- EAFC 24
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- PlayStation 5
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Test Drive Unlimited 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #3104 üzenetére
Frodó, te vagy az?
Szerk: a Nazgulok már Jákón járnak!
Ne tölts lápatoroki dohányt a vízipipába, a gyufa másra kell.[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
Nem tudom rizikózzak e a motorozással. Lassan indulnom kellene de nem úgy fest az idő higy ma már nem fog többet esni. Ráadásul tuti hogy felszéradni sem fog. Ebből valszeg autózás lesz.
-
TommyGun
őstag
válasz AndrewTdi #3108 üzenetére
Én reggel el sem mertem indúlni vele pedig kemény vagyok, simán járok mocival ha esik, nem is maga az eső a problémám hanem hogy áll a víz még a főutakon is, a gumi meg zsír új, kéne még koptatni picit...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
huszi.gyb
senior tag
Na szerda reggel Hódok... Kell onnan valakinek valami?
A szerződéses partner trükköt megpróbálom ott is eljátszani.www.dongosofor.hu
-
AndrewTdi
addikt
Milyen most a helyzet pesten? Esik? Van még víz az utakon? kezd száradni? Felhős? Bevállaljam a motort?
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #3112 üzenetére
IX-ben semmit nem látok (ablak mögöttem, roló leengedve, épület hangszigetelt).
Kb. ugyanolyan élmény itt egy mennydörgős zivatar, mint egy verőfényes nap.
De természetesen motorral vagyok. Nincs más. Max. hazafelé megázok, ez van.
(Radarvideó szerint még kisebb eső itt-ott várható, de talán nem lesz túl vészes.)Délelőtt amúgy viszonylag száraz volt az út. Ahol nem, ott kisebb gázt adtam.
bár szerintem olyan 3-tól már lézengek a városban.
Az a baj, hogy még sehogy nem állok a melóval. Nohiszen, ha itt fórumozok.[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Quasar blokkos tulajokat kérdezném: létezik, hogy 5000km az olajcsere?
Maintenance table alapján: természetesen nem létezik... 5000km a check/top-up és 10000km a change.
Hadd ne mondjam, miért kérdezem...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
Szoktunk beszélgetni a fogyasztásokról... Találtam egy gyöngyszemet. Forrás.
"Átlagban 5.5-öt eszik és durván 1100 km-t megy el 70 liter gázolajjal."
Grillo: Montevideo utca 7.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Egyébként is inkább a 6.3 jellemző arra az autóra, nem az 5.5
-
-
longwild
aktív tag
válasz huszi.gyb #3127 üzenetére
Dehogynem!
Június közepe előtt kaptam időpontot a márkaszervizbe július 18-ra. Előre átbeszéltük a szervizelendő gondokat és ezért is beszéltük meg a Júli 18-at, mert akkor már tudtam, hogy 21-25 szabin vagyok valahol távol országunktól...
Az előre megbeszélt hibalista, fontossági sorrendben:
1. hidegen indítva a magas alapjárat nem esik vissza csak újraindítást követően
2. hajtás: vitt szíj csere plusz a járulékos dolgok tőlük
3. távfény kapcsoló forrósodik, beragad (ezt magam is megcsinálhattam volna, de nyaralás előtt nem akartam már vele, meg nem hiszem, hogy nagy tétel lenne)
4. esküszöm, hogy a kormányrudam enyhén jobbra áll vagy én ülök hülyén a gépen vagy nem tudom. Jeleztem nekik márciusban is a teló olaj cseréjekor, akkor nem foglalkoztak vele.
5. térdidom teteje fényezés javítás, mert a nagy plexi tartókonzolja bekaristolta a fehér műanyagig egy rossz összeszerelés utánA 4. és 5. kézben járó történet.
Július 18-án leadtam a motort, mondván következő héten nyaralok, ezért a hibalistával nem egy nap alatt kell meglenniük, elég lesz Júli 28-ra.
Júli 28-án telefonbeszélgetés során kiderült, hogy még hozzá se kezdtek. Ok nem húzom fel magam, mikor keressem őket ismét? - Hét vége felé megleszünk!
Júli 31-én keresem őket: igazság szerint még nem kezdtek neki, de hívjam őket másnap reggel és akkor az enyémet rakják a padra.
Aug 1-én nem kerestem őket, mondván ha el vannak havazva, felesleges feszkózni...
Ma hívom őket: munkafelvevő telefonja át van irányítva a szerelő srác telójára. Mondja, hogy érti a problémát, de ő két hétig szabin volt így nincs képben de megnézik és délben telózunk...
Délben keresnek, visszahívom őket: hajtás kész, olajat cseréljenek? Mondom ácsi, 5x00km-el ezelőtt lett cserélve nem kell még. Huha az baj, mert 5000km a csere intervallum. Végül megegyeztünk abban, hogy nem cserélik, mert itthon van szűrőm, olajam mindenem. Na de hogy álltok a többivel?
- Hát fényezés kérésével csak jövő hétre lenne meg. - Ok akkor hagyjátok azokat.
- Egyébként vason van a fékpofád, cseréljük? - Cseréljétek. De mi van a magas alapjárattal?
- Azt is mindjárt nézzük! - Ok
- Nap végén jelentkezünk! - Várom...Hozzátenném, hogy nem értek a fékpofákhoz, de az enyémben még a gyári vágott légjárat látszódik, a hódban is mondták, hogy majd a következő szezon elején cseréljem, ha nem akarok szezon közben szarakodni vele...
Ahogy elnézem, a srácok tökig úsztak a melóval, mert a szerelők vezetője szabin volt... Ráadásul ő az az ember, amikor legutóbbi ottjártamkor is multiméterrel huszárkodott, a többitől nem nagyon láttam még ezt. Azaz az elektronikához értő ember nélkül nyomták a kifutós, gyors melókat..
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz huszi.gyb #3129 üzenetére
valahogy így. Megértem mondjuk, mert szabadságolás, nyár, motoros szezon, lassan be kell látni, ha be is vállal valami szerelő nagyobb melót nyáron, akkor is a gyorsan pörgethető görgő, szíj, olajcseréket nyomják.
De. Az 1-es pont az, ami miatt a márkaszerviz megkeresésre került ~1,1 éve. Azóta a probléma megvan, most már ideje lenne megoldaniuk vagy legalább elkezdeni keresniük, mert eddig csak computerezés volt, meg hogy az ECU a bűnös. ECU-t is szereztem hulladék áron vadi újat (hozzátenném teljesen saját szakállamra, mert láttam rajtuk, hogy ha benyelem, hogy az ECU a szar és nem adok ki 130e ft+áfát, akkor lényegében itt meg is áll a történet, nem lesz további diagnosztika, szenzorok méregetése stb, hiszen szerintük az ECU a szar)
Az új ECu-t berakták, természetesen hidegen az is magas alapjárattal indul, így állapodtunk meg a Júli 18-ban... Mivel akkor ezek szerint egyik ECU sem rossz, hanem valahonnan rossz értéket kapnak, ami megbolondítja őket. Na ezt kéne most kideríteniük, hogy honnan jön rossz érték.
Még gyári, vadi új vízhőm. szenzort is csomagoltam a hibalista mellé. Ezután még marad a RPM szenzor és a főtengely környékén a fals levegő szívás. Tehát nem mondom, melós, de sok lehetőség már nincs, hogy kiderüljön, mi sz**at több mint egy éve...
Ugyhogy remélem, hogy becsületesek lesznek és a nap végén azzal keresnek, hogy Főnök! Szétborítottuk a gépet, atomjaiban van, nem tudtuk még összerakni ezért csak holnap este lehetne érte jönni. Ekkor nyugodt leszek.
Ha ma mehetek érte, akkor nem leszek nyugodt....[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #3130 üzenetére
Hát... A szakma szépségei...
De nekem az a furcsa, hogy ha tudom, hogy nincs rá idő, megmondom, hogy figyelj, szabadságolások vannak, aug 1-ig itt fog állni a gép, nem is nyúlunk hozzá. Ha akarod, hozd, de ha akarod maradhat addig otthon is, nekünk mindegy... Csak ez a "holnapra kész" heteken át...
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #3131 üzenetére
Úgy gondolom, hogy itt dőlt el, hogy mennyire komoly a hely. Van olyan autószerelőm, aki majdnem órára meg tudja mondani hogy mikor fog ráérni - olyan is az elvégzett munkája, cserébe nem a legolcsóbb, de a kiszámíthatóság megér némi pénzt.
És pont ez az, amit mondtam, hogy motorosból ilyet még nem láttam - minden sz.rt összevissza elvállalnak aztán két cigiszünet között csodálkoznak hogy elcsúsznak.
-
TommyGun
őstag
válasz longwild #3130 üzenetére
Ez márkaszerviz? Milyen mocid van?
kcsa Mondjuk hibával még nem jártam a tmotor-ban de minden maintenance szervízt úgy vállaltak el nekem hogy órára megmondták mikorra menjek és meg is várhattam mindent eddig.
Én a Motorraddal jártam így néhány éve. TS 125 endurómnak a kipuff kitakarítását 3 hétig csinálták annó, pedig arrol volt szó hogy max 2 nap. Nem mondom utána rohadt jó lett a gép de 2 naponta > két nap múlva kész...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
longwild
aktív tag
válasz TommyGun #3133 üzenetére
Ha jól tudom ez az egyetlen, hivatalos márkaszerviz és ráadásul értékesítői márkaképviselet is egyben. Piaggio Beverly 250...
Nekem ugyanez a pozitív a tapasztalatom a hódokról, bár náluk csak gumizni jártam eddig... Ugye ők nem is nagyon vállalnak nekem olyan melót, amire egy márkaszerviznek van meg a felszereltsége, másnak legálisan nem is lehet nagyon... Viszont amit bevállalnak azt ott a srácok időre teljesítik...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
TommyGun
őstag
válasz longwild #3134 üzenetére
Nem tudom merre laksz de szerintem egy próbát megérhet a tmotor, ennél szarabb nem lehet.
Sajnos máshogy nem megy, a hazai szervizek katasztrófa, jópár szopás mire megtalálod ahol korrektek...[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
longwild
aktív tag
válasz TommyGun #3135 üzenetére
Lehet, hogy eljön az a pillanat is. De egyelőre felültem erre a szopórollerre és nem hagyom, hogy én essek ki előbb. elég sokszor jártam már náluk ezzel a problémával, elég sok elmélet született, többször is hagytam ott szép összegeket más dolgokra, úgyhogy épp itt az ideje, hogy valamelyik elméletet átültessék a gyakorlatba és ezzel talán meg is oldják a gondomat...
Egyébként a tmotor nem Burgmann csapat?
Mert független szervízként még nézegettem az injektor.hu Érdi csapatot is...[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
Most már kicsit látom ezt az egészet másik oldalról is... Hoztak egy NSR-t, hogy nem indul, ki kell tisztítani a karbit. Mennyi idő lesz? Mondom neki, hogy a karbi tisztítás ~1 óra, ha más nincs. Elmentünk érte utánfutóval, megmondtam, hogy 2 nap múlva tudunk nekiállni. Közben kiderült, hogy a torka is véres a motornak, de ha beindul már megy (csak fék nincs rajta, mert teleszkóp olaj védi a tárcsát a rozsdától), az akksi kuka, légszűrő, gyertya... Isten tudja mikor volt cserélve... A lánc olyan száraz volt, hogy még olajsár se jutott rá... Kitakarítottuk a karbit, volt, amikor hosszas szórakozás után sikerült működésre bírni. Az ügyfél természetesen szerette volna már visszakapni a motort, a lehető legalacsonyabb költségek mellett (teljes felújítás egy másik motor ára lett volna kb, ezt nem vállalta). Mi figyelmeztettük, majd jött a telefon, hogy nem jó a motor... (Nem lepett meg). A történetet végül -500Ft-tal zártuk, mert még tankoltunk is a motorba friss benzint, aminek az árát meg se kaptuk
Ügyfélként amit viszont látok: Nemtörődömség, lehúzás... Tényleg szeretnék egy olyan szervizt, ahol jó helyen tudhatom a motoromat. (Remélem ez a saját lesz, de hiába látom a többi szerviz hiányát, ha jó/megbízható szakembert nem találok...) De nem adtuk fel, a héten is találkozunk 1-2 jelentkezővel... Előbb-utóbb meglesz minden.
www.dongosofor.hu
-
TommyGun
őstag
válasz longwild #3136 üzenetére
Hát nézd. Burgman.hu-n őt ismerik el unofficial szervíznek, elég sokan járnak hozzá onnan és rosszat még nem olvastam róla, vagy csak nem olvastam eleget, ez is lehet. Viszont csinálnak mindent, jóval több nem Burgman áll náluk. Van ott minden, Érdi yardnak is szerelnek gépeket, de láttam ott már 1200 GS-t is, meg rahedli speed gépet, csinál a Laci mindent, de mivel a Burgi azért nem egy sűrű gép (650-es) meg azért a meghajtás nem az a szokvány robogós így úgy voltam vele nem megyek akárhova hanem oda ahol már sok ilyet láttak. Eddig teljesen korrektek, a megbeszélt ár nem olcsó, de eddig mindig kicsivel kevesebbe is került minden. Én elégedett vagyok. És ami fontos időpont egyeztetés után odamegyek és 15 percen belül el is kezdik és meg is várhatom a javítást. Namost ezért írtam hogy hibásan még nem vittem oda a gépet, mert nyílván van olyan hogy előbb bontani kell aztán derül ki mizu.
Mondjuk az hozzátartozik hogy nincsenek sokan. Laci fele fele arányban de szerel vagy épp alkatrészért rohangál, van ott egy fiatal srác (20-22 lehet) de teljesen korrekten csinál mindent. Meg tavaly még volt egy öregebb fószer de őt idén már nem láttam. Tehát általában a Laci csinálja a gépeket a segítőjével. Aki hibakeresésben nem tudom milyen de feltételezem a Laci minden gépbe belenéz mert nincs más ott rajtuk kívül. Kérdezgettem NC700-at is, gondolkodok rajta hogy 1-2 éven belül ha picit lejebb megy az ára veszek egy duplakuplungos robogót, azt is szerelt már párat pedig az még annyira se sűrű gép mint egy burgi meg hát elég új modell...[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #3137 üzenetére
A szopóroller nyilván más téma, egyszer-egyszer becsúszik - bár hozzáteszem rutinos szemnek látnia kell ha lelakott szétgyilkolt nem karbantartott motorról van szó, akkor előre szól hogy nem biztos hogy úgy lesz az ahogy - talán kisebb a sértődés is.
De igen, ismerem az efféle embereket, ezzel nem sok mindent lehet kezdeni - max annyit, amit fentebb is említettem: kicsit emeltebb áron kell dolgozni, és akkor a hasonló sz.rrágók elkerülnek, "me' drááága". -
longwild
aktív tag
válasz TommyGun #3138 üzenetére
Na ez a másik: családomban ez az egész kurva szokatlan. Faterom vállalkozóként szolgáltatóiparban dolgozott. Alapelvei:
1. Ha azt mondom, hogy T időpontra kész lesz, akkor valójában kész lesz T-1 időpontban
2. Ha azt mondom, hogy X összeg lesz, akkor valójában a végén X-z = Y összeg volt (ahol z pozitiv valós szám)eredmény: végeláthatatlan mennyiségű felkérés, hirdetés nélkül is nagyon híres, nagy emberek kuncsaftként, kézről kézre adták a telefonszámát stb stb...
Ilyen motorszerelőt még nem láttam, autószerelőből talán van egyem...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
Este, sötétben, 12 óra munka után tettük fel az utánfutóra a gépet... Nem nézegettem.
Amikor nekiálltunk, hívtam a tulajt, és elmondtam mi az ábra... Ennek ellenére is akarta, hogy gyorsan végezzünk...Jön az örök klasszikus:
3 Féle munkát végzek: Olcsót, gyorsat, és jót.
Az olcsó és gyors nem jó.
Az olcsó és jó nem gyors.
A jó és gyors az nem olcsó.Longwild: Remélem egyszer én is ilyen vállalkozó leszek...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
longwild
aktív tag
válasz huszi.gyb #3141 üzenetére
Akkor még nekünk is sorban kell majd állnunk nálad....
Ugyanis ezzel a mentalitással egyenes arányban növekszik az ügyfélelégedettség és ügyfélszám is, mert az ügyfél tudja, hogy ha a mesterrel megbeszéli, hogy Xe Ft, akkor átvételkor nem borul be a családi költségvetés a "Tudja amikor szétbontottuk, akkor láttuk, hogy..:" meg "Én sem vagyok röntgenszemű, nem láthattam előre..." (akkor miért nem mondtad előre, hogy _lehet_, hogy 5x Ft lesz?) meg "Kicsit megcsúsztunk és az embereimet ki kell fizetnem..." kezdetű mondatok miatt....
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #3142 üzenetére
Fórumos kedvezmény van... Ha majd ott tartunk a sorban állásra is lesz.
Azt én is utálom, amikor meglepetés szerűen közlik, hogy ennyi vagy annyi... Eddigieknél mindig úgy beszéltük meg, hogy amint megbontom, látom mi van, felhívom telefonon és szólok.
A mostani Libertybe kb 4 órát fektettem bele... Elhasználtam pár alkatrészt, néhány hibát megoldottam... Majd találtam néhány olyat, ami miatt mondtam az ügyfélnek, hogy én a helyében eladnám. Holnap viszi vissza annak, akitől vette. Nagyon drága volt, és cserébe sz.r is... Ha megjavítottam volna, akkor ~100k ráment volna, plusz a hengerszett ára.
Ja és a csavarral szopást nem számoltam bele a 4 órába... Az az én saram, hogy nem tudtam oldani 5 perc alatt egy berohadt csavart...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
130/80 R16 gumit milyet vennétek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen