Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
Na, ilyen az amikor valaki cikket ir olyasmirol, amirol lovese sincs.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Hogyan tudod szétválasztani a versenyképességet a pénztől?
"3.7 sec 0-100 gyorsulás SUV méretben 25 millióért, ez mitől nem versenyképes? "
Mondjuk abban hogy az emberek 99%-ának semmi szüksége 3.7-es gyorsulásra, viszont ekkora méretű SUVot még jóval olcsóbban kapsz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz csakos1997 #41 üzenetére
"az autók 95%-a napi 50 km-t sem gurul arrébb és ez tény."
ès? Az még nem jelenti azt hogy nem mennek néha hosszabb utakra. A napi átlag számitgatása csak önbecsapásra jó, semmi másra.
"Minden szempontból jobb az elektromotor."
Ja, a baj nem is az elektromotorral van, hanem az akkuval.
"a belső égésű motorok évei meg vannak számlálva "
Személyautóban az EUban mindenképp.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz csakos1997 #44 üzenetére
Hogyne lenne. Rengeteg kérdés van még.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
1. Ezt azért vitatnám, pláne egy ekkora méretü komplex alkatrésznél.
2. Igaz.
3. Igaz. Ráadásul a végén még csak könnyebb sem feltétlenül lesz.
4. Nézd meg a képeket, használnak schiebereket, másképp nem menne.
5. Bizony.
6. Igaz, bár ez egy meglehetösen komplex téma.
7. Igaz. Hozzátenném: egy ekkora méretü nyomásos öntéssel készülö alkatrész gyártásakor olyan szigorú technológiai feltételeket kell biztosítani (szerszám hömérséklet, olvadék hömérséklet, ötvözök aránya, nyomáslefutas és még ezer dolog) ami nagyon érzékennyé teszi az egész folyamatot.
Elég ha egy paraméter elmászik a szériagyártás során (és tudjuk hogy elmászik, ez egy ilyen játék) máris ott vannak a hibák.Ez pedig óriási kockázat, simán lehet hogy kritikus helyeken lunkerek, zárványok, buborékok keletkeznek, amit észre sem vesznek, megy az egész az autóba. Ennek a következményei pedig kábé beláthatatlanok.
Ennek a kiküszöbölésére a kritikus alkatrészeknél 100%-os CT-vizsgálatot szokás használni, de az nagyon megnöveli a taktidöt, drága, és tudtommal nincs akkora CT amibe egy ilyen darab beférne. Eddig nem hallottam róla hogy a Tesla csinálná.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz csakos1997 #51 üzenetére
"Nem pont ez a lényege hogy egyszerűbb és gyorsabb a gyártási folyamat?"
Ez a marketing szöveg mellé. A valóság egy kicsit más.
"akkor egy ütközésnél mi nyeli el az energiát"
az elö öntvényre felcsavaroznak ötközéselnyelöket, hogy a törésteszt müködjön.
Hátul meg ahogy sikerül.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"pillanatok alatt kész egy öntvény, ezért kell az öntőprés."
+ megmunkálás.
"Olyan ötvözetet fejlesztettek ki, aminél nem kell utólagos lassú hűtés."
Annak meg más hátrányai vannak.
"a folyamat, ezért volt változó a body panel gap. Aluminiumhoz értő mérnökökből kevesebb van"
LOL. Hülyeség.
"A tesla az egyik legjobb a törésteszteken."
Ez a baleset utáni javíthatóság szempontjából irreleváns.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Ha selejtet találnak"
HA megtalálják.
"az nem foltozzák, hanem beolvasztják"
Garantáltan nem, biztosan van utómunka engedélyezve bizonyos hibákra.
"És biztosan nem hasra ütnek, mert profitábilis a gyártásuk".
És? Ennek nem sok köze van ahhoz hogy a gigacasting végeredményben olcsóbb vagy nem.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
válasz moleculez #71 üzenetére
Itt nálunk van egy rakat carsharing. Van egy alapvető tévedés szerintem ezzel kapcsolatban. A carsharing nem a saját autó konkurenciája hanem a tömegközlekedésé.
Ilyen formában én nem tartom túl szerencsésnek, habár használom néha én is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Csak egy öntés ekvivalens 120 darabból összerakni egy komplett hátsó egységet (a már optimalizált dizájnnál 70et helyettesített). Így összességében gyorsabb. És nem mellesleg olcsóbb is. Rövidebb gyártósor, kisebb alapterület, egy press helyettesít ~300 robotot."
Ezek a számok sehogyan sem stimmelnek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobilinternet
- Hegesztés topic
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- További aktív témák...
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
- Brother DCP-L2532DW wifis, multifunkciós lézernyomtató
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- Videoton AB 1010 autó hangszóró pár eladó a képeken látható állapotban. Mindegyik hangszóró működik,
- Ultra ritka Sound Blaster 1.5 2.0 klón Anchor Media Concept retró 8 bites ISA PC hangkártya
- Eladó Gaming PC - GeForce GTX 1070 8 GB Turbo / Intel i5-7600 3.5GHz / 2 TB SSD / 16 GB 2400MHz RAM
- 16GB DDR4 3200mhz memória ram pár.
- Radeon 6500XT // Ingyen foxpost.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs