-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJGABI
addikt
Sziasztok!
Új vagyok robogó témában, végigjártam a létrát: babszi, simson, 125/50, most úgy jött ki a lépés hogy lett egy PGO Ligero-m. Idomokról a pöckök itt-ott hiányozgatnak, meg kb ecsettel van festve, de gyorsan kellett valami... Lényeg a lényeg: megyeget, de... Legkisebb emelkedőn is ilyen 20ra esik vissza a tempó (oké, nem várom hogy a mázsámat röhögve vigye fel, de fel se pörög, hallhatóan szenved). Ja meg hidegen egyből ugrik, de bemelegedés után az elindulás is elég nyögve-nyelős. Van valakinek valami tippje? Eladó említette hogy kompresszió kevéske lehet (fúrás?). De amúgy sík terepen lépeget, meg aránylag jól húz... olyan 60-ig. Görgővel lehet rajt javítani vajon? Legutóbbi 2 rossz szimóm után kb megváltás. Hidegen/melegen elsőre indul, km órát kivéve minden visszajelző, index, akármi működik rajt, nem folyat semmilyen folyadékot.
szerk: ja, valami kosarat/dobozt szeretnék, előre ilyen univerzálisat néztem [link], de csak 1 csavar tartja az idomot, gondolom fúrni kéne, azt inkább nem lépném meg hátha reped... hátulra ilyen dobozt néztem [link] de ehhez még külön kell platni, nem? vagy max gányolni valami tartót?
amúgy fura volt a gazdája, olyanokat elmondott, hogy a 98-as benyát szereti (ilyenről mondjuk még nem hallottam) olajpumpa elvileg megy (ezt ellenőriznem kell, lehet le is húzom, vagy nem tudom mi kell a lekötéshez), de keverék van pluszban a tankban. Magasnyomású után nem indult (megint fura 1, sose mosnék motort én azzal, 2, azt mondja a cdi ázik be, de esőben meg érdekes mód nem...) Fentiek miatt írom hogy gazdája, meg amiket elmondott az alapján foglalkozott vele eleget, de közben terepezni meg két személlyel voltak szegény robival
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz DJGABI #70274 üzenetére
Wow, ennyi ideje megvan már ez a robeszom?
Előre megvettem azóta a csomagtartót, 3 furat kellett az idomra, de az már nem osztott nem szorzott. Azóta volt egy taknyolásom, mióta estem vele (lépésben kb, körforgalomban megcsúsztam) 50-re visszaesett kb a végsebesség, azóta már nem volt az igazi a munkába járás... Ja meg egyszer szívtam vele, hazafelé elkapott egy kisebb eső, hörgött, fulladozott, de azért hazaevickéltem vele. Ezzel majd valamit kezdenem kell. Most hogy jöttek a jobb idők elővettem, nagyon nem akart indulni, egy gyertya ki + pucolás, aztán azóta is pöcc-röff. Akksijára is azt hittem hogy meghalt, de megtornáztattam párszor, azóta ismét tökéletesen működik, gyors egymás után 3 indítózást próbáltam, sima liba, mondom jó lesz. Feleslegesen vettem mellé egy új akkut. Szedett-vedett, egy épp idom nincs rajt, de elég megszoktam ezt a kis dögöt.
Kacsintgatok a B125 felé, de jó lenne legalább asszonykának, városba rohangászósnak összerakni ezt is. Rágugliztam, azt találtam hogy fekvő Minarelli (licensz) blokk van benn, azokra meg van 70-es henger. [link] Nem pont ez, de egy hasonló olcsó kategóriás hozna bármit is vajon teljesítményben? Elvileg bármiféle módosítás nélkül rámegy a gyári helyére. Találtam óccó rezót is hozzá, ilyet ni: [kép], én abban a hitben voltam hogy az a 2T lelke, de kb mindenhol a karbit írják (az mondjuk nem tudom milyen van benn gyárilag, ezt a 17,5 Dellorto-t írják mindenhol, nyilván abból is a klónt venném). 40 ezer körül meglenne a full szett. Kérdés: érdemes egyáltalán belevágnom?
Ja, meg nyilván görgőt cserélnék benn, szerintem ez a mostani sem az igazi, azért nem megy a hegymászás se neki.
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz gasszisztens #78100 üzenetére
A nagy kerék miatt inkább Liberty, itthoni utakra szerintem bőven kell.
Újonnan egyértelműen 4T. Végsebességre gondolom ugyanaz a kettő, legalábbis fojtást gari végéig nem fogják kiszedni, marad a 40-50 km/h... Fogyasztásban meg a 4T bőven veri a 2T-t
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz sityupityu #78113 üzenetére
"Mert ha pont tempózok valahol (pláne kanyarban), akkor az holt ziher, hogy én nem fogok kalimpálni senkinek sem. "
van írott/íratlan szabály, hogy ha veszélyes a szitu, akkor nem is muszáj integetni. pl itt is írják [link] én ma délelőtt mentem vásorba robesszal, örültem azért h a nagymotorosok intettek. én néha 50 cc-seknek szoktam, nagymocisoknak annyira nem, mert ők se szoktak vissza...második sztorihoz: hát igen, ezért kell egy 50-es boltba járós gép. amúgy nem tudom, nyilván ahhoz is fel kellene öltözni, autó karosszéria ellen a rövidnadrág, póló + papucs kombóban nem sok esélyed van. Én mondjuk pont emiatt is annyira nem akarok nagy motort. Jó, smkp-val is lehet nagyot esni, de ez a bőrkabi, bőrgyatya 40 fokokban.. ehh. max ilyen felcsatolhatós protektoros cuccokat tudok elképzelni. 125-ös vizsgára is nem tudom mennyire veszik komolyan a beöltözést, sisakon meg munkavédelmi cipőn kívül másom nem nagyon van.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz perge666 #78120 üzenetére
Nagyon ellenük voltam, de szerintem ezek a rotyogók örök életűek. Lehet csak én fogtam ki, de az összes Simsonomnál az volt hogy indulás előtt/után/közben lehetett szerelgetni.... Ehhez képest enyém is kis pénzért lett véve (60k), de eddig mindenhova elvitt meg hazahozott. Most, hogy keresgéltem Minarelli szétszerelős videókat YT-on, bedobta hogy olyan Jog-okat indítanak el, amiket itthon leginkább bontóba tolnának be.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz #89309696 #78128 üzenetére
simán van 20-as alatt kipu [link] / [link] de aki ügyes rezót is talál. de ha nem akarod állítgatni/próbálgatni akkor miért ugranál bele?
mondjuk ezzel nekem is bajom van, főfuviból jó lenne egy szettet beszerezni, vagy leginkább magát a karbit cserélni, variátor görgőkből is van kismillió félefajta, akkor a kuplung rugók... jó kis pénztemető. lehet inkább beletörődök az 55-ös végsebességbe
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
-
DJGABI
addikt
válasz Csabi001 #78266 üzenetére
Nem tudok hozzászólni, de amúgy kérdeznék: milyen a robogó, mennyire jön be? Vagy hát melyik évjárat van neked? Bár gondolom sokat nem változtattak rajt. Hirdetnek egy 2000 évjáratú papírosat Győrben kis pénzért (már ha még nem vitték el), piszkálja a fantáziám. Mennyit megy, 90-es utazót azért lehet vele tartani? 2 fővel próbáltad?
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #78340 üzenetére
Csavarhúzó, gyertyakulcs, a Szinyónál 8, 10, 12-es villás volt talán nálam a készlet része...
Szerintem ezeknél a modern gépeknél tök mindegy, ha a semmi közepén rohadsz le sokat úgy se tudsz kezdeni, autósboltba meg úgyis adnak, vagy max a közelbe lesz valami szerviz/szerszámbolt.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz KTMHobby3 #78351 üzenetére
váltós gépekhez képest sztem a robogók többet vannak magas fordulat tartományban, meg ahogy kolléga is írta árban nem sok a diffi, meg ez nem is kokszol annyira stb stb... én azt rakok bele
(#78352) grobi007 pont az oldalon írták [link] hogy amennyivel drágább a 100-as fogyasztásba hoz annyit. én hagyományos 95össel tolom
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz energy4ever #78370 üzenetére
Daelim Roadwin 125-ön volt, az olyan 100-110 körül kifulladt. Illegálban örültem annak is mint majom a farkának. Elvileg 13 lovas volt, 5 sebis, meg ugye az idom nélküli.
De végülis a pilótától is függ, ha vékonyabb vagy szerintem simán elképzelhető. Főleg a GPS-es adat, egy hosszabb áttétellel, meg gondolom azért Suzukinál kihegyezték.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz #89309696 #78408 üzenetére
Örülj neki legalább kapni Nekem mondjuk ilyen 10w40-eset ajánlottak motoros boltban, mondom az van otthon. De a robogó leírásban 85w140 való bele azt írták.... Szerintem én is cserélek, az utobbi pár 10/100/1000km-en(?) nem volt cserélve benn. Gúgli MOL-t hozta, hogy ott is árulnak [link] sztem teszek egy próbát, nem szeretnék netről rendelni
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
Ma amúgy én is szereltem: üzemanyag szintjelző eddig kvázi tökéletesen működött, de idén mikor elővettem a vasat, kb harmadáig mutatta csak telitankolva is... Szétszedés, hátha az érzékelő döglött meg, de nem, mert simán elmegy végállásig. Hajtottam rajt egyet, most kb perfect. Az mindegy ha felfele csal, negyed állásnál úgyis tankolni szoktam.
Berúgókar leragadás okának kiderítéséig még nem jutottam el, 5-ből egyszer szimplán lenn marad. Meg nem tudom, néha az öndindító se kapja el, csak teker üresben. Lehet-e összefüggés a kettő közt? A bal oldali deknit nagyon le kéne vennem, de csak nem visz rá a lélek. Meg amit kolléga írt is: hogy nem húz... Lehet nekem is kuplung rugót kéne cserélni. Bár érdekes mód itt csak melegen játssza, de picit ciki hogy kereszteződésben egy fél perc, mire belendül. Utána persze okés. Meg persze szíj se tudom milyen állapotban lehet...
Akksi fedél lett gányolva, az egyszerűen hiányzott. Akku vásárlás mondjuk jó kör volt: most nézem a gyári könyvét, 6Ah-s is belefér, 4-es van benn...
Meg km óra spirált akarok majd, azt nem tudom ezekben a kínaiakokban egyforma lehet-e.. Meg leginkább hogy itt vidéken fogok-e találni boltban.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz Dtomka #78493 üzenetére
Simsonnál csak "gagyirezónak" hívtuk az ilyeneket. Maga a leömlő egy átmérőjű így ránézésre, a kipu teste 4 palástból áll csak. Gondolom kb hozza a gyári teljesítményét, meg jóval hangosabb. Sokat ne várj tőle
(#78492) NYPD Liberty, Scarabeo? Bár ezek a nagykerekesek voltak az elsők amiknek elszállt az áruk. én még olcsóbb kategóriában keresek, de sztem még amit írtál árszinten is necces normális/jó állapotút kifogni. Nincs nagy kínálat.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz theuprising #78582 üzenetére
Akkora távra szerintem felesleges smkp. Legalábbis sityak miatt elég kényelmetlen csak boltba járósnak. De amúgy a szokásos helyek: használtautó, fb marketplace, képesmotor.
Helyi/környékbeli bolhapiacon érdeklődj meg valami elektromos bringát. Keresztpám szerintem 100-as körül vett 0km-eset. abból viszont nem nagyon szabad használtat venni. Ki tudja milyen állapotú az akku.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz #89309696 #78901 üzenetére
Az a 2-3 hét azért nem tudom hol annyi.. jó, nyilván a coronita is betett, de nekem kb 1 hónapra adtak Kresz vizsgaidőpontot, gyakorlatiról még semmit nem tudok.
Átírás is van azért még A1-nél, meg 2 évente műszaki, ehh.. Én eddig ezek miatt nem ugrottam bele. fogyasztásban mondjuk egy 4T még kellemesebb is lehet mint most az 50es 2T. Meg ja, tempóban se mindegy.
Ezt az 50es rendszámoztatást már vagy 10 éve rebesgetik legalább
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz macilaci78 #79049 üzenetére
Motornál tök nyerő lenne a zelektromos hajtás, de szerintem volt itt is téma: ezt is elbaltázták. Pedig általában motorral ingázik az ember, egy napi 50 nagyon max 100km, este meg töltöd, kész. Az a baj teljesítményben, meg árban nagyon nincs ott. Mennyiért mennek kedvezménnyel most ezek a vasak? Meg most akkor ezek smkp-k vagy 125-ös? Asszem handrás amit tesztelt rendszámos volt...
Más: friss hír, nem mostanában lesz 50-es rendszámoztatás: [link] lehet B125 helyett 125/50-es gépet kellett vna csak vennem
(#79057) Tamás9x köszi. hát elölről jobban nézett ki. azt hittem valami Simson-szerű klasszik moped. végülis, az SR2-re hajaz...
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
nem írja hány köbcös, de ha picit is 50 felett van ez is ugyanúgy szabálytalan. rezó miatt hangja is lehet, ezzel se állítanak meg kevésbé. a 125 legalább tartós. de persze én se buzdítok senkit ilyesmire. de a drága jogalkotók tesznek rá nagy ívben, csak hát balesetezésnél kb egyből repül a jogsi, meg nem kevés pénzbünti....
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz macilaci78 #79391 üzenetére
+1 a halott akkura. mondjuk ki kéne deríteni mitől hasalt el
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
Plexit vett már valaki? Sajnos nem tudom a bukó típusát, jó rég óta megvan (10+ év) eléggé karcos volt eddig is, de a hétvégén sikeresen leejtettem, az egyik oldali pöcke letört, megpróbálom megragasztani, de lehet csere jobb lenne. Ilyen fajta a ricnije: [kép1] [kép2] Én nem találtam. Bár amilyen plexi árakat látok szerintem új sisak lesz belőle, tizenx ezer körül már láttam újakat, szerintem az én igényeimnek bőven jó bármelyik.. [link]/[link] Egyszer lidliset próbáltam (igazából az is megfelelne), de csak 1 méretben volt, az meg pici.
Esetleg ha mégis ennek a javítását választom (másod sityaknak azért még elmenne) plexi polírozáshoz tippek? Valami jó magas számú vízpapír kell, tudom, meg polírpaszta... [link] Ennyi? Polírozó gépet most csak ezért nem vennék
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz Rivaul #79437 üzenetére
Köszi. Szerintem barkács topicban is írtad már ugyanezt, legalábbis mintha rémlene hasonló poszt.
Hát, a ragasztás nem sokat ért, pedig szódabikarbonával is turbóztam a pillanatragasztót, be se tudtam játszani a helyére, már elpattant. Még esetleg epoxival próbálkozom...
(#79445) macilaci78 ráadásul tavaly estem is vele, azóta annyira azért nem bízok meg benn hogy még egyet kibírna... Lidlis úgy látom év elején volt, meg mondom: nálunk mindegyik kb M-es volt, most látom Aldiban is volt múlt hó végén, szerintem azt is buktam, drága móka lesz. Filózok hogy kell-e a felnyithatós, azért városba mégis csak jobban szellőzik, meg ezekben van szemcsi is... hmm [link] nem tudom ez milyen minőséget képviselhet
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz Tothgera30 #79448 üzenetére
jaja ezen röhögtem hogy nyikorog... mondjuk ha tényleg csak felvételkor akkor az azért túlélhető
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz gaster #79489 üzenetére
Gyorsasági( kinézetű)t azért vásárlás előtt próbálj ki, először lehet szimpi a hasalós pozíció, de egy 20km után nekem pl a nyakam, csuklóm már bánta...
Ha van rá keret inkább 125. Egy fojtatlan 50-es is földhöz tud vágni, de városon kívül azért kell a 125. Meg főleg pesten... Bár az RS50 AM6 blokkos, olyan 10LE körül, azok azért már mennek, 70-es tábla meg se kottyan neki
Keeway kénylemesebbnek tűnik szvsz, meg elég vagánynak néz ki. + RS-el ellentétben 4 ütemű, nem fog a gatyád rámenni a tankolásra
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz DJGABI #79447 üzenetére
Jelentem mai nap meg is jött ez a bukó, amit utoljára linkeltem... Csak gyors hazaugrottam délbe, hát elég könnyűnek tűnt elsőre, meg picit mintha nyomna (inkább fülnél), régi is L-es volt, ez is, fej körméret alapján is ez kellett... Érdemes lenne nagyobbat választanom? Vagy az meg lötyögne, mi?
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
+ mindenki: igen, az lesz köszi. Másikkal összevetve nem vészes igazából, kb ugyanannyira szoros. Persze arra én is gondoltam hogy zömül még. Sisak maga annyira nem rossz, annyival gyengébb talán a Lidlishez képest, hogy ennél a szemüveg felvételhez nincs kivágás.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz nyogo83 #79691 üzenetére
Jól néz ki, frankó kis gép lehet. Szerintem motorikusan a mai 4T világban kb tök mindegy, nagyon nem nyúlhat mellé az ember.
B125 40-50nél mondjuk bőven több, legalábbis itt vidéken.... 8 órát vetetni akarnak velem, pedig motorozok amúgy, az lesz magában 40 körül. Eddig 3 napot mentem, elvileg 2 hét múlva lesz a vizsga... Nem mondanám hogy túlzottan felkészítettek... Van egy kis rutinom, abban bízok, meg még a műszakit be kell vágnom. Időben, meg táv miatt (25km-re megyeszékhelyre fel kell járnom) picit bánom már hogy nem egyből korlátlanra mentem... csak az meg annyi lassan mint egy autó jogsi
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
A2 147k-ért van hirdetve itt vidéken. És hát sulit ismerve a végösszeg énnél már csak drágább lesz...
[kép] mióta beiratkoztam azon morfondírozok, hogy ez hogy jön ki: 2 éves A1 után a nagy A csak 86k... Mármint értem én, hogy talán számol azzal, hogy lesz rutinod és kevesebb gyak óra kell? Őszintén simán kivárnám, nyilván kreszt újra kell tenni, de hogy még így is olcsóbb? Aztán lehet van valami kiskapu hogy B125-re nem is vonatkozik. Az az idő már nem oszt nem szoroz, bár idén (meg amúgy is) 125-ös gépet biztos hogy nem veszek, 1 éven belül meg 2* is eljátszani a névre íratást... Hmm, meggondolandó érdemes-e egyáltalán beleugrani.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz #89309696 #79735 üzenetére
Hát nem tudom... Jogsin nem látok külön sort B125-nek. Vagy jelzik azért valahogy?
Ha épp másik suliba megyek át nem muszáj tudniuk hogy gyorstalpalón csináltam az A1-et De amúgy mikor először voltam náluk rákérdeztem, akkor legalábbis sorolta a nagyobb kategóriákat.
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz energy4ever #79760 üzenetére
Ritmó? Legalábbis mi is ilyen szutyukikon vezetünk. Az egyiknek nagyon hulladék a váltója, fél órát kell habverőzni mire megvan az üres. Nekem mondjuk tetszik, elég fürge, oké váltósban csak Simsonhoz tudom hasonlítani. A 125-ösöm meg már kb kikopott az emlékeimből, városban nem rosszak, a nagy kerék is tök jó, csak hát pakolni nem lehet bele, magamnak nem vennék ilyet.
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
-
DJGABI
addikt
válasz DJGABI #79707 üzenetére
Jelentem mai nappal sikeresen meglett a B125... Szerencsére a (számomra) jobb motorral voltam, tegnap este/ma hajnalban esett, előtte szerencsére még rutinoztunk picit, jól is jött, legalább éreztem a féket. Sikerült párszor -még a pályán- blokkolóra fékezni. Hát, a várost nagyjából ismertem, de így is megizzadtam rendesen, meg úgy éreztem nem nagyon ment, bevittek olyan utcákba/kereszteződésekbe ahol gyakorláskor nem is jártunk. Szerintem azért ezekben van egy adag jóindulat is, ennyi idő alatt nem lehet KRESZ szerinti vezetést megtanulni/visszaszokni rá. Nyilván aki autó után egyből csinálja annak még benn a lábában meg fejében hogy mi merre, de neki meg lehet épp motoros rutinja nincs, nekem meg az volt a fura, hogy tök máshogy kellett menni, mint ahogy amúgy a robogóval szoktam. Az oktató ismerősöm volt, 7 óra vezetés 33,5k volt vizsgával, az elmélet meg 15k körül volt ha jól emlékszem. Ja meg elején mondtam hogy törzsvásárló vagyok, elvileg -10% is volt, nem tudom számolta-e, de végülis nem lett olyan húzós árban.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
-
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #79878 üzenetére
Totalcar ja, a 3 vagy 4-gyel ezelőtti Égéstérben volt talán téma. Hát igen, eredetileg az lett volna a célja ennek az egész B125-nek. Csak hát az hol lett volna nekik üzlet? Osztrákiában, olaszban érdekes mód működik. Mondjuk ja, külön gyakorlat biztos kellene hozzá. Még egy 50-es robogóra is necces ha valaki B-s jogsival 0 tudással felül.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz sityupityu #79907 üzenetére
Ez így van. De miért kéne épülnie bármire is? Így is elég húzós az ára
B-vel egyenértékű, KRESZ-t ugyanúgy megtanulja, úgy látom ha 0-ról kezdi, akkor 26 óra a kötelező gyakorlat. Jó, nyilván nem mellette van az oktató, de nekem anno M kategóriánál tök normális volt, nagyon figyelt ránk.
+ a motorozás azért általában hobbi, gyanítom elenyésző akinek csak az a kategória van magában. Meg ismeretségi körben csajoknál elég ritka (oké, persze most B125-nél rengeteg hölgy is volt), Szerintem elég réteg igény.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz szkink #79979 üzenetére
AM6-ot meg Aerox-ot kivéve melyik van kihegyezve? Meg a 80-at mivel mérted, órája szerint? Mert akkor jó az 70-nek is. Fojtások eltávolítás után 60-70-et szerintem kb bármelyik tud. Lehet hogy nagypapisak, de nagy kerék miatt legkényelmesebb gépek. Suli előtt vagánykodni nyilván nem ezekkel fogsz.
(#79978) Tothgera30 úgy olvasom F10 is Minarelli. Egy hozzáértő szerelővel nem lenne egyszerűbb azt rendbe tetetnie, mint még egy betegágyat venni?
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
válasz energy4ever #80094 üzenetére
azért azt ne mondd h te 90-nél annyira előzgetni szoktál...
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
DJGABI
addikt
Kábé ugyanaz a kettő. Keresztapám most vett valami Lofty Power-t, az előző vasnak az akksija kb 2 évet bírt. Ez is megvan annyi ideje, lekopogom ez még bírja. Viszont egyszer eldőlt, a pedál hajtókar meggörbült, a helyi dealer azóta se hozott neki alkatrészt... Sima bringánál nyilván 2* vastagabb... Amúgy igen, amit írnak: rozsdáll itt-ott, egy sima biciklinél kb semmivel korrektebb váz, nyeklik-nyaklik, és ezekkel futkoznak 40-nel a papikák/mamikák városban... Ja meg talán töltőt kellett cserélni, de nem csodálom, laptop töltőnél jóval nagyobb doboz, és jó ha kb 100gr van az egész, semmi súlya, gondolom elektronika se sok benn. Nem csoda hogy gyilkolja az akksikat is.
(#80215) Fehér Farkas annyiért nekem is szerezhetnél Nyáron nézegettem őket folyamatosan, 1-2 vas ha volt ennyiért, de a többihez képest gyanúsan olcsón, gyanítom torkuk volt csak véres. Meg hát nagyrész papírok nélkül... Ami volt papíros az meg Pest vagy BAZ megye, ami nekem kb a világ vége. Ja meg amit írnak a többiek is: ami elérhető árú az max 10 lovas... Hát nem tudom, 2 személlyel az már édes kevés. Szerintem tavasszal rágyúrok a korlátlanra, aztán valami 250-es gép lesz nekem. Egy -csak papíron - kW korlátos 2T 125 kéne, azok azért már mennek, csak nagyrészt nekem is munkába járásra kéne, az meg azért majdnem annyit zabál mint az 1.2 Clio
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
Új hozzászólás Aktív témák
- Gran Turismo
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ingyenes az Epic Store-ban a Marvel's Midnight Suns
- Okos Otthon / Smart Home
- Hálózati / IP kamera
- TheLázs: ADHS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs