Új hozzászólás Aktív témák
-
Moby
addikt
Kétségem sincs afelől, hogy most sem fognak meghátrálni.
-
Jazz^
tag
Te modtad, 170k ember az mind egytől egyig azon a véleményen van, hogy ez így egy szar, beszéljek nyugodtan mindenkivel. Szerintem meg van egy hangos mag, akinek ténylegesen van véleménye, kritikája a dolgokról és mögéjük beállnak rengetegen, olyanok is, akiknek fogalmuk sincs, miert is vannak ott, de ez a trend, nem akarnak kimaradni. Ez megy minden bombingnál, nem gondoltam volna, hogy ennyire ki kell fejteni.
Egy szóval nem mondtam, hogy nem értek egyet vele. A probléma valós, sőt. De le is írtam, hogy melyik része megmosolyogtató számomra ennek az egész dolognak.
Amúgy engem se érdekel különösebben a játék, nem játszom vele, de érdekel, hová fogja a sony kifuttatni ennek az egésznek a végét. -
-
Moby
addikt
Úgy fest bármilyen biliben érdemes vihart kavarni (erre én sem számítottam)
-
gyimger
őstag
"Nem gondoltunk bele, hogy nem mindenhol elérhető a PSN és hogy a Steam úgy dönt, ezekben az országokban elérhetetlenné teszi a játékot. Valamint a refundok és az értékelések átlépék a józan ész határát, ezen okokból visszakozunk. Tegyünk úgy, mintha meg sem történt volna. Oks?"
[ Szerkesztve ]
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
-
l.skywalker
félisten
Most majd megpróbálják a nyalókát a másik irányból a szájukba adni:
Jön majd a PSN fiók összekötésért járó ingyen in-game cucc, ami abszolút meta lesz
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
consono
nagyúr
válasz l.skywalker #15812 üzenetére
Hát, ennek sajnos látom a realitását...
"In God we trust. All others must bring data"
-
zozika84
őstag
válasz l.skywalker #15812 üzenetére
Az a szomorú, hogy ki is nézem belőlük
PSN:d3xter19841205 ; Xbox GT: D3xter1098405
-
pzstm
titán
BREAKING: Microsoft is closing Redfall developer Arkane Austin, Hi-Fi Rush developer Tango Gameworks, and Alpha Dog Studios.
iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
deja vu..
Jó most az egész iparág meg van őrülve, de az MS-től láttunk már ilyet.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
pzstm
titán
Xbox closing down various offices of studios is not surprising...they spent $70b, they have to make this work and all overhead is probably under very close review.
Sucks for all involved, especially as the market has contracted in the gaming community :(
I also would not be surprised if this isnt the last we hear of consolidation and slimming of the Xbox org, they have been spending big money for years buying up studios, if those teams are not producing - it's going to be rocky.
Xbox has executed the first part of a major strategy shift "build up a huge content pipeline and become a tier 1 studio factory"
They are now in stage 2 where all those assets they bought MUST start producing content to justify the investments of S1.iPhone 15 Pro Max 256GB Black |Macbook Air M1|Xbox Series X|Írhatsz nyugodtan, de x64 alatt nem barátkozom :)| I'm not special...I'm just limited edition!
-
NyMRooD
őstag
Austinért (bár nem tudom mit csináltak a Redfall mellett) és Alpha Dog-ért nem kár, a Tangoért viszont igen, annyi egyébb vacak studió van az MS birtokában, nyilván millió oka van, hogy miért őket választották.
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
Zó
tag
válasz NyMRooD #15818 üzenetére
A 2017-es Prey volt az ő munkájuk. Az talán közeledik a kultklasszikus státushoz, és elismert darab, de üzletileg nagy siker nem volt, kritikailag elmaradt a Dishonoredoktól (és a Deathlooptól is), az atyja, Colantonio már nincs cégnél, és az írók közül is Avellone eleve külsős volt, akit egy azóta a bíróságon rágalmazásnak bizonyult #metoo-ügy miatt kitettek a játékiparból.
Lehet ráció abban, hogy nem kell két Arkane, de ezt nehéz innen megmondani.
A Tangónál nehéz kitalálni, hogy ezt most miért.
-
Moby
addikt
Szerintem a Ninja Theoryt is addig etetik, amíg ki nem jön a hellblade2, aztán a teljesítménytől függetlenül ők is mennek a nyesedék közé a darálóba, amennyi pénzt elvihettek az elmúlt években jóformán a semmire.
Szerintem abszolút beleillik ami mostanság történik ebben az elképzelésbe, hogy az MS megmarad kiadónak. Megmarad kiadónak, aki kiadja a COD-ot. A többi nemkell.[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
válasz Wesder #15821 üzenetére
Kifejezetten bírtam a Hellblade-et, de 7 év alatt produkáltak egy Bleeding Edge-et, melyet soha el nem indítanék, és lassan révbe ér a HB2, melyen azóta sem érzem, hogy szükséges folytatás. Remélem rám cáfolnak, de apátiát váltanak ki belőlem.
Amúgy a Heavenly Sword és az Enslaved sem volt rossz, de leginkább kedvelhető - illetve a PS3-as performance miatt gyűlölhető - egypatronos nem éppen hiánypótló játékok voltak.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Fura, hogy ez senkinek nem jutott eszébe a "megávásárolom" gomb megnyomásakor. Az már kevésbé, illetve jól ismert MS köröben, hogy felelőse ezeknek sincs. Meg hát ha azt elhiszem, hogy se abban nincs pénz, ami szar, sem abban, ami jó, akkor tényleg kell tartani az egész gémingen egy parádés temetés nagy bulival, és rá kell oltani a vellanyt. De azért nekem még mindig vannak komoly kétségeim ennek az igazságtartalmáról.
[ Szerkesztve ]
-
Zó
tag
Nem, de máshogy érintette volna a kosárrajongókat, ha Michael Jordant zavarja el annak idején a Chicago Bulls, mintha Dávid Kornélt És ezzel nem Dávid Kornél ellen ebszélek, ő teljesen korrekt szinten nyomta, ha nyilván nem is volt világklasszis, és el is volt utána európai szinten nagyon jól. Aki elég tehetséges, az reményeim szerint most is talál magának munkát, meglepődnék, ha Johanas azonnal nyugdíjba vonulna.
Az NT eleve még csak egy elméleti felvetés, de ők adták el magukat az MS-nek. Mindenesetre a Double Fine bezárását jobban sajnálnám, bár Tim Schafer valószínűleg megint össze akarna rántani egy csapatot, akár nagyjából ugyanazt, ha akarna. De mondjuk mutathatnának is már valamit, hogy léteznek még egyáltalán a gyakorlatban.
Mindenesetre az NT létezése az én személyes játékfogyasztásom szempontjából jelenleg irrelevánsnak tűnik, ami csak ténymegállapítás, nem ellendrukkerség.
-
-
opr
veterán
- Redfall developer Arkane Austin: Enyhen szolva nem lep meg.
- Hi-Fi Rush developer Tango Gameworks: Gratulalok nekik. Mennyi sikeres, ertekelheto sajat cimuk volt az egesz generacioban? Ketto? Harom? Teljesen logikus a legnagyobb sikert elert jatekuknak a studiojat bezarni, classic MS, jar a taps.
- Alpha Dog Studios: Ezekrol annyit tudok, hogy valami mobiljatekokat csinalnak, fingom nincs roluk, ugyhogy kizart dolog, mert nem tudom. Nincs velemenyem. Kerem kaccsojja ki.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
negyven2
veterán
Nem tudom, hogy lehet-e ilyenről beszélned, vagy van valami belső félpublikus policy erről, de ha egy belsős fejlesztőstúdió, bár kritikailag siker (sajtó és játékos), de maga az ezt fejlesztő stúdió igazából csak veszteséget termel folyamatosan, akkor azt vajon egy Sony meddig pénzelné?
A Tango esetén leírtam az Xbox topik-ban, hogy bár az első Evil Within aránylag sikeres volt, de az azóta megjelent játékaik (Evil Within 2/Ghostwire: Tokyo és a Hi-Fi Rush is) nem igazán nem igazán termelt nyereséget Találtam még korábban egy cikket, ahol leírták, hogy a EV2 és a G:T is masszívan veszteséges volt a Zenimax-nak. A Hi-Fi Rush pedig hiába büszkélkedhet 3+ milliós játékosszámmal, azért eladásáilag valószínűleg nem teljesített olyan jól. És most már kijelenthető, hogy a Hi-Fi Rush volt az utolsó olyan Tango játék, amit még bőven az MS felvásárlás elött kezdtek el fejleszteni (2018).
Vagyis én csak annyit mondok, vallok most, hogy bár maga a Tango részben érthetetlen, de jelenleg (és lehet sosem) tudjuk, hogy mi vezetett ide.
Illetve de, mert Phil nyilatkozott anno egy olyat, hogy ők rentábilisé szeretnék tenni az általuk birtokolt stúdiókat (termeljenek nyereséget, ne csak vigyék a pénzt). Ugye a Sony is ezzel magyarázta az idei leépítéseiket. Ott is érdekes volt, hogy a 10+ milliós eladást produkáló Spider-Man 2 után jópár embert küldőt el az Insomniac-tól (meg máshonnan is). Vagyis ha egy 10+ milliós eladást és az azzal közvetve járó konzoleladás se volt elég arra, hogy biztonságban legyen a PS5 jelenlegi koronaékszer stúdiója, akkor nagyon komoly gondok vannak az iparban. És akkor szerintem nem kell csodálkozni, egy nem éppen a top-on lévő stúdió bezárásán (hiába sajnálatos dolog az egész)."Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
opr
veterán
válasz negyven2 #15832 üzenetére
Hi-Fi Rush nem tunik akkora jateknak, hogy 3 millio jatekos mellett ne legyen boven nagyon nyereseges. Kiveve, ha a GP model olte meg, azt el tudom kepzelni.
De persze ha van errol adat, hogy a sikerek ellenere is veszteseges volt a studio, akkor so-so ok, ertem, de... Az van, hogy hany masik studiojuk van, ami tenyleg sikeres jatekot rakott le az asztalra ebben a generacioban? A SONY azert rossz pelda, mert nekik meg ugy is sok van, hogy ez eddig egy gyenge generacio. De MS-nel? Hirtelen nem is emlekszem a Hi-Fi Rush-on kivul egyetlen jatekra sem, aminek az lett volna a vege, hogy pozitivan nyilatkoznak Xbox studios jatekrol a kritikusok es a jatekosok is. Azert ezt leloni, az akkor se tunik okosnak, ha amugy tenyleg nem hoz sok penzt.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Moby
addikt
válasz negyven2 #15832 üzenetére
"komoly gondok vannak az iparban"
Csakhogy ez nem egy természetes folyamat következménye, és most pontosan azoktól várod a megoldást, akik létrehozták. Márpedig amit biztosan tudunk, hogy nem lehet ugyanazzal a gondolkodással megoldani, ami létrehozta. Az iparnak az a baja, hogy ha egy játék nem termel 500 millió dollárt, akkor rá van mondva, hogy veszteséges.
Nade miért is?
Valszeg ugyanazért, amiért normálisnak gondolja a piac, hogy egyetlen piaci szereplő ér 80 milliárd dollárt. A videójáték évtizedekig nem arról szólt, hogy nagybefektetők végtelen pénzeiket forgassák meg benne. Megjelentek a végtelen pénzek, a végtelen tétek ebben az iparágban, és már másról sem szól az egész csak arról, hogy elhitte mindenki, hogy ez nem lehet már másképp csak így, és ezt most így kell működőképessé tenni. Egyrészt nem lehet, szerintem erre mindenki megkapta a választ, csak még nem hajlandók elhinni. Másrészt sokáig működött másképp. Persze a mindig is a pénzről szólt, és mindig a profit kergetése hajtotta, csak nem a 80 milliárd dolláros tétekben, amikben ma játszák. Ez nem normális dolog, nem természetes dolog, nem szükségszerű dolog, és nem racionális dolog.
Neki kell állni racionalizálni, de nem úgy, hogy szétverik a működő szervezeteket. Ez nem racionalizálás, ez csak pazarlás, illetve a hanyatlás jele. Az sem nagy baj, ha ez nem történik meg, mert léterjön organikus módon: addig fog tartani a hanyatlás, amíg kivonul a nagytőke, és megindul az újraépítés a maga módján. Ez a hosszabb, és fájdalmasabb út, de úgy fest ez marad, mert a jelenlegi szereplők nem hajlandók változtatni semmin. -
negyven2
veterán
Az a baj, hogy GP nélkül egy ilyen játék, Xbox-on nem igazán lett volna sikeres. Teljes multiplatformban talán. De mint írtam, nem tudjuk a részleteket. Tango esetében annyit lehet talán biztosan tudni, hogy 4, max 5 millió ment el az első Evil Within-ből összesen. A második részből ennek alig negyede. Ghostwire: Tokyo-nál eladásilag kb. csak annyi van, hogy a megjelenést követő első hónapban összesen kb. 100 000 db talált gazdára (ekkor még PS5 ex. volt illetve elérhető volt PC-n is), illetve, hogy aztán a Xbox megjelenés után nem sokkal elérte a 4 milliós játékosszámot (Game Pass + PS Plus is benne van).
De még egyszer, nem tudjuk, hogy mi vezetett ide, de azt szerintem egy esélyes dolog, hogy ha több évnyi veszteség termelés, és közepes kritikai sikerek után jön egy bár kritikailag sikeres, de amúgy nagy részt az érdektelenségbe lévő cím, az nem biztos, hogy javítani tud már a folyamtokon. Ugyan ez igaz részben az Arkane Austin-ra is, ahol bár a Prey kritikailag sikeres volt (inkább vegyes), de anyagilag bukás. Utána volt a Redfall bukása. A kettő között meg ott voltak a bedolgozások, amik esetében is azért a legtöbb cím az nem volt éppen sikeresnek nevezhető.
Amúgy a Hi-Fi Rush az Bethesda cím, nem Xbox Game Studios. Igen mindkettő MS tulajdon, de pl. anno a Bethesda volt az aki ragaszkodott a Redfall kiadásához."Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
negyven2
veterán
Persze, hogy ők teremtették, én ezt nem vitattatom. De gondolom ezt sem kell magyarázni, hogy ennek az oka leginkább még mindig az ami mindig is volt. Mégpedig, hogy nagyobb szebb jobb legyen a stúdió következő játéka. És a kedves stúdió akkor megpróbál nagyobb szebb, jobb játékot csinálni. Ami persze azzal jár, hogy elszálnak a költségek, miközben a bevételük nem igazán nő (mivel annyival többen nem veszik meg).
És bár az elmúlt években láthattuk, hogy kvázi fillérekből összerakott játékok is tudnak nagyon sikeresek lenni, de ez nem biztos, hogy működne egy blockbuster Sony/MS vagy más nagy kiadó játékai esetében. Mármint csak meg kell nézni, hogy bár a Sony PS5-re érkező folytatásai esetében azért elég gyakori volt az, hogy nem látni a fejlődést, és igazából ez a játék simán elmehetet volna egy DLC-nek is. Pedig ezek a "DLC-k" volt, hogy kétszer háromszor annyiba kerültek.
Amúgy ez csak poén, de ha tartani akarják a követelt "minőségi fejlődést", akkor az egy megoldás lehet, hogy hasonlóan az elektronikai dolgokhoz ezeket is kiszervezik Banglades-be vagy Kongo-ba... igaz lehet, hogy ekkor előfordulna az ami a PoP remake esetén, hogy látszani fogsz, hogy hol készült..."Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
Zó
tag
válasz negyven2 #15836 üzenetére
A kérdés az, hogy ha építkezés, rendcsinálás helyett kukáznak mindent, ami pillanatnyilag nem nyomtatja a pénzt, akkor mi marad abból, amibe öntötték a pénzt? Ha el akarnak kergetni az ökoszisztémájukból, jó úton jár a két nagy konzolgyártó.
Eközben a Nacon örömködik az UE5-tel azért többnyire elég durván kinéző RoboCopnak (melynél kellett fizetni a licencért, költöttek reklámkampányra), mely all-time peakre annyit tud Steamen, mint a Hi-Fi Rush (nulla reklám), de az azóta sem volt Game Passban, nemhogy day1 óta folyamatosan.
Persze nem tudhatjuk, hogy mennyi projektet lőttek le, milyen működési problémák voltak, miket prezentáltak stb., de ha csak arról van szó, hogy ezek nagy veszteséget termelnek, akkor valami valahol nagyon nincs rendben. A live service többnyire nem működik, szét-DLC-zésre sem alkalmas minden játék, 100-200 euróért árulva 10-20 órás játékokat pedig csak tovább csökkentenék az eladásokat (pláne, ha Game Passban is van, hiszen akkor végképp "mindenki" így játszaná). Marad a költség oldala (benne a nevetségesre nyúlt fejlesztési időkkel). Csak vicces lesz, amikor az indie-k töredéke pénzből grafikában is leverik a nagyokat
-
Moby
addikt
válasz negyven2 #15839 üzenetére
Amikor a Tango az evil withint csinálta, akkor egy 20-30 fős manufaktúra volt.
Az utolsó jelentésük szerint most meg voltak 140-en. Elhisszük, hogy egy Ghostwire: Tokyo elkészítéséhez valóban ötször annyi ember lenne szükséges? Annyival szebb/jobb/nagyobb projekt lenne?
Ugye nem.
Megnézném hány totál elmebeteg poszt van ezekben a stúdiókban tanácsadásra, viráglocsolásra, diverzitás fenntartására, pszichofelvigyázásra, meg az isten tudja milyen nyomorékságra nem. És hány olyan tényleg szakmai poszt, akik a 60 hónapos projektben dolgoznak maximum ötöt. Ezelőtt 10-15 évvel meg úgy készültek a nagyprojektek is, hogy összedobta az a pár tucat szaki amilye volt, és a hangokat a studó udvarán csinálgatták meg pvc csövekkel, meg lánocokkal, mindegy volt, hogy grafikus vagy kóder, aki ráért, az csinálta lelkesedésből. Nem kellett minden fosra fulltime ember. Ok, mondjuk nem is az volt a cél, hogy min 200 millió dollár profitot letegyenek a nagybefektőnek, hanem az, hogy bankhitelek vissza legyenek fizetve, és mindenki megkapja a fizuját. És ha ez megvolt, akkor érdemes volt a projektet végigvinni.[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
Még egyszer. Nem tudjuk a pontos okát az egésznek. De szerintem itt több van, mint hogy Phil felkelt és azt mondta a fogmosás közben, hogy : "F*ck it, bezáratom a Tanago Games-t mert csak... ha... ha...".
Simán lehet, hogy Shinji Mikami távozása után már nem volt cég mint korábban. Az is lehet, hogy a Bethesda is be akarta már zártatni a felvásárlás elött ha nem lesz sikeres a Ghostwire, és az MS csak időt adott nekik, hogy a még futó projeckteket befejezzék. De lehet ez a "nyereséget kell mindenáron termelni" dolog is a háttérben (mondjuk ez esetben akkor szinte minden MS birtokában lévő stúdiót be lehetne zárni).
Én azon a véleményen vagyok, hogy kell lennie egy logikus magyarázatnak erre, és nem csak annyi amit most a neten lehet kb. olvasni, hogy az MS, Phil-el az élen az maga az ördög, mert ezt megtette."Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
Moby
addikt
A racionalizálás helyett most az történik, hogy vagy szétverik a szervezeteket, vagy leépítik, de továbbra is ugyanazokon a pazarló, végeláthatatlan, gigarizikós projekteken dolgoztatják őket mint eddig, csak így már készülnek 8 évig. És persze egy eleve rizikós projekt ennyi idő alatt szét is esik magától, elévül, elveszti relevanciáját, tehát elbukik, és majd eztután verik szét a szervezetet
-
negyven2
veterán
10-15 éve az már a mai világ volt főleg (2009-14). Az amit te írsz az inkább a 20-25+ évvel ezelőtti lehetett. Amúgy igen, nagyon sok a kvázi feleslegesnek tűnő poszt.
Pár hónapja volt, hogy kirúgott fejlesztőkkel csináltak valami riportot, és a riport olvasása közben kiderült, hogy a kirúgott fejlesztők között volt több PR/Community/Social Media worker, meg vagy 2-3 valamilyen gender HR worker. Akinek a nagy része telesírta az egészet, hogy most mi lesz a megélhetésükkel...De ezt már talán írtam, hogy szintén egy olyan ember aki valami személyzeti részen volt, hogy nekik is most spórolni kell, mert Kaliforniában egy fizetésből nehéz megélni a mostani helyzetben. De ők maradnak és inkább a családban lévő Tesla-ból eladják az egyiket."Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
Moby
addikt
válasz negyven2 #15842 üzenetére
Szerintem ez mostanra tökéletesen érthető. Phil a játékosok szemében évek óta kudarcot-kudarcra halmoz. Az egyetlen komoly sikere inkább jogi és pénzügyi szempontból tekinthető sikernek, ami a játékosokat kevéssé érdekli. Ő maga lett a platform első számú ellensége. Ami szerintem csak részben igaz, de ez igazából mindegy, mert emberünk egy kommunikációs csődtömeg, ami még akkor is bajokat hozna, ha amúgy minden sikeres lenne.
-
negyven2
veterán
Ja, én általánoságban írtam ezt, nem konkrétan egy induló cégnél. Legalábbis sok nagy fejlesztő cég, ha jól tudom akkor már (2010-es évek első fele) szinte hasonlóan működött (felépítésileg) mint most.
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
-
Zó
tag
válasz negyven2 #15842 üzenetére
Sok minden lehet a háttérben, én is ezt írtam, de ami történik (gyenge megjelenések, bezárások) a nyilvános információk alapján teljesen bizalomleépítőek játékosszemmel (és azt sem hiszem, hogy a piacnak jó üzenet). Ha ezt sem kommunikációval, sem tettekkel nem tudják ellentételezni, annak nem lesz jó vége. Várom a további fejleményeket.
-
negyven2
veterán
Az a baj, hogy egy ilyen kommunikációs (értsük úgy, hogy több mint egy belsős memo, és gyászkeretes szöveg) dolgot hogyan lehet úgy előadni, hogy azt meg is értsék az emberek.
Vagyis hogyan magyarázod el az internet "bölcsnek tűnő" (amúgy nagyon nem az) "hatalmas egyéniséggel rendelkező, kulturált" tömegeinek, hogy bár tényleg az utóbbi idők egyik legjobb és leggyedibb Xbox játékát leszállító Tango Games-t sajnos be kell zárnunk ezen és ezen okok miatt. Vagyis leírnák több A/4-es oldalon keresztül, hogy mi vezetett ehhez a szomorú dologhoz, és miért nem tudtak ellene tenni.
Mert manapság már sokszor az se segít, ha úgy elmagyarázzák a különböző tetteket, mintha egy 5 évesnek mesélnéd el ezt ugyan ezt.
Amúgy kíváncsi vagyok, hogy vajon kiderül-e majd a valódi ok valaha is. Ugye a Redfall esetén is legelőször ment az MS any*zása, aztán kiderült, hogy bár részben megérdemlik, de nagy részt ez a Bethesda és az Austini csapat vezetése miatt lett olyan amilyen. Az MS hibája nagyrészt ott az volt, hogy miért engedte így, vagy egyáltalán kiadni a játékot... persze ha lelövik akkor meg azért kaptak volna, hogy a "világ valószínűleg legjobb, legegyedibb Co-Op vámpíros játékát kivégezte a gonosz MS"..."Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
Új hozzászólás Aktív témák
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Ingatlanos topic!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Windows 11
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Windows Insider Program
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Xbox 360 Slim 500GB Rgh 3.0 azonnali bootolás! + játékok, 1+5 év gar. 22 éve működő üzletből!
- Xbox Series X 1TB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!
- Nintendo Switch OLED 18.0.1. Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!!
- ESP8266 offline ETAHEN / GOLDHEN wifi modult
- Raktáron, PlayStation 4 Slim 500GB SW:11.00!!!, györű szép állapotban, 6 hó garanciával, üzletből!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen