-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
Lementem beindítottam kicsit gépet, átnéztem, hogy reggel ne kelljen. Kicsit meg is tréfáltam magam a sztenderrel.
Pöccre beindult elsőre nem volt gond, de utána ugye a sztenderrel sikerül leállítanom akaratlanul és utána nem mindig akart az indító kapcsolóra indulni. Szerintetek kapcsoló gond vagy más?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
baboss
őstag
Ma a gyerek vezetett, én csak utas voltam, hát egy szörnyű élmény volt, pedig nem is ment gyorsan.
Xaels
Nekem volt olyan, hogy amikor felhajtottam az oldalszendert és indulni akartam leállt a motor. A kapcsoló rudazat televolt kosszal és amikor felhajtottam kb fél perc kellett neki mire lassan visszament és kapcsolt. Ki lett takarítva, és megolajozva, azóta jó.[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
Nekem egyszer menet közben szakadt el az oldalszender vezetéke. Le is állt a gép, 140 körüli tempónál, Kecskemét előtt 20 kilométerrel. Nálad lehet még csak kontakt hiba van. Nézd meg a vezetéket, kapcsolót.
Mondjuk ha az oldalsztenderd kapcsoló a vagy a vezetéke a hibás akkor ha jól emlékszek lehet hogy a gyújtást sem lehet ráadni. Illetve rá lehet, de nem lesz visszajelzés.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #63394 üzenetére
Keprol pedig versenyeznek vele a boxer cup ban
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
Ahogy észleltem ez sztendertől független volt. Csak ugye lementem kitoltam és elsőre gond nélkül indult, csak miután leállt mert sztenderrel akartam elindulni utána nem akart elsőre újra indulni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63405 üzenetére
Ah, R1100S-ek, annó majdnem lett egy ilyenem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #63405 üzenetére
Versenyezni bármivel lehet. Ebben a boxer kupában minden motor egyforma. Így fair mert mindenkinek ugyanazzal kell tolnia. Ha fos akkor mindenkinek fos.
De ha a futómű megoldások közül választani kell melyik a leghatékonyabb versenymotor építésre, akkor ez gyorsan kiesik.
Olyasmi lehet ez mint a karbon váz. Olyan vázat tudnak tervezni és "myomtatni" ami tetszőleges helyen és irányban lágy / merev. De hiába, ha a karbon annyira sokat tompít, hogy nem érzi az aluvázon felnőtt versenyző megszokott mód a motort. Rossi ezzel szopott a ducatinál rengeteget.
Meg aztán a jelenlegi elől villla / hátul lengővilla kombó valszeg más szempontból is praktikusabb versenymotorba. Pl szerelhetőség, súly, versenymérnök tapasztalat.
Én amúgy k1200S- teszteltem, ott meg a kormány tényleg eléggé közvetetten kapcsolódik az első kerékhez:
Meglehetősen fura volt. De amúgy nekem tetszett
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz polimorf #63412 üzenetére
Én is veled izgulok, sok sikert az új szerzeményhez. Lehet majd szerelni ha hazaviszed. Gondolom egyből megy rá a színre fújt hátsó doboz. A gyerek most szolt, hogy átveszi nyáron a 400-as Zephyrt, kezdőmotornak pont jó neki. Már elég sokat is ment vele. Én meg addig keresgélek, hogy mi legyen helyette. Minimum 750-es, 700k ért,valami klasszikus utcai gépre gondoltam, de az biztos, hogy az már nem belpiacos lesz.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz polimorf #63416 üzenetére
Köszi, de majd élőben is megnézném, esetleg kipróbálnám ha megoldható. Ha a 60 kilómmal megbirkózok vele akkor lehet, hogy én is veszek egyet, de szerintem nekem túl nehéz lesz. Fölég BP - en rohangálnák vele, meg elég sok túra is lenne majd. Nagyon szemezgetek a 750-es Zephyrrel, ha jól tudom az már nem belpiacos. Nagyon megkedveltem a kis 4000- ast,így maradnék ugyan annál a típusnál, csak cm³ -re majdnem a duplája lenne, ami nekem már elég is lenne.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz polimorf #63418 üzenetére
Ez jó volt. Nem akarok száguldozni, csak kis tempóval menni, próbálgatni, hogy mennyire tudom kezelni, elég egy nagyobb parkoló is ami üres, ott legalább nincs bozótos.
30 - kán megyek a Hungaroringre ingyenes vezetéstechnikai tréningre, kíváncsi vagyok, hogy fogom majd teljesíteni.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz #79335424 #63420 üzenetére
Nekem már a Deauville is nagyon furcsa volt a Zephyr után amikor az egyik túrán motort cseréltünk polimorf kollégával. Ö azon csodálkozott, hogy hogy tudok sokszor lépést tartani a kis 400-as al a túrák alatt, mert alatta alig ment a motorom. Már a plexi mögé bujt, hogy hátha gyorsabban megy akkor.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #63405 üzenetére
Itt egy érdekes "elemzés" az említett karbon váz problémáról (bár lehet olvastad már) [link]
[ Szerkesztve ]
-
TBone
tag
ma letisztítottam a láncot, és miután végeztem, mondom megforgatom egy kicsit, hogy csapja ki a maradék lánctisztítót is belőle. középállványra fel, motor be, egyes. arról hallottam már, hogy üresben is kissé forog a hátsó kerék, de itt konkrétan egyesben, behúzott kuplunggal szinte ugyan olyan gyorsan forgott a kerék tovább... de ha ráfékeztem hátsó fékkel, akkor nem éreztem, hogy a motor bedadogott volna, vagy csökkent az alapjáratán. mikor forgalomba vagyok nyilván akkor sem indul el a motor alattam, ha bedobom egyesbe, és várok pár másodpercet, hogy indulhassak, szóval ott észre se vettem eddig semmit, csak most, hogy középsztenderre raktam. de mondom, nekem látszólag elég erősen forgatta behúzott kuplunggal is ez normális?
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #63423 üzenetére
Nagyonjo cikk. Ezt nem olvastam, csak egy joval egyszerubbet, miszerint a monocoque cf vazat a ducati eroltette a panigale miatt (bar nem a motor elotti vaztraktus meretet hibaztattak) hanem az anyagat, illetve hogy jeremy eknek ellegge meg volt kotve a kezuk
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #63397 üzenetére
Gyors/lassú csillapítás, és big piston fork tényleg nem kell, meg monoblock brembo fék sem, de egy alap állítható patronos villát és rendes, ellendugattyús féket mindenképp fogok rakni az SV-re, mert úgy gondolom, sokat adna hozzá. Legalábbis nekem.
Érdemes őket összehasonlítani mindenképp, ugyanis az SV-re is rá lehet tenni hasonló futóművet, féket. Ja, belekerül 2-300 000 forintba, de szerintem ez nem tétel az előnyeihez képest. Nyilván ezért a pénzért nem is lesz GSXR1000 belőle, csak egy (szvsz sokkal) jobb SV650.Leírhatod akárhányszor, hogy puha a rugóm, ha a gagyi csillapítási rendszer okozza a teleszkópomban a bajaim 80%-át.
A fékkel nem értünk egyet, de máskor is előfordult már. Nem fotel okosság, hanem én így tapasztaltam. Persze, könnyű a foteleket szóban dobálni.
(#63401) Grillo: Szerintem csak simán átmegy ennyi erő, hogy nem fogja semmi a kereket. Meg ahogy (#63410) Czimby is írja, melegen kevsébé megy már át.
(#63403) baboss: Nem is jó hátul.
-
-Mosquito-
őstag
Hangosan gondolkodom.. Hogy a pitlibe gondolkozol ilyen tételen amikor 8éves!,gumival megégetett hátsó fékbetéttel közlekedsz..?? Vacak az első rugód,akkor miért nem teszel bele új Wilbers rugót vagy viszed el felújítani? Nincs xaros 10-12eft új fékbetétre,új gumira (65-80eft) saját/mások biztonságára pénzed akkor miről beszélünk.. Bór ivás vizet prédikálás fotelből az megy.
Picit el kéne gondolkozni ezeken. Kösz,de nem kérek rá választ!Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #63428 üzenetére
Valahogy ezt akartam papirra vetni tegnap este, a 200-300e ft nem tetel olvasasa utan, de inkabb kitoroltem.
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #63428 üzenetére
Kacagok, 300k-s első futómű egy 500k-s, szar műszaki állapotú motorba.
Mondjuk eleve nem értem miért reflektáltok folyamatosan, az egyértelmű trollkodásaira. Azt vágja ugye mindenki, h 1 éve motorozik, egy budget SV-vel, famer naciban és ossza az elméletek, okosságokat.
Ki tudja ezt komolyan venni? Ki az aki ebből tud építkezni? Ki az, aki ezek után hitelesnek találja bármelyik sorát?
Azt sem értem miért nem veszi észre magát, kutya nem osztja a gondolatait..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Czimby
addikt
Elfogadhatnád már, hogy a rúgód a szar...
Hiába lesz állítható csillapításos futóműved, ha ugyanilyen gyenge(súlyodhoz képest) rúgó lesz benne akkor az is fel fog ütni.
JA, hogy te rácsavarod a berugózás csillapítást csutkára és akkor nem fog.
Lehet! Hogy nem fog, de akkor úgy fogsz pattogni az úton, hogy az lesz az életveszély...
Mivel kb alig fog mozogni a futómű.A csillapítással a jól megválasztott rúgó mozgását tudod belőni, nem pedig az erejét.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
KoVee84
senior tag
válasz -Mosquito- #63428 üzenetére
pedig az abs tényleg ördögtől való
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #63430 üzenetére
Mondom én hopgy be kell vezetni a köridők kiírását, és annak van igaza akié jobb
Máshogy sajnos nem lehet mérni ki az "okosabb"
-
Topiccsendőr
addikt
A hokinyulnak korideje sincs.
En szeretnek egy bant kerni vagy neki, ha az nem megy akkor nekem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
-
zeon.hu
nagyúr
válasz Topiccsendőr #63435 üzenetére
"A prémium tagság előnyei:
-...
-ha egy felhasználó zavar, elrejtheted a hozzászólásait (ignorálás)
-..."#?*@&!
-
emre
veterán
válasz yodamastah #63434 üzenetére
esélytelen, egy ilyen felületen mindig a kitartóbbak maradnak megmondóemberek, mert az okos enged.....
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #63435 üzenetére
Igaz ha valakinek nincs körideje az nem jelenti azt hogy idióta. De köriődhoz kapcsolható témában (vezetéstechnika, futómű, sportmotorok) mégiscsak jelenthet respectet egy jó köridő
Bár az is igaz hogy aki nincs képben annak írhatod hogy 2 perc alá bementél a ringen a munkába járó motoroddal, nem fogja érteni mekkora meló van mögötte Csak lát egy számot oszt csá.
Másik meg láttam én már nem egy sikhűlyét jó köridővel.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Ha már köridő és egyéb okosságok. Szoktatok járni Aradra pályázni? Egy srác azt mondta,hogy nagyon megéri. 5k egész napra. Nekem nincs is messze.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
mm89
őstag
válasz FIREBLADE78 #63441 üzenetére
Engem érdekelne a dolog!
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #63428 üzenetére
DOT szám alapján 8 éves a gumi, de ebből 4-et szalonban állt, szóval nyugodtan számolhatod azt a gumit 4 évesnek is. Semmi baja nincs azt leszámítva, hogy egy nem valami tapadós, kemény keverék. (Szerelő/gumis is azt mondta, hogy használható még, tavaly év végén ki kellett műteni egy csavart a hátsóból.) Azonnal cserélném, ha nem lehetne vele biztonságosan közlekedni, de amíg lehet, addig miért adjak ki rá egy valag lóvét és dobjak ki egy használható, még kb. 5000km-re elég gumit? A semmire nem szívesen költök 60-80 000-et.
Igen, meg van égve valamennyire a hátsó fékbetét, de fogni fog, csak az adagolás, ami elég vacak vele így. De az ki lesz cserélve a következő szervízen, de csak ezért nem fogom elvinni.
A saját/mások biztonságát sem veszélyeztetem egy másodpercig sem, nyugodj meg. Már ezerszer írtam, hogy fejben dől el, nem a motoron. Bele kell kalkulálni a vezetésbe, mit tud alattad a technika, és aszerint vezetni. Ez ugyanígy van a legegyszerűbbektől a legmodernebb szupervasakig bármire ülsz.Néhányotoknak a fotelból azon kéne picit elgondolkozni, vajon tényleg mindent jobban tudtok-e így messziről jólmegmondani, mint akinek mondjuk a motorjáról szó van.
(#63429) HGabor89: Azt írtam, "belekerül 2-300 000 forintba, de szerintem ez nem tétel az előnyeihez képest." Kivastagoztam a részt, amit értelmezni kellene. Nyilván, ha most lenne ennyi lóvé a zsebemben, akkor már ez lenne a motoron, nem csak beszélnék róla.
(#63430) runner 125: Miről beszélsz ember? Szállj már le a magas lóról!
Milyen 500-ezres szar műszaki állapotú motor? Egy 3,5 éves, egygazdás, rendesen karbantartott, hibátlan állapotú motorról beszélsz! Ha neked a "szar műszaki állapot" fogalma azt jelenti, hogy egy kemény keverékű gumim van (ezt tették rá gyárilag) és meg van kissé égetve a hátsó betét, akkor nem sok közöd van a motorok műszaki állapotának megítélésről. Csak szólok, hogy millió körül mennek ezek, nem a feléért! De hülye leszek másnak gombokért odaadni, nem azért vettem szalonból újonann, hogy valaki utána röhögjön a markába.Azt is jól megtávszakértetted, mióta motorozom. Hát nem. Nem egy éve. 2009-ben vettem a robogómat, amivel 2011-ig mentem, és egy év kihagyás után 2012 végén vettem az SV-t, amit azóta is használok. Ez sajnos sehogysem egy év.
Őszintén szólva magasról tojok rá, ki ossza vagy nem ossza a gondolataim. Szerencsére akadnak, akik adnak a véleményemre. Nem feltétlenül itt, ebben a topikban. De nyugodj bele, nem sokáig fogom itt rontani a "jó levegőtöket", eléggé kezd tele lenni a hócipőm.
(#63431) Czimby: Ahogy nézegettem, abban gyárilag már megfelelő keménységű a rugó.
Neeem, nincs rácsavarva tökig az előfeszítés. Azt csak kipróbáltam pár útra, de pont azt csinálta, amit írsz, így visszaállítottam a súlyomnak megfelelő előfeszítésre.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Nem volna célravezetőbb lecserélni az SV-t inkább? 600-as gsxr gondolom maradéktalanul kielégítené minden igényed. Persze a testsúlyodhoz méretezett rugóval.
Azt gondolom te is tudod, hogy ha nem optimális a SAG, akkor megette a fene az egészet.
Én biztos nem költeném rá a motor árának nagy részét tuningra. Ez a befektetés már a perverzió kategóriája, ami minden csak nem ésszerű.Mintha XC merev vázba tennél 160 mm-s AM/Enduro villát...
Lehet (megtettem), csak az összkép nem az igazi és felvet újabb problémákat.Aztán ha meg eladnád egyszer szerinted ki fogja kifizetni a felárat?
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #63448 üzenetére
Gondolkoztam ezen a vonalon is, mit lehetne helyette. Ugyanis el tudnék viselni még 30-50 lóerőt is a ménesben. Ugyanakkor nem igazán találtam olyan motort, ami megfelelne az igényeimnek, és tetszene is. Az SV1000S lett volna még a legközelebb (jó motor, futómű, V2 ), de az meg nekem már túl torkos, hamar megissza, ami befér a 17L-es tankba.
GSXR tetszik, de abból minimum egy fiatal 750-es lenne jó. De jól megkérik az árukat (sokkal, sokkal több lenne a ráfizu, mint egy futómű-fejlesztésnél), torkosabb is jóval, és nem is olyan praktikus/kényelmes a mindennapokban.
SAG amúgy megvan, végig is játszottam a kalandot, hogy SAG nélkül, nagyobb előfeszítéssel, de katasztrófa.
Hát, 1misi körül ér a motor, és szerintem 2-300 000-ből ki lehet hozni a fejlesztést, ha türelmes vagyok vadászni az alkatrészekre. Szerintem ennyi belefér. Ha pedig majd eladom a motort pár év múlva, visszarakatom rá a gyári cuccokat, és tuning futóművet meg eladom külön. Mindenki máris boldog.
A bicós hasonlatod annyiból nem jó, hogy az SV-nek jó a váza, és a hátsó rész megmunkálása is korrekt, tehát hogy úgy mondjam, tud profitálni a jobb cuccokból. Nyilván, motorikusan nem lesz erősebb, de azért az a nyomatékos 72 paci sem olyan kevés.
-
FIREBLADE78
addikt
Szívesen eladom a huskyban lévő villát Az biztosan nem fog felütni Most esett át nagy szervizen
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen