Új hozzászólás Aktív témák

  • etnies

    senior tag

    válasz csongi #143010 üzenetére

    Igen, amióta felültem a DL-re, csak ez a kategória érdekel. Fiatalon nagyon rajongtam a naked motorokért, a VTR250-ért a mai napig fáj a szívem, de ma már csak városban használnám, nem hiányzik a menetszél.
    A régi vágyam egy VFR800 az utolsó szériákból, de sosem lesz. Szerintem 200 km után nem bírnék megmaradni rajta.

    Már nézegettem, mire váltok a DL650 után, az eredeti terv 1050 volt. Ezt a tervet az kukázta, hogy az éves biztosításom 300-ról 1500-ra emelkedne, ráadásul erre kéne lopásbizti is, úgy pedig évi 3000. Sajnos Londont büntetik a biztosítók.
    Ugyanezért nem lesz GS1200-am sem, ami talán elérhető, az a Tracer 7. Tesztelők szerint nagyon jó kis gép, utasnak is kényelmes, egyedül a gyári plexi bubog sokaknak, szóval megyek vele egy tesztnapot valahol.
    Még nem, de szerintem lassan cserélni kell a motort, mert Euro-3-as és ez most pont a behajtási díj legalja, ha módosítnak, valószínűleg kiesek a díjmentes zónából. A DL650 pedig szinte ugyanolyan 2012 óta, külsőre átalakították (de csak hátrányára szvsz), technikailag szinte semmi, csak az eruo-4 miatt nem veszek néhány évvel, de szinte tök ugyanolyan motort.
    Szóval a mostani terv egy Tracer 7 GT. Azon elvileg jó a fék és futómű is, ráadásul Yamaha-m még sosem volt.

    "önmagam hite vagyok magamban"

Új hozzászólás Aktív témák