Új hozzászólás Aktív témák

  • ReDPiTTY

    tag

    válasz Josh #630 üzenetére

    gyári fojtással/ami nem engedi 50nnél többet menni/valóban csak két lityit fogyaszt,bejáratás után ezt mi kivettük belőle igy 85 90 a vége és eszik vagy2,5-3 litert.ez még nem tuning mert csak egy tárcsát kellet kivenni ami akadályozta a hajtószijat abban hogy nagyobb áttételre perdüljön.mivel olyan jó a motor károsanyagkibocájtása,hogy katalizátor nélkül is teljesíti az euros normát,semmi akadálya annak hogy a kipuffot tuningra cseréld.kanyarban lehet dönteni mint állat,
    szoktak is nézni amikor a kanyarokba betépek!
    kesztűtartó az nincs.de sisakrekesz az méretes:Bővebben: link,dobozzal viszont nem csúfítanám el
    berugókar az nincs mivel az injektor miatt csak akkuval indul/a megfelelő nyomás létrehozása/
    lassan három éve vettem még semmi bajom nem volt vele annak ellenére hogy lassan már tudományos tézis hogy ''minden szar ami olasz''.pedig a legnagyobb felhőszakadásban is motoroztam vele fűtés nélkül.viszont annyira jó rajt az idom,hogy aderéktól lefelé nem szoktam vizes lenni.
    mennyi egy tank?ezt soha nem néztem,elég sokat lehet vele elmenni mivel 8literes a tankja!
    a világítása az kicsit gyengusz de ez a legnagyobb hibája viszont szerintem nem kell egy robival kilóméterekre ellátni.az alap szereléseket meg tudod otthon oldani nem nagy kunszt.
    benzin:95 oszt jol van.egyszer kipróbáltam a Vípovert de szart sen vetten észre!
    Bátran merem ájánlani,de azt mindenképp el kell mondani,hogy én szalonból toltam ki/650ezerért/ viszont egy használt gépnél nem ismerheted az előéletét.persze ez minden használt dologra igaz
    Bővebben: link
    Bővebben: link
    Bővebben: link
    Bővebben: link
    Bővebben: link
    ez az injektor:Bővebben: link

    Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”

Új hozzászólás Aktív témák