-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #14351 üzenetére
A SR2017/6-9.5 itt 38,9. Ha rászámolunk még 7,4 szállítást... Kb. 15K HUF
Na, ehhez képest a másik link (kvázi eBay) vmivel jobban megéri, kb. 12,5K...
Szerintem olcsóbban nem nagyon megy, viszont megérheti, mert alig kopik.
(És csökkenti a fogyasztást.)[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Koszonom! Igazabol az fogott meg, hogy Kisebb fordulaton lehet elerni a vegsebesseget. Illetve az onkeno rendszere. Most valami olcsobb gorgo van bent, de ez nem jol valt, melegen a visszavaltas nem alacson sebessegnel nem jo, nem jo helyen van a gorgo, es bedurran a szij a deknibe.
-
Brogyi
senior tag
Hát fiúk régóta érlelődik bennem, így leírom. Megharagudni tilos!
Olvasom itt a tuningot, és bizony egy picit az 50-es topikra hasonlít. Ha gyorsabb motort akartok nem tuning a logikus lépés. Az 50-es tuningosoknak is azt javasolják vegyél nagyobbat. Itt pl. T-Max a logikus lépés, vagy GP800. Ha az a 200-as tempó kevés utána már gixer kategória jön. Igaz annak nincs csomagtartója, de hasít.
A fogyasztás nem lehet gond, mert szerintem mind a kettőből létezik injektoros, és kb. ua. mint a karburátoros 400-as. Ti tudjátok csak egy picit számoljatok. Talán DigitXT is ezt érzi, hogy túl sokat költött rá. Lehet neki már rég összejött volna egy jó kéthengeres T-Max.Egy kicsit más.
[Itt] ha látjátok egy kamera van. Ezt is egy buzi IT-s találta ki akinek egy mákszemnyi gyakorlatiérzéke sincs. Mindjárt megértitek.
Az a lámpa a piroson való áthaladást nézi. Reggel másodiknak beálltam a busz mögé. Két okom is volt rá. Az első. Akkor indultam el, és hideg géppel nem akartam seggrakétát játszani. A második ok pedig a busz villanyautó volt , így nem kormolt az orrom alá.
Szóval a lényeg én másodikként már sárgán mentem át. A gyökér programozónak talán a zöld fázist kellene megnyújtani nem pedig kamerát felrakni. Jó, a kamera maradhat ha ez az örömük, de az idősáv az röhejes.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Brogyi #14357 üzenetére
Alapvetően igazad van, így megharagudásról szó sincs, de árnyalnám...
1) adott a kopott gyári varió, ami torpan váltás közben, idegesítő (veszélyes)
2) nagyobb tempónál szétpörög a motor, pedig amúgy lomha gyári görgővel
3) logikus megoldásnak tűnik egy 15K-s tuning (ebből nem lesz még T-max),
miszerint kicseréljük a görgőket egy kicsivel könnyebb Dr.Pulley-ra, amitől az
összes baj elmúlik (ja nem, az első pontban foglalt torpanás már elvből sem)Bekerült a 16 gr Dr.Pulley, amitől egy kicsit jobb lett a motor, ezzel befogta a
Nexus 500-at! Gyorsultunk lámpától AndrewTdivel, szóval nem elmélet, és a
fogyasztása is csökkent (túrázós 4,1L/100 km). Eddig abszolút sikertörténet!Nagyjából idáig akarnak a srácok eljutni, mert ennek a tuningnak van értelme.
Értsd: nem gyorsabb motort szeretnének, hanem pont gazdaságosabbat...
Én vagyok az a barom, akinek ez nem volt elég, és szerettem volna orvosolni
az első pontban említett hibát, innentől szállnak el a költségek - értelmetlenül!---
4) Multivar beszerzése (50K), mert a Maján nagyon sokat dobott... Madisonon
sajna annyira* nem válik be, ugyanazon a "gyermekbetegségekkel" küzd, mint
a hagyományos görgők a kopott varióban. Gyér a végsebesség/szétpörög.
"Gyorsabb" motort szeretnék? Ugyan, hiszen szinte soha nem járok 100 fölött
alapvetően városi használat, munkába járós gép, de nem esik jól a 8000 rpm!
Nosza rakjuk be a Dr.Pulley-t a Multivarba. Semmibe nem kerül. Viszont para,
mert nagy tempónál (értsd 150 km/h) beleért a szíj a deklibe. Elvben zavar!
Kezdjünk el játszani a súlyokkal, amivel ez elkerülhető.S majd jobban gyorsul.5) 14 gr Dr.Pulley, biztosra akarok menni, hogy érezzem, milyen a túl könnyű:
közel 20K értelmetlen elköltése, uis tényleg túl könnyű - nem kellemes menni
vele, noha a gyorsulási eredmények meglepően jók... jön viszont újabb gond!
Nevezetesen egy idő után úgy tűnik, mintha nem váltana vissza, hamar fog a
kuplung/kis tempónál kellemetlenül manőverezhető a gyorsulás romlik: olyan,
mintha elgyengült volna a kontrasztrugó. Így veszek Polini kontrasztrugót: 6K6) a Polini kontrasztrugó szerelése után ugyanezek a tünetek. Az "elején" jó,
de pár km után elkezd szarakodni. Nagyon gyanús! Na ezután szétszedés, s
jön a felismerés, hogy "felakadt" a görgő... szóval ez a spéci Dr.Pulley görgő,
azon kívül, hogy tök jó tulajdonságai vannak, ilyet is tud. Felborul... Onnantól
kezdve pápá kis fokozat, a motor bután kezd viselkedni, mindezt Multivarban.
Miközben a gyári varióval nem volt sosem ilyen baj vele korábban...7) befigyel egy "alkalmi vétel" eBayről, potom 60K-ért, a mindenki által, köztük
általam isistenített, megváltónak gondolt J.Costa varió: értelmetlen költés! Uis
volt egy olyan érzésem, hogy egyszerűen NEM TUD ("érdemben") javítani az
eddig tapasztaltakon (mérteken), mert a motor nyomaték/teljesítménygörbéje
alapján a hagyományos varióval is "tökéletes" fordulatszámra volt belőhető.
Ennyit tud! És tényleg! Viszont (számomra!) hatalmas csalódás, hogy nagyon
max. úgy viselkedik, mint a gyári varió. Simán lehet, hogy a burgisok ettől már
elolvadnak, mert a nagypapis Burgi váltóhoz képest maga a csoda. De sajnos
a macskazabálók már gyárilag is úgy lőtték be a variót, hogy szedje a lábát.
S akkor az még lomhának nevezhető, egy picit tuningolt megoldáshoz képest!8) gyári varió, fullosan, 42K, ez lesz a tökéletes referencia: ebbe lehet aztán a
különböző típusú és súlyú görgőket próbálgatni, torpanás nem lesz, felborulás
sem lesz (remélhetőleg!) a Dr.Pulley féle csodagörgőket használva sem.Amúgy érdekes a JCosta varió, másképp viselkedik vele a motor azért, mint a
hagyományos variókkal bármikor (motorfék szinte egyáltalán nincs, és durván
alacsony fordulaton lehet vele krúzolni). Tehát csak gyorsulásban ugyanolyan,
mint a gyári, valószínűleg fogyasztás optimalizálásban még jobb nála, de nem
ér meg 60K-t, nagyon nem. De pláne nem ér 90K-t, amiért általában adják.Szerk: az más kérdés, hogy közben kicseréltem a kuplungot kompletten, mert
csongi jelezte, hogy fénykép alapján félre van kopva, és tényleg. Ez volt +70K.*: de legalább nem torpan, mivel vadiúj. Ja, a külső tárcsát is cseréltem: +17K
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Brogyi #14357 üzenetére
Ooo de jo. Egy busz es egy motor atmegy a zoldon? Szegeden egy auto megy at csak . Persze benne van a vezetok videki stilusa is. nah hat szeretik itatni az autot a lampanal.
Nekem tetezik Digitxt kiserletezese, sok hasznos info van benne, es nem az en penztarcamnak faj. persze haragudni nem er!
Sokat segitett a dontesben, hogy dr pulley legyen, amivel sehova nem jutottameg, de majd ma!!! -
tikshow
addikt
Csomagrögzítő hálóval van valakinek tapasztalata? Olyan kellene ami elbír egy zsugor ásványvizet, ~12 kg.
-
-
TayRol
veterán
Nos, lehet, hogy megveszem ismerősöm Beverly 500-asát. Pár műanyag karcos rajta, de hibátlan állapotban van (van mellette egy épített 8M(!) Ft-os Ducatija, szoval karban tartja a motorokat). 2005-ös, 24e km-rel, doboz, plexi. En olyan 450-460e ft-ra gondoltam. Ez reális? Semmit nem kell rá költenem most.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TayRol #14368 üzenetére
Jó a színe!
Nekem tetszik mindenestől. Ha valaha robogót vennék (Isten ments, nem az én világom) biztosan ilyesmi megjelenésűt keresnék, és nem a Burgman féléket. Ez olyan robogós. A burgman meg egy iszonyatosan felhízlalt, félbe vágott kisautó.. Egy 500-as meg már biztosan tudja szedni a lábát is.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
üszök
őstag
válasz TayRol #14368 üzenetére
Szép. Ennél lepattantabbakat is próbálnak ennyiért adni. Szokásos Piaggio 500-as dolgokat nézd meg rajta. Szagold meg a nívó pálcát ne legyen benzin szaga. ha van, nem túl jó előjel,attól függ mennyit mentek így vele.Töltés legyen 13,7 Volt legalább,és alapjáratról ne ejtse a feszt hirtelen gázra,tartsa folyamatosan. Ha nagyon bele akarsz mélyedni, szét kell húzni a blokkból jövő töltés kábelt,és ott testhez képest 0 Voltnak kell lennie. Csak a 3 fázis között lehet áram,ha testre is van,hamarosan állórész csere.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz TayRol #14372 üzenetére
Ha tényleg jó a moci reális,mert ennyiért adnak sokkal rosszabb állapotúakat is. Viszont a kilométer nem reális,de ez nem akkora gáz ha jó. 80k körül van a forgalomba helyezés. Sokan nyomják a honosítós dumát,de azt nem csinálják meg akárhol. Azzal a 28500-as vizsgát meg lehet spórolni,de ha nincs rá embered nem fogod tudni elintézni. Miskolcon ismerek olyan embert aki nagyüzemileg helyez forgalomba,meg sok turpisságot megold,de ezt ő sem tudja. A kintről származó motorról: gumik hullára kopva,tárcsák paír vékonyak,fék betétek vasra kopva,műanyagok lefakulva,motorilag kitudja milyen,és úgy az egész nagyon le lakva. És biztos,hogy van valami nagyobb baja azért adták le. Vagy törve volt,vagy motorikus baja van.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz TayRol #14374 üzenetére
A 80k nagyjából mindent. Oda adod valakinek 2 nap múlva kész. Csak rá kell ülnöd és menni. Mobilról nincs kedvem bepőtyögni minden tételt. 28500 az első forgalomba helyezéses műszaki,(de lehet már 31 novemberben intéztünk ilyet utoljára). Ezt lehet kiváltani a honosítás néven nevezett vizsgával,ha van érvényes külföldi vizsga még a motoron,de ezt nem csinálják meg akárhol. Így csak 6-7 k körül kell fizetni a vizsgáért asszem. Meg bizonyos esetekben eredet vizsga sem kell,ezzel is csökkenthetőek a költségek. Ja,és a kétnyelvű adásvételik 99%-a hamisítvány, mert itthon készítik. Kintről nem hoznak.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
StoneBridge
senior tag
válasz TayRol #14368 üzenetére
Nagyon szép darab, ha nem kell rá költened szerintem bőven megéri az árát.
Átírás sem vészes, 35e körül megáll.Én is most írattam át a GTS-t, a 15.500 Ft-os eredetvizsga díjának meghatározását komolyan nem értem. Miért majdnem annyi egy robogóra, mint egy autóra? Rá is kérdeztem, és megtudtam, hogy ennek 60%-a állami költség, szóval állambácsi elmehet.... jó nagy lehúzás az egész.
Milyen épített duc az 8M Ft-ért? Szép lehet az is.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
TayRol
veterán
válasz StoneBridge #14378 üzenetére
SR4 vázban egy kicsit komolyabb Ducati blokk, full carbon, titan, stb... Kép.
-
TayRol
veterán
-
Hauptmann
addikt
Az azért kurva jó, hogy nem nyitják meg még a Szabadsághidat, hogy a patkány kerékpárosok, meg a geci hipszterek ott szórakozhasanak...
-
TayRol
veterán
Itt is megkérdem, hátha: 75e ft környékén milyen sisakot ajánlanátok? Illetve az X-Lite X-603-mal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Eddig Shoeim volt, de eléggé elszálltak az árak...
-
DigitXT
félisten
Köcsög SH-s rendesen rámhúzta ma kigyorson. Természetesen index nuku!
Még szerencse, hogy a nagypapis J.Costa hajtás van benne, így nem értem
még mellé. (Meg mondjuk benne volt a pakliban, hogy ezt fogja csinálni, bár
titkon számítottam rá, hogy azért belenéz előtte a tükörbe és akkor mégse.)Na mindegy: állva hagytam, bemutattam a szabályos besorolást (indexszel),
majd megköszöntem a produkcióját, és eltüntettem a visszapillantóban, LOL.Attól, hogy hangos dob van rajta nem megy jobban, a GP800-ra jobban illett:
az szedte a lábát rendesen és nem nagyon "erőlködött" rajta a pilóta. Kár,
hogy nem arra jött, amerre én, egyet tudtunk volna gyorsulni, mennyivel jobb.
(Elméletben sokkal, gyakorlatban lehet, hogy nem tudott volna a versenyről.)Ui: legalább fogyasztásban jobb lett (5,5L), hamár gyorsulásban 10 fölötti.
-
Grillo
senior tag
Na, GOTO évi rendes Aszófői túra, még az olajszintre ránézek.
Örültem, hogy nem lesz nagyon 20 foknál melegebb, de látom, jobban járok a Ventexszel, mint rendes kabátommal... -
tikshow
addikt
válasz TayRol #14387 üzenetére
Ezt az oldalt csekkold néha. Én innen rendeltem anno Nolan N104 EVO-t féláron.
-
csongi
Topikgazda
Lemaradt:
Ezek a Pulley görgők jobbak mint az RMS vagy más gyártók cuccai?
Malossi kivétel gondolom, az elég drága.
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő