-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
whYz
addikt
válasz Ferdzsoo #35249 üzenetére
Hehe ez erdekes. Megkerdezem mennyi lehet a magyar ar, vegulis el lehet postazni.
Ez a szerelo is erdekes ahol most van a motor. 100 ezerert beszerelte volna az uj ventit de most megkertem, hogy szerelje le nekem es megyek erte, de akkor mar huu de elfoglaltak vagyunk, nem erunk ra ilyesmire.
[ Szerkesztve ]
-
amdk7
aktív tag
No...
Melóból haza, gondoltam megyek egy karikát, csak itt a városban, mert picit hűvös van.
Felpattantam a gépsárkányra, bemelegítettem a gumikat, lenyomtam egy-két kanyart, amíg ide nem értem: maps
Szépen döntöm a balos kanyarban, amikor a STOP táblától (jobb oldalról betorkolló út) egy ~70éves nénike kikanyarodott elém az autójával.Amit tettem (a motor bedöntött állapotában):
Első fék nuku, hátsót megnyomtam (nem intenzíven csak érzéssel), de picit kitört a hátulja, majd rögtön felengedtem és rántottam a kormányt jobbra. (ekkor már egyenesen állt a motor) Így elkerültem a balesetet és az autó mögött eljöttem.Érdekes, hogy nem ment fel bennem a pumpa, csak bólogattam egyet, majd 4-500m-el arrébb kezdtem azt érezni, hogy ez azért "komoly" is lehetett volna.
Kérdéseim:
- Jól csináltam-e? (lehetett-e, kellett-e volna valamit másképpen?)Még mindig vezetéstechnikai oktatás előtt állok, de már "érik".
Remélem a jövő hét elején le tudom fixálni, sajna más is közbejött, ami hátráltatja. :SAdataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Dexar007
veterán
Ha fekszel a kanyarban mi mast tudnal csinalni? Elso feket nem igazan huzigalhatod,hatsot se nagyon mivel kitorik,de ezt meg mindig konnyebb megfogni mint az elsot visszahozni,mert az szinte lehetetlen. b) Kiegyenesited a kanyart,vagy nagyobb ivben veszed.Makod volt.
Give me your cum,bull!
-
polimorf
tag
Erre jön valaki? Ha jó idő lesz akkor Tatánál csatlakozunk páran.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Pocee
senior tag
válasz longwild #35250 üzenetére
Azért azt tegyük hozzá,hogy a -tól(nyilván magas az ár,ez igaz) az lehet utángyártott és gyári alkatrészek kombinációja amik változtatják az árat.
amdk7: az első fékkel felállítod a motort a hátsóval tudod besegíteni dönteni gyorsmanővernél,de kanyarban nem használnék hátsó féket mert elcsúszik,míg az elsővel fel lehet segíteni,ezért is van hogy közúton hasít a parasztgyerek besokall kanyarban megijed rántja az elsőféket feláll a motor és már megy is legeltetni,ha előtte nem vágja ketté a szalagkorlát.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
BoB
veterán
Szakmai vita van kibontakozóban, készítem a popcornt
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
amdk7
aktív tag
Igen, szerintem is lehet első fékkel egyenesbe hozni, de nem vészfékezésnél.
Vészfékezésnél valószínűleg inkább az történne, mint amit Dexar007 ír.De úgyis írták már itt páran, hogy voltak különböző tréningeken, inkább arra lennék kíváncsi, ott mit javasolnak?
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #35263 üzenetére
Ha meglátlak én is integetek két kézzel meg két lábbal, aztán lesz ami lesz
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Dexar007
veterán
Mindig az tortenik amit Dexike ir,es mindig az az igaz,masra itt ne is hallgass.
Olvasd el a motorozas mesterfokont,van egy ugyanilyen reszlet a konyvben,hogy kanyarban milyen erok hatnak a gumikra. Ha lapra dontod,akkor nagyon minimalis erotartalek jut fekezesre.
Give me your cum,bull!
-
csongi
veterán
Megúsztad, a balesetet elkerülted. Lehet jól vagy nem jól? Megoldottad ez a lényeg. Ami fontos, érezted mi történik a motorral alattad és korrigáltad.
Lehet sokat olvasni meg minden. egy másodperce van dönteni az embernek.
Ebben a helyzetben nekem az első hátsó fékem egyszerre fog, így tuti felegyenesedés lett volna szerintem. A közúton másképp motorozunk, mint pályán, ezt mondták már sokan, főleg aki pályázik. Szerintem városba olyan motorozási verziót kell választani, ami semleges és felkészülve a lehető legtöbb veszély helyzetre. Szóval ne döntögesd túl a vasat, mert azt nehéz menteni, csak Urasan
Egyébként jó hogy megúsztad, és itt vagy köztünk tovább . Egy nagy tapasztalással beljebb vagy.
Mivel rajtad kívül senki nem volt ott, élte át a szitut, elég nehéz és badarság lenne azt vitatni, hogy jól csináltad e. Szerintem pont ez a lényeg a teknikai vezetésen, ott azonnal elmagyarázzák jó vagy sem, és gyakorolható. Én fejben iszonyat jól, zongorázom, bár eddig csak cipeltem, meg törölgettem
Érted remélem Mindkettő fontos, egyik a másik nélkül semmit nem ér. Ésszel és rutinnal kell egyszerre megoldani. A rutinhoz hozzá tartozik az is, ha már előre kiszűröd, nah ennek agya sincs a megálláshoz.
Ehhez viszont sokat kell menni és figyelni, és megjegyezni a tipikus jeleket. -
amdk7
aktív tag
válasz csongi #35266 üzenetére
Értem.
Egyébként találtam egy "könyvet":
és abban pontosan ezt a szituációt vázolják fel:"Védett úton haladunk, fényes nappal, lakott területen. Egy kereszteződésben
jobb kéz felől megérkezik a stopvonalhoz egy autós. Mintegy 50-80 métere va-
gyunk tőle, amikor már látjuk, hogy a sofőr néz jobbra-balra, és észrevesz minket.
Ekkor mi egy kevés gázt elveszünk, mert jobb az óvatosság, és már olyan közel
vagyunk, hogy egymás szemébe nézhetünk, amikor az autós behajt a kereszteződésbe! Erre a helyzetre elfogadható magyarázat nincs, hacsak az nem, hogy
az autós képtelen felmérni, hogy átfér-e előttünk vagy sem. Ilyenkor arra kell
koncentrálni, milyen esélyünk van a kerülésre, illetve – amennyiben kellő gyakor-
latunk van – intenzív vészfékezést kell közben végrehajtanunk."Annyi volt a különbség, hogy én 25-30 méterre voltam az autóstól és persze, mikor kihajtott elém, akkor mintha "kapcsolt" volna és a lehető legrosszabbul döntve lekapta a lábát a gázpedálról. Ergo majdnem megállt előttem elzárva az utat.
Talán mindegy is! Tanultam belőle és ez a lényeg.
Hazajöttem, a gyerekekkel megnéztünk egy filmet és zsír minden.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
csongi
veterán
Igen Nekem olyan volt, kihajtott elem es kb 1 meterrol néztem a fejébe duda veszfek siro gumik. Hat mintha ot sem lettem volna, rezzenéstelen árcal nézett ram, majdnem kette vagtam a ticot. Legszivesebben utanna mentem volna, de 400 meterrel kesobb a masik a keresztezodes kozepen tolt egy satu feket, mert nem tudta merre kell kanyarodni. eppen jobrol el tudtam kerulni. Vannak fura napok
-
hcstuning
tag
válasz vendingo #35194 üzenetére
Igen, olvastam róla több fórumon is.
Egy olyan 40 km-t mentem, utána indítás előtt megjárattam kitekert gyertyával is, hogy köpje ki magából a mocskot.
Olajcsere lesz nemsokára úgy is, mert hosszabb túrára megyek, és le akarom előtte cserélni mindenképp.
Láttam azokat a kis kifolyókat, megpiszkáltam, ki is csorgott belőle a víz utána.
Egyébként a szerelés után kiderült, hogy a beázott gyertya volt az, ami újraindult pár perc után (első henger) és a hátsó henger gyertyája szimplán már nem volt jó. Kicseréltem, és azóta minden ok. Ergo beázástól függetlenül állt le a moci. (illetve az első henger rövid leállása az beázás miatt volt, de az indult újra).
Pótgyertya azóta mindig nálam
-=Joey=-
-
Tegnap rávettem magam és minden benyát kiszipákoltam a tankból,majd a még éppen járó motorba (épp le akart fulladni) 1l-t töltöttem és elindultam. Óra szerint 23.2km után már nem ment. Pontosabbant ment volna, de nem mindig jutott benzin a lefolyóhoz így inkább nem nyúztam mert rángatott. 1dl még biztos volt benne, a teszt alatt 90%-ban 110-el mentem kb 5500as fordulattal. szerintem a 25km is ment volna ha be tud jutni a benya a karbiba. Enélkül is kijött egy 4.31l-es fogyi. Városba ez nő? Eléggé vadul jártam le a 23km-t, intenzíven 7000-8000 körül váltogattam.
Majd lemérem gps-el mennyi a 23,2km óra szerint.[ Szerkesztve ]
-
válasz csongi #35273 üzenetére
Nem kell GPS mert pontosan tudom hol jártam (google maps) és az az érdekes, hogy 300méter a különbség így. A 4.31l tehát valós. Én mindig 5-el számoltam ezért maradt meg sok tankolás után olyan sok, hogy szinte tele volt. Az elvem az volt, hogy 5l-100km, amikor letelt a 100 újra tankolás. Végén nem volt hova tankolni.
-
polimorf
tag
Tegnap gondoltam ma megyek motorozni egyet de most néztem 8 fok van.
Ez azért nem az a igazi motorozni való kánikula számomra.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
válasz polimorf #35276 üzenetére
Olyat nem szoktam, de 90%-ban 5-7l-eket rendszeresen. Ha tele a tank lomhább, fejnehéz meg minden. Ezért én pl mindig tartalékon járok és csak a km órát nézem. Csak akkor tankolok tele ha messzire megyek, pl mint ma fogok.
Kutas nekem már nem nyúl a motoromhoz. Ismernek, ált mindig reggel megyek felverve a környéket.
Ezek után kicsit máshogy tankolgatok majd.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz Kolondrum #35278 üzenetére
Mivel az enyémen nincs üzemanyagszint jelző, így nemigen merek tartalékon járni.
Egy 250kg-os gépet nem lehet nagy élmény kilómétereken át tolni.
Nem szeretném ezt az élményt kipróbálni sem, ezért én mindíg tele tankolom. Az enyém nem ettől orrnehéz, hanem az én 100 kilómtól[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
válasz polimorf #35279 üzenetére
A megvétel után 1 héttel pórul jártam, normál helyett tartalékon volt és egy domb tetején 80-nál bólintott és semerre. Szárazra jártam ki mert emelkedőre mentem fel. Lefelé nem volt gond, de közel 1km-re volt a kút a domb lábától. Már biztosan merem mondani, hogy a futott km-re tudok alapozni. Vannak hangok is amiből lehet következtetni.
-
polimorf
tag
válasz Kolondrum #35280 üzenetére
Én nem kísérletezgetek, 1km az rohadt sok ha tolni kell.
20 évesen még hagyján, de mára már átértékeltem az efféle kalandokat.
Inkább cipelje a motor azt a 19liter benzint, mint én a motort.Én amúgy is hosszabb távokra megyek nem munkába járásra használom.
Mondhatnám úgy is, hogy hétvégi kocamotoros vagyok.
Bár hétközben munkába járni a robobót használom, a nagyot csak hétvégén.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
hcstuning
tag
válasz Warpig #35272 üzenetére
SV650.
Az első hengerre konkrétan rácsapódik az esővíz a sárvédőről: szokták meghosszabbítani egy toldalékkal. Ezt amúgy nem is tudtam kiszedni, mert a vízhűtő radiátor útban van, és le kellene ereszteni a hűtővizet, hogy hozzá lehessen férni
Hátsó henger meg leállt, nem kapott szikrát. Mivel közlekedtem vele, üzemanyag befecskendezés volt, ami nyilván elégetlenül el is távozott nagy részben a kipuff-n keresztül. Viszont valamennyi csak maradt a hengerben, azt járattam ki pár ráindítással.-=Joey=-
-
amdk7
aktív tag
-
válasz Bogyó bá' #35285 üzenetére
Bnővel lassan közlekedek. Ott nem előzgetek, csak morgok.
Tegnap vettük neki: [link]
Ez az enyémnél is masszívabb. Neki eddig nem volt saját bukója. Ez legalább az ő mérete.
Alig hall valamit a környezet zajából, de kifelé sem jön a hang, eddig ha úgy volt tudott hozzám szólni, de már nem hallom.
Bnőmmel 1.5 óra az út hozzájuk, ha magam vagyok akkor csöppet kevesebb.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz Kolondrum #35284 üzenetére
100km alatt bele se melegszik az ember. Tavaj még a motorral való ismerkedés miatt nem mentünk csak többnyire itt a környéken, de ezt már unom. Idén már csak akkor fogom elővenni ha minimum 2-300 km lesz a táv és azt is csak valamilyen úticéllal. A céltalanul megtett 100 kilóméteres értelmetlen gurulgatások valahogy nem tudnak lekötni.
Télen már kinéztem pár úticélt, vannak egy naposak is de vannak több napos túrák is köztük.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
longwild
aktív tag
Na most utángyartott cuccot nekem márkaszervízben ne is emlegessenek... arról nem beszélve, hogy az említett ár már eleve nem egyszerű. Egyébként amit nem írtam, a visszakérdezésem utáni hebegés már szimplán a totális hülyének nézésemet bizonyította. Nem tudja, hogy mit találnak megbontás után. Nem tudja, hogy mennyi idő alatt sikerül kicserélni.
Szerintem nem akartak dolgozni, de ha már ilyen feltételek mellett is hozzájuk vittem volna, akkor a munkán jó sokat akartak keresni... vagy csk hülyék.szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz polimorf #35276 üzenetére
Benzinkúton nem adunk borravalót. Máshol sem. Kivétel ez alól a kajálda, mert körülugrálnak, kedvesek/nek látszanak és reménykedünk, hogy nem szedünk össze semmit a kajából.
Illetve: egyszer olajról érdeklődtem egy nagy hálózat kútján. Elkezdte mutogatni, hogy milyen jó olajak vannak nekik. Majd megállt, megkérdezte, hogy mibe akarnám tölteni. Mondom ott az egyik oszlopnál a Piaggio 250-es. Válasz: jaaaa. Háááát. Nem tudom, hofy mennyire jó ez bele. Mellé egy sanda mosoly. Na ő kapott kis aprót. Bár alapvetően nem szándékoztam volna ott sem olajat venni, csak ha már elkezdtünk beszélgetni, végig hallgattam..
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Dexar007
veterán
Give me your cum,bull!
-
BoB
veterán
-
-
válasz polimorf #35289 üzenetére
Élmény pl az amikor visi és bogdány között deka közvillany sincs, autó sem, csak te, meg az esetleg oda tévedő szarvasok. Igaz pár km volt de élmén volt. Az a kő is ami a hegyről leesett és sikerült kikerülni. Le lehet menni 100km-t unalmasan is meg élvezetesen is. Pl egy M0-ás unalom, de egy 11-es út egyes esetekben már nem és van fordítva is. Sajnos bennem is elmúlt az az érzés amikor régen a robogóval a tájat is néztem, ma már csak akkor ha új helyekre megyek. Magasabbra került a mérce.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen