Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz ProEvoFan #11749 üzenetére
Ha igen, akkor:
1. 10 perc lesz az akku idő
vagy
2. A Zoxigénből fogja kiszívni a zenergiát. És az fogja táplálni akku helyett.
vagy
3. Úgy lesz hordozható, hogy lesz hozzá egy 20kg-os akkuval megpakolt hátizsák.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ProEvoFan
nagyúr
Pár napos hír, de velem csak most jött szembe.
A Starfield 1000%al megdobta az XSX/XSS eladásokat az Amazonon.
Igen, tényleg nincs szukseg az xbox vagy MS exkluzívokra. -
consono
nagyúr
válasz hombre[EU] #11753 üzenetére
Nem Az Amazonon leadott keresések/rendelések száma ugrott meg ennyivel. Annak semmi köze a gyártáshoz, ezt tényleg a Starfield csinálta.
"In God we trust. All others must bring data"
-
consono
nagyúr
válasz hombre[EU] #11755 üzenetére
Hát a németeknél szerintem lehetett. Ha nem lehetett volna mihez mérik az 1000%-ot?
"In God we trust. All others must bring data"
-
l.skywalker
félisten
válasz hombre[EU] #11755 üzenetére
Már régóta lehet rendesen kapni
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
opr
veterán
válasz hombre[EU] #11755 üzenetére
Már hogyne lehetett volna? Bő fél évvel a megjelenése után már szinte mindig elérhető volt másnapi szállításra az xsx amazonon, legalábbis az angolon biztos. De ha jól emlékszem, a németen is, bár ott jóval ritkábban néztem.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Wesder #11760 üzenetére
Lehet, hogy keverem az xss-el és csak az volt az, amit szinte azonnal lehetett kapni mindenhol és bárhol, xsx-et meg nem?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Wesder
félisten
-
ρσгτσ
őstag
-
pzstm
titán
S.T.A.L.K.E.R 2 GSC Game World offices in Prague suffered fire that destroyed one of the floors used by the company, Damage is tentatively estimate at 1.5Mill crowns
Unknown if it will affect the game release but No injuries
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
_drk
őstag
Az a játék és stúdió el van átkozva.
Nagyon sajnálom amúgy, anno nagy kedvenc volt az 1 meg a CoP. Egyedi volt a játék sok egyedi tulajdonsággal. Nagyon jól át tudták adni a zónás feelinget és mint Közép-kelet európaiként volt egy plusz is benne.
Hiába volt egy romhalmaz tele bugokkal, csak azért is atkuzdotte magát rajta mindenki.
MS-nek is pont jó lenne egy ilyen egyedibb exkluzív.[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
According to Reuters sources Embracer considering selling makers of Borderlands at Gearbox after receiving interest from third parties
Gearbox was acquired for $1.4B
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
_drk
őstag
válasz F-ECT$ #11771 üzenetére
Mindig is nagyon vékony lábakon állt az Embracer. A nagy felvásárlásokat se értette senki. Többségében inkább kissebb játék jogok és stúdiókkal nehéz nagyot gurítani, de nagyon elképzelés se volt mögötte.
Jó példa a Tömb raider és deus ex, hogy ott először kéne valami jó ötlet és arra ráhúzni a játékot és nem fordítva.
De most olvasom hogy a tömb raidert tán el is adták az amazonnak. -
Wesder
félisten
Ubisoft has delayed XDefiant’s release after the free-to-play FPS failed Microsoft’s and Sony’s console certification tests. The extra work required to fix compliance bugs means an October release is now “likely”.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
opr
veterán
válasz Wesder #11775 üzenetére
Jézus, milyen állapotban lehet ez... Tudjuk, milyen állapotban jelennek meg játékok, amik átmentek a QA-n simán. Mikyen szinten lehet az, ami még ezt se ugorja meg?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
ρσгτσ
őstag
Mondjuk ezek általában platform követelmények hibája miatt szoktak elbukni. Pl. barátlista, eredmények problémák. Vagy az achi/trófea részével van gond.
Szóval a játékok hulladék szinten is át tudnak menni egy ilyenen, de ez talán nem nagy meglepetés az elmúlt éveket elnézve.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
opr
veterán
Igen, ott ilyeneket neznek, hogy megfelel-e a branding cuccoknak, egyaltalan elindul-e, acsik stb rendben vannak-e, illetve egyaltalan jatszhato-e a termek (ha pl tul sokszor lefagy egy eleg alap proban, akkor se megy at), vannak-e olyan vizibilis bugok, ami miatt nem jelenhet meg (vibralo/rohamveszelyes kepernyok pl), rendben vannak-e a licencek, ilyesmi.
Szoval ami meg ezen se megy at, raadasul nem csak az egyiken, hanem egyiken se, ugy, hogy meg szeretnek jelentetni... Ott kurva nagy gondok vannak.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Wesder
félisten
Resident Evil Village and the Resident Evil 4 remake are coming to the iPhone 15 Pro. Apple's iPhone 15 Pro has an A17 Pro chip that enables hardware-based ray tracing for games. It sounds like a big boost to mobile gaming.
Az oszt igen...
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
-
negyven2
veterán
[ Szerkesztve ]
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
opr
veterán
válasz negyven2 #11786 üzenetére
Hát, akkor ennyi, innentől el lehet felejteni, hogy unity alapokon bármi készüljön, ami nem GaaS. Ezt csak undorító mikrotranzakciós lootboxos battlepassos szarokkal lehet kigazdálkodni. Ok, most, szokás szerint a bevezető ára a cuccnak olyan, hogy rá lehessen vágni, hogy ugyan, ez semmi, mit nyávognak a stúdiók, de ez nagyon nem így van. Fix árú, amatőr, nem AAA játékkal ez erősen szívás.
Pláne, hogy ha jól látom, ez nem az eddigi, brutális unity költségek helyett, hanem mellett lesz. Eddig se értettem, mi a francért használ bárki unity-t bármire, ami komplexebb, mint egy passziánsz, ezek után pláne nem fogom érteni.
(Hint: igen, jól érzitek, nem szeretem a unity-t. Minél többet használom, annál inkább nem szeretem. És ezek az undorító húzásaik, a faszkópé licenc, a még faszkópébb támogatás meg pláne nem segítenek a dolgon...)
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
F-ECT$
titán
Most én nem értek valamit, vagy tényleg arról beszélünk, hogy felinstallált copynként max $0.15 lesz az ár? Ebben mi is a sok? 100.000 db install esetén ez $15.000, ez kb 1 fejlesztő pár havi bére. (Azt nem tudom, hogy eddig milyen díjak voltak még, de ez nem tűnik vészesnek.)
Dive ever, work never.
-
l.skywalker
félisten
válasz F-ECT$ #11789 üzenetére
Az Unreal-hoz viszonyítva, ott bruttó1M$ dollár bevétel felett 5% jár az Epic-nek. A többi motor jellemzően ingyenes, a GameMaker-nek van valami 50$-os havidíja ill. a PICO-8-nak asszem valami 15$-os egyszeri.
Tehát ez egy elég drága és greedy eljárás lenne, mert nem a játék sikerességéből kér részt, hanem a játék használatából. És asszem demókra is érvényesíteni akarják meg mindenre.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
ldave
félisten
válasz l.skywalker #11791 üzenetére
Ráadásul üzleti titkokra hivatkozva nem adják ki, hogy miként mérnék az telepítések számát (ami nem csak egy első, hanem az újratelepítés és beleszámít), és az általuk számolt telepítési számot nem adják ki a fejlesztőnek, kiadónak, csak magát a fizetendő összeget.
A Slime draws near! Command?
-
l.skywalker
félisten
válasz F-ECT$ #11792 üzenetére
Nem feltétlenül, sok kisebb cím esetében a GP egy marketing bevezetés lenne, tesztelve a játék sikerességét. Megegyezés kérdése, de ha nem egy nagyobb stúdió nagyobb címe akkor az MS sem fizet azért érte rengeteget.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
opr
veterán
válasz F-ECT$ #11792 üzenetére
Ezen felül van sok más költség is.
30% megy a boltnak (steam, ps, xbox store, akármi)
X összeg megy az engine-nek.
Ezen felül vannak kiadások, pl server üzemeltetés, ilyesmi. (Marketing meg hasonló az a kiadó költsége, itt csak az üzemeltetéssel kell számolni)
A maradékból általában minimum a pénz fele megy a kiadónak.
Ami marad, az a stúdió pénze. Abból kell fenntartani az irodát, fejlesztőket fizetni, eszközöket venni, stb. És igen, a sorrend jó, sajnos nem az van, hogy mindezek kifizetése után veszi le a kiadó a sápot, hanem előtte.Egy játék mikor megjelenik, az a feladata, hogy
- Visszahozza a saját fejlesztési költségeit
- Hozzon pénzt a befektetőknek
- Minimum részben, ideális esetben teljesen finanszírozza a következő projekt fejlesztésétLifetime költséggel kalkulálni a lehetetlennel határos, még a nagyoknak is. Hány olyan cím van, amit alig ismertek páran, aztán akár évekkel a megjelenés után ment nagyot? Amikor már tényleg fillérekért árulták, vagy sokszor konkrétan ingyen adták. Ezeknek, meg ps+, gp, stb dolgoknak ez az egész install alapú baromság olyan szinten tesz be, hogy arra szó nincs.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz F-ECT$ #11796 üzenetére
Őszintén szólva meglepne, ha nem hátrálna ki a unity. Szvsz megnézik meddig mehetnek el, aztán kiderül. A per install díj amúgy azért is mocsok aljas, mert egyik konzolban se túl nagy a tárhely. Nekem van olyan játék, amit sokszor előveszünk, szerintem 10-szer már biztos települt. Lehet többször is. És elég sokan vannak ezzel így, mert zsonglőrködni kell a tárhellyel. De nem csak konzolon, még gamer laposok nagyrésze is max 1Tb ssd-t kap gyárilag, sokszor kisebbet. Az mai szinten win+egyéb lószar mellett mennyire elég, hogy kényelmes legyen a helyzet? Három AAA játék plusz az apró? Talán négy? Hányszor van egy játék letörölve, aztán újratelepítve nosztalgia kedvéért vagy akármi?
Legroszabb, hogy nincs is igazán elérhető statisztika erre, nincs mivel, miből számolni. Agyfasz az egész koncepció, sokadik aljas unity moneygrab."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bad Pritt
nagyúr
Ugyanez jutott eszembe. Nem tudom, lennének-e kivételek, de elképzeltem egy szcenáriót egy kis indie fejlesztő kis költségvetésű játékával, amit valami rosszakaró megvesz mondjuk három platformra és egy bot 0-24 telepítgeti meg törölgeti.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Alkoholista nevelde
- iPhone topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- További aktív témák...
- Nintendo Switch OLED 18.0.1. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
- XBOX ONE S/X HDMI IC csere aznapi elkészüléssel, 3 hó garanciával, üzletben!
- Extra Akciósan Eladó Xbox One 500gb
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- Eladó Xbox Series X 1TB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest