- PlayStation 5
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Alkoholista nevelde
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- EAFC 24
- Dragon's Dogma 2
- Végre tudjuk, hogy mikor jön a Test Drive Unlimited Solar Crown
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- SGF24 - Mozgásban a Slitterhead
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz gonger #23562 üzenetére
Írtam a másik topicban ugyanerre, nem tudom, olvastad-e?
"Röviden: a Beverly 350 a gyakorlatban kb. 50 kilóval érződik nehezebbnek, esetlenebb a viselkedése és kevésbé kidolgozott a működése. Például fékérzet, futóműkomfort, gyors manőverezőképesség terén teljesen egyértelmű a lemaradása.
A PCX nem csak jó, de nagyon jól tartja is az árát. Egy SH300 viszont nem véletlenül kerül közel kétszer annyiba, mindenből többet ad."
-
-
Debilon
addikt
válasz gonger #23625 üzenetére
Egy nsgyrobogónál (350-400 ccm felett), azért már hosszabb és külföldi túrák is szamitásba jönnek, évi 10-15 ezer között is bele kerülhet
Én pl. amíg megvolt a 400 SW-T Hondám addig 10-12 ezer bele került évente
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
DigitXT
félisten
válasz gonger #23714 üzenetére
Madison 400 csak kicsivel több ccm, cserébe karbis és teniszező fogyija van:
6.2, 6.3... Persze az én hibám is, 5.5 körül "jónak" számít(ott). Ehhez képest
az SH maga a csoda a 3.7-es fogyijával, ami mellett nem is megy rosszabbul.
(Főleg, ha megkapja a "megfelelő görgőket", megy mint a mérgezett egér...)Szerk: nekem egyszer jött ki 3.7-es fogyi a Madisonból, amikor legurultam 90
km/h-val (max. 100) a Balatonra és vissza... Semmi jaszkarizás: KRESZ túra.[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
Topikgazda
válasz gonger #23720 üzenetére
Ebben az esetben az50 es egy benzinzabalo eszkoz. Ha 1 literrel elmenne talan jo lenne.
De 50% tobblet fogyasztas, majd 600% teljesitmeny novekmenyt hoz egy 300 as blokknak. A kinai cuccok, sym,kymco meg valahol a 30Le aljat karcoljak.
Nem a 300as eszik sokat, hanem az 50 es.
A tobblet litert visszahozod a megtett ut idejevel.[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz gonger #23720 üzenetére
Ha nem jön be az SH, akkor más típust kell választani, de vigyázz, ha kipróbálod, könnyen beleszeretsz. Mondjuk az XMAX 300 nagy mágnes számomra is, de városban az SH-nál tényleg nincs jobb. Árban pedig érdemes egy kicsit nagyobb levegőt venni és egy újat, vagy egy alkalmi áron kínált alig használtat venni. 10 évesen még mindig jó áron el tudod adni, az éves értékvesztés sem lesz vészes, miközben 10 évre megoldod a városi közlekedés problémáját.
-
DigitXT
félisten
válasz gonger #23882 üzenetére
addig csak az infót gyűjtöm, meg egy leendő vevőt az 50-esemre :-)
Ha szabad javasolnom, ezen kívül a pénzt is gyűjtsd a leendő vasra.Általában az szokott lenni a baj, hogy kis pénz, kis foci, az ember bevállal
vmi olcsó szart, mi baj lehetne jeligére. Aztán rájön... Nézd meg a leendő
vas rendszámát, kérdezd le az előéletét, Jármű Szolgáltatási Platformon,
és ha azt látod, hogy import, menekülj.* Két esetben szabad csak az ilyet
megvenni. 1) végtelen pénzed van a szervizelésre + nem számít, mennyit
nem tudod használni, ezen akarsz megtanulni szerelni, vagy 2) eleve van
már otthon műhelyed, szerszámaid, szaktudásod, s kizárólag magadban
bízol... Utóbbi amúgy elég jó belépő az állandó topiktagsághoz: normális
szerelőt amúgy is nagyon nehéz találni (és az se dolgozik olcsón).*: ne menj el megnézni sem, nem te fogod kifogni az aranyhalat. (Hidd el.)
Szerk: mondjuk az első pontnál rezeg a léc, nevezetesen ha sokat szánsz
rákölteni, miért nem veszel eleve jót... Nyilván azért, mert egyszerre nincs
rá sok zseton, s reménykedsz, hogy apránként azért életben tudod tartani
(vagy arra gondolsz, hogy te majd kifogod, de ezt felejtsd el már most).Lehet jobban jársz, ha lízingre veszel egy újat, használod totál nyugodtan?
(A motorozás tudjuk, hogy drága hobbi, de a motorszerelés még drágább.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz gonger #23885 üzenetére
Szerencsés ember vagy... Miért? Mert egy jó szerelő aranyat ér. Meg aztán
eleve elég jó alappal indítod a keresést: az az 1 misibe férjen bele sokkal jobb
kiindulás, mint itt legtöbbünknek valaha volt. A viszonylag fiatal vas becélzása
szintén előrevetíti, hogy kevesebbet fogunk itt társalogni (vö. szopóroller topik).De amit írtam az továbbra is áll: rendszám lekérdez, import vasakat elfelejt.
(Ki lehet tolni szalonból is újat 1 misi alatt, de nem 300-ast, hanem PCX 125.)Ui: a jobb állapotú vas többért való megvétele nem pénz szórás. Pénz szórás
az, amikor fos hulladékot veszel és próbálod (permanensen) feltámasztani.
(Anno 340K-ért vettem a 400-as Madisont, azóta már 10x annyit költöttem rá.
Oké, hogy részben hobbiból. Kapott sok tuningot. Meg kísérletezek vele...)Szerk: érdekes ez a filigrán dolog. Az SH300-ra pl. azt mondják, hogy az! Én
meg ugye egy "fotel" Madisonnal járok. A valóságban meg az SH nagyobb.
Ha tényleg nagy dugókra kell nagyon pici vas, az ilyen PCX 125 szint. De azt
meg nem fogod 120 fölött hajtani az agglomerációba csapatáskor: c'est la vie.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz gonger #23889 üzenetére
Burkolt nagytestű robeszből is van 600-as, sőt, nagyobb is, de motorerőt illetően az sincs sehol egy sor4-hez, és a tömegének okán a dinamikája is elmarad. Talán valamit kompenzál a CVT, mert magasra engedi a fordulatot rögtön a rajtnál. (Normálisabb sofőrök manuális géperejű járógépen nem szokták annyira forgatni...)
50 4T-hez képest BÁRMI sokkal jobb lesz. Talán még a 125-ös is kiszolgálna, de nyilván a 2 személlyel túrázós igényeket már nem nagyon. Arra valóban ajánlott legalább egy 250-es... A magam részéről csak a 4T 50/150/180/250/400 vonalon rendelkezem tapasztalattal. Meg pici 300: a 125-öt gyorsan ki lehet nőni. (Nagy önmérséklet kell hozzá, hogy vki elismerje, hogy tkp. elég az/jól fogyaszt...)
Mindenesetre a váltós motor közvetlenségét robogón el kell felejteni. Mivel robogsz most is, ezzel valószínűleg nagyjából tisztában vagy, de ha nem próbáltál ki még nagy robogót, esetleg lehetnek irreális elvárások. Gyorsan le fog esni az a mérce... SW600 is csak 50LE. Na nem mintha az nem lenne mindenre elég a városban sőt: azzal inkább az a gond, hogy egy nagy bálna, így dugózni nem fogsz vele túl jól. Nem arra van. Meg aztán a fogyija is elszállhat, ha nem arra használod, amire való. (Tudom, hogy kifejezetten írtad, hogy nem az a cél, csak ha magas a mérce....)
-
csongi
Topikgazda
válasz gonger #23889 üzenetére
Kymco 300-as blokkjai rendben vannak.
SYM kerámia hengeresek az újabbak. Alkatrész van , csak várni kell rá, és inkább Ausztria, vagy kína. Attól mert Kínai nem szarabb mint egy lehajtott import fos, és mindegy milyen Japán jel virít rajta. Egy rendesen karbantartott 300ccm körüli blokknak a 100000km futás illik teljesíteni, és a normális Kínai vasak ennek is eleget tesznek.
Az Olasz gyártású robogók sem rosszak, csak több odafigyelést kérnek, cserébe műszerebb érzést adnak. Finomabban vannak hangolva. A japán meg ráment a stabilitásra.
Ha két személy, akkor 500. Sajnos egy hegymenetbe elfogynak a kisebbek 2személyel.
Ekkor már plus 130Kg is terheli, így simán meg a 300Kg Nem éppen a legjobb páros a CVT-nek,
A 400ok közül meg kevés van, de javasolt a 300 vagy feljebb.
Akkora LE nem szabadulnak el. átlagosan 40LE környéke a 500ccm kategória. Inkább a megnövekedett súly és méret ami nem éppen városi ideál.
Azért van miből válogatni. -
Burt1793
veterán
válasz gonger #23889 üzenetére
Persze minden ember más, de én az SH-val egyszer voltam Dobogókőn (azt is csak azért, mert amúgy közel van, arra jártam és hazafelé útba ejtettem), semmi különös. Ezért nem éri meg erősebb gépet venni, a kisebbet is le lehet dönteni (de persze ott olyan szarok az utak, hogy a 300-as se bírja futóművel a komolyabb bedöntést). Magyarország amúgy is elég gyász jó minőségű kanyargós utak szempontjából. Van a parádi, felsőtárkány-lillafüredi, orfűi szerpentin oszt' csók, ja meg a bajna-héreg RING. (az pl 20 km tőlünk és egyszer nem voltam robogóval, pedig volt, amikor nem volt más). A lényeg, hogy Budapestre elég a 125-ös, hétvégén túrázni lehet gyalog és biciklivel is. Én inkább egy 2 éves magyar 125-öst vennék, később pedig egy rendes motort, ha a túrázás tényleg aktuális. 500 ccm-s bálnákkal mindenhol tökön szúrod magad. Egy SW600 arra jó, hogy a nyugdíjas papi bejárja a horvát tengerpartot az utószezonban a mamival egy pár papucsban, napi 100 km-eket megtéve.
Egy kicsi, könnyű robogót könnyebb ide-oda tenni a városban (pl.: pcx), a sorok között. A robogónál ez adja az élvezeti értéket és az, hogy nem kínzás minden nap ráülni és ingázni (míg motorral az ), viszont valszeg még a tmax-ot se lehet annyira élvezni országúton kanyarogva, mint egy cbf250-et. Oda kell a közvetlenség, gépészkedés, üléspozíció, kerékméret, vázgeometria. -
DigitXT
félisten
válasz gonger #23894 üzenetére
tuti kintről behozott
Olyannyira tuti, hogy még regadót is kell rá fizetni, magyar rendszám sincs még rajta. Igaz, hogy elég fiatal, de azért az olaszok nem úgy használják, mint mi. Nyogo kollégának vannak infói, milyen pofátlan tekerések mennek ezeknél. Az a 6700 km az nálam éppen lehetne valós 2 év alatt (mert nem túrázom), melegebb éghajlaton önmagában gyanús. Ezzel nem csak az a baj, hogy drágább, mint a valós futás alapján lenne, hanem fogalmad sincs meg voltak-e rajta csinálva a szervizek, mikor lesz esedékes a következő zsebbe nyúlós mutatvány.250-es Xmaxról yodamastah tud beszámolni, importot nem fog ajánlani.
Szerk: volt Beverly-s kolléga a topikban, de mostanában nem hallottam felőle.
Szerk2: ránéznék azokra a Kymco Xciting 300-asokra is, hátha van köztük jó...
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz gonger #23894 üzenetére
Az a baj, hogy az 1 millió alatti áron kínált, fiatal 300-asok gyakorlatilag nincsenek a hazai robeszok között. Az SH300 mostani szériájának 2016-2017 körüli darabjai 1.3-1,4 körül mennek, az előzőből pedig a jobb darabokat sokszor 10 évesen adják 1 milláért. Érdemes egy picit többet rászánni. Nem buksz rajta többet eladáskor, mintha idősebb, jó eséllyel importált, tekert órás darabot vettél volna.
Én a hazai, ellenőrizhető előéletű, minőségi kínálat árait látva döntöttem az új robesz mellett. Ami jó az drága, amúgy meg tele van a piac "okosba" szervizelt, leharcolt olasz import foshalmokkal, ezek között válogatnak a legtöbben tuti vételt remélve.
-
#31733248
törölt tag
válasz gonger #23906 üzenetére
Ezzel megint ott tartasz, amit írtam: lesz egy 6 éves, jó eséllyel friss olasz import robogód 1 millióért, amit a kereskedő a még jól kinéző kinti kínálat aljáról választott, hogy olcsó legyen és tudjon rajta keresni. Picit többért igazolt előéletű, márkaszervizbe hordott, fiatalabb robogód lenne.
Tudom, hogy kell egy felső határ, de sokaknál ugyanez az 1 millió jelenti a lélektani határt, amit még rászánnak a vasra.
-
DigitXT
félisten
válasz gonger #23906 üzenetére
Hogy, hogy nem, ilyen is van a topikban. Na nem sokat ír ide, mert
csak hajtja, de ez annak köszönhető, hogy nem import szart vett...bajnokpityu lesz az embered. Tuti le fog beszélni a hirdetett vasról.
-
nyogo83
senior tag
válasz gonger #23916 üzenetére
Csak ugy megjegyzem, igazabol motortol fuggetlenul.
Nagyresze azert itthon meg a vasaknak mindegyik import. Na most egy jo darabig nem tul fenyes a helyzet annak tekinteteben, hogy erosodjon a forint, ami miatt kesobb nem feltetlenul fogsz olcsobb/kedvezobb arban kapni hasznaltat. Felteve, ha valaki meg nem szorul es kenytelen eladni.
Ha van egy jonak tuno vetel, akkor en csak azert nem hagynam ki, mert meg nincs jogsi.En pont ilyen mentalitasbol megvettem mindet, amire meg most elorelathatoan szuksegem volt alkatreszekbol. Foleg aminel latom, hogy kb meg a "regi" aron van, nem pedig a jelenlegi arfolyammal szamolva.
Volt aminel mar igy is lattam eltero arkulonbseget 1,5-2 honappal ezelotti arhoz kepest. -
csongi
Topikgazda
válasz gonger #23916 üzenetére
Olyat vegyel, amilyet szeretnel, ami kozel all a szivedhez.
Mikor elmentem motort venni, egy kymco volt a kiszemelt. Megfogatam Olaszt nem veszek.
Aznap 700km-t motorztunk, es egy olasszal tertem haza.
Amit az egyik forumtagunk vett meg. Nem tudom mit elt meg vele, de nekem az egyik Legjobb vasam volt.
Ha akkor nincs mellette a Honda, meg most is az olasz van. Pedig eltel 5 ev.
Akkor a barat vett egy kymco 500-ast. Istriatol kezdve Romanaig elment vele ketszemellyel.
Mignem megjelent a korsag. A tipus "betegsegnek" aposztrofalt vezermutengely kopas.
Eleg csunya munkat vegzett. Az oraba ha jol emlekszem 34 ezer volt. Nehez megmondani mennyi lehetett a valosagban, de inkabb a duplaja.
A hiba pedig nem a motor hibaja. Ontik bele a 10w40 olajat, es ezert megy tonkre ido elott.
Most ismet szembe jott velem egy masik. Ugyan ezt a hibat kovettek el. Csak minosegi eredeti olajat ontottek bele, nem ertik mi tortent.(Repsol 10w-40).
Nem ez valo bele.Ezt csak azert irtam le, hogy ertsd. Hiaba tudod egy motor eloeletet, ha az folyamatosan rosszul volt szervizelve.
De sokkal nagyobb az elony, mint ha semmit nem tudsz rola.A suzuki is jo robogo. Kiforrot technika.
Ami rohadt draga, az a hatso teleszkop. Valahol 200k kornyeke.Egyenlore egy 5-10 eves motornal, 30ezer km kornyeken valoban a kotelezo szervizek vannak. De ahogy telik az ido es a km, ott van a nagy szetszades ideje. A kenoanyagok kiszaradnak, a csapagyak beallnak, a dorzsfeluletek megkopnak . Idoben valo szervizelese, sok kiadastol menti meg az embert, meg akkor is, ha soknak tunik egy ilyen szerviz.
Kulon-kulon, el lehet locsolni az 5x et is. siman.Azbaltalanos alkatrezsek egy arban vannak.
De a tipus alkatreszek kozott bizony nagy a szakadek.
Kuplung, Variator alkatreszek. Teleszkopok, fektarcsak.
Nem mindegy van e utangyartott vagy csak a gyari.
Illetve a melyviz. Ott vannak az elektronikai rendszerek.
Feszultseg szabalyzo, ECU, Injektorfej, uzemanyagpumpa.Nem art korbe nezni, informalodni ezekrol.
Ha szalon motort vennel, akkor nem erdekes, a garancia vedelmet ad.Az sem mindegy az adott tipus mennyire elterjed. Nem az alkatresz miatt, hanem a support miatt.
Ha nem ismerik a szerelok akkor csak szivas van.
Mert a service manualra sajnalni fogja a penzt, vagy neked kell megvenni, hogy talan hasznalja is.Szoval idobe kezdted el. Erre siman el lehet tolni egy evet is. Inkabb nezz ki egy-ket tipust, es informalodj.Aztan vadaszni kell egy jo vetelt.
Amugy helyileg hol hasznalnad?
-
#31733248
törölt tag
válasz gonger #23916 üzenetére
"Ha azt nézem, hogy magyar is legyen és fiatal is, akkor lehet lentebb kell mennem a hengerűrtartalomban??!! "
Igen, de ez teljesen logikus is annak ismeretében, hogy egy 300-as robogó újan 80-100 százalékkal többe kerül, mint egy 125-ös (pl. PCX). Mindenki szeretne olcsón fiatal és megkímélt darabot venni...
-
Burt1793
veterán
válasz gonger #23927 üzenetére
Ha nincs járvány, akkor olyan dugó van Budapesten, hogy nem tudsz egy 300-assal se érvényesülni. A következő lámpánál ott leszel és amúgy is csak méterekre maradsz le egy kisebb géppel. Plusz nem tudsz hova gyorsulni, mert egy 10 másodperces nyélgázzal már 100 körül mész és ez a gyorsulás nem olyan mint autóval, teljesen ingerszegény és kényelmes = veszélyes és felesleges.
-
csongi
Topikgazda
válasz gonger #23927 üzenetére
Palya tapasztalatom. Ha mar benne van a napi menetben.
Legalabb olyan vas legyen ami dinamikusan fel tudja venni, es tartani tudja a kamionok tempojat.
De errol a forumtarsak nagyobb tapasztalattal birnak, napi szinten gyaluljak a palyaszakaszokat.Itt lassan el is dolt a kerdes. minimum 250, de inkabb a 300.
Orult nagy valasztek nem lesz. A 250, mar nincs gyartasban, a 300 koruliek meg inkabb a milla felett.
Ne a ccm legyen a mervado. Uzemeltes szempontjabol, kozel van egymashoz egy 300as es 500as.
Ott van a franya suly.
400as burgman, 215kg.
300xciting 185kg.
300dowtone 180kg.
Mig egy 500as olasz is valahol 210kg kornyeken van.
Ehhez tarsul egy kerék meret.
Sajnos a fizikat nehez atirni. Nagyobb kerek, jobb atgordulesi tulajdonsag, nagyobb stabilitas magasabb temponal.
A kisebb kerek is jo, viszont sokkal jobban oda kell figyelni a futomu allpotara. Teleszkopok felfugesztesi pontok legyenek toppon.
Vigyel szerelot, aki atnezi rendesen.
Egy rendes nagyszerviz koltseggel szamolj.
Ha a szerelo azt mondja, csak olajat kell cserelni az szomoru.
Egy tisztesseges szerviz, csak folyadek cserekkel is 16 oras munka.
Es ha tisztessegesen megcsinalja, akkor a kifizetett penz, megterul. -
#31733248
törölt tag
válasz gonger #23927 üzenetére
Városon belül az igazi különbség a 125-ös és a 300-as között valóban az élvezet, az autóktól való ellépésre már a 125-ös is elég. Országúton és pályán annyiban rosszabb a helyzet, hogy szinte folyamatos nyélgáz kell neki a kamionok tempójához, ez pedig nem túl jó érzés.
A 125-ös és a 150-es PCX között nincs nagy különbség, de ezen a szinten minden kis plusz számít, ha van választási lehetőséged, vedd inkább a nagyobbat.
-
gonger
senior tag
válasz gonger #23916 üzenetére
Nagyon sok hasznos tanácsot kaptam eddig itt Urak, ezt ezúton is köszönöm.
Ma felhívtam 3 hirdetőt.
a Red-es Kawa olasz, akit elértem nem is tudta megmondani, hogy szervízkönyv van-e. Egy intelligens kereskedő forma Úr volt, de semmi egyéb infója nem volt a motorról, egyelőre elengedtem.
A PCX 150-es nincs túl messze tőlem, a gazdája nagymotorozik is, Ő is munkába járáshoz használta, első tulaj, Ő hozta ki szalonból. 3000 ezrenként olajcseréje volt, most új gumikat kapott, de saját bevallása szerint ennél a km állásnál a szervíz hajtásfelújítást javasol. Gyári alkatrészekkel 50 ezres költség lehet szerinte.Tegnap viszont találtam egy újszerű SH150 -et. Szintén nincs messze, a képeken a rendszám ki van takarva, de megadta telefonban. Jól szituált privát hirdető, szintén nagymotoros is. Munkába járni használta, most a 2020-as verzióra cserélné le. Honda Dream-ben vette és ott szervizeltette.
Szóval most bújom a PCX vs SH teszteket és hétvégén megpróbálom megnézni/kipróbálni mindkettőt.
#23930 csongi igen, valid amit írsz a pálya esetéről, de napi szinten legfeljebb csak az M1/M7 bevezető/kivezető lenne, vagy lehet, hogy helyette inkább Egérút vagy Kamaraerdő iránya.
-
#31733248
törölt tag
válasz gonger #23934 üzenetére
Az újszerű SH150 jó vételnek tűnik. Én is a Dreamben vettem az SH300-at, kaptam még hozzá ajándékba alapáron kézvédőt, nagy plexit, markolatfűtést és kötényt is, ehhez nincs? Érdemes megvenni az összeset, a hideg nem lesz ellenfél.
-
Burt1793
veterán
válasz gonger #23975 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyiért volt fent ez az sh300, mert már törölték a hirdetést, de én megvenném ezt a 150-est. Városban nincs szükség a 300-as plusz motorerejére, persze jó hogy van és lehet nyelezni folyamatosan ezt is, de felesleges.
Lenne egy problémamentes motorod, sokáig, jó áron. Kopó alkatrészekből megveszed a gyárival azonos minőségű utángyártottat és fillérekből eljársz kényelmesen, gyorsan.
A 300-asra minden drágább és persze ezért valamennyire mindenben jobb, de a 150-es könnyebb 20 kilóval és ezeken a szar magyar utakon hiába van kicsivel jobb futómű és fék alattad, nem fogsz gyorsabban menni.
Én próbáltam forzát, pcx-et, rövidebb távon, az sh szerintem kényelmesebb magasabb embereknek, nekem legalább is biztosan. A kanapé robogókat kisebb emberekre méretezték, a hokedlin pedig mindenki ugyanúgy ül.(#23984) bajnokpityu: Szitálósnak írják, ha elengeded a kormányt, tényleg az, de hát ott a doboz hátul, úgy egy motor is be tud szitálni. Én olyat nem tapasztaltam, hogy vmax-on beszitál 2 kézzel a kormányt kényelmesen fogva.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz gonger #23999 üzenetére
Kb. 30 ezer ft volt a tucano a 300asra. Első években még leragasztottam az idomot, utána már nem. Egy két él kicsit megkopott azóta, de mindegy, mert tavaly volt egy városi esésem, már messze nem karcmentes a gép...
Econ: gondolom másnak is befúj, de 12 fokig nem zavar, csak alatta, olaszoknál meg nincs hidegebb. 😃 én 5 fokban is kényelmesen bírok fél órát aláöltöző nélkül. Tucano azért jobb, mert csak beülsz alá. Ha ki szeretnéd próbálni, oda tudom adni kis időre. Mondjuk nyáron. -
#50433536
törölt tag
válasz gonger #24049 üzenetére
Lehet hogy kicsit szorul az egyik fékdugattyú, de lehet hogy csak légteleníteni kell a nyerget. Mindkét esetben hozzáérhet a fékbetét a tárcsához és nyikoroghat, mert nem megy vissza alaphelyzetbe a nyereg. Ha nem folyik a fékolaj a dugattyúk mellett, akkor mindkét dolog házilag és olcsón megoldható. Első esetben elég lehet megjáratnia dugattyúkat, a második esetben légteleníteni kell. Egyik sem nagy ügy, de ha már kiszeded a fékbetéteket, akkor nézzél rá, hogy nem olajos-e. Ha szárazak, akkor kicsit csiszold fel a síkot 60-as csiszoló vászonnal.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz gonger #24049 üzenetére
Hagyd a fenébe, bekopik. A dreamben amúgy olyan pofát raknak be, ami kicsit nyikorog. Az normális, hogy hozzáérnek a pofák a tárcsához akkor is, amikor nincsenek nekinyomva a tárcsának, ezért ne kezdj el fékfolyadékot cserélni, dugattyút zsírozni, fékpofát reszelni egy ilyen új motornál.
-
Micsurin
nagyúr
válasz gonger #24809 üzenetére
Köszi jeleztem nekik SMS ha olvassak olvassak ha nem nem, mivel mobil gondolom fogják.
Semmi nem lett aláírva eleve nem is ebben maradtunk...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Csabulator
tag
válasz gonger #24980 üzenetére
Én motorról váltottam robogóra és egy olcsó bakancsot használok: [link]
Motorozáshoz ideális volt, hidegben se fázott a lábam benne, nem csúszik és egész jól bírja a vizet. Ellenben a cipzár szétjött és cseréltetni kellett, igen hamar...A linkelt cipő egész jónak tűnik, de én személy szerint a bakancsot jobban preferálom a láb nagyobb védelme miatt.
"Time You Enjoy Wasting is Not Wasted Time"
-
yodamastah
őstag
válasz gonger #24980 üzenetére
Három robogós cipőm is van, de toronymagasan az XPD X-Two a kedvencem. Sport csizma védelem, és gyorsan fel/le lehet venni, és elég kényelmes is.
A linkelt ársávban még TCX-et tudom ajánlani (euromotor). Van egy csomó féle motoros cipőjük. Szoktak akciósak is lenni. De a Forma is vállalható.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs