-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz baboss #120150 üzenetére
Vagy motorozik, én pl morgok lassan megint olajcsere egy hét alatt majd 3700-as szaladt bele.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz baboss #120150 üzenetére
Idei szezonom eddig max 1000 km, de legalább a gumi nem kopik Takarítani már többet takarítottam, mint amennyit ültem rajta. Lassan meg kéne járatni legalább 1-2 órára, mert a végén még a sok állástól fog megbaszódni nekem. Csak nem tudok ülni rajta, mert nem hajlik a térdem amennyire kéne (elszakadt a keresztszalag), ha pedig műtét lesz akkor újabb hónapokra off.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #120154 üzenetére
Uh, mi történt? Nekem ugyanez volt tavaly, annyi különbséggel, h nem szakadtak el, hanem csontot szabták ki. Tehát lazábbak lettek végül, de szerencsére semmit nem veszek észre belőle. A 2 oldalsó szalag és az izmok ilyenkor kisegítik / átveszik a fő szerepet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz Somatom #120157 üzenetére
Amikor legutóbb megpróbáltam ráülni és még mindig fájt, akkor pont az jutott eszembe rögtön, hogy részemről mindig mosolygok és erősen idézőjelesen "lenézem" a motorozásban a kényelmeskedőket, erre tessék, most milyen jól jönne ha kényelmes motorom lenne. Isten nem ver bottal na
(#120158) runner 125 fociztam és többet akartam mint amit a fizikumom elbírt. Tanulság hogy nem szabad idegből hajtani. Utolsó perc, utolsó mozzanat, senkitől sem zavartatva rosszat léptem, letapadt a talpam, a térdem meg valahogy hátra és reccs. Ennek durván másfél hónapja, az MR alapján a csont és a porc ép, csak a keresztszalag szakadt el. Szeptember elején lesz kontroll, addig gyógytorna, hogy ki tudjam teljesen nyújtani meg behajlítani. Jelenleg ez a kettő nem megy, és eme két végállás erőltetése fájdalmas. A teljes behajlítás jobban fáj mint a kinyújtás, mert valszeg még van bent folyadék ami miatt ilyen nyomásszerűséget érzek.
99% hogy műtét lesz belőle, és ahogy olvasgattam annak még egy bő 3 hónap a regenerációja.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #120161 üzenetére
Köszi szépen. Hát, ha 100%-ra helyrejön azért az nekem már jó hír. Olvastam, hogy különböző módszereknél honnan és hogyan készítik a pótlást a szalag helyére, hát elég morbidnak hangzik számomra
Viszont úgyis holtszezon lesz majd motoros szempontból (mármint az enyémből ), a focitól most kicsit elment a kedvem, szóval majd előkerül újra a bringa. Régen sokat montiztam és országútiztam, triatlont is kipróbáltam, de amióta motor van azóta max munkába bringázok néha.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
A végén még Dodor vagy az Őrangyal vagy ki által szervezett kanyarképzés is képbe fog kerülni...
Frissítve:
Olvasónk, Zalán is látta a balesetet:
Jó ideje ment már fel-le a néhány fős társaság a szakaszon, benne a bordó Deauville-el. Nem számoltam, de vagy nyolc-tízszer láthattam őket. A felvezetőjük valami fehér sportgéppel haladt elöl, mintha „közúti oktatás” lett volna, de az is lehet, hogy csak barátok, és egymásnak mutogatták az íveket stb. Nagyon sajnálom szegényt, csak 31 éves volt, és a motorból ítélve nem is az a száguldozós fajta (230 kiló/60 ló). Legyen neki könnyű a föld!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #120163 üzenetére
Elegendo lesz egy alkalommal bebizonyitani, es ezeket a kozuti kepzeseket nyakon csapjak, ramasznak az egeszre.
Megjelent a Deauville csoportba is a cikk. Egy tag, aki ismeri az utat, o sem erti, mivel jol belathato jo minosegu es jo ivu kanyar.
Elkottazta valszeg. Legyen konnyu a fold neki. :(.
Fiatalon tavozott.Egy Motoros oktato2 vagy 3 motorost vihet.
Nem ertem ezeket Dodor fele oktatasokat. Nem latom, hogy a francba lehet oktatni egy embernek 5-6 motorost kozuton, es maga az oktato is motoron ul.Erolteti a kanyar taknikajat. Kiprobaltam, valoban kisebbet kell donteni.
De egy turamotoros nem fog balett tanfolyamot vegezni egy RT nyergeben, vagy egy Harleyn :). Es rendszerint a kanyarodast elvezik, nem pedig a nagy tempoba valo verseny iveken motorozosat.
Illetve teljesen mashogy motorozik csoportosan az ember mint egyenileg.
Nem tudom, hogy zajlik, nem voltam. De eleg sokat vagyok volan mogott, es nehezen tudom elkepzelni, hogy kozuton az utszelen ertelmesen lehessen oktatni. Pont olyan dolgokat amiknek a begyakorlasa sokkal tobb figyelmet es ismetlest igenyel, mint amennyi a kozuton szabad kapacitasba van.
Elobb utobb ez is eldol, mit lehet es mit nem. -
A Zéé
addikt
válasz z123456789 #120166 üzenetére
nekem állandóan feljött a hirdetése, és ő egy fehér gixxerrel ment. Hegylakók fb-n azt írták, hogy a baleset után nem sokkal eltűnt az a profil.
Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz z123456789 #120169 üzenetére
A balesetről szóló link kommentjei közt láttam.
Just a simple Lineman...
-
Somatom
veterán
válasz csongi #120172 üzenetére
Ööö... mire is? Hogy nem lehet csoportosan motorozni? Hivatalosan elöl megy egy motoros, aki a biztonságos kanyarodás technikáját mutatja, a többiek meg követik. De, ettől ez még nem konvoj, mindegyik önálló résztvevője a közlekedésnek, önállóan hoz döntéseket. Ebbe nem nagyon lehet belekötni. Minden mást egyedi esetekként kell vizsgálni és bizonyítani.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #120175 üzenetére
Mi benne a szürke? Mibe lehet belekötni? Maga az "oktatás" a nagyobb biztonságot szolgálja. Ugyanakkor az "oktatónak" nincs semmilyen felelőssége a többiek felé, hiszen azok a jogosítványukkal kizárólag saját felelősségükre vesznek részt a közlekedésben. Ez az ugorj a kútba tipikus esete. Mindannyian tudatában vannak a közlekedés szabályaival. Ha az "oktató" szabálytalankodik, az az ő dolga, az ő felelőssége. Az utána menőknek ettől még nem szabad elkövetniük szabálysértést. Ha én elmennék egy ilyen képzésre és azt látnám, hogy Dodor szabályszegésre próbál "oktatni", akkor közölném vele, hogy egy felelőtlen idióta és ezért én nem fizetek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #120176 üzenetére
Esetleg ismered a konkret torvenyi szabalyozast, hogy hogyan tarthatsz barmilyen kozlekedesbiztonsagi kepzest? Mik a torvenyi keretek?
Ne kezdd el most kitalalni, hogy neked hogy logikus , hanem jelenleg az ilyen fb kepzesek hol helyezkednek el, egyaltalan van-e rajuk vonatkozo szabalyozas, vagy annyira elavult a jogalkotas, hogy egyaltalan nem is szamol azzal, hogy valaki kozuton kepez valakit mindenfele kozuti hatosag fele bemutatott engedely es bejelentes nelkul?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz z123456789 #120166 üzenetére
Nem, egy két hete még a csapból is folytak FB-n a hirdetései.
Nem vagyok rossz májú félre ne értsétek de fehér gixxer, instant eltűnt hirdetés (még a Face oldala is felszívódott) és a használt útszakasz is egyezne, nem hiszek a véletlenekben.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #120177 üzenetére
Több, mint 10 évig voltam road captain egy motoros klubban. Megvoltak a saját szabályaink, jeleink. Ezeket minden velünk motorozónak meg kellett tanulnia. Minden szezon elején "alakiztunk", hogy frissítsük az emlékeket. Tekinthetjük ezt képzésnek, de semmi köze a kreszhez. Mint, ahogy a Dodor-féle műsornak sincs. A közúti közlekedést a kresz szabályozza. Amíg azt nem sértik meg, addig teljesen szabályosak. Mit is tanítanak egy ilyen "képzésen"?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
canniball
nagyúr
válasz Somatom #120179 üzenetére
Nem célom állást foglalni, de szvsz a road captain =/= oktató. Ha jól sejtem te nem kanyartechnikát oktattál idegeneknek és juttatást sem kaptál. Így abban igaza lehet (hangsúlyozom: lehet, nem ismerem a jogszabályokat) persunak, hogy ha valaki oktatóként, üzleti tevékenység keretében végez ilyesmit arra külön paragrafusok vonatkoznak.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Somatom
veterán
válasz canniball #120181 üzenetére
Pedig én oktattam. Olyan dolgokat, amiket a kresz nem tilt. Miért is ne tehettem volna? Dodor is csak ezt teheti (tehetné). Mutatja, hogy szerinte ezt hogyan kell csinálni, a többiek meg vagy utánozzák, vagy nem, de mindenképpen saját felelősségükre teszik. Ha Dodor szabálytalankodik, akkor nem szabad utánozni. Ha nem szabálytalankodik, akkor meg miért ne lehetne utánozni?
Ezt ne keverjük össze olyan közlekedésbiztonsági képzésekkel, amiken a határhelyzetekben történő reagálást oktatják. Azt közúton nem szabad.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
válasz Somatom #120176 üzenetére
Ha majd egy NAVOS egyén bejelentkezik oktatásra, és a távozáskor indít egy vizsgálatot, kiderül milyen szabályrendszernek kell megfelelni.
Abban biztos vagyok, hogy ezen része erősen befolyásolja, hogy miért nem pályán oktat
A többit a jogászok megoldják elhiheted.
A csoportos képzésen alapból megdőlt az egyéni felelősség kérdése.
Ha beülsz az oktató mellé az autóba, érvényes jogsival, akkor is az oktató a felelős.
Illetve jelen esetben egy külső személy befolyásolja a részvételed és a döntésed közvetlen a forgalomba.
Szóval simán támadható a tevékenység, kérdés mikor ki fogja megtenni.
Lehet elegendő lesz egy ominózus személy elvesztése, és a xart is kipereli belőle.
Azt sem tudta feldolgozni, hogy a Fb csatornafeltöltést korlátozták, mert valaki észrevette, hogy jogtalanul látható a háttérben a MotoGP verseny.
Nah szerinted, ha egy ilyen kis sziriszar dolog miatt szankciók vannak, akkor mi lehet a többi után?
Nem bántom, és sikeres oktatást kívánok neki. De azért volt már balesete a tanulóval való versenyzésből adódóan. Nem egy felelős oktató képét vetíti a számomra.
Sok dolog van amit tud, és én sosem fogok tudni. De ez igaz a fordítottjára is.
Ezt a tudást amit felhalmozott, lehet más módon kellene kamatoztatni, és más modellt kitalálni a sikerességre. Egyenlőre így megy, de hogy meddig, kitudja?
#120182:
Márpedig vészfékezést is oktat, Gondolom nem zárt pályán[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #120182 üzenetére
Ferdítesz. Nézz meg pár vidit a kanyarképzésről. Az minden csak nem általános szabályos közlekedési oktatás...
Maradjunk annyiban, hogy jó emberhez dörgölözőtt emiatt nem zavarták még be neki az állami méteres erest. Arccal vállalva szabálytalankodik, és ezt még reklámozza is néha bicskát nyitogató stílusban.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz Micsurin #120185 üzenetére
Én ferdítek? Korábban nem is hallottam ilyen "oktatásról" és erősen csodálkoztam, hogy ilyen egyáltalán létezik, ilyennel pénzt lehet keresni. Ugyan, mi a túrót lehet megtanítani egy szabályos kanyarvételen? Ha figyelembe vesszük a relatív gyorshajtás szabályát, akkor a kresz betartásával egy egynapos jogsis is röhögve beveszi a kanyart. Minden, amit ezen túlmenően közúton mutat be Dodor (vagy bármelyik másik "díszoktató") az szabálysértés.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
runner 125
nagyúr
válasz Somatom #120182 üzenetére
Ugyan már. Egy merőleges motorral forduló, 80-nal túrázó chopperes társaságnak azon kívül h mi az útirány, mit mutattál? H kell jobban figyelni a táj szépségeire, madárfüttyre, netán h tartsd úgy a fejed, h a bagót ne oltsa el a menetszél?
Ne keverd már a szezont a fazonnal.
Amíg az utcára meghirdetett bármilyen képzések csak szürkén - tehát az adott utat fenntartó - pl. KPM-i -, rendőrségi, és még ki tudja milyen engedély NÉLKÜL, NEM LEZÁRT, NEM ELKERÍTETT, NEM BIZTOSÍTOTT (mentők) útszakaszon történnek, addig nagyobb eséllyel lesz baj belőle, mintha valaki elmegy akár egymaga is A-B-be motorozni!Kiélezettek az érveim, de mondom miért:
- Eleve bármelyik videót, bármelyik "közúti oktatást" megnézed forgalomban történik. Autók, kamionok, kombájnok között.
- Közútból fakadóan bármikor, akár a résztvevők motorjaiból, vagy más közlekedőktől kerülhet olaj, búza, sár, kavics az aszfaltra. Lehet az első körön, lehet az utolsón.
- Vadak ellen is esélytelen előre védekezni.
- Nincs orvosi ellátás, nincs mentő biztosítva.
- Az ilyen képzések javarészt bőven 110-150km/h feletti csoportos motorozások.
- Minden esetben - nyilvánvalóan - kanyarokkal teli szakaszon történnek az ilyen motorozások.
- Rendszerint követési távolságot be nem tartva, legalább 5-10 fő vereti oda-vissza ugyanazt a szakaszt. A létszám és a társaság is baleseti kockázat. Mi történik ilyenkor? Az adrenalin, bizonyítási kényszer, a majdénmegmutatomatöbbieknekhogykelleztelsőre nagyon nagyon hamar elviszi az embert és a baleseti kockázat máris megugrik.
- Olyan motorosoknak próbálsz átadni meglévő tudást, akiket akkor látsz először. WTF?! Honnan tudja h egyáltalán van-e jogsija? Vagy h nem előtte héten vette az 1000-es superbike-ot? Vagy h milyen műszaki állapotúak a motorok? Vagy, eleve az intelligencia szintjüket. Miből gondolja h valaki nem fogja túlhúzni a motor a bajszát pont most, vagy éppen nem fog hibázni mert totál rutintalan?! Ergo ez az egész vad idegen emberek határainak a feszegetése az egyébként is idiótákkal teli közúton.
- Végezetül, probléma esetén a szervező szerinted vállal bármilyen felelősséget is? Oda fog állni az elhunyt családja elé, h én oktattam, én szerveztem az oda vissza motorozásokat. Az elhunyt kifizette a képzés díját. Szeretném vállalni a felelősséget, szeretném az árva gyerekeket és a családot támogatni egy életen át.. Ugyan.. Talán még Dodor is aláírat egy dörzsölt ügyvéd által összerakott, mindenféle felelősségelhárító fecnit, h jogilag őt aztán semmilyen formában ne lehessen faxra húzni, ha gáz van.Eddig nem foglaltam állást, és most sem fogom ekézni ha bárki bármelyikre elmegy ilyen képzésre, de az biztos, h egyik szervező sem gondolta végig ezt az egészet és maguk a résztvevők sem. - Függetlenül attól, h a Deauville-s srác most ilyen képzésen-e vett részt, vagy sem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Somatom
veterán
válasz runner 125 #120188 üzenetére
Az általad említett "akadályokkal" a szóló motoros is bármikor találkozhat a közúton és akkor sem áll mellettük mentő. Ami az oktatás módját illeti, na ott a hiba. Amiket leírtál, az mind szqbálysértés. Ezt minden résztvevőnek tudnia kell, ha van jogsija. Tehát, ha erre akarják "oktatni", akkor azt kell mondja, hogy köszi, de ebből nem kérek.
Azt jól mondod, hogy egy kresz szerinti motorozásnál ezek nem valós élethelyzetek. Én nem emlékszem olyan esetre, aminél egy sétamotorozás közben nekem ki kellett volna ülnöm egy kanyarban. Ha ezek az emberek azt szeretnék közúton megtanulni, hogy hogyan lehet egy 70 -es kanyart, 100 -zal bevenni, az egy teljesen más szitu. Azzal megszegik a kreszt. Ne érts félre, egyáltalán nem vagyok az a mindenáron szabálykövető típus. Ahogy itt mindenki, úgy én is pontosan tudom, hogy miről szól ez a dolog. De, aki kurválkodik, az ne nyafogjon, ha baszogatják!
Hogy mit tanítottunk, miért alakiztunk? Pontosan azért, amit leírtál. A csoportban motorozás az egy teljesen más műfaj, mint szólóban. Nem is olyan egyszerű egy 20-30 motorból álló csapatot egyben eljuttatni A -ból, B -be.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz martonx #120190 üzenetére
Ilyen esetben sem a kanyar a hibás, hanem a relatív gyorshajtás. Ez egy gumiszabály, amit sajnos, utólag könnyű bármilyen szitura ráhúzni. Az 50 az a maximális sebességet jelenti, nem pedig azt a sebességet, amivel minden akadály leküzdhető. Persze, vannak b.meg szituk (pl. kiömlött olajfolt egy kanyarban), de az ilyenekre történő reagálást (már ha egyáltalán lehetséges) biztos nem közúton kell tanulni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
válasz Somatom #120189 üzenetére
Pontosan. Nem is állítottam az ellenkezőjét.
Pontosan azt cáfoltam, hogy egy egynapos jogsival minden kanyart beveszel, ha betartod a kreszt.
Nem, nem fogja.Simán el lehet kottázni, még a kresz betartása mellet is.
Az más kérdés, hogy utólag már ráhúzható, sebesség határ, vagy más szabály be nem tartása.
De egy 180fokos kanyart ha kisebb szögre saccolsz be, akkor a szabály betartása mellett is el lehet cseszni, amit a bemeneti oldalon megtesz a motoros, és a szembe sávba érkezésekkor már szerencse kérdése.
Mindegy mennyivel és hogyan csinálod, mindegy lesz a rutin.
MotoGP-be is van-vannak aki(ik) istennek képzelte magát, és azt hitte nem tud elesni, aztán mégiscsak.Hogy mit tanítottunk, miért alakiztunk? Pontosan azért, amit leírtál. A csoportban motorozás az egy teljesen más műfaj, mint szólóban. Nem is olyan egyszerű egy 20-30 motorból álló csapatot egyben eljuttatni A -ból, B -be.
Pontosan! Az egy más tészta. Mégis egy közös van benne. Aki beáll a csoportba, az követi a vezetőt jó eséllyel. És innen már nem lehet szó egyéni motorozásról és döntésről.
Nem is fog egy túra vezető élből nekiugrani egy előzésbe úgy, hogy én még beférek, és 120-el el tudom tolni a kanyart. A többit meg lexarom.
Teljesen más habitusú emberek kerülnek túra csoport vezetési helyzetbe, mint a Dodor.[ Szerkesztve ]
-
martonx
veterán
válasz Somatom #120192 üzenetére
Jó nyilván ehhez kicsit hülyének is kell lenni, ha valaki egy hajtű kanyart akkor is 50-el akar bevenni, ha amúgy ránézésre látszik, hogy harminccal lehet bevenni. Csongi viszont nulla napos jogsiról beszélt, szóval valahol mindkettőtöknek igaza van
Én kérek elnézést!
-
zolee5016
őstag
Ismerem az utat is elég jól....asszonykám Bicskei így sokat kóricálok a környéken....Az is megjegyzendő,hogy ez volt az elmúlt 2 hétben a 3. Baleset kb 5 kmes körzetben.....A kékruhások rá lettek állítva a környékre.Van egy ismim köztük és azt mondta,nem lehet mondania semmi konkrétumot,de jelen lesznek magasabb létszámban az említett szakaszon....
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
baboss
őstag
válasz nsgeri #120196 üzenetére
Hasonló mint Kakucs. Nekem nagyon jó volt, az elején még kicsinek, keskenynek találtam, de a végére nem maradt semmi a lábkoptatóból. Aszfalt jó minőségű. Pálya nagyon kanyargós, keskeny, kevés hej van előzésre, de a bátrabbak megoldják. Kezdő, haladó, profi, egyszerre megy, 3 bukás volt egész nap, ebből 2 figyelmetlenség miatt. Kiállásnál nem jelezték a szándékot karemeléssel, hogy ki fog jönni a pályáról, és a másik belement, egy kolléga kanyarban kicsúszott. Sérülés motoron kívül nem volt, kiszolgáló létesítmény jó. Ha szerelni kell valamit van minden, csak legyen nálad pótalkatrész. Ár nagyon jó.
Égésznapos:
9-18 - 9000ft.
9:00 - 13:00 5900ft
14:00 - 18:00 5900ft
Hétfő és Szerda 16:00 - 18:00 Last minute 2990ft.
Ha van gokartos akkor felváltva lehet menni 30 perc, ha nincs mehetsz ameddig bírod. Van dB mérés, de nem veszik szigorúan, gyári kipufogót nem is mérik. Max. zajszint 95 dB ,de 115dB még felengedték a pályára, azt mondták neki finoman menjen, ne húzza neki.
Nap végére elfáradtam 220kg-ot mozgatni elégvolt.
Sok helyen egyik kanyarból a másikba gyorsan kell átrakni a vasat.
1 - nagyon keskeny éles kanyar
2 lábtartó rendszeresen leért nekem.
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
Tényleg csak a kíváncsiság mozgat: ha Dodor és ez az Őrangyal (vagy kicsoda, életemben nem hallottam róla) képzése szürke zóna, akkor a BMW tréningje is, amit közúton tartanak, az is? Mert ha igen, akkor hogy lehet, hogy egy ilyen cég ilyen dolgot felvállal? Ha nem, akkor a Dodoré miért?
Mint már mondtam, csak kíváncsiságból, semmihez nem fűződik érdekem..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
martonx
veterán
Ma végre ismét el tudtam este felé menni gurulni egyet. Ma meg egy autós gondolta, hogy megmutatja, hogy ő is tud annyival menni, mint a CB650F Mivel naked motor így országúton még sikerült is tartania a tempót, de városban menthetetlen volt, pedig elmebeteg módon dúrta le maga elől az autókat ott ahol kényelmesen mozogtam az autók között.
Komolyan nem értem, hogy miért jó néhány elmebetegnek üveg hangon hajtani az 1.6-os 20 éves Astrát, csak azért mert éppen becsípődött nekik valami...Én kérek elnézést!
-
vendingo
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs