- Diablo IV
- EA Sports WRC '23
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Jövő hónapban jön a Flintlock: The Siege of Dawn
- Alkoholista nevelde
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- PlayStation 5
- Tényleg jön a The Thing: Remastered
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz pityaa23 #82748 üzenetére
Szia.
Nekem 2004 -es van, enyémen is 180 -as a hátsó gumi.
Én is azt olvastam, hogy elvileg könnyebb dönteni a 160 -assal. Azt neked kell tudni, hogy mire használod a vasat. Ha sokat kanyarogsz vele tegyél rá kisebbet, ha inkább túra akkor maradhat a nagyobb szerintem.
Egyébként valóban jól néz ki a szélesebb papuccsal!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
freelanced
addikt
válasz Bogyó bá' #82750 üzenetére
Köszönöm a gyors választ !
A különböző betű jelzések mit takarnak egyébként?
Az a baj mind elég messze van nem tudom jogsi nélkül hogy tudnám elhozni. Mi ajánlotok? Utánfutó bérlés? Illetve ha annyira nem értek hozzá hogy lehet megbizonyosodni hogy jó vétel? Az összefoglalóban levő segédleten kívül van esetleg bármi tanácsotok ilyen esetekre?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz freelanced #82752 üzenetére
GS500E - csupasz, naked.
GS500F - idomos; a CB500 is készült félidomos változatban.Mindenképpen vigyél egy - a típust ismerő! - ismerőst, havert, szerelőt, bárkit, aki már látott több motort közelről is életében. Ő kiszúr olyan hibákat, sérüléseket, gányolásokat, amit "friss húsként" Te nem biztos hogy észreveszel.
Szerk: én Suzuki márkakereskedésből vettem az enyémet, beszámított motor volt. Szintén nem volt még kézben a jogsim, így (miután elmentem kocsival megnézni, jónak találtam, lealkudtam és a fele árát előlegbe kifizettem) a szerződést aláírtuk, megbíztam őket a motor eredetiségvizsgájának és átírásának ügyintézésével is - 4 nap múlva, már a nevemre szóló forgalmival motorszállító furgonnal hazahozták (20 ezer forintért). Az ár másik felét itthoni átvételkor egyenlítettem ki. Közben persze minden lépésről készült papír.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Doki16
addikt
válasz freelanced #82752 üzenetére
Ha az GS500 E és F közötti különbségre az mindössze annyi, hogy az E az a naked verzió az F pedig amin van idom.
Sokáig válogattam a képeket így Bogyó megelőzött
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
demars
addikt
Jó k.csög idő van Kertben letépte a szél a fóliát a sátorról.
Vasárnap mennénk megint, remélem addigra csitul!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Doki16
addikt
válasz demars #82756 üzenetére
Ez a létező legjobb időjárás előrejelző ha a szél alakulása érdekel. Évek óta használom és hibátlan. Ezzel kezdek minden túra tervezést. Bátran mondhatom, hogy soha nem tévedett még a szélben. De esőben és hms-ben és a legjobb szerintem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
CyberPunk666!
A formája megosztó (nekem tetszik, de inkább a csupasz verziót választanám), viszont ár-teljesítmény arányban kb. verhetetlen az új motorok között. A 194 cm-mel is tök jól elférek rajta. 3,5M Ft és 2017-től már 150 nyihaha.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #82759 üzenetére
Honnan van?
Valami hasonló szögletesebben én is elgondolkodtam, csak nekem más a felfogatása.
De ami legjobban érdekel, h mennyire rezonál be, van-e olyan, mint egy gyári?
tboldi
Na, fehérben jól néz ki (ez is).
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #82760 üzenetére
rizoma.com
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #82760 üzenetére
Idéntől van az is.
(#82763) -Mike-: Láttam élőben mindkét színt, nekem inkább a fehér.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz pityaa23 #82748 üzenetére
Szia, az r17.hu-s srácok már rengetegszer elmondták hogy a gyári gumimérettől nem érdemes eltérni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
válasz runner 125 #82760 üzenetére
A kék manó jól mondja, de ez másolat. Ebay, német, motoros bolt. Masszívnak tűnik, holnap felrakom. Simán beírtam, hogy er6n tükör, persze németül. A narancson ugyan ilyen, de gyári rezonált.
Juj megyek gipro ds-t venni.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #82764 üzenetére
Tobb kerdes is felmerul bennem a cikk kapcsan.
A kozepso savban a hasznos gumifelulet kisebb lesz...
Es? A feluleti nyomas meg nagyobb annak aranyaban, mekkora a felulet eppen. Erre nem fognek semmilyen fekhatas valtozast. Sem tapadast. Alap fizika...
A tobbi reszben pedig igen nagy atfedes van a gumikeverek es minden egyeb tulajdonsaggal, de van olyan gumi, ami a rairt meretek ellenere nagyobb annal peldaul.Es ertem, hogy hulyebiztosra akarjak megirni a cikket, hogy senki ne olje meg magat, de megint atgondolatlan frazisokat tanultak meg az iskolaban, de nincsenek tisztaban a konkret gumi mukodesevel.
En sem. De nekem nem lett bajom semmifele gumimeret cseretol, es utcara biztos nem is cserelnek, marcsak azert sem, mert a biztosito nem gondolnam, hogy fizet, ha eszreveszik egy baleset kapcsan...
De latszik, hogy a tovabbkepzesen szepen megtanultak gondolkodas nelkul a tananyagot...
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
RJ elvitte műszakira az S1000R-t és a megjegyzés rovatba megkapta hogy a kipufogó hangos
Micsoda bók a vizsgabiztostól[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #82769 üzenetére
A gyári méretem 180/55 hátul. Balesetnél 200/55 D211GP volt fent ami gyárilag mintás pályagumi. A szemlén a szakértő a gumikat is megnézte, adatait feljegyezte. Igaz ez a gumi a Dunlop ajánlása szerint használható az 5.5ös felnin, de akkor sem a gyári méret. Nem kötöttek bele és fizettek. Tudom 1 példa még nem statisztika, se nem precedens. Mindenesetre én ezt tapasztaltam eddig.
Mondjuk németországban lehet a dunába lőttek volna ha meglátják a motoromat közúti forgalomban
[ Szerkesztve ]
-
-
Primary92
senior tag
Sziasztok!
Egyre többet gondolkodom, hogy jó lenne motorozni. Elég zöldfülű vagyok a területen, eddig csak valamennyi Simsonos tapasztalatom vannak, illetve sokkal több kerékpáron, ezen belül is rengeteg kilométer tandemmel.
Egyelőre célirányosan fel akarok készülni a dologra. Még nincs csak B kategóriára jogosítványom, viszont majd A korlátlant szeretnék.
Valahol olvastam, hogy érdemesebb csinálni egy vezetéstechnikai tanfolyamot, oktatást, és utána csinálni a jogsit. Valóban így van?Anyagiak tekintetében sem túl alacsony a bekerülési költség. Gyors szétnézést követően arra jutottam, hogy sisakra, kabátra, nadrágra, kesztyűre, csizmára és a protektorokra is alsó hangon is kell 200000 forint, ha nem szeretnénk ótvart. Mi az a szint, ami már elfogadható védelmet nyújt, és jó ár-érték arányú?
Igazából konkrét kétkerekűt sem szemeltem ki, nincsenek régi álmok. Igények viszont vannak.
Mindenképpen valami túra vagy naked motort szeretnék, amivel később két személy is némi cuccal el tud túrázgatni. Azt találtam, hogy 300-400 ezer körül már van választék, ennél többet elsőre nem költenék rá. Ezek tekintetében szerintetek mi a reális választás? -
pityaa23
senior tag
válasz -Mike- #82767 üzenetére
Értettem! Oké, marad a 160. Kösz a többieknek is! Egyébként így a vége felé járva mintha kicsit szarabb is lenne kanyarodni vele. Az elsőt mikor lecseréltem ég és föld volt a kanyarodási élmény, kíváncsi leszek ez a gyári méretű hátsó majd mennyit javít. Húsvétra megy szerelőhöz, majd őt megkérdezem mennyi km-t lát még a mostaniban.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Primary92 #82777 üzenetére
Hát kéne bukó, kabát, gerincvédő, kesztyű, térdvédő, csizma...minimum. Aztán jogsi. Aztán Vezetéstechnikai tréning. Itt már nagyjából körvonalazódni fog, mit akarsz.
Motorra a keret szerintem tuti kevés.... Elsőre a helyedbe vennék egy GS500, CB500...valami 500-as, két hengeres naked motort. Aztán kiderül.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #82775 üzenetére
Aah, itt nemetorszagban az utangyartott ketujjas fekkart is leszerelteti veled a rendor, ha nincs abe papirod rola - es a kinai olcso szarok azert olcsok, mert nincs abe papir -
magyarorszagon nagyobb a szabadsag, de veszelyesebb is az eletNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #82782 üzenetére
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Primary92 #82777 üzenetére
Szia!
Első a ruha, motortípustól is függ mibe öltözöl be, Pegaso Cube 650-hez én úgy öltözöm mint egy enduró motorhoz, (cross nadrág/bukó/kesztyű), protektoring, térdprotektor, a kabát az utcai.
Egy 650 1 hengeres túraendurótól sem kell félni, teljesen megfelelő az ereje, nem okoz meglepetést.
Pakolható és utasnak is kényelmes, az árkategória amiben gondolkozol simán elbír egy ilyen gépet.
Ha nincs tapasztalatod nagyobb cm3 motorokhoz akkor érdemes lehet elvégezni egy vezetéstechnikai tréninget.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
baboss
őstag
Lecseréltem a régi ruhámat, mert elég szűk, viseletes, szakadt volt, valamint nem volt benne protektor.
Az lenne a kérdésem, hogy milyen gerinc protektor való ebbe a ruhába, mivel az nincs benne, valamilyen összehajtható lehetett benne (38x25) mert a kézfejem fér be csak a nyíláson. A térd és váll protektorok megvannak.
Van egy ilyen felcsatolható protektorom,
de ha a ruhában van helye akkor inkább azt használnám.[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz freelanced #82755 üzenetére
Van pár motoros fórum, a motor jelenlegi helyének megfelelő csoportban megkérdezed, tudnak-e ajánlani hozzáértő szerelőt aki némi készpénzért elmegy, megnézni neked. Illetve a típusnak is lehet, hogy van topicja, ott is érdemes körbekérdezni. Akár kiderülhet az is, hogy ismeri valaki a motort vagy gazdáját.
Illetve szervizben is átnézetheted. Ezt ha előtte nem is, utána mindenképpen érdemes. -
canniball
nagyúr
válasz baboss #82786 üzenetére
Vagy csak szivacs volt benne vagy az sem. Menj el pl. a Shoxba, ott tudsz venni Sas-tec gerincvédőt, vagy úgy rémlik a Darázsgarázsban is van (Forcefield legalábbis biztos), ott a boltban szerintem tudnak olyan formájút adni ami ebbe kell és ott helyben bele is tudod próbálni.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
pityaa23
senior tag
válasz Topiccsendőr #82782 üzenetére
Egyértelműen az a gond. Nem, tényleg mostanában furább ülni, kanyarogni rajta, de rájöttem, hogy lejjebb tettem az ülést egyel, ez simán okozhatja a furcsaságot.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz CyberPunk666 #82788 üzenetére
Marad a felvehető, max lecserélem majd valami modernebbre, jobbra.
canniball
köszönöm az infot, találtam zsebbe rakható könyökvédőt és csípő protektort is a Darázsgarázsban. -
Chrys_
addikt
válasz Topiccsendőr #82781 üzenetére
Leszereltetni biztos nem fogja, max. le kell állítanod a motort és tréler... (általában nincs az embernél ABE-s fékkar pluszban ) meg újra TÜV
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Chrys_ #82792 üzenetére
Motorrad cikkben azt irta, hogy de, mivel tudjak a nemetek, hogy tilos kinai szart rakni ra. Van naluk gyari. (A cikkben legalabbis ez a pelda volt) de valoszinusitem, hogy ritka jelenseg.
Asszem megvan valahol a cikk, belinkelem, ott a meretpontatlansagokat is megvizsgaltak, es meg par dolgot, kidolgozas az eredetihez kepest, stb[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
„Inzwischen sind diese Anbauteile der zweithäufigste Grund bei den technischen Beanstandungen und der Untersagung der Weiterfahrt aus Sicherheitsgründen“, berichtet der Motorrad-Polizist. Auch bei einem jungen Yamaha FZR-Fahrer war das der Fall. Doch der konterte: „Ich hab mir schon gedacht, dass es eines Tages Ärger deswegen geben würde, deshalb habe ich die Originalteile immer dabei.“
Igazi felkeszult
A cikket termeszetesen penzert lehet megnezni...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Primary92
senior tag
válasz Gaboman #82784 üzenetére
Nekem a célom a túrázás lenne elsősorban. Árban szeretnék mindenképpen 500000 alatt maradni, de inkább 400 alatt. Egyébként nem zárkózom el a túraenduróktól sem.
Ezek magasabbak, mint mondjuk a CB500? Ennek van hátránya?
Vezetéstechnikai tréningre mindenképpen elmennék, mert a Simsonozásaimat nem számolom be motoros tapasztalatnak.Egy CB500-nál vagy egy ilyen Apriliánál milyen fogyasztásra számítsak? Igazábál a fogyasztásokkal semennyire sem vagyok tisztában.
V.Stryker
A CB500 nagyon szimpatikus, de mondjuk elsőre lehet, hogy nem a küllemmel kellene foglalkoznom, így simán beleférhet egy GS500 is -
demars
addikt
válasz baboss #82786 üzenetére
Shox -nál a sas tech protektor elérhető. Ezek olyanok, mint a kemény szivacs, ütésre keményednek. Össze kell csavarni, bedugni a nyíláson (érted , bedugni a nyíláson) majd ott széthajtani. (Persze méret pontos kell)
Amiért ez jó, hogy hajlik, felveszi a hátad formáját egy kis idő múlva, de könnyű és biztonságos.
Én a bőr cuccomhoz szeretnék, abban csak vékony szivacs van (nem is értem miért , ja de, eladták nekem ezzel). Meg a csípő protektorok hiányoznak.
A shox vertex ruhámban amik vannak nem passzolnak, szóval vehetek ebbe.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
togvau
senior tag
Ha a blokk, és a leömlő cső találkozásánál a tömítés nem tökéletes, és kifúj (cöffög), az mennyire gáz? Belefér kb 100 km?
hitler, sztálin, micro usb
-
Gaboman
nagyúr
válasz Primary92 #82795 üzenetére
Azért vettem a Pegasot mert túrázni szeretnék, ezen típusok pont erre a célra vannak kitalálva.
Igen magasabbak, az ülésmagasságuk, 7 cm-el magasabb, mint ahogy a kormánymagasságuk is.
Az egész motor nagyobb, de ez nem probléma hanem inkább előny, jobban átlátsz a forgalom felett a magasabb üléspozíció végett.
Súlyra hozzávetőlegesen egyforma tömegűek.
A testtartás a lehető legkényelmesebb, egyenes hát, laza karok és laza lábtartás, nincs hátrahajlítva.
Ülése puha és széles ami ugyancsak a túrákat részesíti előnyben.
Fogyasztása 5-6 liter között, nyomatékos blokk ami szereti a fordulatot is.
Árban 400-500 ezer között vannak használtban a 98-99 évjáratúak.
Mivel DualSport motorok így a könnyebb terep sem akadály számukra, szóval ha nem csak a műúton szeretnél motorozni akkor arra is alkalmas hogy a határba kimenj vele.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
mrhero
tag
válasz demars #82796 üzenetére
Szerintem az a szivacs csak egy minta, hogy tudja az ember nagyjából milyen alakú és méretű protektort kell bele venni. Elég sok kabátban csak az van. Sokan enyhe költői túlzással már azt is protektornak titulálják. Kíváncsi lennék, hogy a gyártók minek szánják.
(#82786) baboss: Rush-m kabát? Az enyém is így néz ki belülről. Forcefieldet (PRO Back Insert) vettem bele. Nem egyszerű beletenni, de csak 1x kell. Nekem a forcefield jobban bejött a tömörebb anyagoknál, mert szellőzik. 001 vagy 002 alakú, nem tudom megnézni mert bent van a melóhelyen.
más téma:
Eljött az ideje az első teleszkóp gatyába rázásának. jobb oldali villa elkezdett könnyezni kicsit. Öhlins-hez terveztem vinni, de egyik haverom ajánlott egy szakit. Horváth László Csömörön. Hallottatok róla, ki mit ajánl?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen