-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz sityupityu #68950 üzenetére
Hát nem sokkal drágább, valami meg muszáj, mert tuti nem tesz jót a teljesítménynek és a fogyasztásnak hogy kifúj a dob előtt. Jön a jó idő, felébred téli álomból a kis moci.
Szerintem megrendelem ezt, köszönöm a segítséget!
-
bajaki
őstag
Sziasztok!
Lassan 2 éve elégedett tulajdonosa vagyok Gilera Runner 50 SP robogónak. Igaz, nem sokat volt használva, a 2 év alatt jó ha 1500-2000 km-t tettem bele (most hirtelen nem tudom pontosan mennyivel vettem).
Most azonban úgy adódott, hogy rendszeresebben is tudnék motorral munkába járni, azonban mivel nem vagyok kis termetű egyén (~120 kg ), jelenleg csak úgy érzem, kínzom a kis 50-es konstrukciót, nem igazán alám való, no meg egy kicsit dinamikusabb gyorsulásra is vágyom. Néha-néha eljárnék motorozgatni a munkába járáson kívül is.Szóval, arra gondoltam, hogy leváltom egy 180-as, rendszámos FXR-re (A2-es jogsim van). Mit gondoltok, elég lehet ilyen alkatú ember alá is?
Ha minden jól megy, szombaton megyek megnézni egy példányt. Konkrétan ezt.
Van 1-2 ismerősöm aki kicsit jobban ismeri ezeket a motorokat, de sajnos most egyikük sem ér rá, így kénytelen leszek egyedül menni és az 50-essel szerzett tapasztalataimra, illetve az olvasottakra/hallottakra hagyatkozni, valamint a telefonos távsegítséget igénybe venni a haverok részéről.Ami így egyből feltűnt nekünk, hogy 125-ös SR légszűrőház van rajta, illetve 50-es első lámpatest (bár ebben nem vagyok biztos).
Mire kell külön figyelni az FXR-nél, ami mondjuk az 50-es testvérénél nem jöhet elő?
Blokkttartó szilenteket olvastam, hogy szokott gond lenni. Ne csörögjön zörögjön gondolom, egyenletesen húzzon, szívató működését megfigyelni, stb.Mit gondoltok, érdemes megnézni ezt a példányt a képek alapján?
-
Topikgazda
válasz koxkids #68951 üzenetére
Persze, nem azért mondtam, csak úgy megjegyeztem az árát. Amúgy ez egy nagyon baba cső, ráadásul még jól is néz ki. Mellé nem nyúlsz vele az biztos. Viszont valamennyire majd utána kell hangolni a a robogót ennél a csőnél csak úgy , mint a doppler-nál. Nem kötelező, de azt a kis teljesítménynövekedést amit tud adni csak úgy lehet majd kihasználni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz bajaki #68952 üzenetére
Az a légszűrőház gyári rajta. Viszont egy nyúlvány, aminek előre fele kéne még jönnie az hiányzik róla. Le van töve vagy le van vágva. Nem jó a kép, nem lehet pontosan látni, hogy mit csináltak vele. Valószínű egyébként, hogy direkt távolították el, mert így könnyebb hozzáférni a karbihoz.
Ha most átmennél a nagyrobogós topikban, akkor ott egyből azt a választ kapnád, hogy minimum egy 250-es robogót vegyél, viszont ez robesz a kakukktojás. Mert ugye itt nem 4T-ről, hanem egy 180-as 2T-ről van szó, tehát van benne kraft rendesen. Mármint ha jó a motor. Gyárilag nicasil-os henger van rajta, és bár nagyon el van fojtva, de még így is gyárilag 21 lóerős. Egy jó állapotban lévő így is baromi jól megy, de némi változtatásokkal - ráadásul úgy, hogy a marad rajta a gyári henger - akár 35-40 lóerőt is ki lehet ezekből hozni. Túlzás nélkül el lehet mondani, hogy egy legenda ez a motor a robogók között. Persze vannak nagyobb és erősebb 4T robogók, de egy ilyen jól kezelhető és könnyű középméretű robogónak amit ráadásul egy 180 2T blokkal szereltek (tehát könnyű is) mint a runner, nincs igazán párja. Itt az a baj ezeknél, hogy jórészt kb 90%-ban lestrapált állapotút lehet csak venni, ráadásul papírok nélkül. Ennél a motornál amit kinéztél egy jó jel, hogy van rá műszaki. Tehát a papírjai rendben vannak, bár ebből sajnos sokszor nem lehet kiindulni. Volt olyan, hogy mi is elmentünk megnézni egyet amin volt rendszám műszaki meg minden, de mindezek ellenére a robogó egy sapka sz@rt nem ért. A fényezése az már biztos, hogy nem gyári, de ez végül is nem nagy probléma. Viszont az nálam már eleve egy rossz pont, hogy hiányzik a légszűrőfedélből. Véleményem szerint rengetegszer állítgathatták jobbra-balra a dolgokat és szedhették szét ezt a motort, ezért is hiányzik onnan ez a darab. Ha hozzáértő ember nyúlkál hozzá, akkor még ez sem baj, viszont egy törött vagy szándékosan megrongált légszűrőfedelet visszarakni/rajtahagyni nálam az már az igénytelenség kategóriája. Na mindegy, az majd csak ott a helyszínen derül ki úgy is, hogy valójában milyen állapotban van.
Tehát nagyon észnél kell lenni, mert bármilyen alkatrészt is kell venni hozzá minden legalább a duplájába kerül egy 50-es márkás robogóhoz viszonyítva. Egyébként általánosságban ugyanazokat kell nézni mint egy 50-es robogónál a szilenteket is beleértve, amiket már te is írtál. Igazánból nagy okosságokat nem tudok írni, de az biztos, hogy nagyon oda kell figyelni egy ilyen megvételénél, mert ez a robogó testesíti meg a fiatal suhancok kedvenc motorját akikre ugye nem jellemző az, hogy kímélnék a motorokat.
Az első lámpa is gyári benne (más bele sem menne). A 2005 előtti runnerok-nál ugyanazok az idomok és lámpák vannak mindegyik típusnál, mindegy hogy hány köbcentis, vagy hogy 2 vagy 4T-e.
Régen volt egy nagyon zsír 180 fxr nekem is, de csak rövid ideig volt nálam mert semmi papír nem volt hozzá, ezért inkább megváltam tőle.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
bajaki
őstag
válasz sityupityu #68954 üzenetére
Logikus amit írtál a légszűrőházzal kapcsolatban.
Igen, nagyjából tisztában voltam ezekkel a tényekkel amiket leírtál, az biztos, hogy nagyon oda kell figyelni és jól meg kell nézni. Remélhetőleg nem kerüli el majd semmilyen apróság a figyelmemet, már amit észre lehet venni.Egy dolgot elfelejtettem írni az előző hsz-emben. Elvileg megcsinálták, hogy távirányítóval lehessen indítani a gépet, illetve valami riasztóféle is van benne. Ez vajon mekkora munkával járhatott? Már csak azért kérdezem, mert ha szakszerűtlen kezek által kerül bele mindez, akkor az negatívum bőven.
-
Topikgazda
válasz bajaki #68955 üzenetére
Legelőször ilyesmivel valamikor tíz + éve találkoztam a keeway-nél meg a hasonló kínai motoroknál. Volt egy ismerősöm aki a negyedikről elkezdte nyomkodni véletlenszerűen az irányítót. Kiderült, hogy ez nem volt távolság neki, mert amikor ment le pár órával később akkor szembesült vele, hogy már járó motor fogadta. Ráadásul (bár ebben nem vagyok biztos) olyan dolgokról is hallottam, hogy a kódolást nem vitték túlzásba, így egy irányító kb minden harmadik motort indította.
Azóta ilyen távindító kütyüket fillérekért lehet rendelni a külföldi oldalakon és én nem hinném, hogy azoknak különb jelkódolása lenne mint amit feljebb írtam. Egyébként meg (persze ez csak az én véleményem) egy jó nagy baromságnak tartom az egészet. Semmi köze sincs a motorozás feeling-hez.
Az eredeti kérdésedre visszakanyarodva nem hinném, hogy autóvillamosságis tudás lenne szükséges egy ilyen beszereléséhez. Ha egyszer berakták és működik, akkor minden bizonnyal jól rakták be, sokkal inkább magával a kütyüvel van probléma szerintem.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz bajaki #68955 üzenetére
20-25 k értékben már lehet ezeket itthon is kapni. Automata szívató kell hozzá, a gyújtáskapcsolóval párhuzamosan kötik be és kb ennyi.
Nem is attól félek, hogy elindul a motor, hanem hogy leugrik sztenderről, vagy oldaltámasz esetén a magas alapjárat miatt forgó hátsó kerék okoz gondot.sityupityu: a kódolás nem gond, ez gyakorlatilag egy rádiós relé, nem bonyolultabb, mint egy vezeték nélküli csengő, csak a hangszóró helyett a relé kap áramot és zárja a gyújtás áramkört. Egy ugrókódos kaputávirányítót kell venni és annak vevőegységére kell lecserélni.
20 éve apám munkatársa is beletett egy ilyen a CBR 600-ba, igaz, ő autószerelő szakmáját tekintve.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
perge666
veterán
válasz x50benelli #68948 üzenetére
Üdv a klubban,és széles utat.
-
forandor
tag
válasz x50benelli #68948 üzenetére
Szia! Mehet bele.
-
bajaki
őstag
válasz sityupityu #68956 üzenetére
Én sem vagyok érte túlzottan oda, magamnak biztos nem szerelnék be ilyen kütyüt. Inkább arra irányult a kérdés, hogy mekkora munkával járhat beszerelni egy ilyet, de akkor valószínűleg tényleg nem nagy meló.
Mindenképpen megnézem a hétvégén a motort és értekezek majd. Köszönöm a segítséget!
-
mumtaz
senior tag
válasz macilaci78 #68957 üzenetére
Én nem tenném le a voksomat a hiper-szuper ugrókódos cuccok mellett. Tudom, miről beszélek, garázskapukkal, kertkapu mozgatókkal foglalkozom 15 éve. Típusok szerint az ugrókód is csak egy parasztvakítás, mert ezek a kütyük gyakorlatilag csak egy szűk, kb. 10 külön kódból álló tartományban dolgoznak és azt ismételgetik körbe-körbe. Ezt meg le lehet lopni, ha rávedzuk a delikvenst, hogy legalább kétszer rányomjon a gombra. Ezt a módszert alkalmazzák is autólopáshoz. Ha a Tesco parkolóban megnyomod a gombot ott, ahonnan tudod, hogy nyitnia kéne az autód ajtaját, de ennek ellenére nem történik semmi, akkor ne nyomkodd többször. A tolvajok kütyüjének az a lényege, hogy bezavar, direkt azért, hogy az ember többször is rányomjon a gombra, így feltérképezve ugrókódos távkapcsinál a lépcsőket. Sok frekit sem kell figyelniük, mert a rendszerek 24, 40, 432 (433) és 868 MHz-en működnek. Jellemző átlag a 433MHz. A rendszer mindegy, hogy kapuról, vagy autóriasztóról beszélünk. A leg biztonságosabb az oda, visszakommunikáló eszközök, mint a pageres cuccok, vagy mint a Hörmann kapurendszerek BiSecur rendszere. A pageres viszont csak akkor, ha folyamatos lekérdezés van, bár az meg zabálja a távkapcsi elemét, ha minden 2 percben ellenőrzi a vevő és a távkapcsi állapotot.
A pageresből a jobb rendszerek két csatornát használnak. Az egyik állapotkijelzéshez nagyobb távolságon, a másik viszont az indításhoz, vagy nyitáshoz (pl. autónál) kisebb távon (max. 5-10 méter).
Motornál szerintem semmi értelme a távindításnak. Üzemszerű bemelegítéshez nem kell sok idő. Ha beindítod, mire felveszed a bukót, meg elrendezed a golyóidat, már insulhatsz is. Autónál még megértem mondjuk télen, hogy kicsit előmelegíteni, hogy ne fagyjon be az ember valaga, de motornál...[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
SPeti1984
senior tag
Segítségeteket szeretném kérni. Adott egy Motowell Crogen RS robogó, amivel délelőtt mentem még, simán indult. Délután viszont csak tekeri nem indul el, rugásra sem. Szétszedtük, nincsen szikra sem. Azt az információt kaptuk, hogy a legtöbbször a CDI lehet rossz ezeknél, próbára kaptunk is egyet, de azzal sem indul. Mi a gyújtótrafóra gondolunk, szerintetek mi lehet a ludas?
-
mumtaz
senior tag
válasz SPeti1984 #68963 üzenetére
Kell egy-két LED, amiért nem kár. Vezetékkel az egyik felét testre kell kötni, a másik felével métegetni indítózás/rúgdosás közben. Rákötni a gyújtás jeladó kimenetére, majd ugyanezt megtenni a trafónál is. Lehet, hogy a led kifingik pár tekerés után, de határozottan villognia kell. Ha mindenhol villog állat módon, akkor lehet trafóra gyanakodni.
Egyébként, ha van multiméter, akkor a neten tutira fellelhetőek az ellenállás értékek a jeladóhoz és a trafóhoz is. A CDI kimenetét meg a led villogtatással lehet biztonsággal ellenőrizni.
A legjobb, a nagy fényerejű fehér, vagy kék led.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
SPeti1984
senior tag
válasz mumtaz #68964 üzenetére
Facebookon adtam egy olyan tippet, hogy oldalsztender kapcsoló. És elkezdtem gondolkodni, hogy amikor próbáltam indítani, akkor sztenderre volt állítva a motor, de az oldalsztender is mindig le volt hajtva a nagy szél miatt nehogy eldőljön. Lehet emiatt tekeri csak de nem kap szikrát és nem indul be? Vagy ez az oldalsztender kapcsolós dolognál már nem is indítózna és nem is tekerné?
-
Topikgazda
válasz SPeti1984 #68965 üzenetére
Az oldalsztenderben a nagymotoroknál van kapcsoló, de azokat is be lehet indítani. Ott arra szolgál a beépített kapcsoló, hogy ha lenn van a sztender, akkor sebességbe rakva a motort az rögtön le is áll, hogy nehogy elinduljál lehajtott sztenderrel.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #68966 üzenetére
Pedig gyanus, hogy az lesz ha gyari az oldalsztender, mert azokhoz altalaban kapcsolot is raknak.
Legalabbis kapcsolo nelkuli gyari oldalsztenderes robogot nem lattam meg(ami nem jelenti azt, hogy nem letezik ).
Nagyrobesznal is ahol oldalsztender van, 99%-ban kapcsolos es tiltja a gyujtast. -
Topikgazda
válasz nyogo83 #68967 üzenetére
Hm. Kisebb robogóknál még nem láttam ilyet, nagyrobogóm meg eddig csak egy volt (nem, kettő ), azokon meg nem volt ilyen. Azt tudom, hogy rendes váltós nagymotorokat simán beindítasz gyári oldalsztenderen, ott az van amit feljebb írtam.
Na mindegy. Akkor meg kéne tudni, hogy gyári-e az az oldalszteder ami rajta van.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SPeti1984
senior tag
válasz sityupityu #68968 üzenetére
Megoldódott a gond, le volt hajtva az oldalsztender és azért nem indult el.
-
Topikgazda
-
lbence
aktív tag
válasz sityupityu #68970 üzenetére
Testvérem 125-ös Yamaha robeszában (talán Cygnus) is volt ilyen kapcsoló. (Finom kis gép volt, csak ugye a papírok..)
-
őstag
válasz sityupityu #68953 üzenetére
-
Debilon
addikt
válasz sityupityu #68970 üzenetére
nagyobbon is van
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
válasz koxkids #68973 üzenetére
Ehhez nincs még valami? Az egyes képen magának a dobnak a vége látható, ahhoz semmiképp nem kell nyúlni. De a másik képen ezt a könyökrészt én nem értem, hol van itt a fölfogatás?
Debilon Robogónál? Nem mondtam, hogy nincs. Kitárgyaltuk hogy van, csak én nem találkoztam még vele, ennyi.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Debilon
addikt
válasz sityupityu #68975 üzenetére
igen, robogónál, enyémen is van (400-as)
ok, bocsi, ki lemaradásban voltam
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
őstag
válasz sityupityu #68975 üzenetére
De van egy hajlított cső, aminek egyik vége megy a hengerfejre, másik vége meg a dobhoz (amit láttál képen) és ezeket majd rugó fogja össze. De a nyak részben semmi szükites nincsen.
Csak fura volt hogy írták a honlapon is, hogy ki kell szedni majd a fojtást, csak hát nincsen mit.
Ha érdekel, hamarosan haza érek, teszek fel képet róla. -
mumtaz
senior tag
Ehh bakker. Megvan az alátét másik fele, ami kinyírta az Airsal szettet. Ez a fele a kínai szettet nyírta ki.
Jó hír viszont, hogy nem nyugodtam. Előkaptam az Airsal-t. Kikapirgáltam a beszorult gyűrűt meg végeztem még egy-két csiszolgatást. A hengerfalon a karistolással nem lehet mit kezdeni. Össze is raktam és be is indult. Meglepő, hogy alacsony fordulatról is hirtelen veszi a fordulatot.
Most épp 2 órája járatom. Majd meglátjuk, mi lesz.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Topikgazda
válasz koxkids #68977 üzenetére
Na azért. Nézegettem, hogy most mi is van itt?
Hát a fojtás az közvetlen a könyök elején kell, hogy legyen (mindig ott szokott lenni) ahol csatlakozik a hengerhez. De elhiszem neked, hogy nincs ott, mert a második képen látható dolog sem normális, hogy ott így el van szűkítve az elején a cső. Tehát az lesz ami a második képen van. Bár megmondom őszintén, hogy én még nem láttam ilyet, hogy ide tették volna.Debilon No problem. Csak nem értettem.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz koxkids #68980 üzenetére
Hát ebben tényleg nincs semmi. Az a fura az egészben, hogy ott tutira nem szabadna annyira összeszűkülnie az elején a csőnek, viszont nem is néz ki olyan igénytelen dolognak, mint az eltávolítandó szűkítések ki szoktak nézni általában. De más nincs, annak kell lennie. Nem mozog benne? Mit látsz ha belenézel, az belső vékony cső meddig megy benne?
A sima egyszerű szűkítéseket amik a könyéknél szoktak lenni, én dremellel szoktam kiszedni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
őstag
válasz sityupityu #68981 üzenetére
Na próbáltam képet csinálni róla.
Annyira nem megy be (kb 3cm)Gyanítom, sőt tuti hogy ő a fojtás, csak valahogy ki kell szedni.
-
Topikgazda
válasz koxkids #68982 üzenetére
Igen. Innen már látszik, hogy tuti, hogy ez lesz az. ehhez még dremellel sem lehet így hozzáférni. Ha beleteszel egy csavarhúzót, akkor óvatosan feszegetve sem mozog? Ha óvatosan nem megy, akkor bizony drasztikusabban kell majd nekiállni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
syler123
veterán
Sziasztok!
A robogóm nagyon meríti az akkut üresjáratban, tehát amikor nem használom. Télen nem is volt ezzel gond, levettem a sarukat, viszont lassan veszem elő megint és újra azzal fogok küzdeni, hogy 2-3 hetente töltenem kell. Tehetek szerintetek kapcsolót mondjuk a pozitív ágra és megszakítom, hogy ne merüljön? Nem vagyok egy nagy elektronikai szakértő, de pl volt olyan, hogy csak a negatívot sarut húztam le és úgy is merült az akku. Magyarázatot nem tudok rá, tudom hogy nem logikus, nem szabadna, de pontosan ez történt.
Esetleg létezik erre valami normális megoldás? Egy Motowell Magnet RS robogóról van szó. Van benne riasztó, amit nem használok, gondolom az nem merítheti, de pl távirányítós, lehet, hogy az a része merítheti, esetleg valahogyan kiköthető? Nem szoktam távirányítóval indítani, ezt nem is tervezem.
A robogó töltésével nincs gond, menet közben tölti az akkut.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
őstag
válasz sityupityu #68983 üzenetére
Igen, igy sikerült kitörni.
Apuval megoldottuk, már fent is van a helyén, elég frankó hangja lett. Holnap majd megyek vele próba kört.Köszi
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz syler123 #68984 üzenetére
Attól, hogy nem használod, a riasztó és a távindító még keresi a távirányító jelét.
Nálam az új akku 2 nap alatt vesztette el a töltést, az asztalon állva, garis csere lett a vége. Lehet, nálad is az akku a ludas, hány éves?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
syler123
veterán
válasz sityupityu #68985 üzenetére
Heti kb 3 nap van használva (Oda és vissza is 10-12km), 2-3 hét után már töltenem kell az akkut.
macilaci78: Új akku, a robogó meríti le. Másik akkut már dobtam ki emiatt, de mostmár figyelek, rátöltök, ha lemerül. 3 hónapot állt az akku most mindenféle merülés nélkül, úgy hogy le volt húzva a robogóról.
[ Szerkesztve ]
-
csemeteim
tag
Sziasztok
Egy Malaguti F12 rol lenne szó, rugásra indul de önindítozasra még szikra sincs, ez tuti ellenorizve van. Hol keressem vajon a hibát.
Új aksi van benne forgatja mint a motollát.
Merre felé meregessek?
Köszi -
Rivaul
addikt
Tudnék venni gombokért 2 szétkapott af18 Diot. Elég nyúzottak de meg van mindenük. Az egyiket megtartanám alkatrésznek a másikat meg összepakolnám amennyire lehet és továbbadnám a kettő árán. Legalább is ezek a tervek. Ami a kérdés. Barbárul lett szétszedve és a henger levétele után csak ott áll a hajtókar, nem lett letömve ronggyal. Valószínű sok retek és por ment bele. Gondolom semmivel nem tudom átöblíteni rendesen, csak szétszedve pucolni és új csapágyak meg szimeringgel össze rakni igaz?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
mumtaz
senior tag
Nos hát, ma mentem az Airsal szettel. Két napom ment rá a dolgokra, mert kiderült, hogy nem jó a préssáv. Ez ugye a felszántott Airsal szett. Fura, hogy a "javítás" után egy hosszanti karccal a hengerfalon is jó, bár nyilván jobb lenne, ha sérülésmentes lenne.
A levegőkompresszorom is fasza, 6 bart nyom, tehát az is pipa. Ami viszont aggasztó, hogy brutál nehezen indul. Ez több dolognak is együttesen betudható :
- A hengerszett sérülése
- Az Airsal egy gyűrűs megoldása
- Kiderült, hogy átereszt az injektorom, ezért a leállított motornál is még nyomás alatt lévő üzemanyag rendszer miatt a keverőkamra megtellik benzinnel.Talán utóbbinak tudható be, hogy az alapjárat is ingadozik.
Gianelli Extra is felkerült. Szereti.
Csak itt még az a gáz, hogy túl gyenge a kontrasztrugóm, a kuplungrugóm, meg nincs már kisebb görgőm, mint amit beleraktam (6g). Ezek miatt indulásnál a kuplung már 6500-nál megtapad. Ekkor jön egy kis gyorsulás olyan 20-ig ezen a fordulaton. Majd hirtelen felmászik 9000-ig. Ezt tartja olyan 45-ig, és nagyon húz, majd szépen elkezd lemászni 7500-8000 közé és ezt tartja a végtelenségig. 80Km/ó a vége. De érezni, hogy menne többet is, ha ki tudna pörögni, csak ez a kb. 8000rpm még nem az a tartomány, ahol lenne elég ereje tovább gyorsulni és kipörgetni magát. Úgy éreztem, hogy az valahol 9000 környékén van, mert ott brutálisan gyorsult.
Viszont alapvetően használható állapotba hoztam. De persze nem marad így.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
wyzard
tag
Sziasztok,
Van egy Piaggio Free 2T (1999-es) robogó a családban. 2 évig teljesen jól működött. Egy olyan 'egyszerű' jelenségbe futottunk a minap, hogy nem indul a motor. Önindító teker, de nem indul el.
Benzin, olaj van benne megfelelő mennyiségben. Cseréltünk gyertyát, ill. kapott egy új CDI-t és egy új akkumulátort. Utána összeraktuk és pöccre indult, úgy tűnt megjavult a motor. Kb. 1 km után gázadásra elkezdett nem reagálni, néha picit megrándult menet közben (kb. mint mikor kifogy az üzemanyag egy járműből), majd teljesen leállt.
Jelenleg ugyanaz van, mint korábban, sem önindítóval, sem berúgással nem indítható, valamint valami szívja az akksit. Rámértünk, gyújtás alatt nem mérhető a jelenség, gyújtás levétele után pedig igen.
Van valakinek ötletel mi lehet a gond, merre lehet tovább keresgélni ? Nem vagyunk motorszerelők (egy jó villanyos szaki van a családban, aki az olyan dolgokban tud segíteni, amik villamossági ismereteket igényelnek és otthoni eszközökkel megoldható), szóval akárminek azért nem esünk neki, de valamit kezdeni kell a dologgal, ugyanis elég messze van a motor a szerelőtől, ahová korábban vittük és csak május elején van hely, ill. a szállítás sem egyszerűen kivitelezhető, ellenben fontos lenne, hogy működjön.
Köszönöm előre is.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Találtam egy egész jó vételnek számító Aprilia SR50-et. Mi a véleményetek róla? Ez valóban lehetséges, hogy 2007-es?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
perge666
veterán
válasz Doki16 #68993 üzenetére
Nekem ugyan ilyen volt,csak grafit szürkébe és 2006-os volt.
Én 80-ért adtam el,mert 7 év alatt amíg meg volt,csak hajtottam,és már erősen ráfért az újítás.
Az enyén külsőre is eléggé viharvert volt már,meg a kuplungja volt tropa,tiszta rozsdás kipufogó,törött indexbúra,recsegő-ropogó,lötyögő idomok.....Ez amit linkeltél,ha tényleg jó,akkor ennyiért ajándék,kivisz a világból,én szerettem,nagyon megbízható volt.
-
perge666
veterán
válasz Doki16 #68995 üzenetére
Ez tényleg gyönyörű.
Majdcsak 10 000 km az semmi.
Szerintem menj el,nézd meg élőbe és próbáld ki.Az enyém a 80-as órát akasztotta,szerintem 85-86 körül volt a vége,pedig full gyári volt.
Mondjuk az óra lehet csalt egy 10-est,de az is jó.
A végefelé már 70 felé alig bírt menni. -
Tigi
őstag
Sziasztok
Tudnátok ajánlani egy megbízható robogó szerelőt Dél Pesten?
Előre is köszi
üdv.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Armahun
addikt
Sziasztok.
Ülés alatti tároló és az ülés közözz lévő belül fém karmos tömítő gumit milyen néven keressem?
Lehet ilyet méterre venni, mert típus szerint keresve nem találtam ilyesmit.Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
Topikgazda
válasz wyzard #68992 üzenetére
Ha még nem tettétek meg, akkor én csinálnék egy karbi takarítást is.
(#68990) Rivaul Elméletileg kiszedve a motort ki lehetne takarítani úgy, hogy nincs szétszedve a blokk, de a takarítás közben a sok dzsuva ha eddig nem, akkor pont akkor menne a csapágyakhoz sajnos.
(#68998) Armahun Tudnál betenni egy képet vagy linket, hogy pontosan miről is lenne szó? Legalább is szmomra nem teljesen világos.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Armahun
addikt
válasz sityupityu #68999 üzenetére
Keeway Hurrican ülése alatt ilyen tároló rekesz van:
Ennek a felső peremén körbe fut egy "C" alakő tömítő gumi.
Belül fém karmok vannak benne, hogy ne csússzon le.
Ilyen rekeszt találtam, meg ülés is, csak a kettő közötti tömítő gumit nem.[ Szerkesztve ]
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Vezetékes FEJhallgatók
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Diablo IV
- Marvel Snap
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen