-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tothm
őstag
Sziasztok!
Tudtok esetleg ajánlani valami tuti webshopot ahol olcsón lehet rendelni gyári és utángyártott vespa alkatrészeket?
Köszi! -
Topikgazda
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #70353 üzenetére
Létezne hogy 4-5 évet állt egy kereskedésben gazdára várva?
Mondjuk jobban belegondolva lehetséges,mert mikor én vettem tavaly újanon a mocimat mindenki lehúrrogott hogy nem vagyok normális hogy ennyi pénzt kiadok azért hogy új mocim legyen.
Ebből kiindulva,meg az akkori hozzászólásokból azt szűrtem le,hogy 300-ból 1 ember ha vesz újat,a többi inkább más kontárkodásai miatt szív,mert vagy nem tud sajnos kiadni annyi pénzt,vagy csak szimplán sajnálja rá.sirály69 : SR-en nem hiszem hogy fogsz találni ilyet.
A műanyag idomokba vannak belepontozva,de az is ha esetleg nem gyári akkor csak arra az idomra igaz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz perge666 #70358 üzenetére
Tényleg az. Emlékeim szerint Magyarországon már 2008-ban sem lehetett kapni ezt a típust. Tudom, mert egy cimborámnak jobban tetszett ez a régi vonalvezetés, de már nem kapott újonnan ebben az évben. Aztán lehet, hogy külföldön még hozzá lehetett jutni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #70360 üzenetére
Én meg úgy tudtam hogy 2005-ig gyártották,2006-ban kiszórták őket,esetleg 2007-ben,de hogy 2010.......
Na de mind1,mert nem az enyém,meg fórumtársunk lecsekkolta. -
Topikgazda
-
Yosolo28
csendes újonc
Sziasztok!
Tegnap kicseréltem a rommá kopott még gyári szíjamat az Aeroxon és hát elég fura lett a karakterisztikája. Hamarabb elkapja/megmozdul, de aztán 30-35km/h-ig lomhán gyorsul, aztán meglódul és simán megy 70-80ig. Megtakarítottam mindent és átnéztem mindent. A gyári (5.5g-os) görgők nincsenek megkopva, talán a csuszkákat lehetne cserélni de nem vészesek, picit lötyög a variátor fedél.
Ekkorát változhat a friss szíjtól? Lehet ezen valamit javítani? -
félisten
Hol van pontosan leírva, hogy mit kell magamnál tartani a közlekedés során?
Ugye a "biztosítási szelvény és adásvételi".De ingóságokat át lehet ruházni adásvételi szerződés nélkül is, szóval nem vagyok köteles adásvételit kötni még autónál sem, nem, hogy egy ilyen kis vacaknál.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
macilaci78
nagyúr
válasz D1Rect #70364 üzenetére
Engem pár hete igazoltattak, kérték az adásvételit is.
A kötvény és csekk másolata van a motorban, meg egy betétlap. Mondtam, adásvételi nincs, első tulajdonos vagyok, a számla a tulajdoni lappal otthon van. Semmi gond nem volt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
félisten
válasz macilaci78 #70365 üzenetére
"Biztos úr, nem gondolja, hogy egy ekkora köteg papírral fogok járni".
De azért lenne jó, hogy mi alapján kérik.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Topikgazda
válasz Yosolo28 #70363 üzenetére
Persze, ekkorát tud számítani.
Mivel az új szíj szélesebb (a te esetedben meglehet, hogy jóval szélesebb. Írtad, hogy nem mai darab volt) ezért a variátornál jóval messzebb (följebb) került a csapszegtől mint a kopott szíj. Ennek ugye az lett a következménye, hogy nagyobb áttételről indul alapból a motor mint korábban. Mivel elől nagyobb lett az "induló áttétel", ezért hátul ugyanannál a motorfordulatnál nagyobb lett hátsó tárcsa fordulata az elindulásnál, és ezzel együtt a kuplung nyitási fordulata is megváltozott. Magyarul hamarább nyit. A szíj kihézagolásával tudod elérni azt, hogy olyan, vagy hasonló legyen a motor viselkedése mint korábban. Úgy kell kihézagolni alátétek segítségével a szíjat, hogy összerakott állapotban alapállásban minél közelebb legyen a szíj a csapszeghez, de semmiképp sem érjen rá. ez nagyon fontos. Inkább legyen az optimálistól kicsit feljebb, mintsem ráérjen.
Egyébként a kontrasztrugóra is ránézhetnél ha az is gyári még, mert biztos, hogy az is valamennyire el van már fáradva.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Yosolo28
csendes újonc
válasz sityupityu #70368 üzenetére
9000km van benne és szinte biztos eddig bontatlan volt. Kis túlzással semmit nem cseréltek rajta, a szíj is gyári Yamaha volt. 2mm-el keskenyebb volt már az új szíjhoz képest.
Azóta alapjáraton is forog a hátsó kerék minimálisan igaz. A kontrasztrugót nagyon nem néztem, de akkor vetek arra is egy pillantást. Abból gyár erősségűt érdemes venni, vagy van más jobb alternatíva? -
Topikgazda
-
blizzrd
aktív tag
Sziasztok!
Erdeklodnek, hogyha nem onolajzoval hasznalom a robogot, akkor milyen keverek arany a javasolt? 50ccm 2t.
-
félisten
Tényleg, melyik a legjobb olaj amit érdemes megvenni?
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
blizzrd
aktív tag
válasz macilaci78 #70373 üzenetére
Köszönöm!
-
Topikgazda
-
félisten
válasz sityupityu #70376 üzenetére
A stage6 RS50-be.
Most Castrol Power 1 van benne.A másik : mi lehet ennek az optimális keverési aránya bejáratás után?
Most 1:40-re keverem be + amit a gyári olajozás hozzáad."The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Topikgazda
-
siti
senior tag
-
Topikgazda
válasz BlackPriest #70379 üzenetére
(#70380) siti
De. Az már sok és teljesen felesleges is.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
félisten
válasz sityupityu #70378 üzenetére
De ez a "70-es szörny".
(#70379) BlackPriest: Nincs benne még csak pár száz km amióta összerakták.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Topikgazda
válasz D1Rect #70383 üzenetére
Ebben az esetben bármennyire is reklámozom én is állandóan a Power 1 Racing-et, ez az olaj szerintem kevés már ahhoz a cucchoz. A Power 1 R egy nagyon jó olaj mivel full szintetikus, és már viszonylag alacsony hőfokon is elég. Ezen tulajdonsága miatt a szériarobogóktól a közepesen tuningolt motorokig bármihez jó. Viszont ennek az "alacsony" hőfokon elégésnek ára van, mégpedig az, hogy gyengébb a kenőképessége. Egy olyan fordulaton dolgozó kombónak, mint ami neked össze van rakva már kevés oda. Ezen a szinten jobb lenne kikötni már a külön olajozást végérvényesen mégpedig annál az egyszerű oknál fogva is, mert a következő szinten lévő olajok már valamivel sűrűbbek. Nem jók külön olajozásos rendszerekhez, kézzel kell bekeverni őket.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
x50benelli
csendes tag
válasz sityupityu #70384 üzenetére
Az kimaradt, hogy én a sima power 1-et tolom bele, max. 8-8.5e fordulat között megyek vele tartósan.
Ha ez kifogy midlandot teszek bele, ugyanúgy félszintetikus.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz sityupityu #70384 üzenetére
Akkor mit kéne beletenni?
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Topikgazda
válasz D1Rect #70386 üzenetére
Ott van pl a Repsol 2T Racing. Sokan indokolatlanul drágábbnak tartják a Repsol-t (pl az említett olajat is), csak azt nem veszik számításba, hogy milyen komoly kenőképességgel rendelkezik. Ez az olaj "komolyabb" olaj mint pl a Castrol-nak a 2T racing-je. Magasabb hőfokon ég el és jobb kenési képest biztosít egy nagy fordulaton dolgozó motornál. Persze ahova nem kell/nem való ott nem kell használni, ennyire egyszerű az egész. Mivel nagyon magas fordulatra van tervezve, ezért ha olyan motorba tesszük bele, ahol nem adottak a feltételek, akkor hiába full szintetikus, simán ugyanúgy lerakódik mint pl egy ócskább olaj...mivel hogy nem ég el rendesen. Mint korábban írtam, pl a fent említett Repsol sem alkalmas különolajozásos rendszerbe. Egyébként még az Igol-nak is vannak nagyon komoly 2T verseny olajai amik legalább annyira, de inkább még többe kerülnek mint a Repsol. Mondjuk az is igaz, hogy nagyon jók is.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Expendable
aktív tag
Ha már olaj téma...ezt beletehetem közel széria (Giannell Next kipufogó, malossi variátor, de gyári henger) Aerox-ba vagy vegyek másfélét?
-
Topikgazda
válasz Expendable #70388 üzenetére
Persze, ez simán jó. Szintetikus, viszonylag alacsony hőfokon is elég...teljesen jó. Bár a leírása alapján inkább bekeverve ajánlják, de ismerem ezt az olajat, egyáltalán nem sűrűbb azoknál mint amit külön keverékes rendszerekhez ajánlanak.
Az előző hozzászólásomban ez a mondat: "Magasabb hőfokon ég el és jobb kenési képest biztosít egy nagy fordulaton dolgozó motornál"
Inkább ez akart lenni: Magasabb hőfokon ég el, és jobb a kenési képessége egy nagy fordulaton dolgozó motornál.
Utálok telefonon gépelni.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Expendable
aktív tag
válasz sityupityu #70389 üzenetére
Köszi szépen
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #70387 üzenetére
Akkor a Repsol az én teljesen gyári Derbi Sendámba sem javasolt???
Mert új kora óta azzal használom,sőt most vettem a napokba egy teli dobozzal de még nem öntöttem bele a tartályba. -
Topikgazda
válasz perge666 #70391 üzenetére
Dehogynem. Nem magára a Repsol márkára írtam, hogy nem jó. Jó bele csak nem mindegy, hogy melyik típust használod. Ha a Racing-et veszed bele akkor igen, tök felesleges, és nem is igazán jó abba a motorba.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
Jaaa értem,köszönöm mindkettőtöknek a választ.
Akkor nyugodt szívvel beleöntöm,ez Sima Repsol 2T Syntethic,a narancssárga flakonos. -
Topikgazda
-
félisten
válasz sityupityu #70387 üzenetére
Sima 1:50-re keverjem vagy menjen sűrűbbre?
Ez tényleg ~4eFt/L?[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Topikgazda
-
félisten
válasz sityupityu #70397 üzenetére
Azért mondom, hogy nem tűnik drágának, leírás alapján azt hittem lesz vagy 10eFt litere.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Topikgazda
-
Bling95
őstag
Caberg bukosisakokkal kapcsolatban van valamilyen tapasztalat? 30-40 között keresgélek nyitott sisakot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dacia topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bittorrent topik
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen