- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- PlayStation 5
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- Xbox Series X|S
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Sony PSP
- EAFC 24
- Alkoholista nevelde
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz Tamás9x #111052 üzenetére
Felejtse el. Az A2 pont az a kategória aminek ugródeszka értelme van max.
Anyagilag is jobban kifog jönni ha leteszi a nagy A-t.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
z123456789
addikt
válasz Topiccsendőr #111031 üzenetére
Szóval akkor ha megkérdezném tőle, meg tudná magyarázni. Köszi srácok nektek is, de tudtam hogy Persu fog rá tudományos magyarázatot adni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Tamás9x #111054 üzenetére
@persu: FMX / Dominator blokkról mit kell feltétlenül tudni? Ha piszok jó áron hozzálehetne jutni egy FMX-hez megéri e?! Mennyire megbízható az a blokk? A gyári tunnig kit nélkül persze...! Azt, hogy mennyi lehet benne stb felejtsük el, tuti behozott vas de már 3-4 éve ismerősnél van. Szabadonfutó / generátor / feszszab hármason kívül mi az ami még kinézhetne ?
Megint ott tartunk mint eddig kell egy magasabb motor , haverom 250R-je alá odavágtuk a 650-es dogbone-jait magasabb lett és olyan szinten szar vele kanyarodni, hogy az leírhatatlan. Lesson learned a fizikát meg a mérnök által megtervezett geometriát ne akarja az ember meghágni...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vlevi
nagyúr
válasz Micsurin #111053 üzenetére
De, ha már megvan az A2-je egy ideje, és nem akar végügcsinálni (kifizetni) mégegy tanfolyamot, akkor marad az A2.
A gond csak az, hogy az A2 (48ló), két személy, csomagok, hegymenet szavak ne férnek meg egy mondatban
Jó, tudom, 125-s MZ-vel is fel lehet menni a transzfogarasra, és az talán mégnagyobb sikerélmény, mint egy V-Strommal, de, ha az ember az kirándulást akarja élvezni, nem baj, ha a 48 ló mellé van néhány. -
vendingo
veterán
válasz csongi #111059 üzenetére
Köztudott, hogy a 48 lovas motorok visszagurulnak a dombon... mindenhol ez a téma, hogy alkalmatlanok 2 személyes túrázásra. Valahol még a dl650-t is leszólták, hogy gyenge túrázni, csak az 1000-es 100+ lovas motorok a jók.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #111060 üzenetére
Meg kell válogatni a túratársakat, ennyi. Erdélyben kétszer is voltam nagy túrán 125-össel, nyakig pakolva. A másodikon volt velünk egy házaspár is, 18 lovas 250-es Keeway csopperen ketten (!!!) nem volt velük semmi gondunk. (felfelé annyit tudott a nagyobb gép 2 személlyel, mint a mi kis 125-öseink egyedül).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #111056 üzenetére
Fmx-el nem vagyok tisztaban, semmilyen tapasztalatom nincs vele, es utana sem neztem, mert nehez es gyenge azaz tokeletes hetkoznapi motor.
Almombol felkeltenek is azt mondom, ha japan, akkor fesszab vezermulancfeszito generator :DUtana kellene nezni, de arra szamits, hogy ami sokat allt, vagy olcso, az nem hiaba olcso, es nem csak azert all, mert nincs ra ideje a tulajnak. A piac torvenyei alapjan.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #111062 üzenetére
Eloxált blokk és felni? Ez valami cirkuszi motor? :) Amúgy tegnap postoltam, hogy milyen lett az aprilia muc-off mosás után. Az aprilian is van jó pár eloxált felület és nem bántja. Szerintem jó cucc, nem olcsó, de kb. 5x le lehet mosni egy flakonnal.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #111060 üzenetére
Jesszus, igaz hogy a Pegasoval 2 személlyel, csomagokkal a Pilisben minden gond nélkül motoroztam.
Sehol nem kellett 4.alá váltanom vele, max az éles visszafordítóknál 3.ban azt mehet újból a 4. és 5.
Aztán 48 lóerős motorról beszélünk.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #111065 üzenetére
Túramotoros face csoportban mindig megy az okosítás, hogy 1000-es alatt nem szabad túramotort venni, mert nem mennek dombon felfelé 2 személlyel. Lehet nekik az a túrázás, hogy stelvion megpakolva 200-al veszik a hajtűket.
Én a világból kimennék egy 300-as versys-el. Most ez a motor a perverzióm.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Predator2
addikt
válasz Predator2 #110989 üzenetére
Még egy kérdés, erre hátha kapok választ :)
Az az iskola amit egy motoros ajánlott a legolcsóbb az összes közül, van okom gyanakodni? A legdrágább és a legolcsóbb között 10.000Ft a különbség.
Valahol azt olvastam, hogy óvatosan az olcsó helyekkel, mert ott kevesebbet mész és több a duma mint kellene.
Mi a tapasztalatotok ilyen esetben?Thx
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #111072 üzenetére
Konzol lehet, de nagyon könnyű ezekkel trükközni, meg lehet azt úgy fújni ezüsttel, aztán lakkal, hogy nagyon hasonló legyen. A felnit nem hiszem, hogy eloxálják, én csak bringán láttam eloxált felnit, szerintem ahhoz túl kényes, hogy motorfelnire rakják, blokkra meg pláne. De hogy konstruktív legyen, ismerős azt mondta, hogy ő darázs garázs leömlőtisztítóval tudta megpucolni az eloxált felületekről azokat a retkeket, amik befoltosították. Sajnos vannak olyan durva samponok, amelyek miatt foltos lesz...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #111064 üzenetére
Nagyjából sejtjük a dolgokat de van az az árazás ahol bevállalja az ember a coporollert. 200-ért szerintem te is bevállalnád.
Amúgy Dominator blokknak a fojtott változata ezért bíztam benne hátha tudsz valamit.
Azt hiszem a kis sárga koreaiból kiszállok hiába lesz patikamérlegen felújítva a blokk most... nem szeretnék ismét felújítani. Azt lesz vicces megmagyarázni, hogy ebben miért van 59 ezer km míg a többi GT250-ben szigorúan 12-30 ezer közt mutat az óra.... úgy lefogják verni az árát mint a pinty sicc nekem felújított top end.
Derby mullhacén is van képben egy csak félek az alkatrész vicces lenne hiába van benne az XT660 szíve...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #111069 üzenetére
Úgy indult a mostani téma, hogy, idézem,
" 2 fo + csomag eseten egy hegymenet ne fogja meg"
Azért egy A2-es motoron megérzed a hegymenetet.Amuyg tényleg túl van egy kicsiét (nagyon) tolva ez a teljesítmény dolog, országúton nem olyan nagy gond az, mint gondoljak.
Bogyóbának igaza van, nem speedgepes társasággal kell egyhetes túrára menni.Inkább az a2-hoz ragaszkodás az, ami nem biztos, hogy jó, mert így nem tudsz ajánlani 50 lovas motort...
Persze, ha valaki nem akar újra pénzt kolteni korlátlan jogsira, az is érthető. -
Micsurin
nagyúr
válasz vlevi #111077 üzenetére
A jogsi árának a többszörösét fogja elkölteni a kővetkező években ugyanis megfog jönni az étvágy és kelleni fog az A de előtte kidobott pénzt az ablakon.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz csongi #111070 üzenetére
Nekem videóm van arról, ahogy idén nyáron felfelé a Stelviora letúrok egy KT 1600 GT-t. Kis egyenesekben elment, kanyarokban beértem és nyakába esetem. Egy idő után megunta és elengedett. Előtte egy csomó nagyköbcentis motor ment, velük együtt haladtam.
Nagyobb erő azért jó, mert kevesebbet kell váltani és általában a nagyobb teljesítményre jobb futómű és fék is jár.
De, hogy 1000 alatt nincs élet? Nettó faszság."önmagam hite vagyok magamban"
-
-
-
csongi
veterán
válasz Geresics #111083 üzenetére
A2 jogsi kategoriat valasztani ertelmetlen ha A kategoriara is vizsgazhat.
A motor valasztast se befolyasolja.
Szamtalan alkalommal futottunk bele, hogy a korlatozott jogsi szabott hatart egy motor kiprobalasara hosszabb tavon.Amugy meg barmivel oda allok a cuki ele :).
Azoknak akiknek ez szempont nem az en tarsasagom. :)Mas:
Kinai fektarcsaval van valakinek tapasztalata? -
Daywalker
addikt
válasz csongi #111085 üzenetére
Van. És biztos lesz aki ellent fog mondani, hogy neki jó, meg azóta fejlődtek, de szerintem kalap szar. Vettem anno, ráadásul UK-ből Armstrong felirattal, ami még olcsó sem volt, de tuti kínai volt. Utcán még csak-csak, de pályán kurva gyorsan kopott. Pár ering, Kakucs és hring alatt elkopott teljesen, fekeroben pedig a gyáritól fényévekre volt. Én nem vennék. Imádom, amikor mostanság látom az ilyen ezredfordulós meg 2005 körüli hayabusakat, mind kínai tárcsával... Egy olyan motoron, aminek alapból szar a fékje, meg jobban elszarjak.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz csongi #111089 üzenetére
Az viszonylag jó árban van és nem is kínai (tán spanyol), viszont nem ismerem, legalábbis nem találtam róla semmi tapasztalatot, igaz nem kerestem órákig. Gyanítom, nem lehet rossz, de nézd meg az EBC-t, néha egész jó ára van és tuti jó. Én a robogón arra cseréltem betétestül és nagyon jó lett, jobb lett mint a gyári.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Shin Chen
tag
Hello!
Sajnos rengeteg meló szakadt rám az utóbbi hónapban úgyhogy a TRK-s élménybeszámolót el kell halasztanom..
Viszont most ismét a régi álmom kergetem ami az F650GS..
Mit gondoltok a 40-50ezret futott hazai példányokról úgy általában?
Ahogy olvasgatom neten az ezredforduló utáni példányokat érdemes keresni, abból meg van pár egész dögös használtautón.
Kérdés, hogy zöldfülűként bele mernétek-e vágni egy ilyen mutatványba?"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Geresics
addikt
Csomó-csomó kihagyás után végre elmentünk megint egy könnyed délutáni terepezésre a Mecsekbe!
Persze úgy kezdtem, hogy 3km után estem egy frankót...
Az vóót, hogy ismeretlen szőlőhegyet jártunk be, és egy jobb derékszög után a GPS-t kezdtem el nézegetni, mikor éreztem, hogy baj van: az első kereket egy vízmosás megvezette. Mint azt a Honda Safety tréningen megtanultuk, "ha baj van, húzzuk a gázt, ha nagy baj van, nagyon húzzuk a gázt" - ezért gondoltam mentek gázzal. Na, most jött ki, hogy gyenge a 250-es. Nem emelte ki az elejét, csak kicsit perecelés előtt, még felgyorsítottam ezzel. Persze a tempó így sem volt nagy, olyan 30 körül eshettem, de egy 450-essel szerintem nem lett volna gond.
Esés közben még gondoltam is rá, hogy leteszem a kezem, de mivel azzal épp a gázt húztam, ez nem jött össze, és simán ráestem a vállamra, meg a fejemre. A fejem még pattant is egyet, aztán, mint egy vakond, csak túrtam a földet a sisakkal.
Pár másodpercnyi planking után összeszedtem magam, meg a motort is, és mentünk tovább. Utána még egy bő 70km-t tettünk meg 95%-ig terepen, és bár sajgott a vállam, nem jelentett gondot. Aztán estére, meg mára már úgy fáj, majd besz@rok, ha megmozdítom, de szerintem nincs vele nagyobb baj.
Persze indulás előtt azon tanakodtunk, hogy protektor inget húzzunk, vagy kabátot, és persze az utóbbit választottuk...
Ne legyetek geresics, legyen több eszetek!Viszont a Michelin Tracker gumi piszok jó választás volt!
Volt egy hely, ahol (megint) nem figyeltem, és belegázoltam némi iszapba. Nem volt mély, csak tengelyig süllyedtem! Megálltam, és mikor eltűnt a fél csizmám is, akkor inkább gázt adtam, és simán, minden teketóriázás nélkül kijött a motor!Eredetileg az volt a tervem, hogy egy rakás képet csinálok Instagramra, de annyira elkapott a motorozás, hogy fényképezés helyett inkább élvezkedtünk! Se kamerázás, se fotózás , csak a móka és a kacagás!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #111092 üzenetére
"és bár sajgott a vállam, nem jelentett gondot. Aztán estére, meg mára már úgy fáj, majd besz@rok"
Én is ezt hittem amikor bevertem a lábfejemet a kormányba, hogy semmi komoly, még sétálgattam fel-alá, hazamotoroztam, aztán itthon már kicsit nehéz volt levenni a csizmát, éjszaka meg nem tudtam aludni annyira lüktetett. Majd a röntgenen kiderült hogy törött.
Ha ma se nagyon tudod mozgatni akkor szerintem nézesd meghttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #111092 üzenetére
Tegnap én is a Mecseket kerülgettem - szigorúan aszfalton.
(Én a múlt héten, 30 centi mély traktornyomban, vizes gazban taknyoltam egy lightosat Dunaújváros határában - szerencsére nem sérült semmim sem. A porckorongsérvem jóvoltából egy félórába tellett, mire talpra tudtam állítani a vasat, és megfordítani a másfél méternél nem szélesebb csapáson. Pedig egyszer már megfogadtam, hogy nem "terepezek" többet ezzel a xarral - most is csak egy jó fotót szerettem volna lőni a ködbe burkolózott ipartelep kéményeiről.)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #111092 üzenetére
"Mint azt a Honda Safety tréningen megtanultuk, "ha baj van, húzzuk a gázt, ha nagy baj van, nagyon húzzuk a gázt" - ezért gondoltam mentek gázzal. "
Valahogy ez nekem nem áll össze, belemész ismeretlen helyen egy vízmosásba ami megvezet, igaz azt sem tudod hogy a vízmosás kiszélesedik e vagy még jobban elmélyül valahol, esetleg tovább haladva benne falnak ütközöl.
Azt tanítják húzzál nagy gázt, vagy még nagyobbat, na most ha a végén ahol a víz lefolyt általában kimélyíti, ha nagy gázzal mész és véletlen nem sikerül kiemelni akkor úgy csapódsz a falba első kerékkel, az miért jobb megoldás, mint hogy lassítasz és finom gázzal kivezeted.
Számos ilyen esetem volt már, soha nem okozott gondot lassítani a vízmosásban, mivel megvezet, így nem esel el benne olyan könnyen, olyan mint crosspályán a kijárt ív, aztán lelassítva visszaváltok és kisebb gázzal kiveszem az elejét.Ahol ismert helyen jársz és tudod mibe mentél bele hogy nem kerülhetsz váratlan szituba ott még meg is értem hogy odahúzol neki.Ilyet is csináltam már, de ismeretlen helyen, inkább lassítok, szépen ki lehet vezetni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #111093 üzenetére
Nem lüktet, semmi ilyesmi, egyszerűen lezúztam. 2-3 napig tuti szenvedés lesz, utána meg majd szépen helyrejön a világbéke!
(#111094) Bogyó bá'
Sérvvel vigyázni kell nagyon sajnos. Megfordulásra pedig itt egy tipp!(#111096) Gaboman
Asszem pontatlanul fogalmaztam, meg nem is akartam elveszni a részletekben. Egy szőlőhegyen mentünk, ahol jobbra fordulás után néztem a GPS-t. A "gödör" csak pár centi mély volt, épp csak annyi, hogy a gumi ne menjen át rajta, hanem megvezesse.
Ha gyorsabban megyek, a giroszkopikus erő miatt mászott volna fel az első kerék, ha pedig van elég kraft a motorban, és kiemeli az elejét, akkor azért tudott volna kimenni. A hátsó kerék meg had álljon keresztbe, ha nem tud rögtön kimászni belőle, az nem zavar!
Ha lassítottam volna, akkor lassabb tempóval esek, és most kevésbé fájok, így mondhatni igazad van, de akkor már mondhatnánk, hogy meg kell állni, ha az ember GPS-t akar nézegetni!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #111097 üzenetére
Így már érthető!
A lényeg hogy nincs nagy baj, nekem megint gondjaim vannak, az elmúlt hetekben sokat mentünk hétvégente.
Sérvemnek ez már sok volt, most kezelések vannak, hiába ennyit nem bír, próbálom majd visszábbvenni a kint töltött időből, kisebb túrák max 1-2 óra.
2 hete hétvégén 7 óra hossza volt, most szombaton 5 óra, és komolyabb terepen, tegnap délelőtt be is csípődött újból.
Eddig szakorvossal beszéltem, masszőrrel, gerincspecialistával, mindhárman azt mondták el kellene engednem az endurózást mert ez a legmegterhelőbb a gerincnek a folyamatos rázkódás, erőltetés végett.
De ne vagyok hajlandó, megpróbálok hátha, ha nem megyek olyan sokat akkor talán nem lesz ennyi gond.
Most tornászás, izomlazítás, gravitációs pad, gyógyszer, injekciót nem adhatnak mert kb 1 hónapja kaptam kezelést, sajnos most újból kijött.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
TayRol
veterán
Szevasztok!
Kb. 6 és fél éve nem jártam itt, ám most segítséget kérnék...
Bekattant, hogy nekem megint kell egy motor.Ajánljatok nekem valamit pls, ami 3 vagy 4 hengeres (sor vagy v, mindegy), amin két személy elfér (ez olyan 20%-ban lenne felhasználásilag), es amúgy a magam 190 centijével nem úgy néznék ki rajta mint egy majom a köszörűkövön. Fiatalabb nem leszek, így sportmotor a hozzá járó üléspozícióval nem játszik.
Ja, újonnan venném (és egy kis ördögtől való hitelt is vennék fel - 2 kocsi és 4 ingatlan mellett tudom viselni a terheit) 3-3.5M ft környékén. 4M-ig nem nagyon akarok elmenni (pedig tudom, ott kezdődik a java ).
Köszi előre is!
Üdv,
TayRol
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen