- Android játékok topikja
- EAFC 24
- EA Sports WRC '23
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- Diablo IV
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Még mindig készül a Lollipop Chainsaw RePOP
- World of Tanks - MMO
- World of Warships
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
perge666
veterán
válasz Tothgera30 #31746 üzenetére
Simsonhoz még van gyári cucc?
Azt hittem hogy már csak utángyártottat lehet hozzá kapni.
Egyik ismerősöm el szeretné adni a simsonját,mert ősz óta nem dolgozik,és kell neki a pénz.
Nagyon jó motorikus állapotban van a moci,40-es ajánlatot tettem rá,azt mondta hogy akkor adja el annyiért,hogyha jövő ilyenkor ugyanennyiért visszaveheti tőlem -
perge666
veterán
válasz Bitpalace #31752 üzenetére
Látszik hogy régóta nem foglalkoztam simsonnal
molnarpeter-Kilóméter van benne rendesen,de nagyon szép hangja van,1 rugásra indul.
K.b. 6 éve volt felújítva,azóta ha 2-3 ezer km-t ment vele a srác,akkor sokat mondok./ismerem/
Külsőre,meglátszik rajta az idő,szerintem még a gyári a festés,mert kopottas,és néhány helyen matt.
Szerintetek az ellene szól hogy ez még a régebbi fajta 50-es? -
ZozzHUN
addikt
Egy kis tanulság mindenkinek... rettentő mákom volt, leírom, hogy más is tanuljon belőle:
Döcögött a motorom egy ideje, gondoltam piszkos a karbi, ezért jól kitakarítottam és raktam be plusz egy szűrőt a csőbe. És még mindig döcögött amikor húztam a gázkart (nem durván, csak finoman), ma megnéztem és valami vicces munkatársam eltekergette a légcsavart, mindegy, visszacsavartam, mert túlságosan be volt csavarva. Elindultam párommal este kicsit bulizni. Mentünk 100 métert, lámpánál leállt a motor. Vakarom buksim, mindegy, beindítom még egyszer, és megyünk. Gázzal ment, következő lámpánál megint leállt. Gondoltam biztos a légcsavart rosszul állítottam be. Kb 1 km-t mentünk már itt. Nézem... eltűnt a légcsavar... sűrű szitkozódás, hisz honnan is szerzek én pont ilyet egy 28 éves vasba... komplett karbi meg 16k (honda cb 125 rs). Rettentő mázlimra a blokk hűtőlamellái közé beakadt. Visszacsavartam, tovább mentünk buliba, következő lámpánál megint leállt... Megint nézem, megint eltűnt... persze most nem a lamellák közé esett, hanem az útra... fasza...Elkezdtünk visszafele battyogni, és 50m után látom az úttest közepén. Hála istennek... 2x is ilyen szerencsém volt, inkább hazatoltam a motort, közbe kerestük a rugót, mert ugye végül az volt a ludas, hogy eleve kiesett a légcsavar... de azért az már nem lett meg. Most egy tollból kiszedtem a rugót és az fogja helyettesíteni, reméljük elég erősen tart, ha nem akkor még egy rugót berakok és akkor jól összepréselem, a k*rvaisten se fogja kicsavarni, ha mégis akkor letöröm a kezét. Figyeljetek ti is oda erre
-
molnarpeter
nagyúr
válasz perge666 #31755 üzenetére
Blokkszéthúzás volt a felújítás? Kompresszió van rendesen? Az, hogy S50-es, a hátsó fékben és a váltóban érződik leginkább talán (ahogy ráülsz, feszül a rúd, és a váltót nem lehet 4 gangosra csinálni mint az 51-eseknél). Nameg persze árban is érezni: olcsóbb Ha motorikusan rendben, én elsőre 50 körül mondanám talán, de ez nem szakértői ár
mp
-
perge666
veterán
válasz molnarpeter #31757 üzenetére
Igen,a blokkban mindent cserélt akkor,de az már nem most volt.Van kompresszió meg minden.
Nekem csak az a fura hogy hosszúak benne a sebességek. -
perge666
veterán
válasz molnarpeter #31759 üzenetére
A mostani robogóm előtt volt egy 80-as Yamaha DT-m,abba tetszett hogy pillanatok alatt felváltottam 5-ösbe.
Tudom az másabb kategória,össze sem lehet hasonlítani. -
üszök
őstag
válasz molnarpeter #31754 üzenetére
Sajnos nem, mert meg szekszualizálják érte. Át kell írassa és ő félévenként kivonatja. De nem sokkal van kevesebbe mintha fizeti a kötelezőt, mert 1000ft/negyed év körül már lehet kötni. A ki vonás meg 2000 ft volt majdnem mikor utoljára olyat csináltam.+ még van minimális súly adó. Vagy 2000 ft/év
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Full komoly érdeklődő kérdés. Alap szitu (rossz eset): tegyük fel kopott aerox 50-es. Csabi megcsinálná 70-es újra? Miből áll ez és kb milyen ártartományban mozog?
-
alba-regia
aktív tag
válasz SirKero #31707 üzenetére
SirKero: Szép és szerethető, egyszerű gépek ezek. Bár nekem GS500-am volt, de ez a CB500 finomabb szerkezet.
Tegnap elővettem én is a Libertyt. Visszaraktam szépen az akksit frissen töltve. Nem akartam arról tekerni, de így is harmadik rúgásra szépen elindult. Melegem nem volt rajta, de ha marad ez az idő, már azzal járok dolgozni. Ha melegebb lesz az aszfalt, a DL-t is felélesztem, de azon még a gyári Bridgestone gumik vannak.
Találtam egy flakon 2T olajat, ami nem szintetikus, még a Vespához vettem. A kérdésem az, hogy mindenképpen szintetikusat használjak a Liberty 50-be, vagy ezt is beleönthetem?
-
korpicschess
veterán
Sziasztok!
Autotékánál vett valaki már neten olajat? Mert kicsekkoláskor nem látok módot a szállítás módjának megválasztására, és nem merek rányomni a felad gombra. Előre utalással venném meg, mégiscsak kb egy ezressel olcsóbb.
Ez van a szerződési feltételek alatt:
"Szállítás:Postaköltség: Magyar Posta árai az irányadóak.
utánvét esetén 1755-2100 Ft 30 kg-ig
előreutalás esetén 1115 Ft 20 kg-ig"Magunkról rész alatt viszont:
"Vidékre postai utánvéttel küldünk csomagot.( a postaköltség díja súly és értékfüggő, posta határozza meg)"Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
runner 125
nagyúr
válasz korpicschess #31764 üzenetére
Vett.
De, ne kínlódj a shop-pal, írd meg e-mail-be nekik h mi kell és h akarsz fizetni.
Kapsz egy számlaszámot, elutalod, te meg írsz egy címet.alba-regia
Mehet bele nyugodtan. Egy flakon gyengébb minőségű olajtól nem lesz semmi baja.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Debilon
addikt
nemrég jöttem haza, mentem egy jó 35 km-es kört
kellemes napsütéses, 8-10 fok volt, most meg 6-ra lehűlt
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Igen. Teljesen ehhez igazítanám a lelkét. Amire szükség van. Tavaly olyan 70k-ért csinálták volna meg. Azt nem tudom mit takart volna ez. Nem vagyok képben.
Remélem itt nem az megy a téma miatt mint pl a navi topicban vagy a 808 topicban, esetleg a win7 topicban mert fejre állok kínomban.
Criton! Pü
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz Kolondrum #31762 üzenetére
Megtudja. Nem olcsó. Nem kis idő. Még nekem sincs kész, de pont holnap kell még hozzá mennem.
Le tudom írni mi kell, amit tuti cserélni kell, és kb mennyit számolhatsz.Nos amit cserélne, vagy tuti cserélne:
Dellorto PHBN 17,5mm-es karburátor (Minarelli / CPI) : 20.000.-
Top Racing Racing főtengely (Minarelli fekvő - 10 mm) : 32.000.-
MALOSSI SPORT 70CC minarelli : 45.000.-97000.-
és akkor a kipufogó, görgő , munkadíj meg ilyenek nincsenek benne, meg még elég sok minden...
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
válasz perge666 #31760 üzenetére
Miért tetszik? Mondjuk jó a sok sebesség, de városban néha kicsit idegesítő. Egy üres-visszajelzőnek örülnék. Mitől lehet, nagyon ritkán szórakozik a váltó, és az istenért sem akar üresbe menni? Olyat is csinált már, hogy 1-esben volt, és üresbe pedig lefele ment?! Az hogy lehet?
runner: Köszi, írtam nekik.
Valaki esetleg ismer külföldi webáruházat ahol lehet mindenféle alkatrészt venni olcsón? Pl. a kereskedőnél elég költséghatékonyan oldották meg a fejidomomat, a gumikat is megette a nap, és ezért 2 sarokba raktak újat. Megkérdeztem, 2k darabja... Ha nincs más, akkor rendeltetek velük, de ha találnék valami áruházat, akkor biztos lenne 1-2 dolog ami kellene még.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #31762 üzenetére
A hengerszett ára, mid-race-nél 40-50k körül kihozható. Pl.: [link]
Hozzá való főtengely 20-30k. Pl.: [link]
Nagy karbi (21mm DellOrto) 25-30k. Pl.: [link]
Csapágyak 3-4k.
Vízpumpa felújító szett 3,5-4k.Ha jól számolom ennyiből meg is áll, de akkor egy ideig tuti nem kell rá költeni, talán csak egy komolyabb variátorra, meg aztán fékbetétre .
Ui.: Ma voltam idén először motozni, szépen bemelegítettem, mentem vele vagy 3-4 km-t. Második indításra indult is, elsővel nem kínoztam, csak párat tekert a főtengelyen, másodikra volt elég benzin (bár kevert volt, had legyen egy kis plusz kenése, majd hígítok rajta) befecskendezve hogy első tekerésre indítsa is. Szépen beállt 2000rpm-re, és ott is maradt, 5 percig úgy hagytam, azután kis gázzal mentem egy kört, persze hazafelé volt egy kergetős szakasz is, ahol megcsíptem a 80km/h-t, és most szaladt bele a km számláló a 16801km-be.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz Tothgera30 #31771 üzenetére
uristen.
-
Telda
addikt
válasz Kolondrum #31768 üzenetére
Hát nem tudom, én nem babrálnám a lökettérfogatot, nem hiszem hogy annyival jobban fog menni, mint amennyit költeni kell rá. Henger, hengerfej, dugó, gyűrűk, sőt még szerintem főtengely is, mivel a gyári nem biztos hogy sokáig bírná, mert nem ekkora terhelésre lett tervezve és ha már szét van húzva nem árt csapágyat, szimeringet, tömítést cserélni. Szóval az egész bele és ez nem hinném hogy olcsó, de meg kell tőle kérdezni, mert nem mindegy, hogy milyen alkatrészeket rak bele, ez erősen befolyásolja a végösszeget .
Ja és a karbi kimaradt, nem tudom most milyen van rajta, de hiába lesz 70es henger, ha a karbi meg kicsi.Edit: Tothgera30 mint a villám .
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Kolondrum #31768 üzenetére
Attól is függ, hogy mennyire kopott a mostani, mert pl ha a tengőd jó, akkor nem feltétlen kell cserélni elbírja a 70-es hengert és akkor már spóroltál 30k-t. Karbi se kell nagyobb szimplán nagyobb fúvóka mehet bele így már megint spóroltál 20k-t. Ha jó a variátorod+kuplung, akkor elég nagyobb görgőkre cserélni az se kell új.
Persze ez így nem lesz olyan mint Critonnak és nem is fogja bírni addig, de sokat spórolsz vele. Sok ismerősöm így csinálta ráhúzta a 70-es hengert meg amiket leírtam és vígan robognak gond nélkül és jobban megy nekik mint előtte.
Mérlegelni kell, hogy neked megér-e ennyit na meg az időt mire elkészül az alkatrészek miatt én lassan egy hónapja ülök rajta ma jutottam el oda, hogy a blokkot összedobtam.
Amúgy ha nem akarsz így belenyúlni, akkor magába egy malossi variátor is tud gyorsítani érezhetően ahhoz meg nem kell szétborítani az egészet csak egy légkulcs kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz SzlobiG #31774 üzenetére
Meg lehet úgy is csinálni hogy soha többet nem k4ell hozzá nyúlni, meg úgy is hogy kompromisszumokkal ideig-óráig jó lesz. Akkor én már az előbbit választanám, költsek többet, de igazán legyen jó. Gyári főtengővel és karbival hajtani egy komolyabb 70-est hengert... hát... tökös legénynek kell lenni hozzá, mert egy óvatlan pillanatban egy elszabadult alkatrész, vagy megszorult dugó viheti a megspórolt összeget.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
korpicschess
veterán
válasz Tothgera30 #31776 üzenetére
Azért egy ilyen tuningolt megoldás kevésbé tartósabb, mint a gyári, nem? Hány kilómétert lehet belepakolni vajon egy ilyen összegért?
Más: szerintetek mennyire számít, hogy milyen láncspray-t használ az ember? Mert akkor veszek azt is autótékánál, mert nincs. Ott viszont csak 1 fajta van, Castrol. szerk, van még Motul, 3200-ért... Az nem kell. Még olvastam, hogy a MOL is jó.
[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
SzlobiG
félisten
válasz Kolondrum #31775 üzenetére
Akkor vegyél rá egy malossi variót az is ér vmit azt az nem is horror ár. Sajnos a tuningnak ára van mindenhol. Mondjuk én most nagyon jó áron szereztem a 180-as malossi hengert 60euró volt olaszból kb 3k km van csak benne nagyon szép állapotba. Ez itthon újként 100k...
(#31776) Tothgera30 Ez így igaz mindenképp érdemes úgy megcsinálni és akkor tényleg jó eséllyel nem kell hozzá nyúlni sokáig, na de milyen áron.
(#31778) korpicschess Kb mind1 csak legyen rajta a Castrol az jó régen én is azt vettem a suzukihoz.
[ Szerkesztve ]
-
Criton
veterán
válasz korpicschess #31778 üzenetére
Ha rendesen megcsinálnak mindent, és jó alkatrészből és pénzed is van rá, akkor elég hosszú ideig.
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #31779 üzenetére
Tuti az a futás, pláne olaszból?
Persze annyi pénzért jó volt, de ha összeraktad egy végnyomást mérjél rajta.
mod.Noh meg 180-asként azért jól fog lépni Leo-d, pláne, h van rajta egy Leo dob is. Egy varió kellene még alá és faxa lenne.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #31781 üzenetére
Tutira ugye csak az tudja aki először vette. Ebayen azt írta az eladó, hogy kb 3K km van benne és a kopottságát, tisztaságát illetően nem igen lehet benne több na meg a gyűrű hézagok se erre utalnak, de végül is nem is érdekel ha akár 10k van benne, mert jó állapotba van és a mérések is ezt igazolják 60eurót meg szállítással együtt bőven megért. Mérni fogok.
Multivar nem lesz többet nem akarok költeni rá az idén így is kb 100k-nál járok az új gumik, tárcsa+egyebek miatt, na meg multivarral még csak nőne a fogyim így is fog rendesen.
-
nyogo83
Topikgazda
Sziasztok!
Aprilia Habana 50-essel van valakinek tapasztalata? Mennyire megbízható/alkatrész ellátottság,árak tekintetében? Annyit sikerült kiderítenem, hogy elméletileg 2004 előtt Morini utána Piaggio blokkos.
Lassan körvonalazódik hogy milyen típust keresgélek és eddig ez lenne a listán az első.
- Aprilia Habana
- Kymco People
- Yamaha Why -
válasz SzlobiG #31784 üzenetére
Nekem csak ennyi kell, húzzon induláskor és picikét gyorsabb legyen.
Ez nekem semmit sem mond: YAMAHA AEROX 50 2t LC euro 0-1 YAMAHA AEROX 50 2t LC euro 2
Ez jó az én 2002-2003-asomhoz?Amúgy is gondok vannak a váltással. Tavaly már úgy tettem le, hogy nehezen húzott ha lelassítottam.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #31782 üzenetére
Ha, jól belövöd a gyakorlatilag 1 decivel fog többet enni, viszont a gyorsulás, teljesítmény leadás mérföldekkel jobb lesz.
Persze valóban nem két fillér egy olyan varió."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Kolondrum #31786 üzenetére
Nem tudom pontosan neked milyen van azt hittem 2003 utáni, mer ahhoz jó az a variátor amit linkeltem, de ha minarelli blokkos akkor a tiedhez is jó, de majd egy aerox specialista megmondja.
Nincs rajta tuning kipuff, nem? Mer az is hoz a konyhára ha még 50-es akkor is és még így is bőven 80K alatt leszel. Szintén nem kell szétborítani hozzá az egészet.
(#31787) runner 125 Hát ebben kételkedek 110-es fúvóka helyett 120-ast tettem bele egyik tag javasolta aki már csinált ilyet azt mondta kisebbel dadogott neki. Igaz tavalyról már van egy gyorsítós karbim azzal tudok azért ügyeskedni mennyit fecskendezzen be pluszba, játékos lesz ez úgy is. Szelepeket már belőttem a könyv szerinti értékre szal elvileg az nem fog beleszólni a fogyiba.
-
Grillo
senior tag
Na, ma is szereltem egy jót, már nem sok minden van a vázon az alap dolgokon kívül. Viszont az első idomot csak úgy tudom leszedni, ha le van véve az első kerék, és ki van kötve a fék. Mennyire bonyolult ezt megcsinálni? Vagy vigyem el szerelőhöz inkább? Valami általános útmutató, hogy melyik csavart miután?
A kerék mögött a fekvő henger az önindító? -
runner 125
nagyúr
-
válasz runner 125 #31794 üzenetére
Te (mint a témában jártas) látsz benne valamit ami nem felesleges pénzkidobás? Van értelme? Én mióta megvan a indulás intenzitásával és a végsebességgel küzdök. A végsebesség ha 5-10el nőne már jó lenne. Mert most eléggé közel pörög a fordulatszám a 9k-hoz.
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
Az csak akkor 30k, ha közvetlenül B-vel csinálod, mert akkor nem kell kifizetni mégegyszer a KRESZ tanfolyam és hasonló díjakat. Úgy gondoltam nem lesz rá szükségem, ezért nem is csináltam meg... Mondjuk ha motoroznék, akkor talán nagyobb kategóriára ugranék 50-esről, mondjuk 400 körülre.
Persze nincs tervben...SymbianOS:
Ilyen kis teljesítménynövekedéshez szerintem egy kipufogó is elég. Meg ahhoz beállítani (görgők stb). Ha ez is elég, egy próbát megér. Bár egy új cső nem túl olcsó. Elég vicc, hogy ami az enyémen van az majd' 50k..
Leo Vince TT talán 30 körül van újonnan, esetleg ebay-en meg kell nézni.[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
molnarpeter
nagyúr
válasz korpicschess #31796 üzenetére
Simsonra adott hengerhez tervezett rezót kapni 10k körül
mp
-
canniball
nagyúr
válasz korpicschess #31796 üzenetére
"Az csak akkor 30k, ha közvetlenül B-vel csinálod, mert akkor nem kell kifizetni mégegyszer a KRESZ tanfolyam és hasonló díjakat."
Nem-nem, az akkor cca. 30k ha van B-s jogsid, tök mindegy mikor szerezted.
A Kreszt mindenképpen le kell tenni, de csak pár gyakorlati órát kell venni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
SzlobiG
félisten
válasz korpicschess #31796 üzenetére
Tuning kipuff van neki.
(#31794) runner 125 Ja, az akkor tényleg nem számít fogyiba ellenben a gyorsulásba biztos sokat számít, de 40k-t nem adok érte, majd nézelődök ebay-en.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #31795 üzenetére
Alapvetően összességében az 50-es tuningot pénzkidobásnak tartom, mivel a sport tuning abszolút nem hoz annyit pluszt, amennyit az embernek rá kellene vernie. Komolyabb tuning esetén meg lesz egy pénznyelő, üzemórás 70-esünk.
Add el, 200 fölött biztosan elmegy, a különbözetet tedd hozzá, és vegyél valamilyen 200ccm körülit.
Egy maxi robogón, minden apróbb tuning eredménye komolyabb mértékben jelentkezik, hisz adott a sokkal nagyobb ccm, sokkal nagyobb nyomaték."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen