Új hozzászólás Aktív témák
-
ρσгτσ
őstag
Szerintem ennyire erős év nem mostanában volt, és a fenti "lista" azért közel sem a teljes képet mutatja. Még a fontosabb, nagyobb játékok közül sincs benne minden. Pl. Mortal Kombat 1, Forza Motorsport, AC Mirage.
Én már tavaly óta írom, hogy ez erős év lesz. Akkor is annak tűnt, amikor még nem minden játéknál volt biztos, hogy 2023 -ban megjelenik.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
gyimger
őstag
-
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #11453 üzenetére
Ott a Hi-Fi. Olcsó, rövid, innovatív.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz hombre[EU] #11453 üzenetére
Én most viccen kívül ezzel a Gibbon játékkal szórakozok legjobban már nagyon régóta, PS Stars ajánlotta, hogy vegyem meg és igaza volt. Full chill az egész, egy-két óra pár ezresért.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ρσгτσ
őstag
válasz hombre[EU] #11429 üzenetére
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
ZX Spectrum - Commodore 64
-
pzstm
titán
válasz consono #11467 üzenetére
The regulatory authority of New Zealand has unconditionally approved the Xbox and Activision Blizzard merger.
Microsoft's Brad Smith: "We will continue to work to resolve outstanding concerns and bring this deal to a close."iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
_drk
őstag
válasz Wesder #11464 üzenetére
Rohadt jónak azért nem mondanám!
Kb ez lenne az elfogadható/elvárható szint, ha már ennyi kiadó/stúdió és ennyi milliárdok röpködnek.
Nyilván ízlés kérdése is, egy crpg rajongó a BG3 miatt magához nyúl, ugyan úgy mint a Harry Potter rajongók.
Most a pozitívumot emelném ki, hogy egy Capcom meg előző 2 említett játék stúdiója azért nem nagy, mégis tudnak jo játékot szállítani. -
Ez mi a szar már bocsánat, hogy a Larian letesz egy marha jó játékot az asztalra, a sok suttyó igénytelen fejlesztő meg azon károg, hogy ne ez legyen a sztenderd, ne ezt várják el a játékosok!? Hát hol élünk már?!
Múltkor a Diablo IV topikban is volt egy srác, akivel volt pár kommentváltásunk. Ő meggyőződése az volt, hogy nem szabad a Dio4 fejlesztők szemére vetni, hogy félkész a játék és tele van hülyeségekkel, mert ma már ez a normális, és ezt el kell fogadni..
Komolyan ide jutottunk?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
nagyúr
Nem "jutunk", lassan egy évtizede itt vagyunk. Cyberpunk kapcsán is ment a gaslighting a játékosok részéről, hogy hát ha a játékok átlagát nézzük ahhoz képest annyira nem is szar.
Meg azért ezt a BG3-as képet érdemes azzal árnyalni, hogy a Larian fejében gondolom még éltek az elmúlt évek botrányai és inkább eltolták az Xbox változatokat, pedig biztos lehetsz benne, hogy egy bármilyen más kiadó simán azt mondaná azokra is, hogy kiadható állapotban vannak és akkor attól lenne hangos a sajtó.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
opr
veterán
Én még nem találkoztam olyan fejlesztővel, aki ne akart volna kurva jó játékot csinálni. Olyan managerrel,aki ezt hajlandó kívárni meg olyan befektetővel, aki ezt hajlandó kifizetni, hát... Mondjuk úgy, hogy ritkábban.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
gyimger
őstag
válasz Bad Pritt #11471 üzenetére
Ó, igen. A "mit vársz a régi konzoloktól" mondat gyakran elhangzott mindenféle fórumon. Mintha nem a fejlesztő felelőssége lenne a bejelentett platformra előállítani a terméket.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
válasz Bad Pritt #11471 üzenetére
A Cyberpunk számomra közel sem volt annyira gáz, mint amekkora balhé volt körülötte. De ezt akkor is leírtam, hogy védeni azért nem fogom mert megértem pl a PS4 usereket..
De ez a mostani?! Nemhogy ékes példa lenne! Nem! Rögtön elkezdenek mosakodni, hogy jóó hát ne ez legyen az elvárás!? A kész, jó játék?! Ez felháborító! Én amikor az előbb olvastam, azt hittem ez valami vicc. De nem.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
_drk
őstag
Előző hsz-ben erre akartam rá mutatni, hogy végre kiadnak több értékelhető játékot is, akkor már a falon kell pörögni, mert milyen szar volt már eddig.
Dio4-et is majd kb jövőre lehet oda rakni jó játéknak, mert addigra lesz kész. Most is szép és jó, de azért belemerulve ki lóg a ló láb.
Ez több játékra is igaz az évből.És örülünk neki, hogy 30 ezret kiadva végre nem szart kapunk.
De ezt ne szokd meg! -
Bad Pritt
nagyúr
Egy dologban lehet max igazat adni a károgó fejlesztőknek: nincs mindenkinek lehetősége egy több éves early access ciklust lebonyolítani millió játékosnak, aminek segítségével aztán a Larian tudta alakítani és fejleszteni a játékot a megjelenésre.
Most csak abba gondoljunk bele, hogy a D4 két nyúlfarknyi béta hétvégéjéből annyi infót nyert ki a Blizzard, ami alapján totális balanszváltozásokat tudtak eszközölni sok egyéb mellett. A Lariannak három év alatt nyolc számjegyű játékórányi anyaga volt ahhoz, hogy egy tökéletes játékot tegyenek le az asztalra.
Jó lenne, ha ez lenne az alap, de inkább pont az ellentéte felé haladnak a fejlesztők, egyre nagyobb játékok készülnek egyre kevesebb tesztórával....Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
őstag
Ezzel a nagy fejlesztő védéssel nem értek egyet!
Ez egy intellektuális munka elvileg, aminek értéket kellene képviselnie.
Ha egy gyárban a soron Józsinak megmondják hogy így csináld meg mert így kapod meg a fizut, őt nem fogja érdekelni. De fentebb már tisztában kell lennie a kovetkezményekkel és a fejlesztő elvileg nem az átlag butább Józsi akinek mindegy.
Mondjuk itt is láthatatlanok és rá lehet fogni mindent mindenkire, gondolom elmennek máshová és kutyát nem érdekli mit művelt amott.
De így tisztán látszik, hogy le se szarják mit csinálnak, mit adnak ki a kezükből. -
válasz Bad Pritt #11478 üzenetére
Jaj szegény Blizzard. Mindjárt megsajnálom őket, úgy is egy kis garázscégről beszélünk.
Mondjuk a számításaik bejöttek ezzel a Dio4-gyel sajnos.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
negyven2
veterán
Ez amúgy valami Kotaku/Polygon/GameSpot/Eurogamer szintű netes újságnál olvastad? Mert valami ilyesmit én is láttam a Twitter feed-ben (tudom az már X ). Csak azért kérdem mert többek között ezeket a médiumokon megjelenő írásokat azért érdemes fenntartásokkal kezelni.
Viszont annyiban tényleg igazuk van, az mellet amit Bad Pritt is írt, hogy ez fejlesztőknek ez hatalmas nyomás. Nem azért mert nem tudnák megtenni (hozni a szintet), hanem azért mert már korábban is megtörtént, hogy csapatok omlottak össze emiatt a túlzott elvárások miatt. Elég csak az általad is írt CP2077-et felhozni, ami olyan környezetben született, hogy nekik most a The Witcher 3 által lefektetett elvárásoknak kell minimum megfelelni, de inkább szárnyalja azt is túl? Sikerült? Nem. De ettől még egy jó játék lett? Mára már az a közvélemény, hogy igen.
Ott volt anno a Mass Effect Andromeda esete, ahol a közvélemény, azt várta, hogy megugorja azt, amit a trilógia letett az asztalra pluszban még megugorja azt a szintet is, amit a Witcher letett előtte 2 évvel. Nekik se sikerült. A net népe a földbe döngölte a játékot, pedig bár az is sok hibával rendelkezett, de a közelébe se volt a sz*r minőséghez, mint ahogy tartották. Sőt az is kicsit felértékelődött azóta, hogy bár nem egy trilógiához mérhető játék lett, de azért egy jó játék az valójában.
De még azoknál a csapatoknál is probléma ez, ahol a pénz, idő, és emberállomány csak másodlagos. Pl. a Rockstar esetében konkrétam a 190 milliós eladást generáló GVTA V-nek kell méltó utódot kell csinálni. Annak a játéknak ami pár aspektusát még 10 évvel később se érte el más, hasonlós stílusú open world játék. Még az RDR2 esetén is voltak olyanok akik amiatt húztak le azt, és panaszkodtak, hogy bizonyos dolgokban nem nyújt többet mint az RDR1/GTA V. Ott vajon náluk milyen légkör lehet a fejlesztés alatt? Ugye vannak pletykák, hogy a következő GTA méretett, visszább vágták, mert ha maradt volna, akkor talán a PS6 megjelenésére el is készülnek majd vele.
De ne menjünk messzire, ott van maga a Larian is, akik már most nyilatkoztak arról, hogy a következő játékuk egy sokkal kisebb fejlesztés lesz, senki ne várjon majd a BG3 szintet. Vagyis egy előre menekülési nyilatkozatott adtak ki, mert ismerve a net népét, ha következőleg nem hozzák majd ezt a szintet, akkor a mob a földbe fogja döngölni a játékukat, legyen az bármilyen jó a maga szintjén.
És még így a végére, így a BG3 sikere után érdemes lesz majd látni, hogy milyen hatással lesz pl. a Starfield-re. Vajon hány tesztelőnél és átlag játékos esetében indul már eleve alacsonyabb szintről a játék megítélése, mert nem hozza azt amit a BG3.
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz negyven2 #11482 üzenetére
És még így a végére, így a BG3 sikere után érdemes lesz majd látni, hogy milyen hatással lesz pl. a Starfield-re.
Ez lesz a legszebb az egészben, mikor megjelenik PS5-re, a Starfield meg Xboxra. A kényszer úgy hozta, hogy mindkettő exkluzív, mindkettő kolosszális RPG egymás nyakán, akarva-akaratlanul is ott lesz az összevetés lehetősége, amit az internet népe borítékolhatóan meg is fog tenni és szerintem mind sejtjük, mi lesz a végeredmény.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
válasz negyven2 #11482 üzenetére
Nem igazán olvasok már gamer témában, ezért ez most a Telex-en jött konkrétan szembe velem.
Én nem tudom ezt elfogadni, hogy mosdatni próbáljátok a stúdiókat. Igen is annak kellene lennie a normálisnak, hogy egy játék jó játékélményt nyújt, és jó állapotban jelenik meg. Főleg akkor ha annyi ember dolgozik rajta, és annyi pénzt hoz a konyhára mint egy Diablo IV. Ami közel sem egy kész, tartalmas játék. Mégis akkor siker lett mint a franc.
Szóval a Diablo IV fejlesztőknek nem teli kellene sírnia a netet. Hanem kussba meg kellene hajolni a Larian előtt.
Ha meg az iparággal van baj, mert nagyok az elvárások, nagy a nyomás. Akkor az iparban dolgozóknak kellene változtatni, változást elérni. Nem a játékosokra kenni a dolgot, hogy ők adjanak le az elvárásokból. Amik még csak nem is magasak!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
negyven2
veterán
Belenéztem én ebbe a cikkbe, és szerintem te félreérted a benne foglat dolgokat. Lehet a tipikus címadás, fogalmazás vezetett félre.
De igazából az van benne amit mi a "fejlesztő védők" is leírtunk itt. Vagyis nem az elvárásokkal van baj, hanem túlzott elvárásoknak, és azzal, hogy ezt sokan már-már sztenderdnek akarják majd beállítani. Konkrétan a közvélemény most a Larian-al ugyan azt játssza el mint, a CD Projekt RED-el 2015-ben, a Witcher 3 esetében. Az is biztos, hogy itt is sokmindent fognak majd átemelni más játékokban mint tették azt a W3 esetében is, de alapvetően nem az lesz a szint, főleg nem üzletpolitikába. Ami szintén nagy pozitívuma a BG3-nak (ugye a jófej fejlesztőnek lenni mindig is kifizetődő volt mégha valójában nem is vagy teljesen az).
A cikkben ugye az is benn van, hogy (és amit írtak is már itt), hogy nem sok cég csinálhatja meg azt amit a Larian csinált. Hogy lényegében a játékosok közvetlenül bele tudtak szólni a fejlesztésbe, hogy milyen játékot akarnak majd. Ez egyrészt jó dolognak tűnik és talán az is, néhány esetben, viszont a fejlesztői kreativitást eléggé bekorlátozza. Nem biztos, hogy minden esetben az a jó, hogy a játékos azt a játékot kapja amit szeretne, és nem azt amit a fejlesztők szeretnének nekik átadni.
Illetve még valami amit manapság már mindenhol látni a véleményekben. Attól, hogy valaki kritikát, kifogást, megjegyzést vagy csak simán nem 100%-ban támogató és dicsérő kijelentést tesz valamivel szemben, az nem jelenti azt, hogy leszolja azt.
Vagyis jelen esetben az, hogy a dev-ek megjegyzik azt, hogy vigyázni kell a túlzott elvárásokkal, nem azt jelenti, hogy bántják a BG3-at, meg irigyek rá. Mindegyikük elmondta, hogy bámulatos amit leraktak, a játék zseniális, de azt is, hogy az ipar megítélésének nem fog jót tenni, ha azok az egyéneknek a véleményére - akiknek nulla rálátása van az ipar működésére - kell majd hallgatni, hogy legyen ez alap a játékok esetében.
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
-
negyven2
veterán
Se nem fejtágításnak, kioktatásnak, vagy leszólásnak nem szántam a válaszom. Ha ez jött át akkor elnézést kérek. Csak leírtam, hogy nem ennyire fekete-fehér a dolog amit a #11470 látsz. Még magában a Telexes cikkben se ez van (a címet leszámítva). Egész egyszerűen nem így működik az ipar, és lehet nem is biztos, hogy tudna ezen az elven működni.
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz negyven2 #11489 üzenetére
Hát amúgy szerintem pont a Larian most már egy jó példa arra, hogy igenis működhetne így a AAA fejlesztés. Nagy fejlesztő és kiadóvá nőtték ki magukat, de kihasználják az iparág adta lehetőségeket crowdfundingtól kezdve early accessen át a mérsékelten lehúzós bundle csomagokig. Jól kommunikálnak, nem köntörfalaznak, nem tologatnak ok nélkül, jó szoftvereket adnak ki a kezükből, minden téren a legmagasabb minőséget képviselik jelenleg a játékiparban.
A másik, ami egy követendő példa lehetne az olyan mérsékelten független kurátori programok elterjedése, mint pl. az EA Originals, de ennek nincs sajna semmi nyoma.És azt azért tegyük hozzá, hogy azért ez a BG3 sem volt mindig ilyen szivárványosan etalon, day1 vettem az early accesst és azóta követem a játék életét, elég göröngyös volt az út idáig, de abszolút felnőtt a Larian a feladathoz.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #11490 üzenetére
Hát igen, jó példa lenne. De vajon mekkora az esélye annak, hogy Sony/MS/Nintendo belső stúdió a jövőben ilyen elven fogja fejleszteni a játékait. Oké a Live Service az kb. hasonló mint az Early Access. Meg ott van pl. amit a Grounded csinált. De lényegében ennyi. Egy következő Last of Us, GTA, TES esetében biztosan nem lesz ez. Ahogy a nagy kiadók se fogják ezt meglepni. Ott vagy bejön az elképzelésük vagy nem.
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz negyven2 #11491 üzenetére
Kemény lenne amúgy, feldobnák a kövi Elder Scrolls-t Indiegogóra aztán hadd szóljon. Mondjuk azért az is hozzátartozik a témához, hogy egy ilyen közösség elég könnyen toxikussá tud válni, azt meg igyekszik mindegyik kiadó kerülni manapság érthető okokból.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
hombre[EU]
veterán
válasz negyven2 #11491 üzenetére
de nekik nem kell early accessbe menni...százmilliókat tapsolnak el játékokra, bármennyi playstestet outsource-olhat (lariannak nem volt opció milliókat fizetni külsös cégeknek a divinitynél vagy a bg3-nál), belsōs csapatokkal végeztethetik stb.
de a játékok úgy jelennek meg,hogy egyedül összetudok írni 3oldalnyi buglistet az elsō nap pontosan tudják,hogy benne vannak, de kiszámolják a kockázatot aztán kiadják pofátlanul.Life, Uh, Finds A Way
-
ρσгτσ
őstag
ZX Spectrum - Commodore 64
-
hombre[EU]
veterán
Kantan Games' Serkan Toto notes that FromSoftware generated $125 million in total sales throughout the last fiscal year, which ran from April 2022 to March 2023...
As of March 2023, Elden Ring had sold 20.5 million units worldwidenem tudjuk mit mūvészkednek a háttérben, de lehet jobban tenné miyazaki,ha kojimaról venne példát és átmenne "indie"-be
Life, Uh, Finds A Way
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #11493 üzenetére
De azért az kicsit más kiszervezni a playtest-et ahol pár ezer direkt erre felvett ember tesztelgeti a játékot (általában annak különböző részét), és más kiadni early access-be a játék fő részét, amit aztán évekig tudnak nyüstölni a több százezer, milliós valódi játékosközösség (aminek valószínűleg csak egy csekély része add majd valós aktív visszajelzést).
Amúgy érdekes lesz majd az eladásokat nézni (nem mintha nem lenne majd sikeres), mert itt ugye azért egy jelentős része a vásárlóknak már a megjelenés elött megvette a játékot. Mert jelenleg a SteamDB-s adatok alapján olyan 2.10-9.97 milliós eladást írnak. Hogy ezek mennyire valós adatok azt nem tudni, de pl. az Elder Ring esetén ez a szám 8.55-36.93 milliót mutat (miközben hivatalosan márciusig 20.5 milliót adtak el... minden platformra). Ugye ez elvileg csak PC.
Amúgy ez az én szegénységi bizonyítványom, de eddig nem néztem Gameplay-t se a játékből, így kicsit meglepett, hogy ez a játék nem tps RPG, hanem külsőnézetes Diablo szerű.
Illetve eseteben szeretném szeretni a Fanatasy középkori beállítottságú RPG-ket, de eddig mindegyikről lepattantam. Látom bennük, hogy mitől jók, de valahogy se a Dragon Age: Inquisition, se a Skyrim, se a Witcher sorozat, de még a Fable sem tudott pár óránál többre lekötni engem (és ezért tartok a Zelda-tól is). Viszont a Sci-Fi, modern/jövő kori (akár posztapokaliptikus) RPG-ket meg imádom. Érdekes lesz majd ezügyben a Clockwork Revolution ami ugye steampunk szerű lesz (Bioshock Infinite az egyik kedven FPS-em, ahogy az első két rész is).[ Szerkesztve ]
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz negyven2 #11496 üzenetére
...(aminek valószínűleg csak egy csekély része add majd valós aktív visszajelzést)
Minden aktív játékos valós visszajelzést adott azzal, hogy játszott és a játék küldte az adatokat a Larian felé, direkt visszajelzés nagyon kevés kellett nekik.
Amúgy érdekes lesz majd az eladásokat nézni (nem mintha nem lenne majd sikeres), mert itt ugye azért egy jelentős része a vásárlóknak már a megjelenés elött megvette a játékot.
Az early access végül 2.5M eladásig jutott, szerintem most már simán 3M felett van csak PC-n. PS5-ön meg második az előrendelések között, nagyot fog ott is menni. Meg amúgy ez nem is sima early access volt, hanem amolyan Kickstarter-szerűen az egyre nagyobb bevétel nyomán egyre több mindent tettek a játékba, ezért is tartott ennyi ideig a megjelenés előtti állapot. Pontos dolgokat nem mondtak, de 10-15%-ra teszik azt a contentet, ami a nagy érdeklődés miatt került pluszban a játékba, ez egy ekkora címnél lazán tizensok óra plusz content.
Próbálj rá a Wasteland 3-ra, ha a fantasy setting nem jön be, csúf kis jószág, de baromi jó hangulata van, top CRPG Xboxon és nem is olyan iszonyat hosszú. Clockwork Revolution-ben én is nagyon bízok, jól nézett ki az a trailer, meg az InXile azért nem egy kutyaütő banda.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
negyven2
veterán
A Take Two lényegében még mindig tartja magát ahhoz, hogy a következő üzleti negyedévben rekordbevételt fog elérni majd. Vagyis ez azt jelenti, hogy a következő GTA valószínűleg 2025. március vége elött meg fog jelenni! Amúgy megint eladtak közel 5 milliót a hamarosan 10 éves GTA V/GTA Online-ból, három hónap alatt (185+ milliónál tart a GTA V), és 2 milliót a hamarosan 5 éves Red Dead Redemption/Red Dead online-ból (55+ milliónál tart az RDR2)!
[ Szerkesztve ]
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
válasz negyven2 #11489 üzenetére
Nem volt tegnap semmi baj. Csak én annyira másképp gondolkodom erről, hogy értelmetlen lett volna folytatni. Tuti csúnyát írtam volna. Annak meg semmi értelme.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Automata kávégépek
- Fűnyíró topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- További aktív témák...
- Extra Akciósan Eladó Xbox One 500gb
- Xbox Series S 512GB - 12 hónap garancia, vállalkozástól!
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- PlayStation 5 / PlayStation 4 Fat/Slim/Pro HDMI IC / csatlakozó szerviz, garanciával, üzletből!
- Nintendo Switch RP2040-tiny Picofly 2.74fw CFW chip készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest