- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- GTA V
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- XGS24 - Túlélő-akciójáték lesz az Atomfall
- EA Sports WRC '23
- XGS24 - Jön a FragPunk, az új 5v5 hero shooter
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Én csak arra gondoltam kár, hogy nincs ilyen csodaszer embereknek, amivel a gondolkodásmódjukat meg lehetne változtatni - jó irányba - sok mindenről... Bepermetezni az atmoszférába..
Simán el tudom képzelni 20-30 éven belül. Hatalmasat fejlődtünk 70 év alatt.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #57497 üzenetére
Te miről beszélsz? Nem állt be a henger.
DigitXT: Vigyázz, rákened a variora, és annyira új lesz, hogy lelóg a főtengelyről. Készítsd az esztergákat.
(#57504) ludsimon: Én csak arra gondoltam kár, hogy nincs ilyen csodaszer embereknek, amivel a gondolkodásmódjukat meg lehetne változtatni - jó irányba - sok mindenről...
Komolyan? Feladsz egy ekkora labdát???[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #57507 üzenetére
Lehet, összekever szentkutival. Végülis voltatok már együtt túrázni,
és tudjuk, hogy motor-motor: kiput sem kellett volna hegeszteni, csak
bekenni xado-adalékkal, majd öngyógyító módjára magától összeforr?De viccen kívül: legalább kiderül, hogy hány ccm is volt az a Liberty...
-
ludsimon
veterán
Azt hiszem igaza volt tegnap Den-nek!
A revitalizálás 1500km múlva 100%-os, úgyhogy valószínű az olajpumpát regenerálta fel, mint ahogy a leírásban is írják.
"Az olajrendszer nyomását a névlegesre visszaállítja. "Lehet pár 100 km múlva én is úgy jártam volna, hogy bedöglött volna az olajpumpa.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Geccoka
csendes tag
válasz body007 #57512 üzenetére
Itt ezt írják:
XADO EX120 Moto Revitalizant.
Minden típusú 2 vagy 4 ütemű motorkerékpárhoz.
4ml
Használati utasítás:
Keverék olajozású motor esetén:
1. A fecskendő tartalmát juttassa a tankba.
2. Tankoljon tele üzemanyaggal.
3. Indítsa be a motort, és hagyja 2-3 percig alapjáraton járni. 20C° alatti hőmérsékleten ajánlatos a fecskendő tartalmát 20-30 ml üzemanyagban feloldani és így adagolni a tankba.
Külső kenésű motor esetén:
1. Melegítse be a motort üzemi hőmérsékletre, majd állítsa le.
2. Juttassa a fecskendő tartalmát az olajbeöntő nyíláson át a motorolajba.
3. Indítsa be a motort és járassa 2-3 percig alapjáraton. -
ludsimon
veterán
válasz body007 #57512 üzenetére
Először én is vacilláltam hová öntsem, tudom a benzinbe kellett volna, de ki az aki megpróbálja a gélt beönteni, hogy aztán a 0,3mm alapjárati 0,7mm főfúvókát eltömítse? meg ha van benzinszűrő semmi nem fog átmenni.
Persze fel kell keverni ha nincs +20c fok, de akkor se próbáltam meg.
Biztonságosabbnak láttam kihagyni a karburátort a cérna vékony furatain, nem is gondolkodtam át kéne tuszkolni.Végeredmény ugyanoda megy.... Nem mellesleg az olajpumpát is feljavította nem kicsit!
Rohadtul ki volt az a csavar csavarva..[ Szerkesztve ]
undefined
-
addikt
válasz ludsimon #57515 üzenetére
Ez vonatkozik ránk (mint 2T tulajok):
Keverék olajozású motor esetén:
1. A fecskendő tartalmát juttassa a tankba.
2. Tankoljon tele üzemanyaggal.
3. Indítsa be a motort, és hagyja 2-3 percig alapjáraton járni. 20C° alatti hőmérsékleten ajánlatos a fecskendő tartalmát 20-30 ml üzemanyagban feloldani és így adagolni a tankba.És ha az olajba öntötted akkor szerinted mikor ért az a cucc le? Csak azért kérdezem mert kb. 50 liter benzinhez adagol 1 liter olajat. Egy tankhoz ~1 decit. 1 tankkal mondjuk elmész 100 km-t. Ha beleöntöd az olajba akkor a cucc kikerüli a tartályba lévő olajat és egyből azt használja a gép?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
ludsimon
veterán
válasz body007 #57518 üzenetére
Utána az elkövetkező 10-20 km utáni program: karburátor tisztítás...
Hidd el! Ez tuti nem megy át a 0,3mm fúvókán!
Ha megcsináljátok, előre szóltam!Mikor nyomtam a tartályba láttam milyen anyag. Nem hülyeséget beszélek..
Ki kéne már lőni.
Jöhetne a jó idő.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Bambalazs
senior tag
-
ludsimon
veterán
Ha hülyeségeket is beszélek most, akkor is csinált valamit, mert eddig x ezer kmig elment túladagolt olajjal, de kezelés után ~ 150-200km-el valami történt mert erőtlen lett, alapjáraton meg 1-2 percet bírt utána lefulladt az összeköpött gyertya miatt. Gyári értékekre visszaállított olajpumpával újra jó lett, jobb mint valaha volt. Még az újkoránál is jobb ezzel a Dellortoval.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #57521 üzenetére
Nem úgy van, hogy ezt ahhoz találták ki? Miért ne preferálná a karbi?
(Meg aztán nem pont a karbiban keveredik össze az olaj a benyával?)Mondjuk én 2T-hez nem értek, csak wikin olvasok "eretnek dolgokat":
Az olajtartályból adagolószivattyú szállítja a kenőolajat a karburátorba
és abban meg a fő fúvóka előtt a tüzelőanyaghoz keveri... -
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57524 üzenetére
Az olaj nem megy át a karburátor fúvókáin.
A karbi összekeveri a benzin/levegő keveréket ahogy azt kell, és löki tovább majd a szívócső végéhez (intake manifold) van csatlakoztatva az olajcső, na itt történik a benzin/levegő/olaj bevitel.Mutatom:
[ Szerkesztve ]
undefined
-
addikt
válasz ludsimon #57519 üzenetére
Mondjuk ha úgy adódik, h kipróbálom én egy kis flakon benzinbe fogom feloldani és azt öntöm a tankba - ekkor már látható lesz, h mennyire keveredik vagy sem - de ez én vagyok...
(#57525) ludsimon: köszi az ismertetőt
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
dzso22
senior tag
válasz ludsimon #57521 üzenetére
Szerintem nem rossz ötlet olajba keverni,ha hideg olajban oldódik.Mert ugye 4-t-nél kiemelik hogy meleg olajba kell tölteni és járatni,valószínű hogy összekeveredjen.
Viszont nem írják sehol hogy mennyi benzinbe kell 2t-nél belelökni a gélt.
Ha példának veszek egy ETZ-t meg egy kis 50-es Yamahát ott azért van tele tanknál lényeges különbség.
Nem lehet hogy túladagoltad a "csodaszert" és azért ragadt bele a fúvókákba?
vagy nem keverted fel rendesen előtte?[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
ludsimon
veterán
válasz dzso22 #57528 üzenetére
Az egész úszó ettől a sárga szartól volt tele (nem volt akkor még benzinszűrőm), olyasmi állagra mint az ondó.
Fel lett keverve, de kevergetheted azt, nem fog feloldódni teljesen különben nem lenne haszna..
A végén már annyira eldugaszolta a fúvókát, hogy lefulladt mikor húztam neki.
Onnan kezdődtek a problémák.
Karbi szét, megtisztít, benzinszűrő be.
Utána kitisztítottam a karbit, pár napig kurvajó volt.
Utána vettem újra és ment az olajba.
Megtettem 150-200km-t és utána a jól ismert story..Azért mondom, lehet itt falba verni a fejeket meg hasonló... Megjártam már a benzines utat...
De minek is papolok... Ha nem hiszitek nyugodtan járjátok ki ugyanazt az utat amit én megtettem..[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Xadoból? Igen.
Azzal kezdtem leírásnak megfelelően majdnem üres tankba belenyomtam, teletankoltam, pöfékeltem 2 percet és elgurultam fizetés után.Szerinted a levegőbe beszélek?
Ja tízen x ezer km-ig nem volt probléma benzinszűrő nélkül és véletlen egybeesés...
Nem valami eldugott pincében, lopott üzemanyagot ami x éve áll tankolok.
Fater Sym-jében sincs benzinszűrő és soha nem volt probléma. Ugyanott tankolunk.Miután jelentkezett a probléma és szétszedtem a karbit és láttam ezt a sárga izét, leengedtem az összes benzint belőle, megnéztem, próbáltam jobban összekeverni de nem ment..
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Upo
addikt
+1
Ne tudd meg milyen trutyit szedtem ki a félretett babetta karburátorából! KB. 3 évet állt, csodaszer a közelében sem volt (még rá se gondoltam). Kiáztattam, kimostam friss benzinnel, kapott alaposan a kompresszorral. A fúvókák először csökönyösek voltak, egy kis wd40 áztatás után cirokseprű szállal kpucoltam, kompresszor, összerakás után első rúgásra indult mint az óramű.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
ludsimon
veterán
Véletlen egybeesés, hogy miután betöltöttem 10-20 km múlva majdnem megállt síkon úgy fuldoklott alig bírtam a próbaútról hazajönni.
Na jólvan...undefined
-
ludsimon
veterán
Igen, nem rendeltetésszerűen használva csinálhat ilyet is. Nem 0,3mm-es fúvókaméretre van tervezve.
Egész délután erről ment a vita hová kell az ondót önteni, olajba vagy benzintankba.#57537: Tudom mit ír a leírás de az nagyrobogóra 125ccm-től igaz szvsz.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
Nem értem, hogy ha a gyártó használati útmutatót ad a termékhez,
akkor az hogyan okozhat az előírásszerű használatnál dugulást?
Ettől függetlenül bármit el tudok képzelni, meg az ellenkezőjét is.Ui: ahogy az "alkoholizáló" benzin is kioldhatott "ezt-azt", vagy pl.,
ha frissen töltötték a tartályt, akkor meg be is vihet szennyeződést.
Láttunk már rá példát, hogy tankolás után kezd "dögleni" a motor...ludsimon: viszonylag ritkák a 2T nagyrobogók. Tudom vannak, de...
Nem jellemző. Mondjuk az se jellemző, hogy xado adalékot használ
boldog-boldogtalan mindenre, noha tényleg több ember ajánlotta már:
ezért lennék kíváncsi, mondjuk bogyó tapasztalatára 2-3K nem pénz.Ui: ezzel csak azt akarom mondani, ha érdemi különbség lenn, írnák.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57538 üzenetére
Lehet. Minden elképzelhető. Lehet nem a Xados benzin okozta, de az is lehet igen.
Ez már nem derül ki.
Benzinszűrővel vissza mertem önteni a Xados benzint, úgyhogy max ami átmegy a szűrőn az bekerül a többi megy a kukába. De azóta semmi rosszat nem tapasztaltam mióta beállítottam.
Az tuti, hogy senkinek nem ajánlom a benzintankba nyomni úgy, hogy nincs benzinszűrője.[ Szerkesztve ]
undefined
-
huszi.gyb
senior tag
válasz ludsimon #57519 üzenetére
Komolyan ennyire nehéz felfogni, hogy ezt a gélt oldja a benzin??? 4T-ben nincs fúvóka baszki?
És igen, ahogy előttem már írták, ha olajban feloldódott, akkor addigra megy bele ez a csodaszer, amikorra az egész tartály olajat elhasználod. Bár ez a gél is tudja a gyári értékeket, biztosan tudja azt is, hogy hol kell hatnia, és sietnie kell. A molekulák még kékfényt és PÁV1-et is kaptak, míg az olajmolekulák csak álmodoznak a kilövésről...
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #57540 üzenetére
Fél liter olaj van benne szóval ha nem is 50 liter benzinnel, de 25 liter üzemanyaggal ki fog járni. Utána megy bele a szintetikus Xado 2T motorolaj.
Szerintem semmi lényege milyen gyorsan kerül be a hengerhez.GYIK szerint 1500-2000km-en belül történik meg a revitalizálás, úgyhogy ez is nettó faszság, hogy erőltetni kéne a benzinbe adagolást.
[link]
"A bevonat az első 930 - 1240 mérföld (1.500 - 2.000 km) után alakul ki"[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #57542 üzenetére
Ez ám a kilövés!
"A huzagolt puskacső revitalizálása a következőt eredményezi: geometria-helyreállítás (teljes zárás) és védelem a furatfelület kopása ellen; maximális ütőerő az adott lőszertípusra; a kopásállóság és puskacső-élettartam 10-szeres növelése; a tüzelés-egyenletesség fokozása, de a kulcstényező a lövéspontosság 2-3-szoros növekedése!"
-
addikt
válasz ludsimon #57542 üzenetére
Ezzel csak annyi a "baj", h te azt mondtad miután beletetted a trutyit minden megváltozott... Mi ezt "nem értjük"? Érted?
Dexar007: szerintem akkor soha többet nem kell majd vizet hozzáöntened...
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #57546 üzenetére
Véletlenül sem arról van szó, hogy szerelés közben meghúztad a bowdent.
Egyébként meg tovább olvastam, szóval a cucc valóban jó a variátorra is, LOL.
Legalábbis a "köztudott szeszélyesség" kiküszöbölésében verhetetlen. Durva:
szerintem ezek rákenték a vajaskennyérre (elvégre nem mérgező), utána írták
ezeket a sorokat (a szer hatása alatt), mint gyakran ismételt kérdések... Elég
nehezen képzelem el, hogy jön a sok vevőjelölt, a CVT váltó szeszélyességét
szeretné kiküszöbölni, s TÉNYLEG gyakran felteszik ezeket a kérdéseket."A fokozatmentes sebességváltók gyenge pontja a szíjtárcsák és az ékszíjak
V alakú találkozási felülete, e kapcsolat minőségét a revitalizáló szer pedig
hatásosan megóvja." Azaz az árkot feltölti, és kész az új varió. Hol kell fizetni?[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57547 üzenetére
Ezt a csavart? Nem látszik eléggé a képen hogy nem frissen kicsavart?
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #57549 üzenetére
Igen, és így ment kezelés előtt gond nélkül. Én hozzá nem nyúltam amíg nem volt probléma. Hol voltál tegnap?
Akkor olvass vissza.
Minden problémát megoldott a xado, gyári értékekre állítottam vissza az olajpumpát ahol a vonalak találkoznak és azóta tökéletes, semmi elgyengülés 20p után, semmi beköpés.
Mielőtt nem Xadoztam volna azelőtt meg így ment gond nélkül, semmi beköpés nem volt alapjáraton.[ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen