- Xbox Series X|S
- EA Sports WRC '23
- PlayStation 5
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Diablo IV
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Call of Duty: Black Ops 6
- Bestbuy játékok
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
Szinte folyamatosan irja, a történéseket, de a kérdés feltevés, mivel ez nyilt forum, megengedett, és a reflexiók is.
Szerintem, amit idáig leirt az, az autó életkorát is figyelembevéve az elfogadható kategoriába tartozik, gondolom a tulaj is kiegyezne, ha csak a tankolásokért nyitná ki a pénztárcáját a közeljövöben.
Autó esetében jó döntés nincs, csak kevésbé rossz, mert új autó vásárlása esetén is, nagyon drága lehet az üzemeltetés, és a jelenlegi szabályozás alapján magasak az adminisztrativ költségek/ átirás, biztositások/. -
gabx76
senior tag
Igazából akkor indul meg a költségszámláló, ha a már korábban észrevett apróbb hibákat is nekiáll rendberakni az ember fia. (Karcolások rendbehozása, kopott alkatrészek cseréje - főleg műszaki vizsga előtt)
Úgy gondolom, AMD Power is rövidesen rákölt még annyit a kocsira, mint amennyi a vételára volt.[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
A hibák észlelése a szerkezeti részeknél a használat során lehetséges,és nem gondolom, hogy első dolga a karcolások, mattulások eltüntetése lesz./ hacsak a fényező testvére grátisz meg nem csináltatja/.
Szerintem egy szinten túl, kár vélelmezni, hogy mennyit költ AMD Power az autójára, mert a leirtak alapján a rendelkezésére álló anyagi kerete behatárolt volt,és igazán komoly az autó múkődését ,biztonságát befolyásoló komoly probléma ezidáig nem ismert.
-
Mawyx
senior tag
Ezért birom, amikor valakinek van x Ft-ja (persze 20helyről kölcsönből) és x+ (sokszor y) Ft-ért vesz kocsit. Átíratni sincs már pénze, tankolni sose, literenként rak bele, nem tudja mikor áll le vele, vagy épp elgurul még hazáig... Nem AMD-re írtam, csak, hogy jó kérdést írtál be, ezt autóvásárlás előtt saját magától nem árt megkérdeznie az embernek.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
AMD Power
titán
Majd most. Folyik a hűtőből vagy az abba menő csövekből a víz.
Már megint ott van a szerelőknél. Tegnap délután hoztam el és már megint ott van....
Remélem valami kis csőt kell kicserélni és nem az egész kurv* hűtőt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz AMD Power #1111 üzenetére
Hívtam egy ilyen kimondott hütő szerelőt. Azt mondták ,hogy az új hűtő 30K + szerelés 4K. De a jelenlegi hűtőt ha megcsinálják az max 10K. Az utolsó lesz mert én nem adok ki egy hűtőért 30K-t az biztos.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nemma
addikt
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a második generációs 19-esnél a légzsákos változat már szervokormányos? Mert nem írják nagyon és ilyen szempont alapján pedig nem lehet rákeresni... -
-
nemma
addikt
Hát majd a jövőben valamikor
Mindenképp 19-et szeretnék, mert tetszik is, 20 éve csak Renault volt a családban és erős a motorja is, stb.Csak most lett meg a jogsim és természetesen szervóson tanultam, aztán beültem egy Daewoo Matizba és akkor elhatároztam, hogy nekem szervós kell
Igazából nem a forgalomban zavar, hanem a parkolásnál, ott annyit kell szenvedni vele..Neked milyen autód is van?
-
Probiker
aktív tag
-
ABE
őstag
Nekem még nincs autóm. Illetve már tervezgetem, mert elegem lett a tömegközlekedésből, inkább vállalom az autó fenntartását. Amúgy Focus és Twingo van itthon, amiket használni szoktam. Nem kérdés, hogy ez utóbbit szeretem jobban. Gondoltam, hogy kiböjtölöm, míg lecserélik, és átveszem a Twinit, de az még 2 év. Szóval ha sikerül, addig is szerzek egy régi Renyót.
Mod: Felétek milyen Renault-k fordultak meg a 20 év alatt? Nálunk volt egy 82-es R5 meg egy 83-as R11 a Twingo előtt.
Apropó: valaki nem találkozott véletlenül a DUD-343 rendszámú aranymetál R5-tel? Csoda egy járgány volt...
[ Szerkesztve ]
-
nemma
addikt
válasz Probiker #1121 üzenetére
Hm, milyen kedves vagy
Hívd fel az oktatómat, mondd meg neki, hogy at 5millás kocsijába legközelebb ne kérjen szervókormánytEgyébként meg tényleg felesleges annyit szenvedni vele, na szóval szervó kell és kész. Pont.
ABE: Naná, hogy Twingo, mit tud ahhoz képest a Focus?
És miben gondolkodtál? Clio, 19? Vagy régebbi? Nekünk volt 11 is, nagyon szerettem, csak már rohadt szegény. Nyertünk a kis 1.4-essel sok utcai gyorsulást!Mod: Dettő ez a két modell volt!!! Csak nem emlékszem már, hogy mikoriak, én akkor még elég fiatal voltam Utána már csak Mégane-ok...
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
Inkább régebbi konstrukciók tetszenek, R9, R11, esetleg R5, amiket nézegettem olcsóért. Nem mennék vele sokat, és max. 2 évre tervezném, de arra egy ilyen régi gép is jó lenne.
Persze mindezek csak tervek egyelőre, és a szívem úgyis a Twinié.
Szerk:
Az R11-esünk szintén 1.4-es volt, bár nekem nem a virgoncsága maradt meg. A mi R5-ünk még nem a Super 5 volt (vagy minek nevezik 85-től), hanem a régi, nagyon rohadós fajta gépezet... Viszont borzasztó jól ment, eszméletlen halk motorja volt, és fel volt extrázva. Sajnos kicsinek bizonyult, ezért váltotta a 11-es.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
1.2 benzin 16V 75 Ló. Állítólag közel dupláját ki lehet hozni a teljesítménynek úgy, hogy nem fog szétesni a motor hosszútávon sem. Igaz, alaphangon 1 millát mondtak rá, és figyelni kell a gépre. Nekem régi álmom egy turbós autó, és a Twinivel szeretném ezt megvalósítani. Racionálisabb lenne egy használt Clio RS, de nem tucatautót szeretnék. Remélem, hogy meg fog valósulni az álmom.
A Renault Klubban van egy tag, aki a 60 lovas Clio I-est turbósította, az most 140 ló körül teljesít. Sokba van neki, de egyedi autó.
Szerk: Az aláírásomban látható címen meg tudod sasolni az említett autót, a tulaja ClioRN.
[ Szerkesztve ]
-
nemma
addikt
Az igen!
Ha egyediségre mész, akkor mindenképp jó megoldás, de én ennyi pénzért inkább vennék egy Clio RS-t. Nem hiszem, hogy az tucatautó lenne...De drukkolok neked és ha kész, vigyél el egy körre! Mármint az autóval
Mod: Megnéztem az RN-t de láttam még régebben is, akkor is felkeltette a figyelmemet! Mennyivel zabál többet a turbós?
[ Szerkesztve ]
-
ABnormal
őstag
én szeretem a széles kereket,de azért mindennek van határa... elbújhatok a 195/45 R14-emmel...
-
ABE
őstag
Nem egyszerre építette át, hanem fokozatosan nyerte el a végső formáját az autó. Azt pedig nem veszed figyelembe, hogy néhányan egyedi autót szeretnének, és örömüket lelik egy autó átépítésében. A megbízhatóságról csak annyit, hogy az átépítés óta már 60e km-t rakott bele az autóba, és nem volt vele gondja. Igaz, ő nem is gagyi cuccokkal kókányolta az autót.
Szerk:
Ha valakinek csak használtra telik, akkor sok év után nehéz olyan sportváltozatot találni, amit még nem törtek össze alaposan, vagy nem hanyagolták el. Sajnos Clio 16V-ből vagy RS-ből gyakran ilyenekbe lehet belefutni.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Menjünk sorba:
számodra mitől lesz egyedi egy autó?
A másik az autók vonatkozásában, a legtöbb szerkezeti elem, nincs annyival túlméretezve, hogy az általad leirt változtatást /tuning, motorcsere/ ,komolyabb átalakitás nélkül elbirja, és azt apránként nem lehet elvégezni, forditva inkább.
-
ABE
őstag
A végső formáját (kinézet, motor, futómű) nem egyszerre nyerte el az autó, hanem folyamatosan módosítottak rajta. Ami várhatóan nem bírta a terhelést, azt természetesen cserélték. Évek alatt állt össze a mostani állapot, így pl. eredetileg karburátoros volt, de idővel hengerenkénti befecskendezőssé alakították, kapott szabadon írható ECU-t. A többi része szintén folyamatos fejlesztésen esett át.
Ha a honlapon megnézed az említett autót, akkor az szerintem elég egyedi a Clio-k mezőnyében. Számomra már az is egyedivé tenné a Twinit, ha kapna egy turbót és az ehhez szükséges átalakításokat. A külsőt tekintve én inkább a gyári, vagy ahhoz közeli állapotra szavazok.
-
Lejszi
senior tag
Sziasztok!
Most értem haza nyaralásból. Köszönet újra a kis CLIO-nak
AMD: milyen az uj verda? hogy muzsikal?
-
Ebit
addikt
Gyakorlatilag egy régebbi Clio-ra rátettek, egy új hengerfejet, befecskendezési rendszert, turbót, nagyobb töltőnyomást állitottak be,majd az összes többi alkatrészt kicserélték, ami nem birta az egyedi , megnövelt terhelelést?
Milyen célra használják az igy átalakitott autót,és mennyibe került?
Közúti forgalomban részt vehet szabályosan?Ezeket a a gyártó is ajánlja a kűlőnbőző tipusaiban, csak kompletten, egyszerre beszerelt, átgondoltan, ahol a részegységek összhangban vannak.
-
ABE
őstag
A Renault tudtommal ilyeneket nem ajánl sehová, és nincs lehetőség utólagosan ilyen módosításokra gyári támogatással. Turbós benzines motor egy ideig nem is nagyon volt a Renault modelljeihez, a Clio I-nél a 16V és a Williams volt a sportváltozat. Azt hiszem, emiatt nem túlzás azt mondani, hogy igen egyedi autóról van szó, ami gyárilag nem elérhető.
Az autónak van rendszáma, közúton szokták használni. Ha bővebb információk érdekelnek, akkor vedd fel a kapcsolatot a tulajjal, mert én nem tudok minden részletet.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
A Renault nagyon régóta gyárt turbós benzines motorokat különbőző felszereltséggel, elég csak az R5-re gondolni.
Cliok esetében, a 16V-s RSi Cliók valamint a Williams Cliók már hengerenkénti befecskendezést kaptak.
Gyárilag a motor teljesitményúk 140 LE körül volt, a 16 szelepesnek. -
ABE
őstag
Most ezen kötözködhetsz még egy darabig, de akkor is tény, hogy a Clio I-ből nem volt turbós változat. Nyilván más élményt nyújt egy ilyen átalakított turbós motor, mint egy gyári szívó. A 90-es években pedig nem volt turbós benzines tömegmodell a Renault-nál.
Lejszi
Bakker...
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Szerintem figyelmesen olvasd el, hogy én konkrétan mit irtam.
Tömeg modell már az 1980 évektől volt a renault 5 turbo, 1.4 es motorral.
Te irtál 2008-ban itt , egy 140 Le -re átalakitott ClioI -ről., ami szerintem napjainkban értelmetlen, mert a komplett turbós motor is már régóta hozzáférhető.
Nyilván más élményt nyújt egy ilyen átalakított turbós motor, mint egy gyári szívó
Ez valóban igy van, de csak abban az esetben,ha megfelelően felkészült szakember, tőkéletes technikai háttérrel végzi el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen