- Wuthering Waves
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- EA Sports WRC '23
- Xbox Series X|S
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Nintendo Switch
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Ha víz folyik, akkor inkább ez.
-
SzlobiG
félisten
-
Tothgera30
Ármester
Ez nagyon szép, pedig futott már, nem keveset:
Piaggio Quartz LC - 30680km 99' - 89990Ft
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
sifu91
aktív tag
-
sifu91
aktív tag
Olyat tapasztalt már valaki, hogy cserélve lett a vízpumpánál a szimering, csapágyak, kis lapát, és le lett cserélve az ékszíj, és ezek után nem megy úgy a motor, ahogyan eddig. Nem húz, nem bír menni
Valakinek valami tipp?Ad astra per aspera.
-
válasz sifu91 #36568 üzenetére
A régi szíj a kopáshatár alatt volt sokkal. Azaz hézagolás nélkül is laza volt hosszban is meg kicsit már szélességben is. Amikor bekerült a kevlár széles szíj hirtelen az lett a baj, hogy nem fekszik fel a "csapra" és a hátsó varión láttam, hogy nem a varió legfelső pontjáig jön fel hanem van egy gödör. Alap eset ez volt, eredménye az lett, hogy nehézkesen indult és lassú volt. Kihézagoltam egy 0.5mm-es alátéttel. Hirtelen olyan ugrós lett, hogy aznap többször is kiment alólam induláskor. Viszont a végsebesség még jobban lecsökkent. Nyélgáz max 60kb. Fogtam és kivettem a hézagolót. Az indulási lomhaság visszajött, de a sebesség javult. Teltek múltak a km-ek és ma már úgymond a régi! Nem lomhán indul és megvan a végsebesség is. Viszont a gyorsulási görbe sokkal laposabb lett, de nem baj, inkább mint, hogy a szíj elszakadjon.
[ Szerkesztve ]
-
sifu91
aktív tag
válasz Kolondrum #36569 üzenetére
Nekem ugyanez van, a régi szíj 2,5mm-kopott volt. Azzal visítva indult, mert a szíj már nem fogta meg.
Ezzel elindul nem visít, de nagyon lomha szegény Arra gondoltam, hogy cserélve lett a vízpumpán a vízkavaró lapát, csapágyak, meg szimering és nehézkesen járt kézzel megtekerve, hogy nem bírja normálisan megtekerni a főtengely, de ez szerintem hülyeség.
Akkor a szíj lesz a ludas, majd ha bekopik javul a helyzet.Ad astra per aspera.
-
Grillo
senior tag
Srácok, ha leveszem a varió-kuplung rész fedelét, kell arra számítanom, hogy cserélnem kell esetleg tömítést is? Van ott egyáltalán? Meg akarom nézni, mekkora a kuplungom átmérője, aztán rendelem az újat.
-
wolfnet
tag
Sziasztok!
A posztom lehet kicsit off lesz vigyázat! Tegnap este leparkoltam Honda Lead scv 100 robogómmal és annyira siettem, kapkodtam, hogy a kesztyű levétel és csomagtartóba tétel eljárás közben a kulcsot is véletlenül a csomagtartóba tettem. Ezután ott álltam fölötte és gondolkoztam hogy tényleg betettem.
Probléma: kizártam magam a robogómból.
Ötleteket várnék a problémára. Lehető legkevesebb barmolás jöhet szóba. Vannak már ötleteim, de egyik sem az igazi. Esetleg aki konkrétan átélte már ezt, tőle várnék valamit.üdv
MárkPrivátban érdeklődj! :)
-
huszi.gyb
senior tag
válasz wolfnet #36575 üzenetére
Üdv a klubban. Én hajnali 2-kor játszottam el ezt a Tact-ommal. Ott az volt a megoldás, hogy csavarhúzó segítségével az alsó oldalidomot leszedtem félig. Így befért a kezem a zárhoz. A zár rögzítő lapocskáját kihúztam, így az ülészárat ki tudtam húzni előre, a bovden megfeszült, és kinyílt az ülés.
Most nincs előttem, hogy pontosan hogy is vannak nálad a burkolatok. Ha jól tudom még a Lead-en is bovden nyitja az ülést.
www.dongosofor.hu
-
wolfnet
tag
válasz huszi.gyb #36578 üzenetére
DigitXT: nincs pótkulcs
huszi.gyb: Köszönöm. Megpróbálom. Az a fő baj, hogy a lead-nél ha szerelni szeretnél ki lehet nyitni mint egy kamiont, de valószínűleg egyenként is szétszedhető az idom.
Az ülés rugós záras bovdenes valószínűleg igen. Már is megnézem.
Privátban érdeklődj! :)
-
huszi.gyb
senior tag
válasz wolfnet #36581 üzenetére
Ahogy nézem kicsit hasonlít a Tact felépítésére. Ott elég volt 3 csavart kiszedni, és annyit engedett az idom, hogy a kezem (nagyon hülye pózban), de befért. Érezni fogsz egy füles fém lapot, ha minden igaz, azzal lesz rögzítve a zár . Sok sikert!
Csak nehogy bevigyenek a rend éber őrei lopási kísérlet miatt@(#36584) DigitXT: Nekem kellett hozzá csillagcsavarhúzó, és kombinát fogó (vagy villáskulcs). Hogy hozzáférjek. Nem volt túl egyszerű, de azért éjszakára az aranytömböket nem ott tartanám
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #36580 üzenetére
Nem, de nem is barmolnám szét a gépet, ha pl. tegnap este leparkoltam,
és ma reggel ráérek gondolkodni azon, hogy benne hagytam a kulcsot.
Magyarán, ha az eset otthon történt, ott van a pótkulcs. Ha cégnél, akkor
ott lehet hagyni a gépet, és elmenni a kulcsért... Ha az utcán, az necces:
ha minden kötél szakad, akkor marad a "bowdenhuzigálás", az még talán
nem "barmolás" kategória. Ha hozzáférhető, akkor nem nagy kaland. Bár
tegyük hozzá, ha olyan könnyen hozzáférhető, akkor sok értelme nincs a
csomagtartót bezárni. Legalábbis értéket hagyni benne tuti nem célszerű.
(Mondjuk én csak a kabátomat, és a gerincvédőmet szoktam belerakni...)Arra szaladgáló familiárisan hiperpigmentált kisgyermekek ellen talán véd.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #36584 üzenetére
Bocs, már lejárt a szerk. idő. Esetleg ott a lock pick set Bár mint tudjuk olyan kishazánkban nincs.
Csak ott is esélyes, hogy a zár nem marad tökéletes. Volt egy ismerősöm, akinek egy közeli rokona, hallotta, hogy látta, hogy... Szóval volt már olyan, hogy egy zárat azzal nyitottak, és csak néhány nyit-zár után lehetett kulccsal nyitni-csukni, de akkor is elég nehézkesen...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #36586 üzenetére
Ja hát... Úgy főleg. Mondjuk nálam tökéletesen visszaállítható volt az eredeti állapot. Gondolkodtam azon, hogy valahova elrejtek egy titkos "kapcsolót" a hasonló esetekre... Vagy a bovdenre kötök egy madzagot, amit hozzáragasztok a burkolat belső részéhez És akkor még csavarozni se kell.
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
válasz wolfnet #36582 üzenetére
De ha cserélem a harangot is, akkor elvileg más akadálya nincs a 107-esnek, nem? Bár persze értelmét nem látom, csak nem akarok úgy járni, hogy megveszem a 105-öst, és vehetek új harangot is, mert valaki 10 éve lecserélte 107-esre az egészet, mert olcsóbban megkapta, vagy mert úgy nagyobb és jobb...
Nekem a csomagtartó zárja simán nyílt úgy, hogy egy nagyobb csavarhúzót használtam kulcs helyett. Meglepő volt, de semmi nehézséget nem okozott a kinyitása.
-
wolfnet
tag
válasz huszi.gyb #36583 üzenetére
Szia! Sikerült! De nem úgy ahogy te javasoltad. Sajnos a Lead-et nem lehet úgy szétkapni mint a tiedet. Az oldal idomok kiszereléséhez szükséges az ülés kivétele, mert van 2 csavar az ülés vonalában amit alulról nem tudsz kicsavarni. (A váz miatt nem lehet hozzáférni.)
És amúgy nem bovdenes a zárszerkezet
Privátban érdeklődj! :)
-
AndrewTdi
addikt
na írok pár sort, unatkozom.
Mióta közel egy éve megvettem a Tourant, imádom, szeretem, főleg mert halk, nem zötyög, nem zörög, nem rezonál benne semmi. Olyannyira hozzászoktam, hogy már a motoron is idegesítenek a zörgő, rezonáló dolgok, amik orvoslásával néha igencsak megszopatom magam.
Először a kormányt takaró műanyag elemek felöl jött rezonancia, ami elmúlt, ha ott mindent összeszorítottam.
A szürke színű, Gilera feilratos műanyag lekap, a fekete fogadó műanyag peremére ragasztgattam szivacsos 2oldalast, majd visszapattint. A rezonancia halkabb lett, de még mindig fennált. Szintén a kormány közepén lévő, 3 (a képen 4 van, de abból a jobbszélső egy vaklámpa) kis ellenőrző lámpácskát magában foglaló műszert megkocogtatva megint hallottam zörgést. Komplett kormány lebont, lámpaegység kiszed, a fogadó műanyagot fekete bandázsszalaggal körbetekertem, pont annyit, hogy kívülről ne lehessen látni, de pont a 2 műanyag felület között legyen.
Következő motorra szállásnál ismét rezonált az akcióm ellenére. 8jajdejó, megint szedhetem szét). Majd megjelent még egy hang. A szélterelő plexit tartó konzoloknál lévő fekete front burkolat felöl jött. hurrá. mi a pic(ca)sa...
hazaért, szétbont. bandázsolgatás, összerak, teszt. csillapodott, de még mindig nem az igazi. Újra szétszed, megint egy kis bandázs, össze. még mindig nem tökéletes, újra szét. de mondanom sem kell, egyre nehezebb szétszedni, mviel az illesztéseket "tömítve" nehezebben csúsznak egymáson az anyagok, illetve a karmok jobban beakadnak a helyükre, nehezebben jönnek szét. Végre sikerült, mehet minden össze.
Következő projekt a rendszámtábla. kiszed, a komplett keretet bebandázsol, rendszám vissza, minden fasza.
utoljára megintcsak nekileselkedek a kormány közepétől jövő rezonancia megszűntetésének, immár ötletek nélkül. mondhatni atomjaira szedtem a kormányt (fék és karok maradtak). kezembe vettem a 3 kislámpás egységet, majd sajnálattal döbbentem rá, hogy maga az egység zörög. nos a történet úgy néz ki, hogy áll az aljából, ami fogadja a kis lámpácskákat, a közepében a fekete műaynag alapon a színes foncsorok, majd a tetején az átlátszó plexi. Nos, ez mind ragasztva, sé nem lehet szétszedni (annak ellenére, hogy a fekete foncsoros műanyagot 3 csavar rögzíti az aljzathoz, de nyilván nem lehet hozzáférni, mert gyárilag ragasztva van).
Vak lámpa helyre benyúltam csavarhúzóval, kitámasztottam a foncsorsort, így nem zörög. gondolkodás... Egyre sufnibb és sufnibb ötletek jöttek. boros parafadugó elővesz, megfarag arra az átmérőre, ami belemegy de szorul. Sikerült, benyom, kitámaszt, nem zörög, fasza. Na igenám, de ezt majd egyszer ki kéne venni, így hagytam neki egy kis kiálló részt (hogy mégcigányabb legyen ). helyére visszatesz, de így meg nem fér el, ráadásul le is tört a kiálló rész. Dugómaradék nagynehezen kiszed, újabb fejtörés. heuréka!
8-as bordás tipli, kellő hosszra megfarag, betol amig elkezd kitámasztani, a tetejére egy kis takonyágyú (műanyagpisztoly). helyén marad, kivehető. Ezt mind fehér szigszalaggal eltakartam, így olyan mintha gyári lenne. . rezonancia megszűnt.
Ezzel szoptam pár napot...És mi lesz ha megjön a hangosabb, nagyobb rezonanciát keltő leo vince kipuff...
Azt már el sem mesélem, hogy elmebeteg ötlettől vezérleve úgy mostam le előszőr és utoljára a motort, hogy műanyag elemjeire szedtem és külön külön minden elemet megmostam. most szép tiszták az élek is, de egy délutánom ment csak rá. sose többet ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #36595 üzenetére
mi lesz ha megjön a ... leo vince kipuff
Ha kiveszed a hangtompítót, akkor elfelejtheted az ilyen dolgokat,
hogy rezonancia a műszerfalon: egyszerűen nem fogod hallani.
(Egyébként az én gyári kipumtól megőrülnél: szét van hullva belül,
és valami iszonyatosan zörögnek benne vmi fémalkatrészek.)[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
..az olasz robogók ilyenek. Pontatlan illesztések, berezonáló elemek jellemzik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs