- EA Sports WRC '23
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Diablo IV
- PlayStation 5
- Steam topic
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nLali
senior tag
Én nem tudok nyilatkozni. Nálam hozzáértőbbek biztos segítenek !
Dízeles !Csináltam képeket a támasztóról. Megvannak a méretek is ! Ma este, de inkább délelőtt elküldöm őket emailba ! Mivel a méretek magukban elég szárazak, szépen megfogalmazva kapod majd meg a képeket Vagy a fényképen méretezem be a részeket
Ha megfelel úgy -
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #8249 üzenetére
fogalmam sincs mennyit futott,de esküszöm nem is érdekel.ha rendben van,akkor nem mindegy?pont ezt irtam.felőlem akár a földet megkerülhették vele,ha eladás pillanatában rendben van.szerintem rosszabb egy 5évet egy helyben álló gép,mint egy folyamatosan karbantartott,naponta használt.
de nekem olyan mindegy hogyan választasz.én nem akarlak meggyőzni semmiről.eladó Kawasaki j300 robogó
-
Samus
addikt
Újabb láma kérdések következnek. Most tuning témakörben. Csak érdeklődés szinten.
A robogó legyen például Piaggio NRG.
Ha 70 ccm-re szeretném "átalakítani", akkor mit kell még cserélni (a dugattyún kívül)? Karburátort biztosan.
Más. Ha mezei 50 ccm gyári blokkra nagyobb karburátort teszek, annak van valamiféle teljesítménynövelő hatása, vagy csak pazarlás? A direkt légszűrő miben jobb, mint a gyári?
Nagyobb végáttéttel nagyobb végsebesség érhető el, a gyorsulás észrevehetően csökken?
Végül pedig a legjobb: léghűtés vagy vízhűtés?(Tudom, Google a barátom, Wiki pedig barátnőm, de egyrészt itt találkoztam már pár hozzértővel, másrészt azt sem tudom, hirtelen mit keressek).
Nagyon köszönöm a válaszokat, és bocsi, hogy sokak számára nyílvánvaló kérdésekkel zaklatom a nagyérdeműt...'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
birdhouse
csendes tag
1. hát ha a dugattyút cseréled, akkor nemfog rámenni a henger. komolyra forditva a szót: cserélheted csak a hengert is de nyilván nem érsz el olyan túl nagy teljesítményt mert a henger folytva lesz. nyilván ez élettartam szempontból nem egy utolsó dolog.
2. ha karbit cserélsz akkor érzékenyebb lesz a gázra, de túl nagy eredményt ne várj tőle. direktszűrő több levegőt juttat a motorba.
3.nemfeltétlen csökken a gyorsulás végáttétel cseréjekor.
4. vízhűtés, egyértelműen
ha valaki okosabb nállam akkor egészítse ki remélem segítettem vmennyire..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
whited
addikt
sziasztok
valakit nem érdekel piaggio vizes tuning alkatrész?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
runner 125
nagyúr
Ahhoz h 70-es legyen, egy 70ccm-es hengerre lesz szükséged. Utcai használatra mindenképpen vashengert javasolnék.
..tuningolás előtt feltétlen szükséges felmérni a motor állapotát, egy elől hátul dobfékes, vázcsavarodott Jog-ot, nem biztos h érdemes felhúzni"...
Ami mindenképpen kell egy 70-es vashengerhez, egy 17,5-19-es karburátor. Főtengelycsapágyakat is érdemes kicserélni, illetve előbb utóbb magát a főtengelyt is. ..aztán a variót, kuplungot, estébét..
Sokan gondolják azt h, a tuniinghoz elég 1-2 alkatérsz cseréje, sajnos nem így van. Már egy hengerrel is lavinát indítasz el. Előbb utóbb minden beadja a kulcsot- nem fogják bírni a megnövekedett teljesítményt.
Nincs értelme nagyobb karbit tenni 50-es hengerre, nagyon elenyésző lesz a különbség. Illetve többet is fog enni, bár az égés tökéletesebb lesz. (gyári 12-es karbi vs. 17,5 esetén)
Direkt szűrőket én elítélem.
Nagyon sokan azzal kezdik (rontják el ) a tuningot. Egy ilyen - főleg rácsos- szűrő jóval több levegőt - s azzal együtt port enged át- mint a gyári. Gyakorlatilag a szűrőképessége 0.
..ha azt szeretnéd, h vmit azért szűrjön is, spray-vbel kell fújkálin. -Ez megint csak + költség és + munka.
S a fogyasztásod is nőni fog a semmiért...illetve egyszer kapjon el egy nagyobb eső...meg fog állni a motor.
Sportlégszűrőket nagyon szélsőséges- extrém- tuninghoz kell (lehet) használni. Ami már igényel akkora levegőmennyiséget, amit egy gyári szűrő már nem képes átengedni. -De ez szigorúan extrém kategória. (high end hengerek, gyorsulási robogók)
Egy alternatíva viszont lehet ;annó amit építettem Jog-ot, úgy oldottam meg ezt a problémát, h egy jókora gégecsővel felvezettem a sisaktartóba a légszűrőt, s ott húztam rá a szivacsot, sok előnnyel járt; nem kellett fújkálni, nem ázott be, mellesleg alapból nem kintről szívta a levegőt-védettebb /pormentes/ környezetből szívta.
Végáttételből hosszabb, illetve rövidebb van.
A hosszabbal rosszabb gyorsulást érsz el, de nagyobb végsebességet (nyilván megfelelő teljesítményű motor mellett! )
Mindegyiknek van előnye hátránya, de összességében a vízhűtés nyerőbb.
Azonos hőmérsékleten tartja mindig a rendszert, nincsenek durva hőingadozások, ez által a tartósság is nő. Illetve már alapból jobb teljesítményű egy vizes robogó, mint egy levegős.mod. ehh, kicsit hosszú lett, bocsi.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #8252 üzenetére
Én meg pont a kevés km-t futott motorokra izgulok (lásd. MZ-m, 6747km), illetve hogy rendben legyen az előélete. Bár pont fordítva látom a világot, mint te. Lehet csak azért mert éngem már többször károsítottak meg anyagilag a csalók, és nem bízok már az emberekben.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Dízeles
aktív tag
válasz Tothgera30 #8259 üzenetére
Hali
Éppen tegnap dumcsiztam egy fickóval .Meséli ő is szeretne venni valami nagyobb robogót.
Jelenleg 1 ETZ-je van 7000 pár száz kilométerrel .Eladni elherdálni nem akarja.
Nekem is volt Trabi dúgós 20-vagy 21 -es első lánckerekes.Egy személlyel hasított ,két személlyel és felcuccolva csak tartani tudta a sebességet amit 4.-ben elért.Nagyon szerettem ,szép katonai matt zöld színe volt.Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Dízeles #8260 üzenetére
Én nem annyira, vagyis nem mindenáron szeretném cserélni! Kinálltak már sok F12-est, de mind szét volt hajtva! Nekem túl nagy az Mz, és nem is használlom, ezért célszerűbb és praktikusabb lenne egy robogó! Én az 2007-es Keeway Matrix-al, és a Kymco Vitalityi-vel szemezgetek mostanság!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #8263 üzenetére
...lehet furatni akarja a gyári hengert...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #8256 üzenetére
légszűrővel teljesen egyetértek.robin annyira jónak tűnik a szivacsos szűrő,biztosan nem tennék rá direktet.neten vannak mérések szűrési képességek,légáteresztés könyékén,és messze a legjobb teknika ez.csak nyilván nem lehet túl nagyot késziteni belőle,meg elég gyakran kell olajozni,hogy nem rakják nagyobba.
Tóthgera:át kell nézni a gépet,és figyelni az eladót.6motort vettem eddig,mind tök korrekt volt.mindig azt vettem,amire számitottam.
ha végáttételt módositasz,és csak azt,akkor mindenképp módosul a gyorsulás.végseb meg nem biztos,csak ha ki tudja préselni magából a teljesitményt.
persze utána varioval utána lehet állitgatni,hogy hosszú végáttétellel ne romoljon a gyorsulás,de ekkor ujra a végseb lesz rosszabb.végáttételt csak akkor érdekes cserélni,ha gyorsulása túlzottan is elég a gépnek,végsebre meg többet is elbirna a gép,ugyanakkor már a varioból mindent kihoztál a nagy végseb irányába.elég drága dolog.szerintem csak 70ccmtől érdemes egyáltalán foglalkozni vele,ott lesz lent annyi nyomaték,hogy erőből megoldja a gyorsulást,és ki is forogja magát a végén.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #8265 üzenetére
Én is először ránézésre állapítom meg, de álltalában olyan embertől vásárlok, akit ismerek, és tudom hogy hogyan használlta a motort! De most az Mz nem nagyon akar elmenni (bár nem is nagyon akarom eladni, úgy hozzám nőtt, pedig 125 öset akartam), mert eddig kínálltak érte a meghírdetett árától egy kicsit kevesebbet, de én nem adtam oda. Azóta meg érezhető a válság, és senki se vesz motort, kivétel ezalól a 251-es, mert azt keresik!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #8266 üzenetére
Gondolom, bár ezt a kérdést nem nekem kellene feltenned! Ez csak feltételezés volt a részemről. Én egy komolyabb vashengert ajánlanék, és hozzá valamilyen versenyfőtegelyt!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
birdhouse
csendes tag
válasz bajnokpityu #8263 üzenetére
csak 1 vicc volt mert a kollega ugy kérdezte h. ha 70est akar akkor mit cseréljen még a dugattyún kívül
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #8266 üzenetére
..bármilyen hihetetlen, fel lehet fúrni, de gyakorlatilag nem lesz élettartama. Annyira elvékonyodik a hengerfal, h el fog törni nagyon hamar. -Nincs értelme.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
Melyik a legnagyobb olasz oldal ahol használt robogókat kereshetek? Olyanra gondolok mint itthon a hasznaltauto.hu csak olaszban
-
nLali
senior tag
Dunlop GT 301 egy nagyrakás...De lehet, hogy a fényes szürke aszfalton nem fog rendesen semmi. Érdekes, a kb fele annyiba kerülő Michelin Bopper nem csúszott meg, pedig az van elöl De legalább nem firkáltam...Olyan ügyesen sikerült csúsztatni a seggét akaratom ellenére, hogy olyan lett a gumi széle , mint a nagymocikon Kicsit olyan rojtos. Pont jöttek szembe, úgyhogy nem volt őszinte a mosolyom
-
Dízeles
aktív tag
-
Samus
addikt
Ez szerintetek mennyit érne? Én picit sokallom a megadott árat (főleg évjárat + futott km miatt).
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
nLali
senior tag
Én a 99es Runner 50 SP-met kéz alól, 3 év állás után 135ért vettem. A szellőző körüli műanyagot jól lessed meg, ott ha fújva van, akkor hamar kiderül, hogy mennyit volt vízszintesen a motor.Jónak tűnik, de ennyiért, erősen legyen felújítva ennyi idősen. Akku takarót csavartasd le és nézz bele.Elég sokat látni a vázból, hogy milyen rozsdás. 12 év alatt már kell lennie valami kopásnak a vázon, akkor is, ha vigyáztak rá.Jobb oldalt a blokk felől nézz alá ! Próbáld ki ! A gép megtankolva 98 Kg, nem ugrik, mint egy kistestű.Féktárcsát, markolatot érdemes még nézni.Ha nem vállas a tárcsa, akkor még nem sokat volt használva, vagy cserélték a tárcsát( sokat volt használva ). Ha öreg rozsdás és gyári a fék, akkor gyári is lehet.Ha nem túl vállas, akkor valósnak tűnik a Km ! A típusa SP, ami azt is jelenti, hogy két féle színnek kéne rajta lenni.Lehet, hogy nem gyári a fény, " nyomokban gittet tartalazhat".
-
nLali
senior tag
válasz Dízeles #8278 üzenetére
Szia !
Ha nincs kedved pöcsölni :
Mérd le, hogy ha egyenesen, két keréken áll a motor, akkor a középsztender felfogatása milyen magasan van. Van rá esély, hogy unatkozni fogok melóhelyen, úgyhogy szívesen megcsinálom neked. El is küldöm, csak a postát kellene fizetned.Többi nekem is ingyen van, legalább gyorsabban telik a nap.Esetleg, ha van valami igény, vagy megmondod, hogy mekkora rúgót tudsz szerezni, akkor ahhoz igazítom.
Igen, a másik képen az a festék van, amiven fújtam !
Nem szeretem CO hegesztést, inkább megcsinálom Avival. -
Samus
addikt
Köszönöm, ez most nagyon hasznos volt
Így utólag belegondolva ez sokkal jobb választásnak tűnik (évjárat, km). Mi a különbség a sima és SP verzió között (Piaggio NRG-nél Pedig az MC szériák között?)?
A Runnerek egyébként jó választások? Sokan dicsérik a teljesítményét, de olvastam, hogy az első teleszkópok nincsenek a helyzet magaslatán.
Igazából, így belegondolva maradok az 50es kategóriában. Ami tetszik, az a Runner (az óriási teste miatt), Malaguti F12 és F15, NRG, esetleg Aerox.'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
birdhouse
csendes tag
nállam az 50es runner kiesik, mer tul gyenge az 50es motor ahhoz a kasznihoz. de te tudod. ha runner akkor 125től felfele. f12vel szoktak gondok lenni, de nemrossz moci. aeroxt meg mindenmennyiségben csak ajánlani tudom.
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
-
Dízeles
aktív tag
Hali
Szerintem írj párat össze ami tetszik .Hívd fel őket.Csinálj egy útvonal tervet és go.Próbáld ki őket.És amelyik tetszik tegyél egy árajánlatot.Mondjuk 5-10 ezer ftvel kevesebbet mint a hírdetésben van.Javaslom több motort is próbálj ki.Ha nincs megfelelő csak némi benzin pénzt és időt buktál,viszont tapasztalatokkal leszel gazdagabb.Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
Tothgera30
Ármester
válasz birdhouse #8286 üzenetére
...egyáltalán nem gyenge, csak nem ugrik, mint a kicsik...
...125-ös már rendszámköteles (azért tiszteljük a törvényt, mert itt órákon, vagy napkon át tartó orális aktusok lesznek, ha hozzáértő zsarubácsi megfogja 125/50, vagy netán 180/50 robogóval)...
...Aeroxból, F12-ből és F15-ből is érdemes megnézni mit adnak (tehát minden mennyiségben azért nem, mert néha a tököm is ki van velük), mert ismerek nem 1 embert, akit csőbehúztak ilyen-olyan motorral...[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
birdhouse
csendes tag
válasz Tothgera30 #8289 üzenetére
jó persze én sem azt mondom hogy egy széthullott kerekenincs aeroxot megkell venni, általánosságba mondtam h. az aerox egy jó motor
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
-
nLali
senior tag
Nekem Runner az első robogóm, 950 Km-nél tartok és jó választásnak tűnik. Én szeretem.
Ennél jobban már csak ezt szeretném:
NyócázasvékettesSejtem mire gondolnak, amikor azt mondják, hogy az első teló nincs a helyzet magaslatán.
Betonkemény fordított villa,nem simít ki minden úthibát, viszont jónagyot lehet fékezni vele.Nem akar orra esni
Tavaj nyúztam egy nagyon megkímélt F15-öt. Az is jó volt, nagyon megszerettem egy hét alatt. Most egy kicsit kicsinek találom, de azért elfogadnám.[ Szerkesztve ]
-
nLali
senior tag
válasz runner 125 #8293 üzenetére
Az igen !! Nagyon dekoratív az oldalsztender
Turbósat láttad?
3:30 nál érdekes.. -
birdhouse
csendes tag
kicsit odabasz.. mindigis vonzottak maxirobogók, de aza baj h. mellette jólenne gyorsasági, cross, supermoto, trial és még sokféle motor
én nekem ez a video most a favorit: [link]..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
Samus
addikt
[link]
Vélemény? (én személy szerint 150et adnák érte, max 170et, mert levegős, és hátul dobos...) Tetszetős darab, szerintem.'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
whited
addikt
Sziasztok
Esetleg nem érdekel valakit 1 gilera runner sp, legújabb kasztnis?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen