- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Xbox Series X|S
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Marvel Snap
- Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
norbert1998
veterán
Hétvégém elég kapkodós-akciódús volt. Volt autó, motor szerelés, többek között.
Kicseréltük a két kerék tengelyén az összes csapágyat, mind jó szar volt már. Homokkal tele, mert a szimering elszállt.
A kormány nyak csapágy így a kerék súlya nélkül nem érződik úgy, mintha kopogna, ez érdekes. Lehet mégsem rossz?
Cserébe a hátsó lengővilla tűgörgős csapágyai szerintem lógnak. Oldalirányban mindenképp mozog a lengőkar. Van, aki azt mondja, ez normális, és nem kell vele törődni. Azt nem tudom megmondani, hogy billeg a lengőkar, vagy a távtartó kopása miatt a saját tengelyén csúszik jobbra-balra.
A fékek mind nagyon kopottak, ez eddig fel sem tűnt, mert szemre nem tűnt rossznak.
Mikrométerrel a legvékonyabb pontokon elől 3,70 és 3,75, hátul 3,95 környéke. (Századás a felbontás, a véletlen műve, hogy mind öttel osztható méret században ) 5 mm a gyári méret, 4,5 mm az alsó limit.Azt mindenki tudja, hogy a tárcsa darabja 200 euró nagyságrend, így azért eléggé idegesít ez utóbbi.
Előtte nap azért még óvatosba mentem egy kört.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #141907 üzenetére
Nyakcsapagy nem kopog.
ugy nezd meg, hogy terheletlenul van-e egyenes allasban olyan pont, ahonnan nehezebben mozdul ki. Es amibe szinte magatol visszamegy.
Ha lassan mozgatod a kormanyt, erezned kell ilyet, de kopogast nem fogsz sosem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #141908 üzenetére
Huh? Tavaly mikor éreztem már meg megszoruló pontot a nyakon akkor ha toltad a motort és rárántottad az elsőféket hallottad ahogy klattyant a nyak, kézzel is érezted ha odatetted a kezed.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #141908 üzenetére
Pláne, ha kúpgörgős.... annak bazira kéne lógni ahhoz, hogy kottyanjon.
Én a héten tervezem kivenni az első kereket, csapágy és féktárcsa csere miatt. Lesz alkalmam megrángatni a teleszkópot, és lecsekkolni a csapágyakat...Jut eszembe... volt valaki tegnap Kakucson...? Egész délelőtt esett.... valamikor du. 3 után írták, hogy lassan szárad a pálya. De egy korábbi poszt szerint alig voltak néhányan...
-
norbert1998
veterán
Elvileg a gyári az ferde hatásvonalú golyós, nem kúpgörgős.
Mit szóltok a lengővillás témához?
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #141906 üzenetére
Nem csak a butykot akarom lekapni(leer uton utfelen), de gondolkozom valami allithaton es picit fentebb hatrebb raknam. Jobb helyre kerulne a terdem.
Futomu elfogadhato de nyilvan csodak nincsenek. Elso kicsit hintazik, hatsot picit becsavartam igy nem veszes. Vagy masik motor kell vagy villaban rugot/olajat kell cserelni. Az en szintemen meg elegecske. Hiaba nez ki aranylag jol, a tempo meg nincs meg.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #141912 üzenetére
Tavtarto nem tud elkopni a lengovillanal, ott valahogy nincs jol kihezagolva. Kerdes, hogy csavarral van hezagolva a tengelyen, vagy alatettetel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
Erre a szintre sosem fogok eljutni, megelegszem majd palyan 45 fokos dolesszoggel mindenfele motorrol lelogas nelkul
Meg mindig nem tudom hogy az ezredessel kimenjek-e egyaltalan kakucsra, nem fogyna el nagyon gyorsan a fekbetet meg a kuplung? 🤔
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
dellfanboy
őstag
válasz Oppenheimer #141916 üzenetére
kakucs nem egy stop§go palya. berakod 2-3ba és végigvitorlázol.
ezredessel kimenjek-e egyaltalan kakucsra, nem fogyna el nagyon gyorsan a fekbetet meg a kuplung
bár ha ez felmerül, lehet felejtős mert ha eldobod vagy kiutik alolad lesz sírás
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Xero
nagyúr
válasz Oppenheimer #141916 üzenetére
Ahogy fentebb is van.
En 2-ben megyek vegig, nincs valtas. Ha nem tempozom siman korbemegyek motorfekkel is. 😊 -
yodamastah
őstag
Ez a baj ezzel az olcsó japán nakedekkel. Lehetne velük jól csapatni, de a futómű nem állítható. Nem kell hiper szuper verseny technika bele, tempózáshoz kicsit zárni kéne a csillapításokon, és máris keményebben lehetne csapatni vele.
Egy megoldás van. NIX30 cartridge kit + rugóstag csere. Vagy venni kell egy speed triple R-t. Abban ez alap
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #141919 üzenetére
Sajnos folyamatosan orlodom mi legyen vele. Venni ra aprosagokat es elfogadni, hogy ennyit tud. Vagy venni egy Tuono V4-t vagy ahogy irod Street Triplet. Meg nezegetem a Ktm 890-es duke r-t de ott az ulespozi nem az en vilagom.
A c terv meg a dedikalt 750/1000-es palyagep regebbrol.Egyelore mindig elhesegetem a gondolatot, hiszen legtobbszor en vagyok a szuk keresztmetszet szerintem. Sokszor nem jo az iv, es nem is merem mindenhol lapolva ratepni a gazt. Fektavban is van meg, hatso egyenesen nem mindig villan az elakadas jelzo.
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #141916 üzenetére
Nem. Fekhez kb alig kell nyulni. Kuplunghoz se tul sokat, en az 500-assal 2-es 3-as fokozatot hasznalom, az ezressel gondolom berakod 2-esbe es kiveszed ha lejössz a pályáról.
-
neutron23
csendes tag
Az elején még hármasban mentem a fazerrel, de rájöttem hogy 127km/h-nál forog le a kettes, ami pont a hátsó egyenes végére jó, úgyhogy kettesben végig én is.
Nálam csak rugóelőfeszítést lehet állítani, de a hátulja már annyira puha, hogy képtelenség jól összelőni az elejével, most max. előfeszítés van hátul, így legalább nem pumpál kigyorsításon.
Szoktam bújni a netet, hogy kellene okosítani a futóművön, de igazából rengetegszer rontok ívet, és nem is tudok valahogy elég nagy tempót menni a kanyarba, hiába mozgok amennyire tudok a motoron. A jelenlegi beállítással tuti lehetne menni 50-es időket, majd ha ott tartok talán elgondolkozom rajta, de az is visszatart, hogy egy normális futómű a fazer alá a motor piaci értékének kb. a fele és még mindig ősrégi 210kg-os csővázon ülök -
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #141922 üzenetére
Ahh a speedhez meg hurka vagyok.
-
Xero
nagyúr
válasz Geresics #141925 üzenetére
Egyreszt, dagadt vagyok en hozzajuk, masreszt az RC-t leszamitva annyira nem kedvelem az ulespoziciojukat. Mar az MT09SP is olyan kicsit nekem mint majom a koszorukovon. Inkabb a hasalosabb iranyba mozdulnek el ha egy mod van ra.
Na de ez meg odebb van, boven van meg mit kimotorozni a Hondabol.
-
Geresics
addikt
válasz dellfanboy #141927 üzenetére
Jogos!
Én 2013-2020 között szoktam KTM-re keresni, és akkor asszem nem volt, de bevallom ezt a kategóriát nem nagyon követem!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bajnokpityu
félisten
Ahhoz mindannyian.. minden nap megcsuszik meg meleg gumival is kigyorsitasnal. de ettol meg imadom. Szvsz sose lehet o a szuk keresztmetszet. A felni fek futomu anno csiliardokba kerult valakinek, en meg kb alaparon megvettem ket kisebb fektetes utan. Egyebkent gyanus h a streettel jobbat lehet menni, azert eleg nagy a sulya.
szomszednak meg v4 tuono azonos fek futomuvel. Ajanlotta h menjunk gurulni, meg csereljunk. Ulespozicio valszeg a tuonoe neked jobban bejonne. Ott elol van a kormany, es sportosan ulsz. A speeden meg inkabb rajta.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Xero
nagyúr
válasz bajnokpityu #141930 üzenetére
Korbe kellene amugy ulni ezeket, de meg nagyon messze vagyok attol, hogy a Honda aranak duplajatol tobbet elverjek motorra. Szerintem meg minimum ezt az idenyt kibirom, talan a kovetkezonel mar kinovogetem.
-
Geresics
addikt
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Biqci
aktív tag
válasz bajnokpityu #141930 üzenetére
Az lehet, mert nekem a Street full töltve 182kg a könyve szerint, ami legalább 20 kg előny...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #141932 üzenetére
GTK
---
Ha a tulaj megijed átveszem occoért és faterral összerakjuk itthon... lesz Kakucsra rúgni való mocim legalább amivel már ki is merek majd járni és nem féltem ha dobom...
Ez az ember egyszerűem katasztrófa... köszi Geresics feldobtad az estém a linkkel!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
neutron23
csendes tag
válasz Geresics #141932 üzenetére
Haha, nagyon jó igaz sajnos, de pont tegnap találtam egy kész RS125 versenygépet a marketplacen, akik sokat kakucsoznak biztos felismerik, az azért elgondolkodtató, ritkán fordul elő ilyen példány csak az a baj ilyenhez meg kellene tanulni szerelni, különben pénztemető
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
pepucs
tag
Erről a curvy SV650-ről elhisszük, hogy tényleg csak 16348km van benne? JSZP szerint 2018-as honosítás, 1 tulajjal azóta. Ha igen, akkor elég jó deal 850-ért: KEP1 KEP2 KEP3 KEP4
Akrapicsa kipuval
Hirdetés szövege[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Xero
nagyúr
válasz neutron23 #141940 üzenetére
En gyorsan feltoltam egy kora reggeli videot amikor relativ legures terben korozhettunk kollegaval egyet.
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #141937 üzenetére
Nem számítják bele? Na ezt sem tudtam, mondjuk elég nagy f.szság, de ez legyen a legnagyobb hibája. Mondjuk így is az egyik legkönnyebb motor amin eddig ültem, persze a 125 környékieket leszámítva...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
yodamastah
őstag
Ha jól látom rosso4 van a motorodon. Azzal a gumival nyugodtan beengedheted a kanyarokba nagyobb tempóval a motort. A cél végén sokkal később fékezhetsz. Több helyen is szélesebben kéne indítani a kanyart. Kicsit korán érinted apexet. Lényeg tartani kell a lendületet, áttevős részeken gyorsan ide-oda dobálni lapról/lapra a motort, hogy ne maradj le az ívről, és amennyire lehet keveset elcsukni a gázt ezeken a részeken (van ahol tartott gázon kell áttenni a motort ide-oda).
Múlt hét szerdán zárás előtt pár perccel tudtam üres pályán menni. Ritka ez manapság. videó. Ez ilyen levezető menet volt, nem time attack Ez onboard, itt talán jobban látni hol megyek.
-
Geresics
addikt
Visontai pályáól nincs hasonló felvételetek?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #141947 üzenetére
Koszi szepen!
Megfogadom es legkozelebb probalgatom.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen