-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz osonte #80579 üzenetére
Nekem nagyon sok időmet rabolta el ez a cég az elcseszett ügyviteli rendszerével. Csak hogy egy példát mondjak, volt olyan mobilnet előfizetésem, amit augusztustól januárig tartott megszüntetni. Igen, a felmondás augusztusban volt. De sorolhatnám, valahol sokkal korábban sok más sorstársammal együtt leírtuk, hogy milyen anomáliák voltak/vannak ennél a cégnél. Szóval csak remélni tudom, hogy te nem fogsz beleszaladni semelyik elcseszésükbe sem...
-
félisten
válasz osonte #80579 üzenetére
Hát volt itt, akinek már számlázták a telefont, de a mobilt még át sem vette. Remélhetőleg nálad ennél egy fokkal jobb lesz.
a Vodafone ügyfélszolgálata előtt le a kalappal, nem kifogásokat keresnek, hanem megoldást a problémámra
Ilyesmit ebben a topikban elég ritkán olvasni.[ Szerkesztve ]
-
baloghgabor
aktív tag
válasz osonte #80579 üzenetére
Nyugtával a napot! Bár nekem még az ünnepek előtt megjött pár nap alatt a készülék. Személyes ügyfélszolgálat nem nagyon akart megtartani, sem kedvezményt adni, így telefonon intéztem és hamar lett ügyfélmegtartó kolléga, akinek sikerült számomra jó ajánlatot adnia. Maradt az 1990.- havidíj, valamint összesen nem akartam volna telefonnal együtt 5ezernél többet fizetni havonta, de lett 5037.- , egy redmi 12, alaptelefonnal. Nekem telefonálásra kell néha, és sikerült a Telekomos kártyával a vowifit előcsalogatni belőle. Néha kell heti pár hívást azon és pont akkor persze, ha itthon vagyok, ahol a Telekom térerő szinte nulla (meglepő módon a Vodafone 1-2 jelhez képest még rosszabb! ). Szóval az évtized alatt már volt sok rossz tapasztalat Vodafone-nal, most ez simán és meglepően gyorsan ment. Igaz applikációban érthetetlen volt a rendelés állapota, de kaptam emailt, sms-t, majd másnap a futártól is, hogy mikor jön, meg is érkezett, telefon meg olyan, amilyen.
[ Szerkesztve ]
bégé
-
Marcsello31
őstag
válasz osonte #80716 üzenetére
A downdetectornál ezt az új kommentet találtam.
Valamilyen színten hihető:"ThomAce Én azon röhögtem, hogy azt írták, hogy "A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban"... Akkor hogy a viharban volt rekodrmértékű kimenő adatforgalmi mennyisége a Vodának a BIX ISZT node-".
Áramszünet esetén nem lehet forgalom, mert ugye nincs
Használatban. -
félisten
-
4Grider
nagyúr
válasz osonte #80764 üzenetére
Én szóltam.
Viszont jelezni szeretném, hogy máshol sincs kolbászból a kerítés, a kapott készülékkedvezményért cserébe nem csak hűséget várnak el a szolgáltatók, hanem türelmet is. Sok éve kezelek céges flottát és a tapasztalat az, hogy az online rendelések teljesítése mindenütt lehet rapszodikus, főleg ha hiánymodellt rendelsz. -
4Grider
nagyúr
válasz osonte #80769 üzenetére
Én is választhatok szállítási időpontot mind a kettőnél, az esetek nagy részében be is tartják. A maradék eset meg persze rád nem vonatkozhat, hiszen rögtön felnyomnád őket minden hatóságnál, meg akár kötbérrel is felmondanád az előfizetéseidet. Na én ebből a korból már kinőttem...
-
félisten
válasz osonte #80768 üzenetére
Ha van rá energiád, olvasd el az elmúlt 2-3 év hozzászólásait. Ugrottak itt már bele nagy mellénnyel a problémás ügyek intézésébe, aztán az lett a vége, hogy közben itt megírta a fejleményeket, elsírta a bánatát és várt és várt....
Nyilván nem lehet kizárni, hogy te hoznád a cég életében a változást, ahol képesek hónapokig számlázni ki nem szállított telefont, ahol 6+ hónapra beragadnak emberek előfizetései, ahol a fiókodban idegen emberek számláit találod meg (voltak még durvább dolgok is), én erre nem tennék nagyobb összeget. Ha követnéd a topikot/az eseményeket, nem tekintenéd magától értetődőnek, hogy ép ésszel, logikával, fenyegetőzéssel ennél a cégnél elérnél bármit is.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz osonte #80898 üzenetére
Nem állítottam, hogy nem jobb, mindössze annyit jegyeztem meg, szerintem semmi pozitív nincs abban, ha két ét alatt (a hozzászólásaid alapján 13 nap) kézbesítenek egy olyan telefont, amit 2-5 napra ígértek. Hogy az eltelt időben mit csináltak, az a kutyát nem érdekli, mert semmi olyan nem történt, amit ne láttak volna előre (leltár, ünnep stb). Ha x idő alatt tudok valamit kézbesíteni, akkor azt kommunikálom. Persze az a lényeg, hogy elégedett vagy. A másik oldala, azért tudnak ilyen tróger módon működni cégek, mert valamiért elégedettnek érzik magukat a becsapott emberek.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz osonte #80905 üzenetére
Korábban nem azt írtad, hogy a weben ígérik, hanem:
Életem első online mobiltelefon rendelése a Vodafone-nál, tegnap rendeltem telefonon és tegnap el is készült a számla a mobiltelefonról. Az ügyintéző 2-5 munkanapot mondott, hogy így fogja hozni a futárszolgálat házhoz. [link]
Lehet ezt szépítgetni bármeddig, ha azt mondják 12.27-én, hogy 2-5 munkanap alatt kiszállítják és 01.09-én kapod kézhez, akkor be lettél csapva.
Ettől sokkal nagyobb gondok vannak az országban, sok ember van megvezetve, nem ez a 3 munkanap az év csalása.
Ez pontosan így van sajnos. A magyar emberek többségének ez így megfelel, hogy ott verik át, ahol csak lehet.
#80906zzola Már a legutóbbi hosszabbításkor is lehetett érezni a hatást. Olyan kedvezményeket már nem adtak meg, mint korábban. Mondjuk nekem így is megfelel a csomag és a havidíjam sem nőtt, viszont hallottam nem egy esetet, hogy a korábbinál jóval kedvezőtlenebb csomagot kapott csak meg a user.
Az is kemény, hogy belépek a számlákhoz és ezt látom:
Holott nem is fizettem be semmit.[ Szerkesztve ]
-
PLaci58
őstag
válasz osonte #81497 üzenetére
Hordóhangnál túl nagyok a késleltetések, nem hiszem, hogy telefonfüggő lenne. Mondjuk manapság divat a kihangosított telefonhasználat és ez okozhat víszhangot, ha túl van erősítve. eSIM nem hiszem, hogy segít, mert ott csak annyi az eltérés, hogy a kártya adatait a telefonban levő chip tárolja. 5G-t nem tudom, de most meglepett, hogy arra külön kell előfizetni 😀.
Ügyfélszolgálaton be lehet kapcsoltatni a VoLTE szolgáltatást. Hátha segít.
Megjegyzem valamikor sima 2G-n is jól lehetett telefonálni. Ha változik a hangminőség, akkor lehet, hogy a telefon váltogat a térerő függvényében 2G-4G között."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
osonte
senior tag
válasz osonte #81502 üzenetére
Tegnap telefonáltam a Vodafone-nak, mind a két ügyintéző segítőkész és kedves volt. A lényeg, hogy azonnal értették mi a bajom és mit szeretnék. Bekapcsoltál a VoLTE és VoWiFi szolgáltatást (ki volt kapcsolva), látszódik a telefonon is és a hívásminőség tökéletes lett.
Köszi mindenkinek a válaszokat! -
dchard
veterán
válasz osonte #82006 üzenetére
Annyi kiegészítés hogy "HD" és "HD+" hang van VoLTE-n és Vowifi-n is.
A "HD" az AMR-WB 23kbit (3G-nél bevezetett HD hang), a "HD+" az EVS. "HD+" jellemzően csak hálózaton belül van, ha a túloldal is képes a HD+-ra.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen