- Diablo IV
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- Bestbuy játékok
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Rövid videón a Starfield: Shattered Space
- Doom Eternal
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #61882 üzenetére
Érdekes, nálam nem ragad rá semmi. Ha meg olyan trágya fékbetétet használ a tulaj, ahol minden fékporos, akkor lehet, hogy ragad rá. De ezek youtuber szerelők, köztük ez a Chris csávó sem akárki amatőr szerelők, hanem szerelő és versenyző is, meg a Scotty Kilmer, aki szerintem ráadásul egy igazi lángész, ha gyorsan megbízhatóan és olcsón kell javítani valamit, és a többi sok autószerelő a több milliós követőjével mind tesznek rá rézpasztát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89309696 #61879 üzenetére
Arra a betétre kell a rézpaszta, amelyiknek a hátulján nincs rezgés elnyelő réteg. Ezt a réteget könnyű felismerni, mert érdes. Sok gyártó csak egy sima lemezdarabot rak a betétre, oda kell a paszta, hogy ne sikítson. A betétnek a végeire, ahol csúszik, mehet a rézpaszta, de oda van jobb anyag is. Pl az ate gyárt spéci zsírt, ami nem szárad be.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #61892 üzenetére
Szuper. Remélem az agy féktárcsa közé is tettek.
Mindegy ezek szerint ezzel a véleményemmel egyedül maradok. Ettől még a tapasztalat azt mutatja, hogy a fizikát megkefélni nem lehet és a rézpaszta gyönyörűen megfogja az alkatrészeket. Forceberg tudna erről mesélni.
Meg még pár fórumtárs aki járt már nálam a rézpasztás autójukkal.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #62111 üzenetére
Dobot nem ütünk ez alapszabály.
Ha nincs lehúzód, akkor a kerékcsavarokkal tegyél fel egy 15 ös és egy 16 os csillagvillás kulcsot és azokkal forgatva húzva tudod levenni.
Kézifék legyen kiengedve! Láttam már olyat aki odahívott, hogy ja ezt vedd le.
Kiengedtem a kéziféket és kézzel lehúztam a dobot Volt vörösödés nem kicsi....Na szóval a másik az, ha a dob annyira ki van válasodva, hogy amiatt nem tudod a pofáról lehúzni az viszont akkor kuriózum és videót fényképet kérek a gyüjteményembe
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #62164 üzenetére
Én pont az ellenkezőjét írtam, amíg a 89 fokon nyitó volt benne, nyáron szinte folyton ment a venti és a középállás felett volt a mutató, az autó is érezhetően nem is rosszabb volt, hanem morgósabb, nyomaték is inkább később ébredt öntudatra, és a kenés is ezáltal nyilván rosszabb lesz, illetve az olaj hamarabb kuka...
A 83-as viszont pont középállás, nyáron már-már nagyon extrém esetben kapcsol be a venti, az üzemi hőfokot, ami nekem a középállás (mi más), azt hamarabb eléri. Soha a büdös életbe nem tennék bele 89-90 fokon nyitó termosztátot, mert egyszerűen nem jó ennek a motornak. (2.0dci), amit akkor az atc-és is megerősített, csakhogy én azóta elmentem 83-as termosztáttal legalább 580 ezret és soha semmi gondom nem volt.
De ahogy te is írtad, ez 2.0dci és nyilván nem bohóckodásból van az alkatrész kereskedőknél 89 és 83 fokon nyitó termosztát.
-----------Más:
Amióta nem járok ki, az autó egyre szarabb, mármint olyan értelemben, hogy nem megyek hosszabb útra, tankolom az itthoni premiumnak hazudott ganékat és most kezdem értelmezni, hogy többen miért is írják azokat, amiket én soha nem tapasztaltam. A motor néha már a xado ellenére is olyan hangos és undorító dízel hangja van, hogy legszívesebben leköpném kiszállás után, de hát erről nem az autó tehet. Az itthoni fasza utak máris megtették hatásukat, valami máris hupog hátul hallom inkább, emiatt gondolom a bakok is erőteljesebben dolgoznak és/vagy már kezdik megadni magukat. Nincs az autóra jellemző, pl zselés cserekor a szinte benzines sima járás. Alapjáraton rezonancia, silány műanyagok újra életre keltek, utálom az egészet.
Az autó ettől függetlenül továbbra is, mint egy vadállat, de csak pályán és ott el is csendesül...Tegnap egy fehér Talisman-nal volt egy kis verseny féle, hozzáteszem soha nem szoktam ilyenbe belemenni, de a fentebb leírtak miatt direkt kivittem pályára a gépet, hogy legalább egy százast 2500-3000 fordulaton lenyomjak vele...
A pálya kijáratnál már toltam le, próbált gyorsítani, de hát nem ment neki úgy, ahogy az enyém megtud lódulni, végül mind a ketten elsuhantunk a rendőr mellett 220 felett, hogy most azok csak épp készültek a méréshez, vagy már mértek, azt nem tudom, de majd kiderül.
A pihenőbe kiálltam, erre ő is. Gondoltam, mit fog kérdezni...rendőr és motor...Egy 35-40 körüli srác vezette, mit gondolok, szerintem bemértek-e minket?
A franc tudja, de én úgy láttam csak készülődtek.
Az enyémben milyen motor van? Az öve 200 lovas benzines.
Áhh ez egy sima 131 lovas 2.0dízel, na akkor elég bután nézett, :-D, de mondom nyugi fel húzva 220 főlé és nálam a NM (470) az inkább. ami hirtelen megindítja ezt a bódét.
Mondta is, hogy kegyetlenül jól megy a gépem, hát én azt tudom, de az ő vasa meg nagyon simán járt.
Régen volt nekem 1.6 talisman, hát annak még új korában is már elég szar hangja volt, de a sok városi autózás, amit a feleségem tett bele, mint írtam főleg város, hamar leamortizálódott az autó és így már nem is csodálom, hogy a lagunam ezt nagyon nem szereti.Nem városba való, és főleg nem ebbe az országba való a lagesz 3, hanem pályára, sima frankó betonra.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #62229 üzenetére
(#62228) Gombinyó
Köszi..
---------------Nos igen, jól látod, nekem nem valók a kis(ebb) autók, sőt soha nem is szerettem, ami legalább nem volt 4.5 méter közelében. Jó sok tesztvezetés után esett végül erre a választás, az viszont biztos, hogy akkor nem derült ki számomra, hogy ennyire alul kormányzott, sőt semennyire nem vettem észre, ezek szerint ez csak gyorsban jön elő és főleg szerpentinen...
És be is tud libbenni a határon, ráadásul az orrát is tolja. A lageszt meg mintha sínem húznák, de hát az egy nagyon keményre hangolt futómű, ami legnagyobbakat is elveri lazán kanyarokban. Hát a volvo nem oda készült. Ez lágyan és már-már süketségi csendben suhan, mint valami pille könnyű vitorlázó. A fokozatot is abból tudom, hogy vált, vagy hányasban van épp, ha ránézek a kijelző(k)re, ami egyébként egyszer már lefagyott. Épp a rugózást állítottam (volna), erre hiába nyomom semmire nem reagál, kb 20 sec és visszaváltott a főképernyőre. Azéittanyáztamegyet! Ennyi pénzért B+! Az utóbbit frissítéssel biztos korrigálják, az előbbit meg szokni lehet csak, illetve hanyagolni kanyargós utakon a megszokott lagesz féle gyors vezetést...
A többi mind frankó egyelőre nekem eddig... Részemről volvooff lezárva itt.-------------------
Mycso köszi a tippet, már készül a szerszám
______Jól látom, hogy Dorothy kolléga törölve lett? Miért?
[link][ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #62253 üzenetére
Jah, ok. Azt a nem tudtam. Azt 250 km/h képet kerestem és hirtelen eszembe jutott, hogy említetted erre a "a boltba mentél", (gondoltam erre biztosan gyorsan meglesz) ezért beírtam és így is lett, rögtön ki is dobta, na akkor csodálkoztam, hogy hova tűntél...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #62482 üzenetére
Annyit még nézz meg, hog egy ronggyal befogod a kipufogódob végén a csövet.
Ha érzed a nyomást benne akkor ok, ha nem akkor lehet, hogy csak szétcsúszott a cső valahol ilyenkor a hangja is jelentősen változik.Ez egy perces vizsgálat és mielőtt költségekbe vered magad érdemes megcsinálni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
-
Cyborg
őstag
válasz #89309696 #62710 üzenetére
Nem tudom, lehetséges, azért kérdezem rá. Igazából már kétszer kellett a generátort javítani mióta nálam van az autó, de ilyen szagot még sose éreztem, amikor tönkrement. Csak azt vettem észre, hogy lemerült az akksi. Kb. 20 percig ment az autó, utána még 10 percet járattam alapjáraton, végig füstölt finoman, büdösen.
-
Cyborg
őstag
válasz #89309696 #62712 üzenetére
Rendben, köszi a megerősítést, mindjárt ramérek mégegyszer. Kérdés, hogy, ha nem hagyja abba a füstölést, merjem-e így használni, vagy inkább vontassam el a szervízig, mert könnyen leéghet a kocsi.
Rob210
14éve nálam van a kocsi, 4 évesen vettem, most kezdi ledobni a láncot, sorra jönnek a cserélendő dolgok. Szerintem az annyira nem sok, féket is cseréltem már 3x:-)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89309696 #62727 üzenetére
Sokan nem tudják, hogy a nyomás növelésével nő a fordulatszám, nem a fordulatszám miatt nő a nyomás. Ha a nyomás szabályzó bezár, konstans fordulaton is nőni fog a nyomás. Mindegyik cr motor kb 300bar körül ketyeg alapjáraton. Olyan nincs, hogy 2000 bar alapjáraton. Az ember ahogy lenyomja az uccuneki pedált, elzár a nyomás szabályzó, és emelkedik a fordulat, de ez már nafyon a lelki világa, amit sokat kell tanuományozni, hogy mindennel tisztában legyen az ember. Élő adatot sem mi degy, hogy terhelésen mérnek vagy helyben forgatva...
Egyébként sok diag milibarban mér.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #62770 üzenetére
Én fluencet vennék a sedansága miatt
De ezt már sokszor leírtam itt.Más:
Ma sikerült kiszenvedni az egyik oldalt végre készre szereltem a IIes meganon.
Kiderült mi volt a baj, az okos szerelő aki előttem cserélte a lengéscsillapítót, nem zsírt tett a csavarra, hanem menetrögzítőt, de nem is keveset, jól nyakonöntötte még a menet nélküli részt is.
Idiota, nem tudok mit mondani.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI kábel TV
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Posta, csomagküldés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen