- Diablo IV
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- Bestbuy játékok
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Rövid videón a Starfield: Shattered Space
- Doom Eternal
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz rob210 #47291 üzenetére
Az is derék. Mondjuk emlékeim szerint gates is szeret csomagolni szóval ki tudja valójában milyen szíjat kapott....
(#47299) Predator2 : Félre ne értsd nem a szerelőt támadom vagy a hozzáértését. De ha az autó nem megy úgy ahogy kéne, akkor nem hozza az elvárt értékeket méréskor. Pusztán nekem csak ez a furcsa, hogy élő adatokból ez nem derült ki.
Ha már volt a kérdés bocs előre is. De érdekelne hogy a szakadás után mi történ az autóval. Mert egy ilyen után igen csak komoly rendet tud tenni.
-
Predator2
addikt
Turbó csövet levették, a tengelye nem lóg.
Egr takarítás volt otthon házilag, de a Renault Nyéki szerint vagy az, vagy a turbónál eggyik szelep nem nyit.
A turbó nyomás körül nem kerek valami.
Kormol a drága.
Fater jobban eltudná magyarázni, mert ő volt tegnap.
Öcsémnek meg nekem Clionk van.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
PeterPH
senior tag
válasz Wiz Khalifa #47296 üzenetére
Még hol kell keresni?
Leginkább youtube-on érdemes. -
Predator2
addikt
9-én folyt köv, mert akkor rakják bele a teszt alkatrészeket.
Szóba került katalizátor hiba is.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Olyat tapasztalt már valaki, hogy spurival nem akar indulni a kocsi? Betartottam az adagolást. Minél kevesebb a szint, annál rosszabb az indítás. Még kb 10 liter koktél van a tankban. Ha már beindul, akkor megy, de van hogy csak az önindító küzd, meg fulladozik egy kicsit indítás után.
Aksi rendben.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
tresh
addikt
válasz Predator2 #47302 üzenetére
Ha kormol és eddig ezt nem tette, akkor keverési aránnyal lesz gond sok a nyál kevés a levegő. Ha az EGR- lenne a baja már hisztizne érte és egy check engine -el jutalmazz a műszerfalon Turbó csövek rendbe vannak mind? Légtömegmérő is lehet a ludas. De ezt egy kanyar+gyári diag ki is mutatja. Nálam a cégesen a turbócső mondta hogy viszlát pont egy emelkedőn. Na utána parti füst (korom) és egy 1.0 swift megpakolva letolt. Nem volt vészes amúgy. Ezeket azért írom mert ha szétszedték a blokkot szíj szakadás után(gondolom csak belenéztek, vagy is bízok benne). Akkor simán lehet hogy az összeszerelésnél nem ment valami a helyére vagy kimaradt a egy tömítő gyűrű és az már lazán okoz ilyet pl a turbónál.
(#47305) Victoryus: ez vízibiciklibe van? Vagy trolibuszba ? Ha írsz típust motor sokat segítesz hogy tudjunk valamit mondani rá.
[ Szerkesztve ]
-
-
-=Tiger=-
tag
válasz Predator2 #47302 üzenetére
Szia!
Barátnőmnek Clio Campusa van. (2007-es 65LE, 210EKm)
Elég gyenge, kormol. Motor hang az Ok.
Hasonló teljesítményű Thalia (2003) hozzá képest F1-es autó. Emelkedőn felfelé képes és kipörgeti a kereket olyan nyomaték van benne...
Lehet hasonló cipőben járunk?
Ami meg a GATES termékeket illeti: nekem eddig semmi bajom nem volt vele, gyártási hiba az meg mindenhol becsúszhat, csak ez sajnos Téged nem boldogít.
-
baluka6
aktív tag
válasz SG3rg0 #47309 üzenetére
Én 1 éve vettem Megane 2 limuzint, 1.6 benzin motorral.
Próbáltam az 1.4-t, ha csak városba mész vagy 5 ajtóst veszel, akkor jó, de kombi vagy limuzin kivitelhez szerintem kevés. Azért kevés, mert az 1.6 is hamar "kiautózható". 4 személy+csomagok még hazsnálható, de már ésszel kell előzni... Szóval ha benzin, akkor szeirntem 1.6 vagy 2.0. -
tresh
addikt
Csak dízelt tudnék mondani. Egyszerűen még a turbós benya se tudná ezt rövid távon szerintem. Max LPG-s üzemmódban tudom még elképzelni a spórolást. Alattam lakó srácnak M2 1.6 16v van LPG-vel szerelve lassan 100ezret elment LPG-s módba és semmi baja, illetve azt mondja igen csak sokat spórolt vele.
-
rwin5
őstag
az LPG-vel kapcsolatban teljesen laikus vagyok, de már azon gondolkoztam én is, hogy bele kéne rakni az autóba. Megéri még egyáltalán? Azt tudom, hogy egy 3-4 éve mikor először láttam olyat haverom autójában akkor ő nagyon mondta. Tavaly volt főnököm is rakott az autójába, de vele megszakadt a kapcsolat. Mennyi lehet kb összesen a beszerelés minden költséget belevéve?
-
tresh
addikt
Nézd az tuti hogy hosszútávon éri csak meg belerakni. Az ár sok mindentől függ. Pl a tartály rejtett kialakítású vagy parasztba hátul be van dobva ect. Ha jól rémlik itt is valaki használ LPG-s megoldással talán Josi? Nem emlékszem pontosan. De ők lesznek a mérvadóak ebben a kérdésben. Igazából jobb ötletem nincs a fogyasztás csökkentésére anyagi oldalon
-
rwin5
őstag
Én sokat használom rövid távra az autót, de annyira rövid távokra, hogy a dízelt ez a használat kinyírná, de ez a 9-10 liter nem olyan baráti, most is néztem, hogy 351 nálunk a 95-ös.. Utánakérdezek majd ennek az LPG-nek mert tényleg ez tűnik járható útnak.. bár az autó csere is nálam tavasszal előjönne nem tudom, hogy ebbe volna célszerű belerakni vagy az "új"ba. Nem nagyon használom az autó csomagterét egyébként, szóval tőlem mehetne oda.
Ha valamelyik topiklakó LPG-s az nyugodtan írhat nekem, köszönöm.
-
SG3rg0
őstag
válasz baluka6 #47311 üzenetére
Értem amit mondasz de hidd el a Thaliában is meggondolom mikor előzök.
Amúgy anyámék Skoda Octaviájába 1.5 75LE motor van pedig az egy hatalmas kaszni és viszi elég jól. Fogyasztást nem is mondom mert nem fogod elhinni annyira jó. ( vegyes 7L pályán 6L )[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Google alapján úgy tájékozódtam, hogy kb ~1 literrel fogyaszt több LPG-t, mint benzint és kb 200e ft a beszerelés mindenestül + még arra rájön az, hogy a forgalmiba is be kell jegyeztetni. Viszont ha úgy vesszük, hogy 200ft-ért tankolnám onnantól az autót akkor lehet több helyre is elmennék autóval, szóval hosszú távon megéri úgy érzem.
Arról, hogy mennyire esik vissza a teljesítmény még nem olvastam.
-
#32577792
törölt tag
Nekem több autóban is volt gáz.
Pl. egy Toyota Carina II 1,6-os gépben, annál tévút volt, mert benyából 6 körül fogyasztott, gázból 8 alatt soha.
Aztán Lanos 1.6-ba került, ez már korszerűbb rendszer volt, nekem 1 év alatt visszahozta az árat.
Min. 10%-al eszik többet belőle, de inkább 15-el érdemes számolni.
Indulni benzinnel indul és víz hőfoktól függően vált át.
Vannak előnyei és hátrányai is. -
baluka6
aktív tag
válasz SG3rg0 #47317 üzenetére
Nekem a Megane átlagfogyija 4000 km-re levetítve 6,7 liter. Ebbe van nyári klímás pályázás, meg minden nap ezzel járok a vonathoz, ami kb 1 km oda és ugyan ennyi vissza.
Egyébként élhető az 1.4-es motor és kevesebb a hibaforrás, mint az 1.6-ban (nincs okos kerék, nem jellemző a gyújtótrafó hiba), csak tényleg érezhetően gyengébb.Az Octavia szerintem nem nagyobb egyébként (picivel hosszabb, de a Megane annyival szélesebb), viszont komfortban a Skoda nagyon le van maradva...
-
rwin5
őstag
Ezt most találtam, szerintetek milyen? [link]
-
mycso
Topikgazda
Renault face csoportban találtam egy nagyon szépnek tűnő megane 2-t. Jól felszerelt, jó áron [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
vatoloco26
tag
válasz orosziem81 #47286 üzenetére
szia
milyen xenon izzot vettél bele?
enyém kezd halványodni és olykor pislogniKöszi
-
FerNandor
őstag
Hát srácok, tényleg egy vagyon lesz a váltó, még jó, hogy feküdtem, mert lehet, hogy elestem volna, bevágom a fejem és meghalok..
amíg nem vezetem, addig görcsben van a gyomrom, hogy jó-e.. De annyiból vigasztal, hogy ha jó lesz, akkor teljesen fel van újítva legalább."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Predator2
addikt
Kormol rendesen. Valamiért a Renault mégis az EGR/turbó/katalizátor hármas körül kutakodik a hiba ügyében.
Turbó csövek gondolom rendben, mert Renault nem rendelt volna be egy új EGR-t. Hiba üzenet nincs, semmi, mint ahogy ereje sem. Ha mégsem EGR nem kell kifizetni és vissza rakják a régit.Élő adatos tesztnél, kitolta a kocsi szemét. Amikor nekem volt jeladó problémám a Clioval, "sírtam" a próba út alatt, úgy bánt a kocsival.
A mostani hiba és a szíj szakadás között eltelt 1-1,5 év minimum. Kelepelni is ennyi ideje kelepel. Nem vonnék párhuzamot a mostani gond, és a szíjszakadás között.
(#47308) -=Tiger=-
Sajnos nem tudok neked segíteni. Nekünk van/volt viszonyítási alapunk. Innen is tudjuk, hogy valami nincs rendben. 5-ben kijött a parton, most meg másodikban szenved. 80-90-nél nem megy többet sík szakaszon.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Milo629
aktív tag
Üdv. méretpontos gumiszőnyeget honnan érdemes rendelni és melyik márkát (Frogum / Rigum / stb.)?
Gyári tempomatot be lehet szereltetni utólag kábelköteg csere meg hasonló szívások nélkül?
Megane II, 1.6 16V Limo 2004
-
gabx76
senior tag
válasz Milo629 #47331 üzenetére
Üdv!
Jó eséllyel bele lehet, bár ezt szakember tudja megmondani. A korábbi modellekben benne van a cucc, csak egy kapcsolót kell beiktatni + gombokat kivezetni aztán felprogramozni és kész.
Nekem 2003-as Megane volt, 2 óra alatt megcsinálta a szerelőm.vatoloco26:
Xenon-t tőle érdemes. olcsóbb, mint itthon bárhol és eredeti.[ Szerkesztve ]
-
PHenis
senior tag
Beallitastol fuggoen olyan 40fokos viznel szoktak kapcsolni ezek a rendszerek. 2km-es tavnal, lehet, hogy at sem kapcsolna. Az 5 km-esnel pedig mondjuk csak a felenel. Nem biztos, hogy a gaz a jo megoldas neked szerintem. De kerdezd meg szappanos autogazekat. O eleg nagy nev a szakmaban. Az indexes gazautoforumban is jelen van.
-
mycso
Topikgazda
válasz Milo629 #47331 üzenetére
Szia, gumiszőnyeg vagy szövetszőnyeg.
Tempomatot egy renaultklubos srác megtudja oldani (KoAn), 10k körül tud adaptert és be is szereli/köti, kb. 10 perces művelet. [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #47338 üzenetére
Most volt fent 3 db a facen no comment mindenki azt csinál amit akar.
Megértettem, hogy ebben bÍzik elfogadtam, ettől én még pazarlásnak tartom.Renault power
-
gabx76
senior tag
válasz vatoloco26 #47337 üzenetére
Philips D1S van gyárilag az enyémben, ezért olyat vettem. Az Osram talán olcsóbb, az előző tulaj olyat rakott bele. Erősségre egyformák, a tartósságot még nem volt időm tesztelni.
Kínait azt hiszem nem kockáztatnék, nem örülnék ha gallyra vágná az elektronikát. (pedig az ára töredéke a gyárinak)[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #47342 üzenetére
Utoljára amikor váltóshoz ment kocsi a kezeim közül, az 5 sebességes mechanikus volt egy mondeóé.
Az konkrétan 112.000.- volt menetkész állapotra szerelve.
Nem érte meg szerintem.Renault power
-
Milo629
aktív tag
Köszi a linkeket, a tempomatot csak úgy szereltetném be, ha teljesen gyárira meg lehetne oldani. Pl. csak a gombjait kell pótolni a többit meg csak engedélyeztetni a fedcomp-ba, ez lenne a kérdés, hogy dynamic felszereltséggel vagy egyáltalán M2 ph1-ben mennyire van "kiépítve" a tempomat.
-
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
Beáraznátok az autómat!
[link]
km és amit leírtam mind igaz! -
diablo1984
veterán
válasz SG3rg0 #47346 üzenetére
szia
nem kötekedésképpen írom, de szerintem kissé túl van árazva, klíma sincs benne, így szerintem 100-150ezer minusszal még el is menne, de szerintem a nagyon max 500érte!
tudom, hogy sokat költöttél rá, de mindenki abból indul ki, hogy az összes használtautóban ez mind meg van csinálva, pl spirálrugó valszeg törés miatt lett cserélve, amiben nem törik, abban is jó van, fék is ha elkopott, cserés, stb-stb!
és tényleg nem bele akarok ugatni, de ennyiért már a jó faceliftesek is vannak, klímával is akár, tudom, hogy ezzel a motorral agyonüthetetlen, de akkor is!ha sürgősen el akarod adni, akkor engedj a hirdetett árból, ha próba szerencse alapon árulod, akkor majd idővel úgyis engedsz!
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #47347 üzenetére
Szia!
Igen én is úgy gondolom hogy 500-600 között van a reális ár. Szerintem a két gumi garnitúrával felnistől ez 500 felé kerekíti. De legalább abban megerősítettél hogy 500 körül. Azért is raktam ki ennyiért mert aki megveszi a szokásos kopási dolgok le vannak cserélve és új minden ehhez az autóhoz kapható legjobb minőségű alkatrészek. Amik látszanak is.
[ Szerkesztve ]
-
SG3rg0
őstag
válasz speedydb23 #47349 üzenetére
A városban szétnéztem milyen autókat árulnak. Ilyen kategóriás mint az enyém nincs klíma, ne tud meg milyen állapot és milyen ár. Az enyém azokhoz képest. És sok ilyen van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI kábel TV
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Posta, csomagküldés
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen