-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz tatabike #8023 üzenetére
Varosba max 250. A magassagodat figyelembe veve, en egy xcityng 250 ajanlanek. 15 kerek, dupla tarcsa.igaz az ules alatt nincs nagyon nagy hely, de dobozzal konnyen megoldhato. Fogyasztas okosan jol karba tartott blokk melett, 3 liter korul tarthato. Hatul rugos tagok vannak, nem kozponti rugozas. Stabilabb ezaltal a vas. Egyenes tartas a magassagodhoz.A teleszkop olcsobban cserelheto es mas tipussal helyettesitheto mint a kozponti telos tarsaiknal(Burgman). Es Ezen, meg gumin mulik, hogy motorozol, vagy kinlodsz az uton. Vagy Dink 250-es sem rossz. Ha nem nyirjak, sokat elmennek. Olajszivattyura erzekenyek, az legyen rendbe es megfelelo minosegu olaj. Aztan megy az sokat.
-
Hauptmann
addikt
A 250-es Atlantic sem lehet rossz, no meg a 250-es Scarabeo. 16-os kerekek, ellenben az üléspozíció nem mindenkinek kényelmes. A Piaggio X9 sem rossz, nincs telenyomva elektronikával, mint az 500-as. Alkatrész van hozzájuk dögivel, bontott cuccok, idomok is, ami a Kymco-nál nem magától értetődő. Vagy ha nem tömegmotor, akkor Malaguti Madison 250, de abból a facelift-es Piaggio blokkos.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Bálnával nagy Burgival meg a tömszli Varával is lehet városban közlekedni, minden csak akarat kérdése.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #8054 üzenetére
Lehet, persze, de egy keskenyebb 250-essel kényelmesebben el lehet férni a sorok között.
Sajnos azonban a dög nagy motort sem mindig veszik észre az autósok, lásd az esetemet.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #8054 üzenetére
Meg megkenni vazelinnel a Burgi oldalát....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tatabike
őstag
Na, vannak itt ajánlatok rendesen...
Nekem tetszik a Burgman, hasonlóan megbízható, mint a gyár személyautói?
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
-
csongi
Topikgazda
válasz tatabike #8057 üzenetére
Igy van! Csak egy kozponti telo 100 ezertol kezdodik.
Es 13colos kerekeknel meg jobban ervenyesul a jo lenges csillapitas..A valtozas mertekerol Digitxt nek is vannak friss tapasztalatai. 250 es 2003 kornyeken befejezett gyartas. Utana vagy 180 vagy 400. Akorosabbakba majdnem boritekolhato a gyenge rossz teleszkop. Amugy megbizhato motorok. Nagy pakolo terrel. Ules pozicio nem biztos hogy neked bejon. Puposan kell rajta ulnod. Agyari plexi a te magassagoddal mar a sisakba tolja a menetszelet. Nagy tomeg, 170Kg a 250. Egy fektarcsa. Hasznalhato, fog meg lehet vele allni, de huzni kell. Kb ezek a fo elemek.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #8060 üzenetére
Hallottam ilyenről én is. Én az áttételt ott is át állítottam, kb 6-700rpm-el forgott kevesebbet 100-nál, ami nem kevés. ha jól emlékszem 2,6 körül volt a legjobb fosztásom.
KCSA: Egy kis fantázia kutatás, egy szerelőnek ez nem probléma. A Hondánál is bajba voltam, de egy kínai teleszkóppal és némi kis hegesztéssel, megoldottam. Biztosan nincs olyan mint a gyári, de a hulladéknál ami benne volt annál fényévekkel jobb lett. És mindössze 10K volt az egész.
Szóval egy ügyes kezű szerelő megoldja. A 150-es Phantonnál is egy 125-ös teleszkóp párat tettem be, 1cm-el rövidebbet, és egy teljesen más motor lett a kicsiből. Ezt nehéz leírni, de a kanyar stabilitás brutálisan megnő, az út egyenetlensége kisímúl, a felütéses zökkenések majdnem a múlté. Persze meg vannak a korlátok, de nem fog egy repedésen fenékbe vágó lenni. Jó a lágy telő, de csak akkor ha csillapít is. Ha nem csinál semmit, csak a rugó dolgozik, akkor felkoppan. Ezt akkor réti meg igazán az ember, ha kicseréli és megérzi a változást.
Sokat kell keresgélni agyalni, de jópár 10 ezrest lehet spórolni, megéri szerintem. Most nem fogok linkelni, mert az eredetit sem tudom milyen, de tuti megoldható, csak agyalni kell[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Ez qva jó lehet.. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #8063 üzenetére
Mekkkorát lehet ezzel takarni!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #8063 üzenetére
Elég beteg. Milyen lehet ezzel esni? Bár nekem nem tudna sok újat mutatni.
-
huszi.gyb
senior tag
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #8063 üzenetére
Hat meg megallni. Van aki ismeri az erzest, es szerencsejere volt drotkerites
-
DigitXT
félisten
Csókolom, ennek milyen rugózása van?
(Teccikérteni, a gyerök mérete amúgy...) -
DigitXT
félisten
Csak azért kérdezem, mert ha kínai quadtelóra cserélnénk, leérne a lába...
Szerk: mondjuk az első fekvőrendőrön elvérezne a típus, szóval felejtős.
Szerk: amúgy Suzuki Gemma. Egész véletlenül futottam bele. Nem tudom,
hogy a piros az már ültetve is van, vagy gyárilag ilyen, de érdekes típus.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #8075 üzenetére
Egy picit nézz utána quad teleszkópoknak. Sok nevet lehet neki adni. Egy teleszkópnap mérhető paraméterei, rugó átmérőtől a furat távolságik sok minden. Amit nem tudok, az olajáteresztő képesség.
De lefotózom, és ha megmondod hogy gyári vagy sem, persze a meglévő információk nélkül, akkor én csinálok neked egy diplomát
Kb három hetet pörögtem és kerestem, mire meglett a megoldás. Nekem ez cirka 4k ezer Ft-ot spórolt a zsebbe.
És A Hondánál csináltam meg ezt. A burginál nem! Ha valamelyik rész az írásomnak félre érthető akkor linkeld és javítom[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #8077 üzenetére
Mondjuk a Csíkihegyek utcába a jobbost? Keríteni kell egy kutyát,
beszappanozni, első teló kirugózza, majd a hátsó fékkel befarolni a
már előkészített kopórétegen; természetesen az idomon is elfordul.
Amúgy a helyedben kezdenék aggódni, min. gurul a Bálna: teló-teló!Eldobom az agyam ettől a fillérbaszástól! Akkor még csodálkozunk,
hogy kis hazánkban nem lehet egyetlen NORMÁLIS motort se kapni:
mind szétgányolt fos? Az enyém is! Nálam "csak" az elektronika van
berhelve, ezért ha a benzinszintmérő hülyeséget mér, vagy mondjuk
valaki nem érti miért "3000" az alapjárat "magyarázkodnom" kéne.De ha gyárinak látszó(!) de kendácsolt telón fut a motor, jobb, mint a
lelakott, és legalább olcsó volt jeligére, az nálam kiveri a biztosítékot.40KHUF persze nem kevés, de 3 hét alatt bőven megkereshető, és a
Posta is kiszállítja ennyi idő alatt a vacsiúj telókat az olaszoktól.
Vannak dolgok, amiken nem spórolnék: futómű, fék, gumi tipikusan.
(Ezért volt felháborító, hogy a hódok után rossz lett az egyik fékem:
egyszerűen kevés volt benne a fékfolyadék: feltöltöttem, tökéletes.)De ezért lehet röhögni rajtam is, mert a vacsiúj gumin elfirkáltam.
Ui: és tegnap rájöttem, hogy utálok túrázni. Nem bírom a szélzajt, a
zenét is elnyomja + motorozni sem tudok, hiába a "sokezer km", egy
benézett kanyarban majdnem ottmaradtam. Nem is nagy tempónál.Elnézést mindenkitől, akit megbántottam esetleg. Vegyétek poénra!
Amúgy a Maja a leggyáribb, ott csak a Pulley volt túl nehéz.
Ha valakit érdekel, privátban keressen, olcsón odaadom, oszt' kész. -
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #8084 üzenetére
40KHUF persze nem kevés, de 3 hét alatt bőven megkereshető, és a
Posta is kiszállítja ennyi idő alatt a vacsiúj telókat az olaszoktól.
Vannak dolgok, amiken nem spórolnék: futómű, fék, gumi tipikusan.
(Ezért volt felháborító, hogy a hódok után rossz lett az egyik fékem:
egyszerűen kevés volt benne a fékfolyadék: feltöltöttem, tökéletes.)
Megkeresheto igaz de inkabb motorozok ezert a penzert. Gumin nem sporolok es feken sem.
De ha meg tudom oldani mert szerszemozva vagyok muhellyel, hulye lennek nem elni a lehetoseggel. -
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #8084 üzenetére
Eleinte en sem ereztem. Meg kell szokni a sulyat, lassabb vagy szuk fordulonal el kell tolni magadtol a motort, biznod kell a gumikban. En a roman szerpentinen jottem ra mennyivel tobbet tud a motor mint en tudok. Es azert egy 50 esrol felulni egy 500-ra, nem kicsi ugras, sokkal nsgyobb mint 500rol 1000re.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #8088 üzenetére
Esetleg egy "rendes" sisakot, valamint a sportkipufogót is vissza lehet cserélni gyárira...
(#8090) Mosquito34: én is úgy emlékeztem hogy komoly sisakja van, de arról meg nem hiszem el, hogy nincs szélzaj-védelme.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz -Mosquito- #8090 üzenetére
Most mondjam azt, hogy ismerős körben van pár C3Pro és használnak füldugót is. Az pedig egy +150eFt sisak.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #8089 üzenetére
Sportkipuban hangtompító: semmi hangja. Csak a szél durva 90-nél.
A Nolan N103 jó bukó, de szélzajos.* Füldugóm van, de nem raktam
be, mert gondoltam nem kell, ha nem megyek gyorsan. Lófaszt.
A benézett kanyar meg különösen fáj + k*rvára untam is az egészet.A szokásos karikám volt, most negyedszer. 104 km. Laza tempó, az
egész út 1:50 volt, 130-140-et max. 2-3 alkalommal próbáltam, hogy
megvannak-e még a lovak, működik-e a fordulatszámmérő @7000+.
Megvannak, működik. Nem volt túl kapkodós túra. Futottam már ezt
le negyed órával gyorsabban is - most kb. 4,2-es lett a fogyi. (Jó az.)*: főleg, hogy pinlock nélkül résnyire nyitva kellett legyen a plexi.
(Még jó, hogy kamerát nem vittem, az betereli a szelet a szememre.) -
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #8088 üzenetére
Most hisztizik Sokkot kapott
Digitxt mit jelent a hosszabb tura?Kcsa: az en fulemnek nem tudott tobbet a motoros fuldugo mint az agybadugos fules. A hasznos hangoknal viszont a fuldugo nyert .
-
DigitXT
félisten
Eddig 350 volt a max. a szerpentinezés szórakoztatott (Parádsasvár felé).
De a hazaúton halálra untam magam. Odafelé még azt mondom nem volt
rossz, az ismeretlen lehet érdekes. Füldugót akkor sem használtam, mert
lefojtja a zenét LOL. Hisztizek, mert gázzal vettem ki a motort a kanyarból
erre kiderült, hogy még szűkül, átsodródtam a szembe sávba, s jöttek...
Nem való ez nekem, nem tudok motorozni. (Semmit nem csináltam, csak
befejeztem az adott íven a kanyart... A szembejövő gondolom fékezett és
anyázott. Meg próbált a lehető legjobban lehúzódni. Másra nem volt idő.) -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #8095 üzenetére
Igy en is jartam mar. Az utolso terpentizesem alkalmaval, sok tapasztalatot szereztem, de leginkabb arra jottem ra mennyire nem tudok semmit . De megereztem hogyan kellene fekezve ivet modositani. Robogonal, mar a benettel jol kell sebesseget ivet vallasztani. Fekezesnel meg huzni kell bele erobol mert kiegyenesedik. Nincs motor fek . Legalabbis a balna kerte az erot.
Tura: A megyunk rohadt sok km turat en sem szeretem. Innen a pusztabol, fel nap mire dombot latok . Egy jol ossze rakott tura, hegymaszassal, furdovel, meg ilyenekkel nagyon jo . Az utolso 2nap 1100 km. Tobbet tuti nem. Semmit nem latsz. Megunom az egeszet, es rohadtul faraszto . De szolok, mikor rakok ossze egy csongi turat. Ha osszejon iden akkor biharba karika hegymaszas, barlang kutatas stb..
-
lehella
senior tag
Skacok az elképzelhető hogy az új kormánycsapágynak utána kellene húzni? Ugye 1 hete hoztam el Egütól a járgányt, tegnap felfigyeltem kopogásra a kormány környékéről ha szar úton megyek, vagy ha tolom lábbal a gépet és hirtelen fékezgetek az első fékkel, akkor is szintúgy. Hétfőn megyek vissza, hátha csak utána kell állítani a csapágynak.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Autós topik
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Milyen TV-t vegyek?
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- EAFC 24
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen