-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #51601 üzenetére
Amúgy neked ez hogy jött? Mármint honnan szereztél róla tudomást?
Sic Parvis Magna
-
szentkuti11
addikt
válasz 30z.Samu #51602 üzenetére
Haha, dokumentáltam a történetét röviden, már akkor is jól lehurrogtak a kollégák.
Nagyon egyszerű a sztori, már ekkor is megvolt a jó öreg Simson S51-em, aminél megbízhatatlanabb motorkerékpárom az életemben nem volt (remélem nem is lesz több), ezért szerettem volna megvenni a teljes ellentétjét: Egy fiatal, japán, 2 vagy 4 ütemű de mindenképpen megbízható, kis fogyasztású gépet. A japán azért volt fontos szempont mert előtte csak olaszaim voltak, érdekelt, milyen robogót gyártanak ott a nagy Margitszigeten a srácok.
Mikor a 44634-es kommentet írtam, már a próbakör után álltam ott a gép mellett és gondolkodtam, hogy na milegyen-milegyen, engedni nem akart belőle az ember, de látszott, hogy őszinte, látszott, hogy szép a gép és igazából beleszerettem és megvettem.
-
30z.Samu
félisten
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #51605 üzenetére
Az tuti, most már én is nyugisabban vezetem, 50-55 a plafon. Úgymond leteszteltem mit tud, ennek tudatában vezetem úgy, hogy ne hajtsam sz@rrá. Érzem néha, hogy kevés, pl amikor sietnék valahova és szívesen húznám neki picit jobban. De ha normálisan közlekedek vele, akkor nincs ok a panaszra.
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
válasz szentkuti11 #51607 üzenetére
Nagyobb köbcentinél ugyanez... Picit többet vállalsz, gyorsan kész a baj.
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #51607 üzenetére
Nem arra gondoltam, hogy nyélgázzal végig az úton, csak belefér 1-1 előzés, ha kicsit erősebb vas van alattam. Ezért írtam nem olyan rég, hogy nekem 250-es gépnél nagyobbat nem szabad a seggem alá adni.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #51608 üzenetére
Bocsi de nem értek egyet teljesen. (Jeah! úgy értem a vita mindig topik fellendítő hatású )
Szerintem ha ésszel közlekedsz nem nagyobb para a nagy köbcenti, ellenkezőleg. Országutazol 90-95 km/h sebességgel, és utolérsz valakit. Ekkor úgy döntesz megelőzöd. Az előzés index visszahúzással együtt 3 másodpercig tart. Nem hinném hogy ennél létezik biztonságosabb dolog.
Természetesen azért emeltem ki az ésszel közlekedést, mert ha valaki "észnélkül" rohan az előbb utóbb meghal, of course. De tanúsíthatom hogy a nagy vason kisimultak az életvonalaim. Senki se akar lenyomni... senki se akar eltaposni... nem ragadok be egy kamion mögé 50 kilométerre - volt ilyen -, nincs baleset veszélyes szituáció abból adódóan hogy mindenki meg akar előzni ott ahol nem lehet... stb...
Privátban érdeklődj! :)
-
DigitXT
félisten
válasz wolfnet #51611 üzenetére
Szerintem most félreértettél: egyáltalán nem parázok a nagyobb köbcentitől.
30z.Samu: Érzem... hogy kevés ... sietnék ... szívesen húznám neki picit jobban.
szentkuti11: ezekből a picit jobban meghúzásokból lesznek a nagy pofáraesések
DigitXT: Nagyobb köbcentinél ugyanez... Picit többet vállalsz, gyorsan kész a baj.A többivel meg mind egyetértek: én vagyok az erőtartalék legnagyobb szószólója!
Nem mennék túrázni 250 alatt semmivel... A 180-as is véleményes. Megy, megy,
de azzal már nem nagyon előzgetsz, 90 körül. Bár, ahogy nézem 250-essel sem:
tehát 400+. Az egész hozzászólás arról szólt, hogy ha a vas határait feszegeted,
a normálisnál jobban húzod (mondhatni ész nélkül közlekedsz): pofára lehet esni!Ha ilyen van, és amúgy nem extrém gyorshajtó vagy, nagyobb vasra kell ülni, mert
egy 50-est szétküldve arról is le lehet potyogni: se a futóműve, se a fékje nem arra
való, hogy nagy tempónál jól manőverezhető legyen, biztonsággal meg tudjon állni.huszi.gyb: ez így van... Az ésszel közlekedésbe beletartozik, hogy nem nyelezed
le "bármikor," mert mondjuk egy fehér aszfalton "instant powerslide", s vizes fehér
aszfalton meg akár perec is, ha nem figyelsz. Basszus, amikor tök egyenesben is
kipörög a kerék nem is túl nagy gázra vizes fehér aszfalton, az azért ijesztő.
De ahogy Samu írja: meg kell szokni a gépet. Ésszel minden vezethető. Ésszel...[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #51614 üzenetére
"egy 50-est szétküldve arról is le lehet potyogni: se a futóműve, se a fékje nem arra
való, hogy nagy tempónál jól manőverezhető legyen, biztonsággal meg tudjon állni."Pontosan ezért nem erőltettem utána ezt az "állatkodós" témát az Address-el, annyiban jó volt, hogy felmértem a tudását és annak tudatában közlekedek vele úgy, hogy nem hajtom szét és meg tudjak állni, ha előttem esetleg valami történik.
Sic Parvis Magna
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #51614 üzenetére
Nem kell, hogy hülye legyél... Amikor nálam volt a Madison (még a régi gumival), akkor sikerült álló helyzetből powerslideot tolni, mert jobbra kanyarodva indultam, fehér aszfalton. Nem nyélgázzal, gyorsan visszavettem a gázt, megfogtam... De ha Majával csináltam ugyanott, ugyanazt, nem sikerült, pedig azon is elég xar volt már a gumi. Ennyit számít az a pár nm indulásnál... Erre céloztam, hogy lehetne ez 50-60-100km/h-nál is... Nyilván minél kisebb a vas, annál kisebb az esély...
szerk.: Azért én még emlékszem ám arra, amikor Majára valaki azt mondta, hogy az "nyelezős motor" Minden csak viszonyítás kérdése.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #51620 üzenetére
Ezzel nem mondasz ellent. Meg kell szokni a gépet. Adott körülmények között
az a gáz sok volt. Ahogy nekem anno az Egry József utcában, nyíl egyenesen az
a közepes (?) gáz. Vizes fehér aszfalt: nagyjából a jég tapadási együtthatójával
rendelkezik, szóval pár "felesleges Nm" a keréken, és már riszál is a segge."lehetne ez 50-60-100km/h-nál is"
Lehetne, csak a vizes fehér aszfaltot megtiszteljük: nem megyünk rá ennyivel.
(Budaörsön körforgalomban ugyanez a csuda felület. Láblerakással fogtam meg.)amikor Majára valaki azt mondta, hogy az "nyelezős motor"
A 180-as? Persze, gyakorlatilag végig lehet vele nyélen menni, megbocsátó, sőt
a 4Road miatt kívánja is a hajtást, a röfögtetést. De amikor 90-100-zal csapatod
a városban, akkor eszedbe kell jusson, nem fogsz-e pikk-pakk így járni. -
Dexar007
veterán
Eh meg mindig nincs kesz a Kymco.Ma hivtam fel kb nyolcadjara a szervizt,es a holnapi napon lesz pont 1 hete,hogy ott all.
Igaz,mar csütörtökön bejelentettek,hogy fuvoka kell bele,ami pentekre-szombatra sot meg hetfore sem jott meg,csak a mai napra,ugyhogy ma mar mast mondtak,megpedig.: ,, megjott a fuvoka,beletettuk,javult a helyzet,de meg mindig nincs normalis alapjarat,ugyhogy meg 1 nap turelmi idot kernek".
Kozben hozzatette,hogy o sem tudja mitol lehet,de otthon neki is van egy 50 4T-s robogoja,es az is ugyanezt csinalja.Ez elvileg termeszetes jelenseg,mert kenyes szerkezet.
Na mondom ez nagyszeru.Give me your cum,bull!
-
kcsa
veterán
válasz Dexar007 #51625 üzenetére
mások is pingvineznek.
-
wolfnet
tag
Ti mit ajánlanátok ilyen hűvös időben motor melegen tartáshoz? Olyanon gondolkozom, amit a mentőkön szoktunk látni a tél bekövetkeztével. A vízhűtő radiátorát szeretném valahogy bebugyolálni hogy a menetszél kevésbé érje. Az a baj hogy az öreglány elég analóg, nem termosztátos. Nem igen melegszik be.
Privátban érdeklődj! :)
-
Dexar007
veterán
Na ez a Kymco egy CSODA!
Ma mar azt hittem,hogy elhozhatom,de nem!
Az elobb beszeltem a szervizessel es.: Mar azt hitte,hogy minden rendben van vele,volt alapjarat,rogton indult,letette ejszakara,es ma nem tudta beinditani.
Uj gyertya-szikra van, karbi beallitva, legszuro uj, gorgok ujak, szij uj. Kompressziot mert,nem ott a hiba.Szelephezagot nezett,nem ott a hiba, gyertyahezag rendben, benzint kap. Oszinten bevallotta,hogy fogalma sincs,hogy hol lehet a problema,es most ezen tori a fejet. Szoval akkor igy basszak at az embert Mo-n. Raadasul ez olyan hiba,hogy eselytelen kiszurni. Mert ha ment a motor mondjuk 8 oraval elotte,akkor elso rugasra indul tok hidegen..A vevo pedig azt hiszi,hogy mukodik minden faszan,majd csak ha lerakja 24 orara,akkor jon a meglepi.Give me your cum,bull!
-
-
wolfnet
tag
válasz Dexar007 #51634 üzenetére
Egyszer írta Digitx hogy 2T-s motoroknál ha 1-2 nap állás után nehezen indítható akkor valószínűleg főtengely szimering lesz a ludas. Valami olyan volt a sztori hogy ha az a szimering elöregedett - és vagy rossz, akkor 1-2 nap állás után kipárolog onnan minden, aminek nem kellene, ugyanis a 2T valahogy a főtengellyel csinál szívó ütemet. Na de motorszereléshez nem értek, lényeg hogy ezt néztétek már?
Privátban érdeklődj! :)
-
Dexar007
veterán
válasz wolfnet #51638 üzenetére
Szakszervizben van,nehogy mar nekem kelljen tippeket adnom.Nem ezert fogok majd fizetni.
De szerintem erre speciel pont nem nezett ra, legalabbis telefonban nem mondta.Mindenesetre elvileg a heten hivni fog,kivancsi leszek igy ennyi tokolessel mennyi lesz a vegosszeg.Give me your cum,bull!
-
30z.Samu
félisten
Mekkora lenne, odamenne holnap a szerelőhöz egy telefonnal/tablettel/laptoppal: Nézd apukám, itt vannak az instrukciók.
Sic Parvis Magna
-
üszök
őstag
Ma mentem az 50-es robogómmal egy kört. Valami csoda volt. Lillafüreden vissza is fordultam.
Ordít,visít,de nem megy."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Dexar007
veterán
válasz Grillo #51641 üzenetére
Nem röffen be.
A kymco dramaja folytatodik.:
Ma delben felhivott a szerelo,hogy nagy nehezen sikerult bele eletet lehelnie,ugy nez ki az alapjarati csavar volt a ludas.
Delutan 4-kor megyek a robogoert,mindenki boldog,huh meg meseli is,hogy mennyit szenvedett vele,probaljuk beinditani:
10. rugas kornyeken .: ,,Igen,ezek a 4 ütemü robogok erzekeny szerkezetek".
50. rugas kornyeken.: ,,Miaz istennek nem indul be?!"
Kozben jott egy csoka,akinek az elso lampajat csinalta meg mert nem vilagitott,kifizette elottem,beinditja a csavo: ,,hat ez meg mindig nem jo": DD --Erre ,,hat nezze uram,ez elobb csinaltam meg..ez egy ilyen nap".
100. rugas kornyeken elokerult egy uj aksi a muhelybol,hatha sikerul oninditoval,ujult erovel. Persze,hogy nem sikerult.
Gyertyat kivesszuk,szikra van,benzin van. Megsem indul.
Vezerlest atnezte,szelephezagot allitott,kompressziot mert, szij uj,gyertya uj,karbi tiszta,gorgo uj,legszuro uj.
VarJUK az otleteket.Give me your cum,bull!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs