbis SR-t hasonló árban. Nah az zsír vétel lehet.
Lauda
Elég durvát megy egy ilyen Big Bore, de brutális ára van a szettnek. A henger kb. 130.000Ft, a főtengely majd 200.000 (!), és egy hozzávaló kipuff kb. 140. Össze lehet adni, s akkor még a hajtással (pl OR.) nem is számoltunk.
Úgy 4-5 éve egy barátom épített magának hasonló Aerox-ot, igaz azon "csak" Polini Evo II henger volt, de 20 lóerő körül az is teljesített. Párszor mentem vele, hát meglepően tolt, csak piszkosul forgott. Kb. 10.000-nél nyitott a kuplungja. Nagyon durva volt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #21389 üzenetére
Kicsúsztam az újabb mod.-ból.
Azt akartam még mondani, h ezen a videón is tök jól látszik milyen pici az Aerox lábtere. Mondjuk én magas vagyok, de nekem még ennél is feljebb ért a térdem. Térdkirakás nélkül kis tempóban esélytelen kanyarodni vele, legalábbis nekem nem ment."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #21389 üzenetére
Erre gondolsz? [link]
Nezegettem en is az arakat, csak ugy kivancsisagbol. Brutalis, tenyleg csak fanatikusoknak valo, de jo, hogy kaphato. Mas kerdes, hogy belerakok egy nrg-be egy olyan 180-as gilera blokkot es kesz is, szerintem az meg sokkal durvabb.
-
runner 125
nagyúr
Igen, erre. Ez fotóról ítélve tényleg patika. Mondjuk én pontleszarnám, h van nála "újabb" külsővel is, mivel szerintem ez is szép. (Runner-t tekintve pl. az 'old' szerintem sokkal pofásabb, mint az új "kis Nexus" külsős. Elvették a sportosságát, inkább túrásítva lett az egész.)
Ráadásul az az SR karbis Pigi blokkos, ha normálisan használja az ember, iszonyú tartós.Gyárilag a 180-as blokk 21 lóerőt tud, nyilván az NRG kaszni valamivel könnyebb, így ott is lehet nyerni némi teljesítményt. Biztosan durvát menne, és nem kellene 3-4.000km-enként bontani, noh de azt tegyük hozzá, h nem kicsit lenne illegális módosítás.
Youtube-on egyszer én is beleakadtam egy hasonló vidibe, csak ott a 180-as Runner blokk egy Derbi GP1-be volt belerakva. Nah annak megint megvan a feelingje. Jó kis lánchajtásos agresszív külső.
Ha, már így szóbakerült a blokkpakolgatás, nah ez szerintem mindent visz. Runner-ben az 500-as Nexus blokk.
5 sec a 0-100km/h."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #21392 üzenetére
...Azt csak hiszed. Ez az 1000-es Aerox, már inkább...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #21393 üzenetére
"Somewhere, there is an R1 with a scooter 50cc engine..."
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #21393 üzenetére
Ismertem.
De, h ezt használni nem lehet az tuti. Eleve első futómű gyári, én fel nem ülnék rá.
Hasonló ezer éves videó van egy Vespa-ról is.mod.
Annyi különbséggel, h azzal mennek is, nem is akárhogy.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Smani
senior tag
válasz runner 125 #21390 üzenetére
190 centimmel full kényelmes
-
runner 125
nagyúr
Önigazolás.
..én 187 vagyok és alig fértem el rajta térdben, és az ülést is rövidnek éreztem. Ráadásul mivel csak egy ülés van rajta, így hátrébb sem tudtam ülni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #21392 üzenetére
Nagyon szep allapotban van, meg ugye izlesek es pofonok. Nagy a valasztek mindegyikbol. En ha ekkora osszegert vennek motort, szerintem inkabb ezt valasztanam: [link]Bar nincs odairva, de karbis lehet a berugobol itelve. Itt mar az a 60-80 ezer nem tetel es akkor van 10 evre motorod, ami nincs szetgyilkolva. De ez szerintem nem most lesz, akkor mar kene egy jobb buko is, mert ez a mostani a fulemet se vedi, motorozok egy fel orat az nrg-vel es szetmegy a fulem a huzattol. No meg egy normalisabb lakat/lanc 20-30k. Lovem lenne ra, de inkabb nem erre koltom.
Na epp ez az, ott gyarilag van 21 loero, ami brutalis egy akkora vazba. Mondjuk azzal egyszer allitanak meg, ha megallsz persze es kampo.
Ez mar tenyleg tulzas, 500-as blokk.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #21397 üzenetére
Pedig a runner se sokkal nagyobb nem?
-
g@bo
nagyúr
válasz runner 125 #21389 üzenetére
jogos, mivel kb. azonos kategória.
visszakeresek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen