Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Döglött Róka #149011 üzenetére

    Azert nem mindegy am, hogy egy 500as egyhengeres, vagy egy 1800as hathengeres boxerrol beszelunk.
    En ebben a karbonlerakodasban nem hiszek, ezek nem TSI motorok, itt a permet lemossa a kokszot a szivo oldalrol, es eleg meleg van, hogy ne rakodjon le a masik oldalon. (Normalisan mukodo motornal)

    A problema foleg ket dologban mutatkozhat meg:
    1: a hatvannal hatodikban ketezren (se) forgo motornal olajnyomas problemak keletkezhetnek.
    Ami ennel nagyobb az a
    2: a nyomatek nem tud hova elmenni, foleg ha hirtelen ranyitod a krafot.
    Terheled a motort feleslegesen, a dugattyu fordulna el a hengerben, felesleges mechanikai kopast okozva, arrol nem beszelve, hogy a nagy ccm-es gepek szetverik a kuplungkosarat is, de a lanc se szereti.

    Kicsi ccm kicsi bumm, nagy ccm nagy bumm.

    Olyan 7-800ccm korul jon ez a kuplung betegseg, foleg a V2nel, de a sor4nel is lehet latni szetutott kosarat, nem veletlenul.
    3000 ala ne engedd le, es nem lesz baj :)

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Új hozzászólás Aktív témák