- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Diablo IV
- EA Sports WRC '23
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Jövő hónapban jön a Flintlock: The Siege of Dawn
- Alkoholista nevelde
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chris0321
addikt
válasz Tamás9x #106800 üzenetére
Tudtommal elindulás előtt kell ellenőrízni a guminyomást mert a jármű gyártók a hideg nyomást adják meg. A Goodyear oldalán is ezt írják, indokolják is és máshol is ezt írják keress rá nyugodtan. Egy gumi nyomás mérő és egy pumpa nem egy nagy összeg, nem árt beszerezni otthonra.
-
Tamás9x
őstag
Értem rendben.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
PRDZsolesz
aktív tag
Sziasztok!
Szombaton jönnek megnézni az eladó motorom, nyílván emberünk szeretne majd menni próbakört. DE nincs A jogsija, csak A2, a korlátlan folyamatban van. Hogyan tudom bebiztosítani magam? Előre töltsünk ki egy adásvételit, hogy az ő felelőssége legyen onnantól, aztán ha mégsem venné meg, akkor összetépjük?
Előre is köszönöm!
-
odipapa
senior tag
válasz PRDZsolesz #106805 üzenetére
Jó ötlet lehet, csak a pénzt is kér el, ne hogy elmotorozzon a naplementébe a motoroddal meg az adásvételivel. Ha meg borul, akkor egyérttelmű, hogy övé a motor ténylegesen is.
-
runner 125
nagyúr
válasz PRDZsolesz #106805 üzenetére
Alapvetően ilyen szituban te nem vagy rendőr, így neked jogilag ahhoz nincs közöd h a vevő hány éves, vagy van-e az adott kategóriára jogostíványa...
De ez eladói beállítottság kérdése. Az biztos, h értékes eladó motort egy messziről jött vad idegennek én nem adnék oda pénz nélkül kipróbálásra. Összetöri, kimennék elé, megzavarja egy kutya, tök mind1, aztán nézegethet az ember, h van egy sérült motorja, legrosszabb esetben meg nem veszi meg a vevő és még a javítás összegét sem látja viszont.
Amit írtál működhet, bár ebbe meg vevői oldalról neccesebb h belemennek-e egy adás-vételibe rögtön, hisz azzal már állíthatod h a motor az övé. Megvette..
A legyszerűbb talán egy letéti szerződést írni és elkérni próba előtt a motor kialkudott vételárát.
Amiben leírjátok h ilyen meg olyan okból próba erejéig a motor kialkudott vételárát neked átadja a vevő jelölt és amennyiben kárt okoz a motorban, az anyagi és jogi felelősség őt terheli.
De az is belekerülhet, h károkozás esetén a motorkerékpár teljes vételárának kifizetése mellett, a tulajdonjoga rászáll.
Helyszín, dátum, tanúk, aláírsok, aztán ennyi.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
PRDZsolesz
aktív tag
válasz runner 125 #106807 üzenetére
Köszi a válaszokat! Nyilván a pénzt elkérném előtte, az aggályom inkább a nem létező jogsija, mert ha jól tudom erre is van valami jogszabály, hogy nem adhatom oda neki ilyen esetben, ahogy pl egy ittas embert sem engedhetek a volánhoz, ha tudomásom van róla. Vagy rosszul tudom?
-
runner 125
nagyúr
válasz PRDZsolesz #106808 üzenetére
Ki fogja bebizonyítani, h te tudsz róla? Senki.
Nem tudtál róla és kész. De túlpörgöd. Legyen megírva a letéti szerződés a fenti dolgokat beleírva, kérd el tőle a motor árát, aztán azt csinál vele amit akar."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #106807 üzenetére
Most elő nem keresem a konkrét paragrafust, de van erre szabály. Ha átadod a járműved valaki másnak vezetésre akkor meg kell bizonyosodj róla hogy van érvényes jogosítványa. Tehát nyugodtan mondhatja neki hogy nem adja oda próbakörre mert nincs jogosítványa. Általában ilyenkor visznek magukkal a vevők olyan ismerőst akinek van és tud próbálni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zolee5016
őstag
válasz Geresics #106811 üzenetére
jaja ahonnan most hoztam a Divit pont mesélte az öregúr,hogy egy hete járt úgy,hogy a gyerek megbicskázott egy Kawával (több motorja is van a bácsinak) és rá akarta fogni,hogy hibás a motor----
Tőlem 2 dolgot kért kipróbáláskor,az irataimat(letétbe),meg hogy forduljak meg előtte az utcájában egy lassabb körre,hogy tényleg tudok -e menni vele. aztán kaptam 30 percet....(mondjuk otthagytam az asszonyt is az iratok mellé.....lehet nem kellett volnavisszamennem
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #106811 üzenetére
Érdemes kölcsönadási szerződés írni, mert ha bármi történik a próbaút alatt (balesetet okoz, valamilyen csekket szed össze), akkor nagy cumi kezdődik.
Érdemes megírni az adásvételit, pénzt átvenni és néhány tanú előtt megegyezni, hogy ha eldobja, megvette.
Ha nincs a kezedben a pénz, oda ne add senkinek. Akkor sem, ha hoz egy másik járművet, vagy odaadja valami iratát. A másik jármű lehet lopott vagy nem is a eladó nevén van, az iratait meg nem foglalhatod le, mivel nem vagy hatóság, stb.Pénz legyen a kezedben, ne a fele, hanem az egész és legyen veled tanú!
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz PRDZsolesz #106814 üzenetére
Én meg a másik oldal vagyok, utálok más motorjával menni. Vásárlásnál is full áll bennem az ideg a próbakörön, nehogy valami történjen. Szerintem ez már csak ilyen.
Gipsz Jakab
-
vlevi
nagyúr
válasz PRDZsolesz #106814 üzenetére
"Első nagymotorja lenne az illetőnek"
Velük van tele a Youtube
[link]Persze nekem is volt első nagymotorom, szerencsére nem ilyen volt az első utam, de tényleg benne van az emberben az ideg, ha ismeretlennek kölcsönadja.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz PRDZsolesz #106814 üzenetére
Első nagymotorja lesz? Azért vedd fel videóra az elindulását, megállását, sose lehet tudni.
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
két motor között szenték kommunikációt és lehetőség szerint zenét hallgatni.
Az a kérdésem, hogy mi az ajánlott készülék. Shark spartan sisakokba lesz.
Interphone termékeket nézegetem, de elég sokféle van.
Még annyi hogy nem utashoz lesz a másik hanem másik motoroshoz.
[ Szerkesztve ]
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106701 üzenetére
Közben nézelődtem még, tudsz valamit a 2014-2015ös CBR 650F-ekről? Kinézetre bejön, árban is belefér.
Gipsz Jakab
-
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #106820 üzenetére
Ezt a típust annyira nem ismerem, de nagy csodát nem kell várni. Full alap futómű, 87 ló.., kis, könnyed felépítés, 2 személynek szerintem felejtős, dobozolhatóság nincs. Kapom az ívet folyamat ezért, de szerintem ez is egy remek tanulómotor. Meglepni nem fog az ereje, nagy hülyeséget csinálni nehéz rajta.
Ettől még persze megbízható és motorzható, de a határaival jó ha tisztában vagy már most, vétel előtt....de a Google első találat sem túl jó ómen.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106821 üzenetére
Ó hogy... jó nekem is jobban bejön a VFR, de amelyik megfelelne színben meg mindenben, abban va 60-80ezer km.
Gipsz Jakab
-
vendingo
veterán
válasz Jakab66[hun] #106823 üzenetére
Keress egy céget, és visszapörgetik ahova szeretnéd. :)
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
erikke17
őstag
Szép estét.
Cserélt már valaki vezérműlánc feszítőt automatikus helyett manuálisra? Egy FZ6-ról lenne szó 2006-os 30ekm-el.
Nemrég vettem, fura csergő hang jött miután fel melegedett motor üzemi hőmérsékletre. Gondoltam olajcsere után majd megszűnik de nem. Nem különösen hangos de vájt fülű vagyok mint autóm téren is
Utána jártam dolgoknak ki derült lánc feszítő tud ilyen huncutságot művelni. E videó alapján néztem meg én is [link]
Ahogy le fogtam csavarhúzóval csak hogy ne forduljon jobbra balra egyből el hallgatott lánc. Gáz adásakor egyenesen halkabb lett na meg alapjáraton is.Itt dőlt el bennem lánc feszítő csere. Viszont manuális ugye fix, hogy tolerálja a hideg-meleget? Mihez kell állítani hideg vagy meleg blokkhoz? Vagy a kettő közé kell be lőni?
Hideghez állítod akkor melegen laza lesz. Ha meleghez akkor meg hidegen feszülni fog. Ugye ha laza csörög ha feszes akkor fütyül.Gyári lánc feszítő ára meg horror
Előre is köszönöm szépen.[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Polemius
aktív tag
válasz Jakab66[hun] #106799 üzenetére
Az annyira nem a környék.
Ha annyira nem akarják elvinni, hogy ő írt 5300-at, akkor szerintem 5-ért is odaadná. Kérdés, kell-e neked ABS nélküli.
-
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #106826 üzenetére
Azért annyira nem jó ár ám az.. 1,720M a mai árfolyammal számolva. Annyiért simán ki lehet fogni hasonló km-es, első tulajos, ABS gépet itthon is.
Ezt a fekete VFR-t 3 éve hoztuk cimborámnak tizenpár ezer km-rel ilyen árban, itthoni motor, első tulajos, gyönyörű patika volt és a mai napig is az.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106830 üzenetére
Nem tudtam, hogy ilyen drága az euró, már régen megtanultam nem forintra váltogatni mindennek az árát.
Keresgélek még, hátha Németországban valahol a közelebbi részén találok egy megfelelőt. €400 körül van az átpapírozás, annyit még megérhet.
Viszont megyek kipróbálni egy GSX 650F-et is, fiatalabb, olcsóbb, van ABS, kitudja lehet tetszeni fog. (Régen mentem Bandittal, azt éltem)Szerk: Illetve van itt még egy a környéken, amit megcsúsztattak, és fényeztek de nem tudom hol tudnám bevizsgáltatni hogy sérült-e bármi, vagy hogy egyáltalán megérné-e foglalkozni vele.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
GSX650F ezt szeretném kipróbálni, sok jót olvastam róla. Tudom nem VFR, meg nem öltek annyit a fejlesztésébe, de attól még lehet megbízható jó motor nem?
Gipsz Jakab
-
runner 125
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #106833 üzenetére
Megbízhatóságával biztosan nem lesz semmi gond. Csak itt a tempózást el kell felejteni. Átlag futómű, átlag alatti power. Persze ez is tud gyorsan menni, de szerintem az addig eltelt minél kevesebb idő nagyobb feeling, mintsem elérni az utazósebességet valahogy.
Meg persze a 2 személy itt is necces. Ez kb. a CBR650F-fel van pariban..
erikke17
Típusspecifikus forumot keress, mert ez nagyon olyan kérdés. Yamaha forum, vagy fb csoport, tuti van a Fazernek is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Doki16
addikt
válasz Jakab66[hun] #106833 üzenetére
Ilyet hajtottam egy darabig. Nagyon szerettem. Szerelőmmel beszélgettem róla és ő is csak dicsérni tudta, mert nagyon könnyű karbantartani és megbízható motor. Régebb óta fejleszti ezt a motort a Suzuki és most már injektoros verzióban nagyon jó lett. VFR800X hiába erősebb papíron a Bandit mégis jobban ment.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Rent
senior tag
Tegnap hoztam el a motort a kipufogós ismerőstől, gyárival megegyező méretű, formájú, de nyitott dobok kerültek fel, 50-es belsővel, 120-as külső, közte valami spéci anyag, ami a mély hang miatt kellett, valamint csillapítóval a durrogás ellen. Konkréten viszik hozzá folyamatosan az autókat, motorokat, teljes rendszerektől, a dobokig mindent is vállal.
Felültem, mentem egy próbakört, ordítottam az örömtől a bukóban. Olyan öblös mély hangja lett, hogy az valami brutál. Lövök majd fel képet, előtte, utána, kell még neki olyan 4-500km, mire a végső mély hangot eléri. Annyi módosítást eszközölt, hogy nem pont elvágólag rakta fel, hanem minimál csúsztatással, konkrétan aki nem intruderes nem veszi észre, hogy nem gyári. A gyári e jelzésű bemarások amik a gyárikon vannak másolásra kerülnek és rákerül az újra. Komolyan mondom annyira brutál lett, hogy arra szavak nincsenek. A gyáriakat felpolírozta, lekente, becsomagolta, ma megyek érte és elteszem. Ja épp magy egy Trans Am v8-ason fog teljes rendszert építeni mikor megyek.
Dobok fel mindjárt képet ha sikerül, csak épp úton vagyok.Előtte: [L]http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=93259D1BA02_B424_4EC4_83B.jwww.kepfeltoltes.eu/images/2019/03/93259D1BA02_B424_4EC4_83B.jpeg]
[ Szerkesztve ]
-
Rent
senior tag
Persze, hogy mar nem hagyja szerkeszteni, telefonnal benazok.
Elotte:[link]
Utana: [link]A vegdobok teljesen a nullarol lettek elkeszitve, valamint a katalizator utani resz is ujra lett gyartva, sikerult minden gyari takarolemezt visszarakni a helyere. Ezt szerettem volna, hogy kinezetre, csak egy minimalis elteres legyen a dobok elrendezeseben, de amennyire lehet lgyen gyari kinezetu. Sajnos hanganyagom meg nincs, de beszabehu. A Revohoz tudnam hasonlitani, tobb szaz hanganyagot neztem meg, de a vance & hine, cobra, stb. nekem nagyon nem jott be hangra. Hangra olyat akartam, mint a Revo (csak az horror ar m109r-re), kinezetre meg gyarit.
Akit erdekel privatban megadom a srac elerhetoseget, autotol, motoron, trikeon, quadon at barmit barmilyenre megepit, referenciaanyag van boven.[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #106834 üzenetére
Nem értem, miért baj az, ha nem 100+ lovas egy gép?
Pl. FB-on is valaki megy tanácsért mit vegyen, aztán sorban jönnek a beszólások, hogy a 600-650-es gépeket el kell felejteni, mert nem mennek. Minimum 1000-es gép kell... Nem értem ezt a magyar megalomániát. A vfr szerintem is sokkal jobb, de azért nem kell temetni egy motort, mert más teljesítménye, felépítése van. Ha a vfr annyira sokkal jobb kategóriáján belül, akkor miért nem látok belőlük olyan sokat az utakon? Szerintem mindennek megvan a maga létjogosultsága. Mindennél van jobb, attól még a másik nem lesz rossz. Én is bejártam a szutyok sv-vel a fél világot, pedig rettenet szar futóműve van, gyenge fékekkel, kis teljesítménnyel. Majdnem minden percét élveztem.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106834 üzenetére
Azt azért kihangsúlyoznám, hogy ha versenyezni szeretnék, meg száguldozni akkor sportmotort keresnék. Elvoltam a kis ER6N-el is.
(#106835) Doki16: csupa jót olvastam róla a tesztekben is. Tetszett nekem a régi Bandit is, mikor mentem vele, csak a kinézetével volt némi problémám. Ennél a GSX-F nél ezt is kiküszöbölték. (Talán a kipufogó, amit azonnal eldobnék messzire )
Gipsz Jakab
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #106838 üzenetére
Mert nem a témaindító kérdéséből indulsz ki.
Idézem:
"Javarészt utassal hosszabb túrák lennének, de nem bánom ha nem jön zavarba mikor picit meg van kergetve. Érdekelne pozitívum, negatîvum egyaránt: kényelem, megbízhatóság, szervizelhetőség, és minden egyéb kategóriában. Előre is köszönöm!"
Tisztában kell egyszerűen lenni azzal, h ki mire vesz motort, mit vár el tőle és a szerint segíteni, információt adni. Szerintem meg pont az a téves, maradi gondolkodás, h ha valaki a leírtak ellenére a "minek neked 100 lónál erősebb motor, az is megy 230-at" mantrát hajtja.
Igen, de 2 személy alatt érezhetően fuldoklik, megkergetni normálisan nem lehet és ebben a kategóriában a futómű is csak a legalapabb.Nem temettem egyiket sem, csak leírtam a tényeket. Nyilván a userünk eldönti h mi fontos neki, de a fent leírt gondolatai alapján úgy vélem nem hiba leírni h egy 80 lovas 600-astól 2 személlyel, dobozokkal használva ne várja a csodát. Sőt, erre még a 800-as VFR is hamar kevés.. de ott legalább van minden téren állítható futómű elől hátul (ABS verzión), normális fék, megbízható motor, emellett dobozolható és nagy testű, kényelmes.
Azért mert te nem látsz belőle sokat, nem jelenti azt h nincs sok.
Kíváncsiságképp ránéztem, hahun 49db SV650S-t árulnak, addig VFR800-ból 55-öt, és úgy, h a Suzuki-nál évtizedeken át ment a kb 0-2% THM, addig a Honda-nál sose volt ilyen kedvező konstrukció.
Egyébként meg jelen példát vedd alapul, Jakabb66 is leírta, h míg a megnézett szürke VFR 5300 euro, addig a Suzuki pár évvel fiatalabban, kevesebb km-rel olcsóbb. Nyilván nem a legolcsóbb a kategóriájában, ennek ellenére mégis több a használt eladó belőle itthon, mint az annó ingyenhitelre, eleve 40%-kal olcsóbban kínált SV-ből.Jakab66[hun]
Kicsit úgy állsz ehhez, mint a gyerekek, akik meglátnak valamilyen játékot a kirakatban, oszt' azonnal kéne nekik.
Használt motort keresel. Legyél több türelemmel, figyeld a piacot és ha van korrekt ajánlat azonnal fel kell hívni és le kell rá csapni.
Volt, h 1,5 évig néztem a piacot, mire vásárlás lett belőle. Használtnál ezt el kell fogadni. Ha meg nem megy és nem akarsz kompromisszumot kötni, be kell sétálni egy újért.Rent
Frankó lett, grat. Még mindig iszonyú durva ez az 1.8-as Intruder. Egyszer ha én is 60 leszek, mint te ( ), lesz egy ilyenem.
Jah és a kipus elérhetőségét írd már be pls. Kösz.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106840 üzenetére
Ez a kirakatos dolog annyiban nem probléma talán, hogy minél többet kipróbálok annál könnyebben tudok majd dönteni a végén.
Amit néztem VFR is a tanácsod (tanácsotok) miatt otthagytam, pedig szerelem volt első látásra/hallásra. Itt jegyezném meg, hogy az utcán közlekedő motorok 90%-ában nincs abs.
Találtam másikat, árban ugyan az, km picit több, annak csak a színe tart vissza. Már arra is gondoltam hogy megveszem és később olyanra fényeztetem amilyenre csak szeretném.Ez az egész úgy kezdődött, hogy szerettem az ER6N-t, de párommal szeretnénk hosszabb túrákra menni, és alkalmatlannak bizonyúlt, de nem a teljesítménye hanem a kényelme, főleg utasnak. Ekkor elkezdtem ER6F-eket nézegetni, hogy akkor már legyen szélvédelem is egy pici stb stb. Aztán gondoltam akkor már lehet egy picit erősebb is, az nem probléma ha van tartalék benne. Így alakult ki ez a kis lista.
Volt szerencsém motorozni BMW F650-essel, ott jöttem rà hogy a túra enduro nem az én világom.
Szóval igen, ami megtetszik igenis kipróbálom, aztán vagy bejön, vagy nem.
Gipsz Jakab
-
etnies
senior tag
válasz Jakab66[hun] #106841 üzenetére
Dl650 a motor, amit keresel. Igaz, hogy túraenduró és kell hozzá magasság, de pl a feleségem imádja.
Mi is néztük az idomos Banditot, nem rossz, de nem az igazi."önmagam hite vagyok magamban"
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz runner 125 #106840 üzenetére
Ne akard megtudni mi volt mikor autót vettünk.. de a lényeg hogy a végén nem bántam meg a döntésünket, pedig egy 200+ lovas dízel BMW helyett lett egy 182 lovas benzines Honda.
(#106842) etnies Nagyon nem jött be nekem a túraenduro.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Rent
senior tag
válasz runner 125 #106840 üzenetére
Köszi! “Csak” 34 vagyok. 🤣 Privátban elküldöm az elérhetőségét.
-
Doki16
addikt
válasz Jakab66[hun] #106839 üzenetére
Nálam is egyből csere volt a dob. Kapott egy leovince dobot ami direkt erre a motorra készült. Nagyon jó lett utána a hangja. Mondjuk az alapjaratra ráfért volna egy hangolás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Polemius
aktív tag
válasz Jakab66[hun] #106833 üzenetére
Gyakorlatilag ez egy idomos Bandit. Ami egy megbízható típus. Ha a 650 kevés, ott az 1250-es.
Sok van belőle willhabenen, jó árban vannak.
Amivel érdemes lehet foglalkozni, az az első telóba progresszív rugót tenni, ha magas vagy akkor kormánykiemelő, és lecserélni a fékcsöveket fémhálósra.Nekem gsf 600 van, szeretem.
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #106838 üzenetére
" Minimum 1000-es gép kell..."
Akkor én b***hatom a Tracer900-at
Sokan azért meglepődnének, hogy alacsony fordulatról mekkorát tol egy 650-es V2-es. Jó, tudom, magasabb fordulaton meg nem történik semmi, mert a nyomatékcsúcsa közepes fordulaton van, de éppen ez a jobb, hogy a gyakrabban használt tartományban több az ereje, mint egy sor4-nek.
A három henger meg valahol a kettő között.Na, de, hogy jó hírt is mondjak.
Itthon van az új gép !
Tracer900, vadiúj, 2019-es évjárat, bordó+ alapozó szürke.
Olyan mint ezen a képen , csak most nálunk éppen esik, ezért nem nagyon van kedvem fotókat készíteni róla. -
vlevi
nagyúr
válasz -Mike- #106849 üzenetére
Szia!
Nem, nincsen haspáncél.
DL-en se volt.
Mivel sosem jártam a V-Strommal terepen, de még földúton se nagyon, így bevállaltam a Tracert, a DL1000 helyett. Az lett volna a másik kiszemelt, de a kb 30-40kilóval kisebb súly, +15 ló, és persze a 3 henger különlegessége győzött.
Az sem ért meglepetésként (mert már több tesztkört mentem vele vásárlás előtt), hogy nem olyan terebélyes, mint a DL, illetve, hogy a tükör , de főleg a plexi inkább csak dísz.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Toyota topik
- LEGO kompatibilis és alternatív építőkészletek
- Konteó topic
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Elektromos cigaretta 🔞
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen