-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Criton
veterán
Egy ismerősöm most mondta, hogy fojtás alatt is, ha sokáig terhelve van a motor, szóval úgy menni folyamatosan, hogy már korlátoz az elektronika gajra lehet vágni a motort, így legyen most nyugis álmom Én nap mint nap 20-25kmt kénytelen vagyok így megtenni
Olaj alig fogyott még eddig...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Criton #22600 üzenetére
Én is Kymco-t mondanék, arról hallottam a legtöbbet, és ahhoz képest amilyen márka, dicsérik. Egyébként, most azt szeretnéd hallani, hogy Motowell és akkor jobban alszol? Most már mindegy Motowell-ről én nem hallottam sokat, de valószínű az lenne a második amit választanék.
Viszont az is biztos, hogy eszembe nem jutna új motort venni 300k környékén. Csak japán vagy olasz, használt, de korrekt és vízhűtéses. Régen én is szenvedtem ettől a sebességproblémával, mint most Te (reméljük fojtás kivétel után majd jobb lesz a helyzet) ezért döntenék így. Na meg mondjuk 25k km-rel az órában lenne érdekes megnézni hogy mi baja volt eddig a japán/olasznak meg mi a motowellnek.
-
Criton
veterán
válasz dave93 #22604 üzenetére
Hát ha a Motowellt írod sem aludnék most jobban. A problémám ugye az, hogy azt a nagyon kímélést nem tudom megtenni, mint környezeti dolgok miatt, meg amerre megyek a közlekedés megköveteli, hogy néha csutkáig húzzam...Főleg hazafele jövet kénytelen vagyok a lejtőn felfelé csutkával jönni bár gyorsabb nem lesz, de a plusz erőt érzem, ami most még nincs de akkor 30al feljövök. Egy Motowell fórumba olvastam, hogy egy hasonló ember ugyan így volt, de ő addig nagyon emelkedős részekre nem ment míg a bejáratás nem történt meg.Fojtást kivették neki (500km-nél), és ahol 30al ment egyszer, ott most 58al ment elvileg óra szerint, ami szerintem 50
SZERK : Kora reggel megyek le tankolni, mert a mérő szerint nincs sok benzin már, szóval a felénél lehet de jobb a teli tank Szombat lesz, kora reggel lesz, szóval megnézem, hogy mi van akkor, ha nem jönnek mögöttem és nem nyomom csutkáig a gázt, akkor mennyivel tudok felfelé jönni lendület nélkül. Mert eddig sem volt lendületem. Bár szerintem az sem jó, ha alacsonyan megy a fordulat és erőlködik, nem?
SZERK2 : a hidegen járatás megy, 2-3 perc megy alapon, utána lassan gurulok lefelé a főútra, és ott nyomom már neki.
1000km 80% sajnos úgy lesz meg, hogy fullgáz mindig, korlátozásig és úgy menni
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Criton #22605 üzenetére
Sajnos nem tudsz mást csinálni, mint hobbimotorozni. Tényleg törekedj arra, hogy minél többet menj sík, nyugis úton ahol pakolod bele a kmeket. Aztán ha eléred az 1000km-t ki a fojtás és reméljük jobb lesz.
Ezen kívül a korábbi , hidegen járatást tudom javasolni, de gondolom azt már csinálod, indulás előtt pár perc járatás -
jaktib
tag
válasz Criton #22547 üzenetére
Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a történet vége. Mert én is majdnem olyan motort vettem mint ami neked van. Aztán Stalker lett, amit nagyon megszerettem igazi kis élménymotorocska Nagyon hasonló cipőben mozgunk. Én tavaly estem át ezeken a dolgokon mint most te.(beöltözködés, motorozás, tanácstalanul tipródni milyet vegyek stb) Egy ideig én is rácuppantam a Motovell vonalra, mert én sem értek a motorokhoz, és féltem a használttól, meg aztán tetszettek is. Főleg az magnet rs, de a sport is nagyon esélyes volt.
Aztán sokan leakartak beszélni, de én csak mondtam, hogy az magyar nem kínai a fórumokon jót írnak stb.
Aztán volt két élményem ami miatt lemondtam inkább. El is mentem Motowell kereskedésbe és hosszasan beszéltem az eladóval aki félreértés ne essék, nem akart lebeszélni, csak azt mondta, hogy nem rossz motorok, de azért ne várjuk el azt a minőséget, és élettartamot mint egy márkástól. Csak annyit mondott, hogy nyár elejétől fogva minden nap kitolnak az üzlet elé egy robogót, vevőcsalogatónak, menjek ki nézzem meg a fényezését. Aztán hasonlítsam össze azzal amit ugyanakkor kaptak, de a boltban van. A kinti citromsárga volt a benti meg narancssárga . A nap egy nyár alatt így tönkretette kiszívta a fényezést. Amíg beszéltünk a szerviz udvaron elvitte a megjavított robogóját egy srác, nemsokára jött vissza, de már tolta a motort.Egy másik kereskedésben pedig volt egy RS megkértem, hogy indítsák be, a fordulatszámmérő kilendült a maximumig és ott is maradt.Persze mondták, ha megveszem már megjavítva kapom. Ezért aztán egy kicsit elbizonytalanodtam. Nekem a megbízhatóság, és a forgalommal való haladás szintén fontos szempont volt.Napi 30km megyek nem akarnám 10km-t tolni a robogót. A váci úton meg többé kevésbé simán tudom tartani a tempót.Szóval drukkolok, hogy jobb legyen a motorod. Már arra is gondoltam, hogy gyári hibás lehet, mert pl nekem az emelkedő meg sem kottyan. Kipróbáltam ott ahol a négyes villamos elkanyarodik a Margit híd után ott van egy igen meredek rész simán ment fől és még gyorsult is.Attól hogy a végsebessége nem sok azért még bírnia kellene az emelkedőt.[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz jaktib #22607 üzenetére
Tied is 50es új,fojtás van rajta?
Ismerem akkor az útvonalad,mennyivel megy pontosan felfelé?
Egyenes uton nekem megy 50el de a fojtas miatt ugye...
Adyligetre egyébként szerintem meredekebb az út felfelé.Szval szerinted fojtassal nem okes ez a max 30as tempo?
Felfele ugy erzem a 30 a max neki...Ez fontos most akkor,mert reggel akkor lehet beviszem a szervizbe ha ez tenyleg nem okes.
Bar valakinek meg megkene neznie,nehogy hulyenek nezzenek a szervizben.A szin kopasa egyebkent szerintem mind1,a kocsiknal ugyan ez van ha szinte mindig nap eri...
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
nekem amikor a roxi új volt és bejáratós, fél gázzal tudta az 50-55-öt ami akkor a fojtott vége volt, és az emelkedőkkel sem voltam gondban, igaz én nem járok/tam hosszú dombokon vele. Igaz nálam a fojtás a következőkből állt:
- hézagoló a variátorban
- vakcső a kipufogón, illetve nekem azt a szekunder levegő nevű dolgot is lekötötték.
- illetve a szívóoldalon valami fojtás (talán szűkítő a membrán előtt)ezek után meglepődve vetem észre hogy csak 65-70-re nőtt a vége a motornak, holott többnek kéne lennie... nekiálltam szétszedni hát láttam, hogy benne maradt a variátorban a hézagoló, amit utólag kivéve 80-85-re nőtt a vége a dolognak. értékek persze óra szerinti adatok
füstölés: hidegen normális, melegen nekem teljesen eltűnik.
fék majd összekopik és akkor elméletileg nem kéne neki sípolnia. ha mégis akkor vannak fékpaszták amik elméletileg megszüntetik a dolgot, én ma vettem ilyet, majd írok tapasztalatot.
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
válasz Criton #22608 üzenetére
Nem új, az enyém 2004-es 50-es fojtás nincsen rajta. 20986-os beírásban leírtam a tapasztalataimat. Én nem értek hozzá, tehát csak a véleményem mondtam el. Az szerintem is úgy van, hogy a fojtás a végsebességre hat. Mert ezek a motorok hivatalosan nem mehetnek 45-nél gyorsabban. De mivel manapság tudásban jóval meghaladják ezt a sebességet ezért kell ez a fojtás. Tehát nincsen talán köze a emelkedőn való haladáshoz amihez gondolom nyomatékerő kell. A Váci úton pl van három elég nagy felüljáró ott is simán megyek (óra szerint) 70-el vagy többel is ha lendületben vagyok. A belső sávba is már néha be-bebóklászok ha egy egy lassabb autó megy a szélen ki tudom őket kerülni. Szóval ha kiveszik a fojtást tényleg kíváncsi vagyok mi lesz, mivel nem sokon múlt, hogy nekem is olyanom legyen mint a tiéd. A fényezés azért érdekes, mert pl az enyém is gyári fényezésű volt mikor megvettem (most már az esés miatt nem mindenhol gyári) de azt hitte mindenki hogy vadi új a motorom. És azért ez utalhat a minőségre is.
-
Criton
veterán
válasz jaktib #22610 üzenetére
Na pomt ezt akartam irni meg holnap menni a szervizbe,koszi!
Fojtastol fuggetlen nem erzem a nyomatekot,mert semmi erot nem erzek a motorban felfele jovet.
Bar az a sejtesem,hogy le fogjak sz... Es azt mondjak ez ennyivel megy pont.
Vagy arra megy ki ,hogy a fojtasra hivatkoznak,ki lehet vetetni 10valahany ezerert,de akkor gari ugrik,es akkor azt is letudtak.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #22572 üzenetére
Ha nem gyári lenne, azt gondolnám, hogy félresikerült a tuningja, és túl könnyűek a görgők -> nagyon pörög, viszont nem megy.
Most azt mondod, hogy csak lassul, ha visszább veszed a gázt. Ez önmagában természetes. Ha leállna, és hátrafelé kezdene gurulni, na az furcsa lenne. Viszont! Nem folyamatosan kéne lassulnia kisebb gázra (a megállásig), hanem csak egy konkrét sebességre, s azt illene neki tartani (ha te is tartod a markolatot)), amíg a körülmények változatlanok, pl. ugyanúgy emelkedik az út, stb. (Szerintem ha nyelezve áll az óra 30-on, akkor picit visszább véve a gázt, beállhat 25-re, és talán nem pörög szét. Egy próbát megér, kímélés címszóval. Természetesen éles forgalmi helyzetben sem a 30, sem a 25 nem "elegendő", ezzel tisztában vagyok.)
-
Colos1
őstag
válasz zsolt19900 #22577 üzenetére
Erre gondoltam én is, de nem tudok rájönni, hogy miért.
Le lenne fojtva?
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
veterán
válasz Criton #22611 üzenetére
Ha elkezd ledadogni a moci akkor jóval több benyát is nyal be a mocid. Illetve hogy nekem kilett szedve a fojtás már 200km környékén, volt egy kissebb gondom vele, és ugyanúgy élt a gari . Szóval babóéknál nemtudom hogy müxik ez a dolog. Amúgy levegőset nemvennék többé mert érezhetően lassabb mint egy vizes gép.
Elég sok motoron ültem, próbálgattam, 50-esek 70-esek 125-ös, illetve 2t 4t motorok. Viszont azt még mindig nemértem hogy miért gyengébb egy levegős gép mint egy vizes. Maga a hűtés módja miatt, hogy a léghűtés annyira nem hatékony és a motor mintha lelenne valahogy fojtva hogy ne pörögjön annyira mint 1 vizes gép?
iPhone 13 Pro Max
-
runner 125
nagyúr
válasz Colos1 #22614 üzenetére
A leírásod kb. ilyen: "sír a gyerek, mi a baja?"
Több tényezős is lehet. Kérdés láttál-e már motort, vagy robogót kicsit mélyebben. Ha, nem, akkor inkább ne állj neki. Ha, igen, hajrá.
Első dolog, h nézz egy gyertyaképet és pucold ki a légszűrőt.
Utána célszerű a karbit szétkapni, kipucolni, fúvókákat, úszót, tűszelepet ellenőrizni, tömítéseket kicserélni. Nézz valahol utána h gyárilag milyen karbi van rajta, illetve mekkorák a gyári fúvókák.
Szívató milyen? Gyanítom manual, - arra is rá kellene nézni, nem ragad-e fent, vagy nincs-e elszakadva a bowdenje.Ha, a karbi rendben van, ellenőrizd, h valahol nem szív-e fals levegőt a motor. Szívócsonknál, szívócsonk alatt, Légszűrő-karbi összekötő guminál.
Ha, ezek után is fennáll a probléma, meg kell nézni hajtást is. Szíj, varió, görgők állapota kérdéses lehet.
mod.
jozsi252
Ha, követed a topikot, akkor találkozhattál már eme kérdéssel. Ki lett elég jól vesézve.
De, alapvetően igen. Mivel egy levegős motornak nincs standard hőmérséklete, hamarabb túlmelegszik, ezért eleve a tervezés során ezen tényeket figyelembe veszik, és gyengébb hengert szabnak az adott típusra. Persze nem úgy kell elképzelni, h a levegős tud 40-et, a vizes meg 80-at, (mai típusoknál), de mérhető, kimutatható teljesítménybéli különbség van.
Ez amolyan biztonsági játék, inkább legyen gyengébb, de tartósabb.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Criton
veterán
válasz DigitXT #22613 üzenetére
Maxra tekerve a gazkart tartja a 30 es ahogy jobban emelkedik az ut szep lassan csokken a sebesseg is.Szerintem ez a sebesseg azert vicc,foleg hogy az emlitett utvonalon eleg nagy a forgalom,erdos resz,kilerulni nem nagyon tudnak es raadasul a 63as BKV busz is erre kozlekedik.Ha nem porgetem a motort,hanem visszaveszem ugye akkor is erolkodik, es szerintem az sem olyan jo.Vagy?Egy kicsit olyan,mint ha kocsinal nagyobb sebessegre valtanal es alacsony fordulaton menne es te tovig nyomod a gazt,az sem jo.
Tegnap este irta valaki,hogy neki meredek utakon ennyire nem esik vissza a sebesseg.
Egyik ismerosom Aeroxal ami teljesen gyari es nem is mai darab nyugis tempoban 50el neha tobbel tud feljonni.Tobb robogost lattam az emlitett utvonalon regebben mint autos,es azok is birtak az 50es tempot,nyugodtan tudtam menni mogottuk autoval.Keeway robogo is teljesen jol feljon,szval nem csak az Aerox..
jozsi252: milyen gond volt?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #22617 üzenetére
Nyugodj meg, tedd bele azt az 1000km-t és szedesd ki a fojtást.
Teljesen feleslegesen elmélkedünk, sírunk közösen, h 30-at megy a robogód dombnak fel, amíg garis, meg fojtott, tök mind1, mert te úgysem nyúlsz(hatsz) bele.Úgyhogy, légy türelemmel, rakd bele azt a nyamvadt 1000km-t és meglátod milyen lesz utána.
Az tuti, h én 280k-t nem adnék egy ilyenért. Kár, h nem jártál itt előtte, mert én biztosan lebeszéltelek volna.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #22618 üzenetére
Tobb embertol is sok jot hallottam errol a sportrol.
Hasznaltan neztem par eves Aeroxokat,arban ugyan ennyi lett volna.
De mivel nem ertek hozza,ki tudja milyen hasznaltat vettem volna :pMondjuk abban igazad van mig garancias nem kene aggodnom,de ugye ha van valami baj akkor azt garanciaban megcsinaljak-e.
-
veterán
válasz Criton #22617 üzenetére
Az a nyamvadt benzinszintjelző hogy nemvolt pontos, elején zavart nagyon. De igazából részemről eléggé nagy herce hurca lett volna visszavinni otthagyni, megint elmenni érte.. így hagytam az egészet. Amúgy ez az összes motowellnél létező hiba hogy a benzinszint jelző nem pontos teljes egészében. A mostani Crogeneknél nemtudom mennyire áll fent ez a hiba de az analóg kijelzőnél megvan. Na mindegy igazából ez a legkeveseebb mert azért lehet tudni hogy mennyi van benne.
Illetve bocsi hogy ezt mondom de túl sokat parázol ezen a fojtáson. Helyedbe már rég kivetettem volna. 4-500km után már nemkell semminek se összekopnia. 3800km van enyémbe és hogy kivetettem 200km környékén, ugyanúgy semmi baja nincs a motornak, minden tök jó. És érezhetően jobban gyorsul meg végre is több fojtás nélkül. Ha meg a garit is elvesztettem volna az sem érdekel volna, mert nemfogok nyamvadt fojtás miatt szenvedni 40-el egy motorral, meg előzni se nagyon mertem fojtással, sőt mondhatom egyátalán nem mertem
runner 125 Igen valószinűsítettem hogy ez lesz a gond amit mondtál teis hogy biztonságra menek rá. Amúgy most hétvégén lesz időm nézegem a motorokat, és igazából a Vespa az nagyon tetszik, na de az ára Nemhiába itt már a minőséget megkell fizetni rendesen.
Amúgy Piaggio, Aprilia, Gilerákat nézegetem. inkább 125ccm környékén. Illetve ha ráakadnék egy jó kis tuningos 70-es Roxra akkor abba belemennék, talán. De inkább 125ccm-eset. 185 körül vagyok és 89 most jelen állapotban. Szóval 50-es motor nálam mostmár mindenképp kizárt hogy legyen.
Ez pedig: VESPA - KATT
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
runner 125
nagyúr
válasz jozsi252 #22620 üzenetére
Ha, van céges tankolókártyád, vegyél 70-es Aerox-ot, ha nincs, én nem ajánlom.
Egy rendszámos 125-össel sokkal jobban jársz, még a 2 ütemű sem fog annyit zabálni, mint egy 70-es nyúzva.
Azért egy ilyen testtömeg még nem extrém egy 50-esnek. Én 187 vagyok és 98kg, a Jog simán röpített.
De, persze egy 125-ös már más kategória.Criton
Ha, nem értesz hozzá, azért kell előtte kérdezni. 1-1 hirdetésből már nagyon jól leszűrhető, h a motor rendben volt-e tartva, korrekt vétel lehet-e. Mellesleg biztos van olyan ismerős, aki régóta motorozik, így használtnál tudott volna segíteni.
Nem beszélve arról, h 300k környékén nagyon nagyon jó állapotú, gyakorlatilag újszerű olasz és japán 50-est lehet venni.
(De, pl. az én 2003-as 180-asom is csont annyiban van átírással együtt. 4,2-t eszik 100-on, 8 másodperc körül megvan a 0-100-as sprint, - itt érzed az erőt, ami 'icsán ver , nem kérdés, h cserélném-e egy új keletire. Persze ebben van elfogultság is, noh meg 10 év tapasztalat.)[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veterán
válasz runner 125 #22621 üzenetére
Igen azonis elgondolkoztam hogy a fogyasztás nagyon durva volt a 4 évvel ezelötti Roxomnál. Tehát 1 tankal olyan 100km-t tudtam elmenni. Cserébe viszont izomgép volt nagyon. Egyrészt a fogyasztásra is rászeretnék menni hogy ne ugorjam túl, így viszont belátom hogy 125 mellett kell döntenem minimum.
Tegnap amúgy volt egy érdeklődő motowellemre, megis örültem hogy végre élesbe keresgélhetek a hirdetések között, de aztán visszamondta mert messze van. ( 80km ) És mondja az úr hogy lábon kellene elhozni. Nemakartam mondani hogy és?? 80km robogóval nem olyan vészes szerintem. 1.5 órás út. Én ha találnék egy jót akkor elmennék 200km-re is.
iPhone 13 Pro Max
-
Ez az eredménye a most benne lévő barna és az új casrtol pirosas színű olaj keverékének.
Az elején még kevertem picit bubis volt majd ez lett a vége. -
Colos1
őstag
válasz runner 125 #22616 üzenetére
Légszűrő kipucolva, karburátor kipucolva, fúvókák, tűszelep, úszó rendben.
Automata szívatós.
Fals levegőt nem szív.
A hajtással eddig nem foglalkoztam, mert nem a sebességtől függ, hogy rángat-e, hanem a gázállástól. De ha lehet ez a probléma, akkor ránézek.
Amúgy olyan tünetek, mintha fojtás lenne benne, de ez 80 ccm. Én úgy tudom, hogy csak az 50-eseket fojtják le. (Bár ki tudja, hogy 26 éve mire nem vetemedtek a mérnökök.) A másik, hogyha fojtás vala benne, azt hogy oldották meg. Túl régi, még a gugli barátom sem segített...
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
félisten
válasz Criton #22619 üzenetére
Ennyiert vehettel volna egy par eves popec allapotu olasz vagy japant, ez meg az a kategoria, ami ha nem volt osszetorve, a blokkja szetbontva, agyontuningolva, akkor nem igazan lehet vele nagyobb problema, max egy gorgo es szijcsere oszt jovan. Hogy csak parat emlitsek: [link] [link] [link] [link] [link]
Most csak az sr50-re kattintottam, de van meg par modell, amire ugyan ez igaz.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
milyen japán robogók vannak mostanában?
-
barack1997
senior tag
-
golyani
addikt
válasz barack1997 #22627 üzenetére
katanában és adressben tudtommal morini blokkvan ami szintén olasz. akkor maradtak a hondák.
-
Smani
senior tag
na csinálok egy 100km-es kanyart SymbianOS-hoz
-
Smani
senior tag
megyeri hídra fel lehet menni robival?
-
őstag
válasz Kolondrum #22633 üzenetére
Én úgy tudom, ha tolod a robogót akkor gyalogosnak minősülsz, szóval akkor járdán úgy gondolom semmi akadálya
mod: Na látjátok azt viszont meg nem mondom, hogy ott van-e járda Kocsival szoktam csak keresztül menni azon a hídonmod: Még ezt javaslom: [link]
Be lehet írni, hogy ne menjen autópályán, legrövidebb, leghosszabb útvonal, stb.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #22623 üzenetére
És?
dave93
Tudomásom szerint a segédmotorkerékpárt, motorkerékpárt toló személy is vezetőnek minősül. Vicces, de én még így tanultam.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #22640 üzenetére
"A segédmotoros kerékpárt és a kerékpárt toló személy nem minősül vezetőnek."
Itt találtam, az oldal legalján: [link]
Gondolom ez megbízható forrás, de nekem KRESZ-en is így tanították Viszont az lehetséges, hogy rendszámos nagymotort tolva már nem vagy gyalogos, azt nem tudom. -
Winne
nagyúr
Sziasztok!
Van egy Honda X8-RS robogó, amin egyik napról a másikra az elektromos rész elment. Ha rá van adva a gyújtás, akkor berúgva elindul, de az akksit nem tölti. Az akksi új. Mi lehet a megoldás?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
fesii
aktív tag
Az indexen pont múltkor olvastam erről és ha a járdán tolod a motorod azért megbüntethetnek!!! Oltári nagy baromság még a rendőrök se tudják amugy... Ha megtalálom beollózom a cikket...
-
Túl vagyunk a talin, hát neki is okozott gondot az a bizonyos emelkedő, de jobban ment a gépe mint nekem.
Nekem itt volt elég. Az emelkedő eleje óta már világít az olaj lámpa, korábban nem végig világított.
Motort is cseréltünk, ég és föld, az enyémmel valami nem kerek, lomhábban gyorsul és még Smanié egy kövérre nekilódul addig az enyém lassabban és bizonytalanabbul. Mondhatni lazán legyorsul.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz Colos1 #22614 üzenetére
én saját példámból adódóan, a gyári ismétlem, gyári fúvókája nagy volt és bele lett téve egy kisebb- alul lett fúvókázva- és így most tökéletes
de neked lehet, hogy el van koszolódva a levegő oldal, így kap kevés levegőt az amúgy normális mennyiségű benzinhez
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Smani
senior tag
Úgy megáztam, hogy öröm volt nézni.
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #22640 üzenetére
Én most csináltam a KRESZ-t két hete és már nem így van a toló személy nem minősül vezetőnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Nők, nőügyek (18+)
- Nyaralás topik
- Kerékpársportok
- BestBuy topik
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen