-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
osonte
senior tag
Sziasztok!
Szeretném kérdezni, hogy "Flotta Premium Special", azon belül pedig "Bonafarm Beszerzési Egyesülés (régi Pannonfood)" díjcsomaggal lesz lehetőségem a későbbiekben részletre mobiltelefont vásárolni? Van valakinek tapasztalata ilyen díjcsomaggal? Az ügyintéző szerint 2év múlva... Mondjuk addigra lehet más díjcsomagot adnak és azért, mert 1év hűség van rá. Amúgy 1 hónapja vagyok előfizető, de azt írja ki, hogy a részletre vásárlás nem engedélyezett, viszont ha nem flottás csomaggal próbálom, akkor is azt írja.
Azért érdekes, mert a Telekom és Yettel (ott pl.: 50%-ot kért be) is ad új előfizetőnek részletre azonnal, csak magas mobilelőleggel.
Előre is köszönöm a választ.
-
osonte
senior tag
válasz ledgeri #80351 üzenetére
Csak a 120 perce reagálok, nem arra amiről megy a beszélgetés.
Flottás vagyok korlátlan beszéddel, de 120 perc után automatikusan bontja a Vodafone a hívást, igy újra kell hívnom akivel éppen beszéltem. Gondolom akkor van 120 perces limit másnál is, bárnilyen csomagban van.
-
osonte
senior tag
Sziasztok!
Életem első online mobiltelefon rendelése a Vodafone-nál, tegnap rendeltem telefonon és tegnap el is készült a számla a mobiltelefonról. Az ügyintéző 2-5 munkanapot mondott, hogy így fogja hozni a futárszolgálat házhoz.
Mire számíthatok, a dokumentumok között letölthető lesz a garanciajegy, milyen folyamat lesz, csomagszámot hogyan küldenek? Valaki tud segíteni benne, hogy mire és kb mennyi idő alatt számíthatok?
Előre is köszönöm!Ui.: Telekomtól jöttem, ott ahány ügyintéző (volt amikor 3 mást mondott), annyiféleképpen működik amit éppen kérdezek, majd a boltba kiderül (4-ik személy), hogy mindenki hülyeséget mondott a telefonba, ezért is jöttem el. Eddigi tapasztalataim alapján a Vodafone ügyfélszolgálata előtt le a kalappal, nem kifogásokat keresnek, hanem megoldást a problémámra (eddig 2 alkalommal is kedvesen segítettek). Szóval nem bántam meg a váltást 2 hónapja, kedvező díjcsomagot és viszonylag hamar kaptam részletre készüléket.
-
osonte
senior tag
A telefont a Telekom is előre számlázza, garanciajegyet és minden elektronikus dokumentumot és utána jön csak a telefon. Az így okés, persze azért majd jöjjön a telefon is.
Lehet szerencsém volt, de megtörtént. Ígérem ha csalódok, azt is leírom.
#805804 Grider: Igen, sokaknak van negatív tapasztalat és azt sajnálom, csak akartam írni pozitívat is, mert ilyen is van, mert szerintem sokszor az ügyintézőn múlik, hogy már "kiégett" a kereskedelemben és nem akar segíten vagy mint nálam, hogy olyanokat fogtam ki akik segíteni akartak és nem lerázni.
[ Szerkesztve ]
-
osonte
senior tag
válasz 4Grider #80583 üzenetére
Két hónap után fel akartam mondani az előfizetést, mert nem engedett online részletre vásárolni a webes felület, ezért hívtam őket. Kötbért is számoltak, de amikor mondtam, hogy nem tudok telefont venni és a Yettelnél meg engedi nem vészes mobilelőleggel (soha nem voltam Yetteles), ezért át szeretnék menni oda, akkor a hölgy kapcsolt egy férfit aki hátha tud segíteni, a férfi kiszámolta újra a kötbért és megkérdezte, hogy biztos lemondom az előfizetést, ha nem tudok részletre telefont venni és én igennel válaszoltam, mondta hogy várjak kicsit, kb 1 perc múlva mondta, hogy küldi a mobiltelefont mobilelőleg nélkül, ha megfelel. Szóval meg akartak tartani, szerintem nem mernék nem küldeni a telefont, mivel pont az miatt hívtam, hogy lemondom az előfizetést. Persze kedves volt mindkét ügyintéző és én is, de határozott voltam, ha nincs telefon, akkor megyek. Fontos, hogy nem követelőztem, csak tárgyilagos voltam, a végén még az ügyintéző is örült, hogy tudott segíteni, hallatszott a hangján.
Mögöttem is van 15 év kereskedelem és eléggé bele lehet fáradni, akkor kell váltani! Viszont a legtöbb ember fél váltani, inkább erőlteti amibe már belefáradt és akkor jön az, hogy az már neki se jó, de a vevőnek sem. Gondolom ezek az ügyintézők akiknél nem lehet 1-ről a 2-re jutni... -
osonte
senior tag
válasz baloghgabor #80595 üzenetére
Köszönöm, az utolsó mondatod nagyon hasznos volt nekem, akkor ez lesz a folyamat. Eddig a számlám van még csak, meg valamilyen szerződés. Viszont említettük a telefonban, hogy a jövő hét jobb lenne átvétel miatt.
A térerő nekem Baján rendben van, de például Budapesten volt olyan kórház, ahol nem tudtam netezni.
Kövezzetek meg, de nekem a személyes ügyintézés is kellemes volt itt Baján, a Telekomnál felmondtam a két előfizetést és feleségem régóta használt egy Vodafone feltöltőkártát, ezért mondtam, hogy menjünk be hátha ajánlanak valami jobb díjcsomagot, mint a weboldalon (akkor a számát is meg tudná tartani). Egy igen fiatalal, csinos, mosolygós hölgyhöz kerültünk, aki elmondta, hogy csak 2 hónapja dolgozik ott (előtte Telekomnál volt) és elmondtam neki, hogy eddig 5 ezer Ft-ért 30 percet, ingyenes hálózaton belüli hívást és 4GB-ot kaptunk, tud -e ilyet vagy jobbat ajánlani. Kért egy percet és elment a főnökéhez és sokkal kedvezőbb flottás, illetve korlátlan beszéd/több net tarifa ajánlattal jött vissza, csak annyit kérdeztem, hogy hol kell aláírni. Azóta egyszer intéztünk ügyet szintén Nála, ugyanilyen kedves volt. Telefon vásárlásban viszont nem tudott segíteni és nem azért, mert nem akart, hanem azt mondta, hogy friss előfizetőként nagyon magas lesz a mobilelőleg és azon Ő nem tud változtatni. Ezért volt jó a telefonos ügyfélszolgálat, mert ott kinullázták a mobilelőleget.
Viszont majd azért jelzem, ha megjön a telefon, mert a rossz tapasztalatot is leírom, amennyiben lesz. -
osonte
senior tag
Baja OFF.
-
osonte
senior tag
Nemrég írtam a pozitív tapasztalatom, vélhetően kifogtam két olyan ügyintézőt, akinek még van "kedve" dolgozni. Azóta sikerült két olyan ügyintézővel is beszélnem, akik pont leszartak és hülyének néztek. Mivel 15 év kereskedelem van mögöttem, ezért oda-vissza tudom mivel lehet az ügyfelet hülyíteni. Az utolsó nő még számolni sem tudott, nem tudta kiszámolni az 5 munkanapot. Jött azzal, hogy lassú a futárszolgálat, mondtam ahhoz talán át kéne adni a terméket nekik és akkor lehetne őket okolni. Ja meg a mindent vivő ünnepek miatt csúszik... kérdeztem, hogy az elmúlt karácsonyra vagy a szintén elmúlt szilveszterre (nyilván szilveszterre mindenki tőlük rendelt) vagy már húsvétról beszélünk? Nem tudott válaszolni! Írtam egy szaftos emailt nekik, 7 hibát betettem a weboldalukról, amely félrevezető és némely helyeken matematikailag értelmezhetetlen. Amennyiben holnap nem jön meg a megrendelt telefon (5 munkanap, a megrendelés napját nem számolva ÁSZF szerint), akkor felmondom a szerződést kötbérrel. Sikerült 2 hónapig se megtartaniuk. Azért megemlítettem az ünnepekkel kapcsolatban, hogy a Telekomnál december 15-én péntek este rendeltem mobiltelefont, szombaton számláztak és átadták futárszolgálatnak, így hétfőn 18-án reggel átvettem a csomagot, vagyis 0 munkanap a szállítási idő, erre mondta az ügyintéző hogy máshogy működnek, ja szerintem is, nem szarul legalább. Felvettem a beszélgetéseket. Beígértem nekik, hogy továbbítom felettes szervnek amennyiben nem teljesítik az 5 munkanapot, persze számlázni tudtak az első percekben és szerződést írni. Felháborító a közöny, hogy először hazudnak, utána beleszarnak, amikor rájönnek, hogy nem egy zombival beszélnek.
Nem kell nagy matek hozzá, ha ma nem változott semmi, már pedig nem (nem adták át futárszolgálatnak), akkor holnap nem jön a rendelés, akkor elköszönök tőlük, de visszamegyek a boltba a személyes ügyintézőnél bontom a szerződést, elmondom neki mi miatt és amíg ilyen az ügyfélszolgálat kár ügyfelet megtartani, mert úgy is több aki elront mindent, mint aki segíteni akar, ahogy a fórum is mutatja.
-
osonte
senior tag
Annyit mondok, hogy a Telekomnak olyat küldtem, hogy iPhone 14PM + Watch8 eSIM vásárlás után 2 hónappal 2 előfizetéssel, 0 Ft kötbérrel távoztam azonnal, amikor jeleztem. Fájt volna nekik, ha akadékoskodnak. Persze a termékeket kifizettem. A médiához fordultam volna és per lett volna, jó felvételeim voltak, eddig még sosem vesztettem. Tudom mit kell kérdezni, amikor felveszem a beszélgetést és mind mond olyat, amit nem kellene, amikor mondom, hogy játszák le a beszélgetést a főnöknek, akkor valahogy sosem marasztalnak. 🙂
-
-
osonte
senior tag
válasz 4Grider #80773 üzenetére
Nekünk is tele volt a tökünk, hogy hülyére dolgozzuk magunkat karácsonykor, a két ünnep között is és nagykerként az év első napját leltárral kezdtük, mégis elégedetlen vevő nem távozott. Aki nem bírja ezt a munkakört, tud más szakmát/munkahelyet választani. Nekem is sokszor fájt a fejem, meg a magánéletem sem éppen ideális volt, de azt leraktam a műszak kezdezénél és tudtam kedves lenni, amit pedig megígértem azt betartottam. Én is hibáztam néha, nem vagyok robotból, akkor elmondtam a vevőnek és minél hamarabb helyrehoztam, általában értékelték az őszinteséget. A műszak végén meg visszatértem a "nyomorult" életembe, amiről nem a vevő tehet=nem rajta vezetem le napközben.
-
osonte
senior tag
válasz 4Grider #80770 üzenetére
Három ügyintézővel beszéltem, kettő leszart és három email is ment, igen az, hogy felnyomom őket mindenhol. Viszont pénteken "belefutottam" egy intelligens, kedves és segítőkész ügyintézőbe. Kedves hangon elmondta mennyire sajnálja, hogy nem kaptam meg időben a telefont és releváns információt mondott, hogy mi történt a logisztikán és 1-2 napon belül küldik a telefont és nyugodjak, mert hiába készlethiányos most a termék, az enyém már ki van számlázva és el van különítve. Így már megértő voltam, mert értettem mi történt. Gyorsan írtam emailt is, hogy az előző nem kellemes hangnemű leveleim vegyék semmisnek, türelmesen várok a telefonra. Az email ment a vezérigazgatónak is és tartalmazta, hogy ki volt kedves és ki akart lerázni, illetve kamuzott. Egy-két órán belül jött is a válasz, egy kedves levél, ahol nagyon köszönték hogy névvel adtam visszajelzést és örülnek neki, hogy így megoldódott a problémám. Azt írták, hogy szeretnék ha elégedett lennék a szolgáltatással. A megfogalmazás alapján, nem egy egyszerű ügyfélszolatos írhatta meg a levelet. Szóval békés lett a vége. Hétfőn feladták a telefont, kedden átvettem. Most azzal írok.
Szóval így még mindig pozitív maradt a mutató a számomra, mert a bajai boltban kedves a kishölgy akihez szoktam menni és az 5 telefonos ügyintéző közül 2 volt negatív élmény, illetve az utolsó emailre is 1-2 órán belül válaszoltak, nem 30 nap múlva. -
osonte
senior tag
Jobb mint a "4-ik törlesztőt fizetem és nincs telefon", illetve hasonló hozzászólások. A két ünnep között szerintem nem volt raktári kiadásuk, utána leltároztak 1-2 munkanap és így 9-én megkapni a telefont már nem is olyan sok a valós munkanap. Az más kérdés, hogy ezt lehetne a weben is kommunikálni, de az már tényleg másodlagos. A lényeg, hogy 2 befizetett számla után kaptam egy 400 ezres mobiltelefont 0 Ft mobilelőleggel és kedvező korlátlan flottás csomagban maradtam. Nekem ez így jó, ez pár nap csúszást megér. A két hét nem lett sehogy sem, főleg ha az újévi nem munkanapot is nézzük.
-
osonte
senior tag
A kommunikációban igazad van, ha az első ügyintéző mondja, hogy leltározni fognak/meg vannak csúszva stb. vagy kiírják a weboldalra, máris megértőbb lettem volna az elején is.
Viszont nem 13 napnak kell számolni, mert azt ígérik a weben, hogy 5 munkanapon belül kiszállítják, amelybe nem tartozik bele a megrendelés napja. Amennyiben így nézzük és nem számolok rosszul (dec. 27-én rendeltem és számlázták -> jan. 9-én kaptam meg), dec. 28, dec 29, jan 2, jan 3, jan 4, jan 5, jan 8, jan 9. Ezek alapján január 4. az 5-ik munkanap és jan 9-én a 8-ik munkanapon kaptam meg a telefont, így csak 3 napot csúsztak. Amúgy két ügyintéző próbált becsapni, de nekik nem is hittem, az utolsó meg reális érveket mondott, nem érzem magam becsapva. Ettől sokkal nagyobb gondok vannak az országban, sok ember van megvezetve, nem ez a 3 munkanap az év csalása.[ Szerkesztve ]
-
osonte
senior tag
Sziasztok!
A múlt év októberében lettem Vodafone flottás előfizető (nincs 5G szolgáltatásom, de van 5G lefedettség) és sokáig minden hanghívás tökéletes volt, de január közepétől elkezdte azt csinálni, hogy valamilyen nagyon alacsony minőségre visszaromlik a hívás. Vodafone-nál vásárolt csúcskategóriás Honornál 1-2 hétig nem csinálta, vettem egy iPhone 15 Pro Max-ot, hátha a telefon miatt, de ott is csinálja, annyi, hogy ott próbálja helyrehozni a kapcsolat minőségét, sokszor visszavált jó hangminőségre. A hívás elején mindig jó a minőség. Amikor Vodafone-t hívok és elromlik a minőség, akkor nekem is rossz a hang (nincs magas és mintha hordóba beszélnék) és a másik fél is rosszul hall. Amennyiben Telekomost hívok és nekem elromlik a hang, akkor a másik fél azt mondja, hogy ő jól hall engem.Wifi hívásra csak rosszabb lesz, VoLTE kapcsolóm meg nincs és fizikai SIM-et használok. A SIM kártya csak 4 hónapos, szinte új. Próbáljak eSIM-et, fizessek 5G-re vagy hívjam az ügyfélszolgálatot, hogy csináljanak valami? Ugyanarról helyről telefonálok mindig, akkor is amikor még jó volt a hang, nem tudom mi változott.
Előre is köszönöm!
-
osonte
senior tag
válasz PLaci58 #81498 üzenetére
Köszönöm, akkor első körben megpróbálom bekapcsoltatni a VoLTE szolgáltatást az ügyfélszolgálaton. Kihangosítva és telefonon beszélve is ugyanolyan a hiba. Térerőt nézegettem még az Androidos telefonon és az van megfelelő, ettől függetlenül kapcsolgathat valamit. Codec-et olvasgattam más fórumokon, hogy azt veszi vissza gyenge minőségre ilyenkor, de ahhoz annyira nem értek. Az a vicc, hogy előttem van 1 millió Ft összértékben két csúcstelefon (illetve volt, mert közben eladtam az egyiket), viszont 10-15 éve olcsó telefonokon is jó volt a hívásminőség, persze cserébe van korlátlan beszéd, de talán nem egyenlő a korlátlanság a rossz hangminőséggel.
-
osonte
senior tag
Most teszteltem az iPhone-t és be tudom kapcsolni a VoWiFi-t, de nem jelenik meg az ikon ahol kellene, szóval nem megy most a VoWiFi sem, akkor meg VoLTE sem lehet talán. Az Androidon ha lecsapta a minőséget, akkor úgy maradt végleg, nem is próbálkozott. Viszont az iPhone próbálkozik, pár perc után visszarakja jó minőségre (ami lehet a 4G-re visszaváltás akár), szóval ilyen értelemben az iPhone agresszívabban próbálkozik a jobb hangminőséggel. A lényeg, hogy akkor nekifutok az ügyfélszolgálatnak délután.
Köszönöm. -
osonte
senior tag
válasz osonte #81502 üzenetére
Tegnap telefonáltam a Vodafone-nak, mind a két ügyintéző segítőkész és kedves volt. A lényeg, hogy azonnal értették mi a bajom és mit szeretnék. Bekapcsoltál a VoLTE és VoWiFi szolgáltatást (ki volt kapcsolva), látszódik a telefonon is és a hívásminőség tökéletes lett.
Köszi mindenkinek a válaszokat! -
osonte
senior tag
Egy kis tapasztalat VoLTE, illetve VoWiFi ügyben.
Elsőnek Poco X6 Pro-t teszteltem, alapból nincs a két opció a menüben és ikon sem jelenik meg, én értettem a másik felet (szintén Voda), de ő nem értett engem, kb minden 5-ik szó nem hallatszódótt a vonal túlsó felén. Vissza is küldtem azonnal.
Jött helyett egy OnePlus 12, amiben szintén nem lehet semelyik opciót kapcsolni és felül sem jelenik meg semmilyen ikon, de amikor telefonálok és felépül a vonal, akkor azonnal kiírja a telefon, hogy HD+ bekeretezve, dondolom ez lenne a VoLTE talán, mert a vonal tényleg tökéletes HD minőségű mindkét oldalon (ugyanazt hívtam, ugyanott és ugyanakkár - persze más napon). Szóval vele lehet kiváló minőségben telefonálni.
-
osonte
senior tag
válasz donjohnson #82007 üzenetére
Nem váltott le, többször ránéztem, meg nagyon jó volt a minőség, a 2G nem lehet ennyire jó, mert pont ezzel szenvedtem előtte és eléggé hallható a különbség.
-
osonte
senior tag
válasz Bl.Gyo. #82339 üzenetére
Reggel az alkalmazás sem ment, most pedig a fiókomba se tudok belépni, lehet valami lehalt. Persze ha többször próbáltál már leiratkozni, az más.
Mindenhol szép az élet, novemberben mindent felmondtam a Telekomnál, tehát semmilyen kapcsolatba nem vagyok velük - elvileg, azóta minden hónap 6-án számláznak 0Ft-ot, amely számla megnyithatatlan (állítólag a rendszer generálja és technikai tétel) és van fizetési határídő a 0 Ft-ra. Havonta beszélgetünk egy jót, az elején közlöm, hogy rögzítem a beszélgetést, mindig kedvesen megígérik, hogy a következő hónapban nem kapok számlát és látják a hibát, illetbe bocsánatot kérnek. Tegnap úgy váltunk el, hogy még egy számlát lehet generálnak a jövő hónapban, de ha két hónap múlva is számláznak, akkor jogi útra terelem a dolgot. Egyetértett az ügyintéző, hogy nem vagyok türelmetlen, adok bőven időt nekik, de jogos, hogy senki sem szeretne számlát kapni egy olyan szolgáltatótól, akivel nem áll semmilyen kapcsolatba. Bocs az OFF-ért, csak mindenkinél vannak "gyöngyszemek" a rendszerben, azért írtam le.
#82340 4Grider: A Cetelemnél próbálj leiratkozni, kb olyan mintha hitelt írnák, annyi adatot kérnek. A legdurvább, hogy elutasították a hitelt (amihez joguk van), de azóta folyamatosan küldik postán és emailben, hogy vegyek fel hitelt, konkrét ajánlatokkal (ami persze nem minősül ajánlatnak...).
[ Szerkesztve ]
-
osonte
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen