- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a Canon EOS DSLR digitális tükörreflexes fényképezőgép vázaival és a velük kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dtomi
őstag
válasz Dare2Live #1045 üzenetére
Teszt ide teszt oda az 5D legendás képminőségű váz lett mind1 mennyi fókuszpontja van nem érte utol senki, és ahol a képminőség a legfontosabb ott nem számít hogy 11 vagy 51 fókuszpont van.
"Megvan a saját véleményem - kemény vélemény -, de nem mindig értek vele egyet."
-
*Ropi*
félisten
válasz Dare2Live #1051 üzenetére
A nagy MP számnak egy tagadhatatlan előnye van , mégpedig az, hogy bizonyos esetekben nem kell foglalkozni a komponálással, hanem csak lősz egy sorozatot félvakon, majd számítógépen croppolod a lényeget. És akkor nagyon nem mindegy, hogy 8-10 MP-nek vágod le a 2/3-át, vagy mondjuk 21-nek és persze mennyi marad belőle. Stockfotónál, NG-minőségű állatfotóknál, sportban, eseményfotózásnál jól jöhet.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
Dtomi
őstag
válasz Dare2Live #1056 üzenetére
Az, hogy nem 1D mark II N vagy nem mark III nem kell ragozni, semmi baj nincs a D700-al nem tudok, és nem is akarok róla rosszat mondani. de nekem 1D kell APS-H érzékelővel, kétköbméteres prizmaházzal, egészvázzal, 10FPS, sok rawwal. és a szöget is lehessen vele beütni a falba.
"Megvan a saját véleményem - kemény vélemény -, de nem mindig értek vele egyet."
-
pitman
őstag
válasz Dare2Live #1055 üzenetére
Az 5dMII pixelsűrűsége megegyezik a 20D-jével. Objektív szempontjából ami a 20d-n jó volt az az új 5d-n is jó lesz. Gondok a képszélek felé jelentkezhetnek (de nem a sok pixel miatt). Az sem mindegy, hogy mikori tervezésűek az adott objektívek. Nem hiába jelentik be sorra a javított változatokat minden márkánál.
Az 50d más kérdés. -
Dtomi
őstag
válasz Dare2Live #1069 üzenetére
Na most ugyebár ez megin nagyon más amiről te beszélsz. Ne keverjük a szezont a fazonnal. Az 50D nél a megapixel/érzékelőméret jelenti a problémát tehát a diffrakció. Totál lencsefüggetlen a dolog. A fullframes gépeknél még mindíg kb 8-10 megapixeles APS-C arányról beszélünk/képpontméret => tehát négyzetcenti/felbontás. Más kérdés, hogy ugye mekkora képkört rajzol az ojektív. TOTÁL OBIFÜGGŐ Ez ugye filmes gépeknél még nem okozott problémát mert szart rá a film, hogy milyen szögből érkezik a vetített kép, ezt még a szenzorok nem tudják. OBIFÜGGŐ. Amit itt angolul bemásoltál "egyébként akkor már vehetted volna a fáradtságot hogy lefordítod a lényeget" egyszerűen nem tartom teljesen igaznak. Az APS-H szenzor a mai tudomány álláspontja szerint a legeslegigénytelenebb az obira, nem kell teljes képkört rajzolnia, viszonylagosan jó szögbe éri a fény, és a legjobb négyzetcenti/felbontás-al rendelkezik. NA most nem EF-S közeli üvegeket kell rácsavarni. De itt ugye egy ~800-ezres gépről beszélünk, felejtsük el az amatőr lencséket. Egyébként nem hinném, hogy a 17-35 olyan szarul muzsikálna az 5D-n
"Megvan a saját véleményem - kemény vélemény -, de nem mindig értek vele egyet."
-
pitman
őstag
válasz Dare2Live #1069 üzenetére
Mit is írtam? Pont ugyanezt.
Nem az új 5d pixelsűrűsége miatt kellenek a jó objektívek, hanem a nagy lapja miatt kell áttervezni a régi obejtíveket, mert a képszéleken előfordulhatnak anomáliák (ahogy te is és az idézett szöveg is írja/írod). Ez az érzékelő mérete és anyaga miatt van, nem a pixelsűrűsége miatt.
A 20d a pixelsűrűség miatt került szóba, az ott leírtakkal nincs értelme vitázni. -
majom2
senior tag
válasz Dare2Live #1755 üzenetére
még a múlt héten én is játszottam vele egy kicsit. nem tudom, de engem maga a váz annyira nem nyűgözött le. jó persze, meg minden, de az a tipikus "hú bazz" érzés elmaradt. bestbuy? hát akkor már inkább egy kis plusz-zsé és 5d2...
az mondjuk igaz h a d300s már nem apsc király többé... bár a kismillió af pont még mindig jobb lehet követőfókusznál. -
válasz Dare2Live #1795 üzenetére
Tudom, csak ezt tudtam felhozni példaként. Van akinek külfölfi fórumokon 100ezer felett van expó és megy, van akinek 6000et sem érte el.
Szvsz bármelyik géppel megeshet, hogy elfingja magát a zár benne. Leht, hogy erre a 40Dben nagyobb az esély mint más típusban, de ha jól tudom akkor zárcsere után drasztikusan csökken a fail-ok száma.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
BLOODSHOT
senior tag
válasz Dare2Live #1808 üzenetére
még nem, csak fehér mint a ménkü.
még 1 kérdés. kívülről a vázat mivel tisztítsam? csak mert tiszta port már mindenhol meg fénylik a zsírtól ami a kezemtől olyan gondolomVennék: Régi deszkás polókat, pulcsikat: Hook Ups, Flip, Birdhouse, Alien Workshop, Blind, World Industries.
-
PNP
őstag
válasz Dare2Live #2162 üzenetére
Vannak kivételek mindenhol, és vannak olyan obik is, amik kuriózumnak számítanak, pl Sigma 12-24 (nem mondom hogy jó, de nincs alternatívája). Azért az jellemző hogy dolgozni nem láttam még senkit 3rd party vakuval, és obiknál is erősen dominál a vázzal való egyezés. (Sőt táskában is meg tudom nevezni a legelterjedtebb márkát/típust)
Lehet azt mondani hogy ez sznobizmus, meg egymás majmolása, de a legtöbben saját úton jutnak el a saját felszerelésük összeválogatásáig, esetenként sok mellényúlással. -
kiskornel
addikt
válasz Dare2Live #2170 üzenetére
Pl még egy szempontot mondok. Ha valaki vidéki, akkor megéri az interneten rendelnie az obikat.
Úgy viszont nem szívesen megy bele egy 3. fél hibás fókuszba, mert mire a 2-3 példányt ide-oda küldözgetik az postaköltségbe 30-40e Ft.
Én minden obimat az internetről rendeltem, és csak az egyik volt fókuszhibás. A Tamron (canon) 17-50/2,8. Közel 15e-et buktam a postán + a levásárolt canono-os csereobi is 15-tel többe került, mint másutt.
Ezek után nem fogom ajánlani senkinek. Akkora backfókusza volt, mint ide Nagykáta. És még örülhetek, hogy visszavették, mert azt mondták: hát ez közismert ezekről az objektívekről.
Gyanítom a Nikor 17-55-öt meg meg lehet rendelni, és nem kell rettegni (bár én Canon-os vagyok, azért ennyi jót feltételezek a Nicon cégről is)http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
Cassidey
senior tag
válasz Dare2Live #2240 üzenetére
Mondok egy necces szitut.. hazassagkoto vagy templom fala tele ablakkal, elotte all a menyasszony. Az en fenymeresem speciel elviszi mint az allat, osszevissza mer, szoval meg korrigalni sem tudom, mert nem tudom epp hogy fog merni. Pedig spottal is probaltam, de lehet elcsuszott pl. Sokkal egyszerubb loni 1-2 probat es beallitani M-ben (nekem).
Amugy en is altalaban Av-ben hasznalom normalisabb fenyviszonyok kozott, de auto iso nem palya, mert reciprokszabaly alapjan allit ha jol emlekszem, nekem meg remegos a kezem. Szoval inkabb hamarabb emelek mint feltetlenul szukseges lenne. -
*Ropi*
félisten
válasz Dare2Live #2240 üzenetére
Egy kézenfekvő megoldás: stúdióban mindig M-ben dolgozok, még a színhőmérsékletet is fix Kelvinben adom meg. És esküvőkön is jórészt, mert ha vakuznom kell, akkor így egyszerűbb. Persze ha nem vakuzok, akkor én is AV-zok.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
KTTech
veterán
válasz Dare2Live #2240 üzenetére
A poén az, hogy az M mód miatt még egyetlen pillanatról sem maradtam le. Egy adott helyen eléggé adottak a körülmények. Ahogy Cassy is mondja: 2-3 expóból belövöm ami nekem jó, és nem kell vele foglalkoznom. Kültéren persze jó eséllyel Av módot használok, ott nincs olyan son értelme vacakolni, csak azok a képek a legkevesebbek egy teljes esküvő anyagát nézve (bár, ott meg megy a játék az expókorrekcióval). Mellesleg: tegyük fel: Av/Tv mód, egyik képen a fehér ruhás menyasszony van, a másikon a fekete ruhás vőlegény. Korrekció nélkül van 2 rossz kép, és semmivel nem gyorsabb az expókorrekció beállítása, mint az M módnál a tárcsa arréblökése, főleg, mert ott van folyamatosan az egyik ujjam.
Annak örülök, hogy a Nikonban ilyen jól használható az AutoISO, viszont a Canon 40D-ben nem...
Ha kevés fény + vakuzás, szintén csak és kizárólag az M mód marad... amikor ISO1600 mellé 1/15-30s körüli záridőket állítok (a fénymérő másodpercekben gondolkodna) és 2. redőnyre vakuzok evaulative módban. Például.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
kiskornel
addikt
válasz Dare2Live #2284 üzenetére
Na de kérlek. Gondolj csak bele. Nekik a 3000 kép került 30 Eur-ba. Az képenként 10 Cent. Te meg készítettél 50-et, amiből 30 a hasznos, az képenként 1 Eur.
Ők megtakarítottak vele 15Eur.-ót, ez teljesen tutti üzlet. Következő alkalommal merre mész?http://www.flickr.com/photos/34330024@N05/sets/
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Dare2Live #2286 üzenetére
közbe rájöttem, nálam ilyen fekete/fehér probléma azért sincs mert 90%ban arcra fokuszálok, ha meg nem ott figyelek, matrix ugye elég spotos.... tud durván hülye lenni.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
BLOODSHOT
senior tag
válasz Dare2Live #2322 üzenetére
Köszi Dare! Jól esik.
Mondjuk azért az is sokat számít h már nem a kis fujival fotózom.
Stitch: Majd szólok ha szükségem lesz a tanácsodra, ok?
[ Szerkesztve ]
Vennék: Régi deszkás polókat, pulcsikat: Hook Ups, Flip, Birdhouse, Alien Workshop, Blind, World Industries.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Háztartási gépek
- Trollok komolyan
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Külpolitika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest