-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
F9 lánctisztító tesztje! Eléggé meglepődtem az eredményeken!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #105152 üzenetére
Ráadásul tökéletesen tisztít, anélkül hogy bármi kárt okozna.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
Én meg nem tisztítom a láncot, max vízzel. Úgy is retkes lesz, nem érdekel. Annyival nem megy el többet ha tisztítom, hogy megérje szórakoznom vele. Évi ~4000 kilométerrel sokáig bírja nálam.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zgospel
őstag
válasz -Mike- #105150 üzenetére
Remélem nem Motul, mert csak szétbassza vele a tömítéseket.
(#105151) geresics hát erről ennyit, a Motul jól beégett, marketing az egész... Köszi a linket, ezt jó tudni.
Muc Offot láttam már több helyen is itthon, de az Ipone-nal még nem találkoztam.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
coccolino
aktív tag
válasz runner 125 #105136 üzenetére
köszönöm
vezetéstechnikában alapvető szabály, hogy deréktól lefele tartod magad, combbal szorítod a tankot, így uralva a motort, azért, hogy deréktól felfele mindent a megfelelő irányításnak szentelhess
vagy is ezt tanítják''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
-
veze
őstag
válasz dellfanboy #105162 üzenetére
meloban vagyok, megnézni épp nem tudom, és a télen kevesebbet forgattam így most meg nem mondom mi van rá feliratozva.. nekem szürkének rémlik, nem feketének.. használtam fehér zsírsprayt is [link] ez nekem helyben van szinté ócsó' csak ettől fehér lesz a lánc, messziről ordít hogy fújva lett, a grafitos meg szép diszkrét : használtam már MOL lancsprayt is meg meg nem tudom már milyeneket , ( Motult soha) volt ami 3500 volt, volt ami 2e, de nekem tűnt fel mellbevágó különbség főleg ár /értéket arányban tekintve Még soha egy láncom sem úszta meg a cserét
Jó jó.. nem mindegy hány km után..de az jócskán függ az ember csuklójától is
A dobot meg cserekor ezzel kenegetem [link] sosem égett össze tőle, (vizsgára mindig vissza kell raknom a gyárit )[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz dellfanboy #105162 üzenetére
igen, az a W2 vagy W5(?) nálam is változó minőségű volt: először vettem egyet próbaképp, tök jó volt. Aztán elfogyott az üzletből, és amikor legközelebb vettem, akkor azt láttam, hogy úgy eltűnt a láncról, mint a sicc! Mondjuk ez engem kevésbé zavart, mert túrán amúgy is minden este fújtam, szóval legalább nem lett túl sok...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
veze
őstag
válasz -Mosquito- #105166 üzenetére
arra jó a fáradt olaj is, meg ásót kapát lekenni vele ősszel, hogy télen ne rozsdásodjon
-
McReay
aktív tag
Ha alapjáraton legyengül a világítás fényereje és gázkar húzásakor felerősödik akkor akksi vagy generátor , esetleg feszültségszabályozó problémáról beszélhetünk? Melyik lehet a ludas?
Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4
-
tboldi
nagyúr
válasz dellfanboy #105170 üzenetére
Saját példák: Puch Maxi S, MZ ETZ 125, Honda CB500X, Suzuki WagonR+, Honda Jazz
-
Micsurin
nagyúr
Polcon talált TRW betétek, nem színteresek ugye? ... tárcsát még használnám.
[kép]The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Micsurin #105174 üzenetére
A szinteres mennyire eszi a tárcsát? Nekem most piros brembo van, azt hiszem az is szinteres. Jól fog, nagyon érezhető két személlyel fékezéskor.
Ezek jobban is kopnak? Ha jobban kopnak, akkor nem inkább a betét kopik és nem a tárcsa?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
cotag
senior tag
Sziasztok.
Mennék motort venni, de elméletileg beázás miatt a kilométeróra egység cserélve lett. Egy Aprilia Pegaso Trail a motor, és és egy Pegaso Strada mérőt kapott.
Ha mégsem beázás, hanem törték a motort, miből veszem össze?
Mellékeltem egy képet, elméletileg az óra csere hivatalos ahogy látom....
Köszönöm a segítséget. [IMG:/dl/upc/2019-03/104193_screenshot_20190[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz cotag #105180 üzenetére
Villa ütközőket nézd meg, ha gyötörtek akkor tuti volt valami.
Segédvázra néz rá ülés alatt. (Nem tudom a Pegan, hogy fut de csak látható)
Felnikben szokott lenni gyártásidő ha nem stimmel a motorral intőjel... ugyan így általában az idomokban is kéne legyem belül valahol egy gyártásidő jelölés.
Belső oldalán van e üveg szálazva, ragasztva az idom. Volt e hegesztve újra festve. (Belül általában még látható a hegesztési nyom is.)Kipufogót is végig mérnék leért e valahol.
Én elsőre ezeket nézném/zem meg.@VStryker: Eszi. Persze nem 5000-rel alatt fogja lezabálni de ha adott esetben a tárcsa elmenne 50-60000 kilométert akkor lehet nyugodtan picivel több mint ennek a felével számolni. Cserébe sokkal jobbat fognak, nem melegszenek el. (Itt azért az is közre játszik mire van felvíve a betét, lehet az alumínium speciális esetekben azt hűtő barázdálják, lehet titán, sima fém etc etc. )
Azért én egy már használt tárcsa mellé nem szívesen tennék színterezett betétet, nem örülnék ha az alatt az 5-6000 kilométer alatt meglepetés érne a már használtas tárcsán.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Polemius
aktív tag
válasz cotag #105180 üzenetére
Nézd meg a kormányvégsúlyokat, fék- és kuplungkart, tükröket, indexeket, lábtartókat, váltót, fékpedált, hátsó idomot, nem sérültek, karcosak-e, eredetiek-e (amiben kellene E jelzés lennie, van-e), illetve nem látványosan újszerűek-e egyes alkatrészek. Lábtartó és váltó gumi, markolat mennyire kopott, illetve nem görbe-e arrafelé valami.
Ezek a fentieken kívül árulkodhatnak sérülésről.
Igazából apró karcok még jó jelnek is tekinthetők, mert akkor nem egy nagyobb sérülés után javították. -
V.Stryker
nagyúr
válasz etnies #105184 üzenetére
Igazából átgondoltam és úgy vagyok vele,hogy inkább a féktáv az elsődleges. Mondom, két személlyel csomagokkal nagyon éreztem a különbséget. Meg amúgy is fék spórlós vagyok, mert nem szeretem a drága benzinnel felvett energiát elfékezni. Inkább az a visszaváltogatós fajta vagyok.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
emre
veterán
Ilyesmit használ valaki, van ajánlott termék?
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
vendingo
veterán
Szarok. Szétrázódnak, aztán csak vibrálnak, végül semmit nem világítanak. Nehéz jót kifogni, egyszerűbb egyből drágább márkásat venni itthonról, úgy legalább lesz rá gari. Hatalmas ali fan vagyok, de ilyet még én se mertem rendelni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz vendingo #105189 üzenetére
No meg mit várunk ha egy kib.szott műszerfal LED izzót nem tudnak normálisan megcsinálni? Tegnap raktam be újra izzókat a led-ek helyett, mert habár jól néz ki, de állandóan kontaktosak voltak, mert lespóroltak egy tizedmilimétert a műanyagból, meg a lába is egy mérettel vékonyabb drót volt. És nálam annyira nem eccerű kivenni a műszerfalat... vagyis azt igen...visszatenni.... olyan ideg voltam, hogy most legalább egy hétig nem rendelek semmit aliról!
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #105186 üzenetére
Azért a fékezés annál bonyolultabb, hogy blokkolóra fékezzük a kereket vagy sem, nem véletlenül tartanak a versenysportban már a kerámiánál
A szinter sokkal jobban bírja a terhelést, ha tehát ha mondjuk fékezgetsz aztán vészfékezel (városi forgalom), akkor a szinter fékhatása sokkal hamarabb felépül, egyenletesebb, stb.
Ezért fontos a jó fékbetét és a gumi is. Nem ledes szarokat meg felnicsíkot kell venni, hanem ezekre rászánni a pénzt.Más, nagyon bejött a Michelin Pilot 5 Trail. Nagyon jó a motor futása, ha egyenesen fut, akkor egyenesen fut, ha bedöntöm, akkor bedöntve marad, nem kell semmit korrigálni még úthibán sem és megszűnt a motor idegessége. Még a rugózás is más, olyan mint ha erősebb lenne a rugó előfeszítése, jobban vasalja az úthibákat.
Centrírozni sem kellett, a gumis mondta hogy ezek ilyenek, ez a harmadik szett amit felszerelt és egyikre se kellett súlyt rakni. A széle olyan puha, hogy belehet nyomni körömmel, tapad már most is mint állat, pedig itt csak 5-10 fok van és esik minden nap három hete. Megérte a 260 Fontot[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz etnies #105191 üzenetére
Gumiból a GS500 méretében beszerezhető legjobbat használom (Michelin Pilot Street Radial), fékbetétből a gyártó által ajánlott típusú EBC organikusát - ledes sz*rjaim és felnicsíkom meg nincs.
Egy ABS sokkal többet lendít egy vészfékezés kimenetelén, mint egy szinter betét - ha nem versenypályán tolod éppen. Sajnos ABS-em sincs, de ha lesz még valaha másik motorom, akkor az lesz az egyik legfőbb szempont vásárláskor.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #105192 üzenetére
RoadSmart II szerintem fényévekkel jobb mint a Pilot S.Battlax T31 ami még meglepett, igen jót lehet vele menni. Ugyan olyan vason volt kipróbálva márka találkozón két év difi volt de a mocik egyeztek. RS II meg saját tapasztalat.130-as a hátsó, nem szóltam !
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
gergo5991
őstag
sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy egy yamaha tracer 700(gt) 2019 fel-e veheti a versenyt egy cb500x vagy akár egy vstrom 650el, gondolok itt az aszfalton kivüli motorozásra. A yamahán ha jól tudom 17es kerék van, a másik kettőn 19es, a yamaha sport tourer mig a másik ketto adventure, de igy külsőleg felépitésre nem tunik nekem olyan különbözőnek a 3 motor
Egyenlőre nincs semmi közöm a motorozáshoz csak nézegetek elég régóta, olvasgatom a fórumot is, remélem azért komolyan vesztek
Alapból a motorozásnál engem a kényelmes turázás izgat, eddig az adventure motorra voksoltam, de egyenlőre fogalmam sincs hogy kell-e nekem egy mondhatni komolyabb terepen is boldoguló motor, mert még nincs semmilyen tapasztalatom.
Am bevallom elég sok motortipus tetszik, de az első kerék mögött olyan nagy hűtőrácsokat tesznek be full egy az egy kockába, semmi lekerekités vagy hajlitás, hogy undoritónak tartom..
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz gergo5991 #105194 üzenetére
Szerintem nem. A Tracer, hiába néz ki úgy, mint a túraenduró, sokkal inkább az egy MT07, amin egy kicsit magasabbra tették a kormányt, és van rajta plexi.
De én a V-Strommal se gyakran jártam terepen. Ebben persze az is benne van, hogy nincs meg hozzá a tapasztalatom, és egyedül nagyon nem mernék (éppen emiatt) terepre menni.
Vagyis, hogy úgy fogalmazzak, terepen sose voltam vele, csak földúton."kell-e nekem egy mondhatni komolyabb terepen is boldoguló motor, "
Itt egy komolyabb terepen is elboldoguló motor [link][ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz dellfanboy #105196 üzenetére
szeptemberben leszek 24 éves, ugy gondolom A2 be mostmár felesleges bele kezdeni, a nagy A-ra vagy szeptemberben mennék bár nem tudom időjárásilag mennyire lesz még alkalmas, vagy jövő ilyenkor mikor már jó lesz az idő. A2-rol nálunk felvidéken A-ra kb egy 90 000 forint a különbözeti vizsga vagy hogyis mondjam, szóval ennyit nem fogok kidobni az ablakon. Még egyik paripán se ültem másik kérdésedre válaszolva.
lentebb linkelt ktm-re meg azt mondom hogy az inkább már egy igazi enduro mint egy tura enduro motor, plusz árilag valahol 4-4,2 milla között lehet az ára mig egy tracer 2,8 nál megáll
amugy motoros tapasztalatom annyi hogy rokonom yamaha dragstar 1100asán ültem egy kép erejéig, remegett a lábam mint a kocsonya van ott mint tartani az tuti, meg egy csopperos klántalálkozón voltam vendégutas
-
vlevi
nagyúr
válasz gergo5991 #105198 üzenetére
Szerintem a DL650 a maga kategóriájában jó motor. A blokkja már sokat bizonyított, és ilyen-olyan világból kimenős túrákra is alkalmas. Mivel a DL elég nagy méretű, hely is van rajta bőven, csomagoknak, utasnak is, és a közel 70 lóerő sok mindenre elég. Oké, Multistrada-t kergetni az Alpokban, arra nem mindíg, de, ha nagyobb a társaság, akkor ez sem gond, mert nem a DL lesz a leglassabb.
Nem vagyok elfogulatlan a típussal szemben, mert 15 évig ilyen volt alattam.
Ja, igen, jut eszembe, az összefoglalóból kivennétek a képemet?
Tegnap óta már új tulajdonosa van.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen notebookot vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hardcore café
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen