-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148997 üzenetére
elnezest a feltetelezesert, valoban prekoncepcio volt hogy szereted, csak kisse gyanus, h az elso reakciod eleve az volt, hogy felfogtad, amit mondtam a videojaval kapcsolatban, csak leszarod ez a driving4 answeres.
(nem agressziv vagyok) szoval a peldat, amit hoztam 5 hszben nagynehezen megvitattunk, es most akkor alljak elo a kovetkezo peldaval, hogy teged meggyozzelek, azok utan, hogy nem sikerult atadnom azt a kardinalis informaciot, hogy nem igaz dolgok vannak a videoban. Ennyi energiat nem tudok belefektetni a dologba egyszeruen, es mit nyernek vele? Hogy nem nezed meg a videoit tobbe?
Valaszolni tudok, mert nem kell videot nezegetnem+ valaszolnom, ami megtobb ido, illetve eleve az okolszabalyt kerdezted, hogy autot hasonlitsunk-e motorhoz. NE!
NEM. tovabbra sem a reszletekkel, vagy annak hianyaval van baj, hanem hogy fals informaciok vannak a videokban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149001 üzenetére
Elegansan ignoraltad az altalam hozott masik videot a temaban. Innentol kezdve nincs ertelme folytatni, pedig kivancsi lettem volna a velemenyedre.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #149002 üzenetére
Ha lesz idom, megnezem a videot, (tenere tw?) privatban folytathatjuk, mert teleszorjuk a topicot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Döglött Róka #149002 üzenetére
Melyik az a vitatott videó?
-
norbert1998
veterán
Afelett mindenki elmegy, hogy ez április elsejei videó?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #149005 üzenetére
En mindenkepp, de a tobbi videoja nem trefa
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki linkelje már be azt a k.rv. videót!
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
bacus
őstag
Szerintem ne privátban, én élvezettel olvasom ezt a szálat! Mindig van egy új arc aki felkavarja az állóvizet, beleköt még a csendőrségbe is , aztán vagy kikopik a topikból, mert rájön, hogy itt inkább csak szép lehet, vagy tovább harcol, ahogy látom mindenkivel .
Egyébként nincs baj a gyerekműsorokkal, nem véletlenül ez az avatorom is .
Én mindig próbálom kitalálni, hogy miért, honnan a nevek???
Mi késztet valakit arra, hogy "döglött róka" névvel jelentkezzen be? Persze ez csak egy példa volt mert van itt a fórumon annyi fura név, hogy csak kapkodom a fejem..Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #149009 üzenetére
-
Döglött Róka
veterán
válasz bacus #149008 üzenetére
Felreertes ne essek, nem harcolok en senkivel. Mint irtam minden allaspontra nyitott vagyok.
A nickem meg azert ez, mert igy megjegyzed
Es kozkivanatra, a hirhedt video.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #149011 üzenetére
Nem ez a hirhedt video, ez csak egy a sok kozul ami epp eszembe jutott, ahol egyszeruen hulyesegek jelennek meg, mert egy ilyen zsanerben nem mondhatod azt a videoban, hogy ez azert ilyen, mert...
Igazabol fogalmam sincs rola.
De a tobbi videoban is faszsagok vannak egyszeruen. De nem csupan errol a videorol van szo, ezt fontos hozzatennem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149012 üzenetére
De akkor kerlek mondd a tobbi peldat. Mert ez igy onmagaban egy ures allitas. Hogy megforditsam az elobbit, ebbol csak annyi jon le, hogy nem szereted.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
bardi
aktív tag
válasz Döglött Róka #149011 üzenetére
A biciklis összehasonlítás teljesen hibás szerintem, kb azt mondja, hogy magasabb fordulaton kisebb a terhelés. Minél többet forog egy motor, annál nagyobb a dugattyú gyorsulása, ezzel a terhelés mindenen. Valamiért nem felváltásnál néznek ki a blokkból a dugattyúk, hanem egy véletlen visszaváltásnál magas fordulaton.
Az alacsony fordulatos detonáció direktbefecskendezéses turbós motorokra jellemző google alapján, amikor kis fordulaton terheled a motort nagy gázzal. Nem hiszem, hogy az 50 köbcentis karburátoros kis motort ez nagyon érinti.Illetve ami felmerült bennem, hogy a fészerben megtalált, sokat állt motor lehet pl azért lesz erősebb, ha széthajtod, mert a karburátorból kimosódik egy adag retek. De ez csak feltételezés részemről.
'92 Honda VFR 750
-
Shadowbull
addikt
válasz Döglött Róka #149000 üzenetére
Először is azt kéne kitalálni hogy miért keletkezik lerakódás, hol keletkezik és egyáltalán zavar-e minket.
Aztán a fő gondolat az, hogy a motorban olyan hőmérsékletet akarok elérni, ami úgymond elégeti ezeket a lerakódásokat. Ez önmagában elég légbőlkapott ötletnek tűnik. Egyrészt attól hogy egyszer kiforgatod tiltásig a motort, még nem emelkedik a hőmérséklet. Ahhoz hogy tartósan, az egész motorban elérjük az alkatrészre vonatkozó maximális hőmérsékletet (feljebb ugye elvileg sem kéne menni, mert tönkremennek a cuccok, de a gyakorlatban sem igen tudunk, mert úgy van az egész rendszer megtervezve), folyamatosan, nagy terhelésen, elég hosszú ideig kellene üzemelni. Ez közúton kábé lehetetlen, de versenypályán sem egyszerű feladat.
Másrészt nem igazán értem hogy miért gondoljuk hogy ettől bármi is tisztulni fog.Aztán utalnék arra a motoralkatrészre, ami kifejezetten korom elégetésre van tervezve: úgy hívják hogy részecskeszűrő. Namost az a cucc is speciális anyagokból van összerakva, és a motort speciális üzemállapotba kell tartani ahhoz, hogy végigmenjen a regeneráció, és kell hozzá mellékesen egy csomó plusz üzemanyag.
És legvégül: nagyon nem keverném össze a közvetlen befecskendezős, feltöltött motorokat a jellemzően karburátoros, de ha injektoros akkor is központi befecskendezős szívómotorokkal. Teljesen más hőmérsékleti tartományok vannak a kettőnél, és teljesen más problémákkal szembesülnek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Shadowbull #149016 üzenetére
Es mit mond a ficko a video vegen?
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #149013 üzenetére
A masik peldat elolvastad?
Nem az jon le h nem szeretem, hanem az ervem az, hogy valotlansagokat allit, amiket kifejtettem. ezert nem szeretem. Nem ures allitas. Az az lenne hogy nem szeretem, mert nem szimpatikus.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz Döglött Róka #149017 üzenetére
Azt mondja hogy valójában nem tudjuk. Nade ezért kár volt videót csinálni.
Mellesleg tudjuk: nagy valószínűséggel nem működik.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
norbert1998
veterán
válasz Shadowbull #149019 üzenetére
Mondjuk autónál tényleg működik a kikormolas, ha azt lusta nagyi módban használták és kézbe kapja egy fiatal. Néhány tank után érezhetően javult az a konkrét Peugeot 206 CC 1.6, amit a volt barátnőm vett magának valami fura helyről.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149018 üzenetére
Nem emlekszem a masik peldara, bizonyara atsiklottam felette.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #149020 üzenetére
Én anyum 1.3 dízel (változó geós turbó, DPF nincs) Lancia Ypsilonjával játszottam el azt, hogy 40 km-t 4-es fokozatban ~4000 1/min-nel tettem meg, azóta nem vánszorog lepadlózva. 17 év alatt 83k km-t tett csak meg, kb. soha nem hagyta el BP-et a gépjármű.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149024 üzenetére
Köszönöm, így már mindjárt más !
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Topiccsendőr
addikt
-
bacus
őstag
válasz Döglött Róka #149011 üzenetére
"A nickem meg azert ez, mert igy megjegyzed"
Ja hogy ezért? Ezért felesleges volt. Ha ez volt a cél, hát inkább nézd meg az aláírásom, kattints rá, írd át az összeget picit magasabbra, esetleg tedd rendszeressé, még az imáimba is belefoglallak
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149027 üzenetére
Nem, de elfogadom az allaspontod. Ettol meg szamomra, mint laikusnak hasznosak a videoi.
@bacus, igazabol nem, de mivel valamibe bele kellett kotnod ezert valamit mondtam ra. A tobbire meg inkabb nem is reagalok.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #149029 üzenetére
Jolvan, majd meg masszirozunk azert, hogy ez a sok hsz ne vesszen karba
(ne vedd komolyan. tokmindegy, hasznosnak nem gondolnam, de szorakoztato azert még lehet)
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149030 üzenetére
En a ruhazati meg vezetestechnikai videoit hasznosnak tartottam, a motortesztjei meg roppant szorakoztatoak.
A gepeszeti videokhoz erdemben nem tudok hozzaszolni, de legalabb adtak egy minimalis atfogo kepet, nyilvan nem ezekbol fogok megtanulni blokkot szerelni es 5 perc alatt nem is varhatok el minden reszletre kitero elemzest. De pl fekfolyadekcseret az egyik shortjukbol neztem ki es az hasznos volt.
Szerintem ennyi, helyen kell kezelni. Ezert kertelek hogy terjunk ki ra reszleteiben mert nem ertek hozza te meg ugy tunik igen.
Koszonom megegyszer.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
csongi
veterán
válasz Döglött Róka #149031 üzenetére
lehetséges a rendszer öntisztulása, de sok minden kell hozzá. Önmagában a magas fordulat nem elég. Az alacsony fordulat veszélye sem helytálló sztem.
-
Shadowbull
addikt
válasz norbert1998 #149020 üzenetére
Hát, hallottam már ilyet, de szerintem ez simán pszichés dolog.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
bacus
őstag
válasz Döglött Róka #149029 üzenetére
Már én is támadlak?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
válasz Shadowbull #149033 üzenetére
Azért mondom, hogy nem hiszem, mert közben nem használtam, mert épp mosolyszüent volt, amikor vette, a különbség pedig tényleg nagy volt, és mindketten éreztük.
-
bacus
őstag
válasz Döglött Róka #149035 üzenetére
Dehogy akarok szarkasztikus lenni, ha akartam volna, akkor tényleg gúnyolódnék, de ilyet nem tettem. De a megfogalmazások szerintem sokkal inkább felőled kötekedőek, de ha neked jó, hát tedd.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
vihartigris
őstag
Open Road Tour
Valaki innen részt vesz rajta? (én nagy valószínűséggel Gyomaendrődtől csatlakozom)bármi reciproka a semmi
-
veterán
Legalabb abban egyeterthetek f9 arcokkal, hogy vettem egy regi motort, aminek mar mindegy es a maradek penzt elutazgathatom meg vehetek alkatreszt, ha talalok.
Irtam, hogy a plexi amit szereztem, mar meg is repedt felul? Gondolom az elozo tulaj a kis szelterelos magasitoval torte meg az egyik iranyban, nalam meg kilehelte a veget. Akkor megint plexit keresekEverybody lies.
-
palfitom
félisten
válasz Shadowbull #149033 üzenetére
Nem az. Működik.
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
válasz Döglött Róka #149011 üzenetére
Azert nem mindegy am, hogy egy 500as egyhengeres, vagy egy 1800as hathengeres boxerrol beszelunk.
En ebben a karbonlerakodasban nem hiszek, ezek nem TSI motorok, itt a permet lemossa a kokszot a szivo oldalrol, es eleg meleg van, hogy ne rakodjon le a masik oldalon. (Normalisan mukodo motornal)A problema foleg ket dologban mutatkozhat meg:
1: a hatvannal hatodikban ketezren (se) forgo motornal olajnyomas problemak keletkezhetnek.
Ami ennel nagyobb az a
2: a nyomatek nem tud hova elmenni, foleg ha hirtelen ranyitod a krafot.
Terheled a motort feleslegesen, a dugattyu fordulna el a hengerben, felesleges mechanikai kopast okozva, arrol nem beszelve, hogy a nagy ccm-es gepek szetverik a kuplungkosarat is, de a lanc se szereti.Kicsi ccm kicsi bumm, nagy ccm nagy bumm.
Olyan 7-800ccm korul jon ez a kuplung betegseg, foleg a V2nel, de a sor4nel is lehet latni szetutott kosarat, nem veletlenul.
3000 ala ne engedd le, es nem lesz bajどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #149044 üzenetére
A magyarazat magyarazatra szorul.
Neked leginkabb azert halott 3000 alatt, mert 125 osod van.
minden akadaly nelkul lehet 3000 alatt menni pl egy flatplane sor4el. Crossplane-nel nem, igy V4el sem.
V2 vel van amelyikkel lehet, es van amelyikkel nem.
Szoval ez leginkabb motorfuggo.
A karbonlerakodasrol epp nemreg linkeltem fotot.Olajnyomas problemak nem szoktak jelentkezni, meg azoknal sem, akik teljesen szarul hasznaljak a motorjukat, pl hypermilerek. Azok rangatas hataron kepesek szazezer km-eket akar egyhengeressel is utazni. Es ez megint motorfuggo, de nagy altalanossagban a japan4 hengereseknek teljesen mindegy.
Ha hirtelen ranyitod a gazt mondjuk a legelterjedtebbnek nevezhezo szivo 4 szelepes motoron alacsony fordulaton, (a szelepek szama meghatarozza azt a fordulatszamot, ahol a hengerfeltoltes idealis tud lenni) - semmi nem tortenik. Nemhogy a nyomatek nem tud hova menni, hanem az a nyomatek nem letezik, mert hiaba nyitod ki a fojtoszelepet, nincs lendulete a gaznak, tul nagy az atmeroje mindennek, eleve lelassitod a gazoszlopot vele.
A kuplungkosarak szetverese nem jellenzo, mert a kuplungban van rezgescsillapito ennek elkerulesere. A jellemzo, h nehany konstrukcio rossz, a szegecseket megvaltoztattak tobbszor is nehany gyartonal. Leginkabb a fillerbszas miatt. Illetve a sok km emelle, amit a laikusok egyszeruen nem tudnak feldolgozni, es mindenfele anekdotak lesznek kitalalva a meghibasodasokra, hogy bizonyos olaj, bizonyos fordulat, bizonyos hasznalat miatt hibasodik meg vmi, nem azert, mert egyszeruen van egy olyan futateljesitmeny, ahol egy alkatresz elkopik. (Es megintcsak melyik motorrol beszelunk)
Hatso lanckereknel ugyanugy rezgescsillapito gumi van, ami menedzseli ezeket a dolgokat.A kuplung betegseg nem kobcenti fuggo, hanem konstrukcio/marka fuggo.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #149047 üzenetére
Es azok a gepeken amik hajlamosak a generator leegesre nem rossz az alapjarat kozeli kruzolas? A tekercset is az olaj huti nem?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Döglött Róka
veterán
válasz Topiccsendőr #149047 üzenetére
Ok.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #149048 üzenetére
Nem, a leegesre hajlamos generatorokat a legjobban azzal tudod ovni, ha minel tobb fogyasztot rakapcsolsz.
Viszonylag keves az a motor, ahol a fotengely meg van furva, es azon a furaton keresztul ontozod a tekercset. Lenginkabb csak felig-negyedig er bele az olajba.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz JoinR #149052 üzenetére
mármint aki az audis mérnökkel beszélgetett?
én mindent és bármit elhiszek de olyan mocsok laikusnak és műveletlennek jött át a videóban. Mint egy a téma iránt lelkesedő bölcsész...a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
pepucs
tag
válasz Shadowbull #149054 üzenetére
Egy gépészmérnök aki ugyan úgy sikeres mint nagyon sok másik sikeres gépészmérnök? Mitől lesz az "egyik legsikeresebb" azokhoz képest mint mondjuk (egy példán keresztül) azok a gépészmérnökök akik a siemensnél viszik a szélerőmű iparágat?
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
JoinR
senior tag
válasz pepucs #149055 üzenetére
Jaj, mennyi kérdés. A laikus kérdező Kling Sándor, korábbi Red Bull F1 mérnök (bár nem a motor a szakterülete, szóval lehet tényleg laikus, vagy csak így akarták fogyaszthatóbbá tenni a műsort).
Nyilván a siker szubjekív, de sokan az F1-et tartják a csúcsnak, főleg ha kompozitok fejlesztéséről van szó, ezért merészeltem ezt a kijelentést tenni, remélem nem sértettem meg senkit.[ Szerkesztve ]
-
Viktor8.
tag
Sziasztok. Lehet hülyeség amit kérdezek, de adott egy 98as bmw f650 funduro. Elméletileg neki tömlős a gyári kereke. Viszont nekem elől tömlős, hátul tömlő nélküli gumi van felszerelve tömlővel. Na már most az lenne a kérdésem,hogy szabad e tömlő nélküli gumit tömlővel felszerelni? Két abroncs között vacillálok. Az egyik egy tömlő nélküli Pirelli Rally Str a másik meg egy Mitas Enduro Trail Plus. (Elméletileg a Mitast lehet tömlővel is használni. Viszont a pirelli jobb esőben, meg lassabban kopik,de csak tömlő nélküli változat létezik belőle.) Minden félét olvastam már. Szerintetek szabad tömlő nélküli gumit tömlővel felszerelni küllős kerékre? Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #149059 üzenetére
Igazad volt, a doboz miatt szitált a kormány.
Gumit lecseréltem, mert volt ütése, illetve a kerékcsapágyat is, mert kicsit ércesen járt.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen