-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #23418 üzenetére
Nade "amúgy" egyforma motorok voltak? Lehet, hogy jövő hónapban,
a műszaki után én is benevezek egy ilyen variátorra, ha annyira jó. -
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #24851 üzenetére
Látom azért hozzád is elérnek a hsz.-ok.
Egyébként igen, talán ilyen fél gramm különbségek voltak a görgőket tekintve, de műszakilag mindegyik ugyanaz a 180-as 2t FXR volt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Criton
veterán
A motowell megvételekor kötöttem biztosítást. Allianz, minden ott van, máshova nem akartam menni.A mai napig nem jött még semmi az Allianztól a robogó biztosítását illetően.
Lemondani még nem mondtam le. Ha összejön az üzlet smani -val, akkor új biztosítást kell kötnöm vagy valami változtatással esetleg az Aerox-ra átlehet rakni -
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #24852 üzenetére
Ne izélj már, csak most kerestem rá ismét a multivar kifejezésre.
Amúgy ha egyforma gépek, és így otthagyja őket, ráadásul a pilóták
testtömege is kb. ugyanaz volt, akkor nem kérdés, hogy fasza cucc.
(Teszem hozzá, egy 180-as 4T Maja alapból nem annyira erőgép.)Criton: szerintem újat kell kötnöd, mert konkrét motorra szól...
[ Szerkesztve ]
-
Smani
senior tag
-
runner 125
nagyúr
..még 160-at se adnék érte, nem tudom hova gondol. Tipikus kókány fos, ráadásul a motor is a végét járhatja, mert 130-at tud a gyári.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Smani
senior tag
válasz DigitXT #24858 üzenetére
azt most nézem csak
runner 125:
ráadásul se rendszám se semmi. soha nem fogja eladnimás:
Ha elkel az aerox lehet bepróbálok egy ditech sr50-tvan benne valami amit mondasz, bár akkor csak jövő nyáron lesz valami nagyobb robógó. ilyen 125/50-nek nem vagyok híve.
Lehet veszek valami olcsó motowell-t[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Runner műszerfal gyárilag ilyen volt mindig, az okát ne kérdezd. Nekem a 180-ason is ilyen, de pl. később is indul el a mutatóm.
mod.
Di-tech-ből 3 kiló alatt szerintem nem fogsz normálisat találni, azzal számolj. De, miért nem csinálsz jogsit? Pesti agglomerációba szerintem egy 180-200-as Runner méretű gép a legjobb választás.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Criton
veterán
válasz runner 125 #24861 üzenetére
Amint megvan a jogsi, jövő télen szerintem beszerzek egy 180-200-as Runnert.
smani: SR50 után miért akarsz megint egy SR50-et (jó tudom Ditech)?
[ Szerkesztve ]
-
Smani
senior tag
Csak érdeklődésképpen.
Ebben miért ilyen fordított első villa van? Nem csak 50esben van az?Criton:
Én sem tudom
Talán magára a motorra lennék kíváncsi, hogy mennyire "más"[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #24862 üzenetére
Ahogy telik az idő, sajnos a 2t-ből egyre nehezebb szépet találni, jövőre már az utolsó kiadott példány is 10 éves lesz - hozzáteszem egy megkímélt állapotú még 10 évesen is odaveri bármelyik kínait minőségben és tartósságban, csak az idő ront a helyzeten.
A 200-as 4t régebbi külsővel (mint, enyém) meg most is horror áron van. Egy szép karcmentesért simán elkérnek 450k-t, ami szvsz már sok.
Smani
A fotóból nem derül ki egyértelműen az évjárata, de az ülése 97-98-as, ha a motor hátul dobfékes, akkor nem 2002-es, hanem 98 körüli.
Egyébként 2001-ig ilyen fordított zsíros villával gyártották, majd 2002 környékén volt pár visszahívás amiben cserélték olajosra, illetve utána már csak Paioli olajossal jöttek ki.
Viszont, ebben a 125-ösben az 50-es zsíros villája van benne, a maxi zsíros villa így néz ki. Tök mind1, mert mindkettő szar, de valamiért nem a gyári van benne.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Smani
senior tag
válasz runner 125 #24864 üzenetére
Gondolom a rendőrök miatt...
Köszi a választ -
Tothgera30
Ármester
Ha egy jó PureJet-et kifogsz akkor nem lesz vele gond, persze ha Aprilia Factory-ra célzol a Di-Tech alatt. Nem sokban különbözik, kb. ugyan úgy megy, fogyasztásban tér el, és alapjáraton kicsit morcosabb, nem pattogós a hangja, végsebességük 85km/h, ha minden rendben van velük, de általában 70-75km/h-ig mennek dinamikusan.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
golyani
addikt
vki tisztázza le nekem hogy minek nevezzük azt az eszközt a robogón ami áramot fejleszt? tudom hülyén hangzik, de egün leoltottak, hogy az nem generátor. ha nem az akkor mi az?
-
Criton
veterán
válasz Tothgera30 #24866 üzenetére
Az SR50nek mennyi a vegsebessege?Mennyire dinamikus?
Smani?
-
Tothgera30
Ármester
válasz Criton #24871 üzenetére
Pontosan melyik típusára gondolsz? Mert három féle kasznival és blokkal szerelték, ebből három féle karburátoros is volt (ha a levegős Minát is Minák közzé vesszük, mint gyártó terméke), és két féle befecskendezős. De olyan 75-80km/h-t mindegyik megfutja.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
golyani
addikt
válasz barack1997 #24870 üzenetére
tudom h mi az meg hogy néz ki meg h tekercs meg mágnes forog aztán vezetéken meg jön a delej. ezzel tisztában vagyok.
de a generátor az úgy szól:
"A generátor egy gerjesztett forgórészből (mágnes) és egy tekercsrendszerből áll, ami a berendezés álló része...mechanikai energiával forgatják... A forgórész indukcióvonalai ennek hatására metszik az állórész tekercsrendszerét, amelyben feszültséget indukálnak."a robeszban meg lényegében ez van: a gyújtás alaplapon ülnek a tekercsek, körülöttük meg forog a lendkerék amiben ül a mágnes(ek). akkor ez miért nem generátor ?
-
Criton
veterán
válasz Tothgera30 #24873 üzenetére
Smani tudja megmondani melyik tipus.
Nyomatekosnak akkor nyomatekos?
75-80a tenyleges vagy ora szerint? Motowell utan nehez egy kicsit elhinni -
golyani
addikt
ezek a motorok ( sr, aerox, nrg, f15) mind hasonló menettulajdonságokkal bírnak gyári fojtatlan állapotban. végük olyan 70-80 körül/között mozog és tényleges érték.
-
Criton
veterán
Teljesitmenybe elvileg ugyan az...ugyan az a blokk,csak az egyik Aprilia a masik meg Yamaha.
Motorban nekem a Yamaha egyebkent tobbet mond,az Aprilia nev meg a motorversenyekrol..Egy-ket SRnel meg Aeroxnal lattam olyat hogy 120ig van skalazva.
Na meg Vespanal meg NRGnel de gondolom annyit nem mennek azok sem.MOD: egyebkent a 2000 utani Aeroxoknak hogy hogy nem volt digit muszerfal?
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
Jol kinyirta a robogojat
De ha jol olvasom a hutese szallt el es besult a motor...Aeroxon mennyire pontos a vizhofokmero?
[ Szerkesztve ]
-
-
Criton
veterán
-
rjg
őstag
válasz Criton #24871 üzenetére
A dinamika nálam kb 35-40-ig hibátlan, ki lehet lőni a lámpánál, utána kb 50-ig "nyugis", majd 70-75--ig megint húz. Az eddigi végsebessége 88 km/h, és ez az ellenőrző GPS-es, illetve mérőtáblás kontroll alapján 1-2 km/h eltéréssel fedi is a valóságot.
MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra
-
Criton
veterán
válasz golyani #24886 üzenetére
Érdekes leírás, köszönöm szépen
Szóval ha jól értem, a Yamaha robogókat a mai napig Minarelli blokkal látják el.
Az Aprilia SR-ket 2000 után kezdték el Minarelli blokkal gyártani.
2003 után az Aprilia SR megkapta a Piaggio blokkot, na mármost, akkor 2000-2003ig az Aprilia SRt Minarelli blokkal gyártották, és utána Piaggio?Valamint ezek vannak még Piaggio blokkal : Piaggio, Gilera, Vespa összes típusa.
Melyik a jobb, Minarelli vagy Piaggio?
Morini blokkal Suzuki, Aprilia , Italjet Formula, Atala Hacker, Derbi Vamos, Malaguti Crosser motorokat szereltek (de nem minden típus), és ha jól olvasom, a Morini blokk gyengébb mint a Piaggio vagy Minarelli?
[ Szerkesztve ]
-
vtechun
veterán
Ez komoly, hogy japan motorokba is olasz blokkokat (morini, minarelli) szereltek?? Ezert becsulom a Hondat, ott legalabb van innovacio..
-
Ez a szilikon nagyon baba dolog. A kerekek messziről olyan mintha újak lennének. A motor illata is jó. Rendszeresen kapja majd.
Ma már szóvá tették páran a munkahelyen, hogy borzasztó hangja lett motorodnak. -
runner 125
nagyúr
válasz vtechun #24892 üzenetére
Sőt, nagy részük (váz, idom, minden..) még olaszban is készül.
Yamaha annó MBK néven adta ki ezeket, de már nem keresztelik át.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
t1
addikt
Srácok észre vettem, hogy ha sokat áll a motor a sztenderen akkor kis olajfolt lesz alatta, ma eldöntöttem a motort és a sztenderd mellet van egy műanyag valami ami full olajsáros és mint ha nem is lenne rendesen rögzítve. Mi célt szolgál az?
Yamaha Neos[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz runner 125 #24894 üzenetére
ugyanúgy létezik még MBK. a Nitro az egy az egyben Aerox. és az Aeroxokon is ott figyel az MBK-s plakett, mert ők rakják össze. lényegében a matrica más.
-
Aeroxra milyen gumikat ajánlanátok? Mennyibe fáj?- Eddig nem vágtam miért mondja mindenki, hogy gumit sürgősen, de tagnap a tubeless feliratot vette mészre a gumin, ami egy fosztó képző és ez nem jóóóó mert no belső.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs