-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CUskater
tag
válasz helkis #11741 üzenetére
Ebben az autóban 53000 km van.És ez szinte tuti, eddig 3 szerelő is alátámasztotta köztük egy több tíz év tapasztalattal rendelkező opel szervízes is!Neki is C-s corsája van és ezek sajnos eleinte szériahibásak voltak, köztünk a lánc is!Illetve nem a lánc hanem az azt feszítő hidraulikus munkahenger.Sőt volt akinek 20000 km alatt már kétszer cseréltek láncot.Most kicseréltetem és többet nem lesz a lánccal gondom.
"Az élet szar, mondta Jézus, és bedobta a tömegbe a keresztet!"
-
whited
addikt
válasz whited #11757 üzenetére
mennyi 1 klímahüttő 1 calibrába?
megmutatom mit irt az eladó ha tudtok irjatok nekem valamit
Na ezeket találtam most, a helyzet annyiban más hogy a méretpontos szőnyeg van benne Calibra hímzett felirattal. A váltobox része ne zavarjon meg, megvan a gyári de még lusta voltam beletenni. Valami baromállat anno becsavarozta azt a króm keretet oda és összemajmolta a váltó körüli boxot. Nekem otthon van a hibátlan box rész, ha odáig jutunk akkor persze kicseréljük.
Hirtelen ennyi, ha még van kérdés akkor szólj. Ja amúgy egy hiba van, a klímahűtője mióta nálam van nincs kicserélve, én is így vettem, kell bele egy új, mivel nem javítható már meg. Az új ára 20-22ezer forint ha van ismerős autósboltban. Én nem foglalkoztam vele mert örültem a keret nélküli ablaknak....
ha kell megmutatom a képeket isHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
TasiA
senior tag
válasz whited #11757 üzenetére
Háát, mit mondjak? Nem jobb. Semmi köze a 150 lovas motorhoz. Teljesen más konstrukció. Nem parázz tőle, ha jó gazdája volt, nem lesz vele több bajod, mint bármi mással.
A klímahűtő meg annyiba kerül, amennyiért meg tudod venni. Aztán tömítés csere+ nyomáspróba és mehet bele a gáz, aztán pedig reménykedés, hogy sokáig jó lesz
[ Szerkesztve ]
-
whited
addikt
erről vélemény?
mennyi lehet a regadó?
400k?[link]Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
whited
addikt
jó reggelt!!!
Erről mi a véleményetek?
[link]Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
Quan-Chi
őstag
válasz whited #11772 üzenetére
két színű ... ráadásul gusztustalan, ilyen autóknál az 2 színű amelyiket rommá törték
1milla alatt sok szép Calibra van :
1na ez pl nagyon szimpi V6-os, nagyon szolid és legalább nincs elhazudva a kilóméter
ez átalakított kicsit de tán ez a legszebb eddig amit találtam és újrabőrözött ülés
ez sincs túlspilázva
ezis nagyon gyári
ez biztos elég drága de legalább igényesen van átalakítva
sajnos ezekből a Calibrákból szinte mind le van már harcolva és szinte mind tört ! cserébe olcsó és van hozzá alkatrész első verdának szerintem jó lehet ![ Szerkesztve ]
kajaidőben kérem ne zavarjanak! 8:00-22:00
-
-
csaresz002
aktív tag
multkor említettem hogy eltört a hütőventilátorom....nos ahogy letört a pereme a lapátnak és bekapcsolt a venti, kiszakította a felfüggesztésénél a müanyagot a hütőn,olyan rázkódásba volt...
szerencsére tudtam szerezni egy hütőt+ventilátort (15+5 ezerért )
DE a hütön van egy vízszívattyú aminek nem tudom mi a szerepe....azt mondta a bontós hogy állófűtéshez lehet? erős a gyanum hogy diesel-é lehet a hűtő...mérgembe szétszedtem a hűtőt,csináltam pár érdekes képet
kép1
látszik hogy már javítgatták itt ott
kép2kicsit elvolt tömödve itt ott...így már nem csodálkozok hogy középen nem volt meleg a hűtő...pont ahol a venti volt
kép3
kép4kérdésem lenne,mégpedig:
ha bekapcsolom a klímát, folyamatosan megy a ventilátor.... viszont. tegnap venti nélkül mentem,és ugyanolyan hideg volt a klíma a menetszél hűtésétől,mint amikor venti hűti... elkézelhető hogy van egy hőgomba vagy nyomáskapcsoló ami nem működik,és ezt a problémát ezzel hidalták át hogy folyamatosan menjen? vagy ennek folyamatosan kellene menni-e? mert az addig oké hogy álló helyzetbe pörög....de menetközbe is? (b omega)[ Szerkesztve ]
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
whited
addikt
viszont a young edition nagyon jó csak kell rá 1 hüttő ami 20e de más baja nincs elvileg
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
Daywalker
addikt
válasz whited #11782 üzenetére
Hát nem tom, ezeknél nem lehet tudni. Persze most hülye példa, de anyám autója 10 éves és 55 ezer van benne, az enyém 13 és 120 ezer. Ennél mondjuk a 200 ezer nem lenne akkor sem reális, de 250 talán. Egyébként ebben C20NE van, ami ha megkapta a kötelező dolgokat (olaj, szűrő, gyertya) akkor fél millát simán kibír.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz whited #11786 üzenetére
Ok, ezt nem tudtam. Ettől függetlenül ő sem biztos, hogy alá lát a festéknek. Sajna nézhet ki makulátlanul, ha alatt nincs jól eldolgozva, az nem látszik, hacsak nem kapargatja meg, nem igaz? ) De nem értek hozzá, lehet, hogy megvan ennek is a módszere Apropó, akkor majd beszélünk róla, mennyiért hozza rendbe a hátsó ívem)
Visszatérve a Calibrákra.
Egyébként most nézem a német kínálatot. Én ez alá nem adnám: [link] Eredeti számozott Keke Rosberg DTM Edition. Csak normális felni kéne alá.
Sőt, inkább ez, ezen a felni is ok: [link]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
whited
addikt
válasz Daywalker #11794 üzenetére
Opel Calibra C20NE X20XEV C20XE C25XE X25XE C20LET összesen:
széria modell 114,630 17,000 59,996 8,661 1,548 13,292 215,127
Classic 529 456 - 347 - 143 1,475
Cliff 83 425 - 19 92 11 630
Color Edition 12,308 1,185 1046 265 7 365 15,176
DTM (& Keke R.) Edition 527 982 - 346 107 208 2,170
Last Edition - 733 - - 243 - 976
Special - 184 - - 148 - 332
Young 1207 956 - - 115 - 2,278
129,284 21,921 61,042 9,638 2,260 14,019 238,164Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
TasiA
senior tag
válasz whited #11782 üzenetére
Nem értelek, de tényleg!
Van 1 nagyon szép, amin agyalsz, de szar a klímája, ami jó esetben olyan 40 ezres tétel rendbehozni és ezért kilőtted.(viszont amúgy hibátlan) Aztán belinkelsz 1-2 igazi ipari hulladékot, az meg tetszik??
Utánna van ez, de ezzel megint bajod van, pedig kb ez a második, amit egyáltalán megnéznék, mert képeken és leírásban korrektnek látszik.Akkor most mik az elvárásaid, mert így nehéz lesz segíteni?
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz csaresz002 #11778 üzenetére
Alap, hogy klímánál mindig megy a venti. Ugyanis a klíma hűtője mindig forró.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Az a baj, hogy az a hír járja, Calibraból 2.0T vagy 2,5V6. A többi semmit sem ér, ha sportautós viselkedést várunk tőle. Ha csak a külső számít, akkor a 116LE is játszik, de ez akkor is kicsit furcsa pl. nekem. Nem egészen normális, ha a dízel Vectram lelép egy sportautót.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
TasiA
senior tag
válasz Jim Tonic #11798 üzenetére
Ez igaz! A 115 lovas az minden , csak nem sport autó. Sportszerű élménynek jó, 10 s alatt megfutja a 100-at, és megy 200-at, de ennyi. A 150 lovas a minimum ami ebbe való. Azzal azért elég jól lép. A 136 lovast meg nem próbáltam, azzal sem lehet rossz.
A kollega viszont nem mondta mire vágyik, ezért írtam, amit írtam
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen