-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
Tkp a Signumot mivégre alkotta meg az Opel? Milyen szegmensbe is kellene tartoznia?
És melyik a legmegbízhatóbb dízelmotor ehhez a típushoz? 1.9CDTI, 2.0DTI, 2.2DTI, 3.0 CDTI?[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz bambano #20754 üzenetére
Igen: az új Signum
-
hdman
őstag
válasz zolikaDB #20753 üzenetére
Ha emlékeim nem csalnak, akkor abból indultak ki, hogy a vectra kombi 13 centivel hosszabb, mint a sedan, és ezek a plusz centik a csomagteret gyarapitották, a signum szintén 13 centvel hosszabb, mint a sedan, itt viszont a plusz centik az utasteret (főleg a hátsó traktust) növelik.
signum = "luxus" vectra
Amúgy a világ legtöbb részén tényleg bukta lett,köztük mo-n is, de pl a németek vették mint a cukrot
2.0DTI, 2.2DTI: ezek már elég elavult motorok, attól függetlenül lehetnek megbizhatóak, de a 100-125 ló egy nagy 0 egy signum testben...
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
ESP
senior tag
V6-t azért adta el mert sokat evett szervizelni is költséges volt. 10-14között ez meg 5-8 között van.
Nem mérték de sokkal jobb, olyan 190-200ra tippeli.Sokat pályázik, 180nál kellemes 3.000-t pörög.
Csomitartó témához pedig általában mindenki annyit pakol amennyi belefér. B corsa-val is elfértünk 2hétre nyaralni, de most a kombi passat is megtelik. Me ha má van hely akkor még vigyük el ezt is meg azt is...
Amikor tavaly síelni mentünk volt egy olyan házaspár aki T5-el jött és plafonig volt cuccolva
amúgy elég bele a 100paci is normál haladáshoz de ott azért jobban kell gondolkozni előzéseknél. Sok helyen látom hogy kevés ez a motor ebbe meg abba. Hát nem kevés csak tisztában kell lenni az autó képességeivel. Golf2 1.3 54le volt fénykorában ~25éve, tegnap este 5-n fullra pakolt csomitartóval mentünk peströl bcsabára. Kényelmes 90-110 tempóval. Persze előzni nem érdemes megpróbálni semmit...
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Pitu
aktív tag
válasz zolikaDB #20749 üzenetére
Igen, tudtam hogy ez a baja, közben sikerült lekötnöm a motort is, bár jól megszivatott. A csati tetejét be kell nyomni hogy elengedje, csak ugye ezt tükör nélkül nem lehet látni... [link]
A lapátot nem tudtam teljesen külső levegőre állítani, de nagyrészt onnan fogja szívni mostmár. Pollenszűrő csere nem sikerült, mert a csavarok kisebbek mint az én legkisebb (8-as) kulcsom.
-
hdman
őstag
válasz bambano #20759 üzenetére
Az átalakításnál nem csak a sima Vectráról van szó, hanem a kombiváltozatról és a Signumról is. Sokáig nem értettem, mi értelme a kombi mellett a Signumnak, aztán persze felvilágosultam. A kombi tengelytávja nagyobb, mint a sima Vectráé. Az így megnövekedett helyet a csomagtartó kapta. A Signum ugyanakkora, mint a kombi, viszont a nagyobb hely a hátul ülőknek jutott.
Az Opel Signum stílusos megjelenés, kiváló vezetési dinamika és egyéni kényelem kombinációja a beltér különleges flexibilitásával. Az arányok szintén szokatlanok: bár a jármű 4636 milliméteres teljes hossza csak 40 milliméterrel hosszabb a négyajtós Vectráénál a 2830 milliméteres tengelytáv teljes 130 milliméterrel nagyobb. A karosszéria túlnyúlása hátul ennek megfelelően rövid és a magasság is csak kicsit nagyobb. Az új Opel Signum eltéveszthetetlen karaterét már a speciálisan tervezett orrész is mutatja, de a kép az oldalsó nézettel, a kupolaformájú hátsó ablak lekerekített végével és a széles C oszloppal teljesedik..
Én ezekből indultam ki
Sopron city :)
-
zolikaDB
veterán
Nicsak, akad itt 2.8-as meg 2 literes turbós Signum is!
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
de, mindegy.
egyrészt mert ha nagyobb a nyomaték, akkor korábbi váltással is ugyanaz a teljesítmény jön ki belőle, másrészt azért, mert nem tökmindegy, hogy 2000-nél vagy 3000-nél váltasz, ha nem válthatsz 6800-nál? de.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
A chippelt 1.9 cdti-t az alap Y30DT-vel úgy hagyom ott, hogy öröm nézni. Még 150-160-ig csak-csak bírja, de 180 után az enyém még javában tekeri a mutatót, az meg csak egy apró pont marad. Hülye fejemmel lemaradtam az Ebayen egy eredeti Irmscher tuningboxról. Marhára fáj.
#20774: bőg ám... LOL. Azért ne feküdj össze vele. Sokan megpróbálták velem is, nem jött össze. Egy apró érdekesség, a V6 cdti 4000-es rpm-en adja le a maximális lóerőt, míg az 1.9 3500-4000 körül. Alig mond ez ellent az állításodnak...
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
neduddki
nagyúr
válasz zolikaDB #20753 üzenetére
HI!
az eso egy fiat szokasos cr, a ket opelprobalkkozast mar multkor kibeszletuk tobb szo kar is ra, a v6 meg isuzu dmax platosba kezult kicsit tehrotos beutesu, szokas szerint porogni azt nem szeret, de minek is huz mint a barom, cserebe nehez is, ez teposabb kanayrokban erezni az alukormanyzotsagon /feszesebb futomuvel orvodsoltak utolag, na de mo-ra???/, szoval igazi pajjazo utazooto
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolikaDB
veterán
válasz Jim Tonic #20775 üzenetére
Mennyibe fájt volna?
Állíthatom, h teszkós/osános nagyvásárlás után, két személlyel az 1.4-es Astrát pörgetni kell, mert... Nem megy na
Kérdés: használ vki nagynyomású mosót? Mondjuk habosítóval is akár?
Auchanban volt vmi Skil 0760, ilyen habosítóval 16-ért 2 év garival.
Ugyanez Kärcherben 16e + 8e a habosító.
Van értelme egy ilyennek, mondjuk műhely előtt v hétvégén lemosni a kocsit, vagy hagyjam a fenébe és gépi mosó jó neki? -
neduddki
nagyúr
válasz zolikaDB #20777 üzenetére
HI!
en inkabb elviszem kezi mosoba leveretem rola jo forro vizzel es ha kell otthon jo forro mososzeres vizzel lekefelem, mire eloszedem a kercsert, me abbol csak hideg viz gyun...
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
bambano
titán
válasz zolikaDB #20777 üzenetére
ha nagyon szőrszálat akarunk hasogatni, egyik se jó
a saját kezűleg nagynyomású mosással az a baj, hogy szabály szerint a lecsöpögő lé veszélyes hulladék, azt úgy is kellene kezelni. a gépi mosóval meg az a gond, hogy összekarcolhatja a fényezést. figyelem, direkt írtam feltételes módot, mert vagy összekarcolja, vagy nem, sok mindentől függ.
az optimális az lenne, ha rendes kézimosóba vinnéd, de tudom, az optimális sokaknak nem járható út. én mostanában gépi mosóba hordom, rossz családba született szegény
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
neduddki
nagyúr
-
bambano
titán
válasz Spancer RE #20783 üzenetére
alapvetően egyetértek, annyi, hogy én szedtem már le hibátlan festést is, nem csak kavicsfelverődésnél gyalul.
ja, és mostanában az összes díszt letakarították az autóról, úgyhogy most 6 literes tra-val járok...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Tomoty
aktív tag
Annyiban igaza van ESP-nek, hogy sokat befolyásol az autó dinamikáján a legnagyobb teljesítményhez tartozó fordulatszám.
Pl.: Astra H 1.6 nyomaték 155Nm 0-100-as gyorsulás 11.6s
Astra H 1.7CTDI 240Nm gyorsulás 12.5s
Mivel a benzines 1.6-os astra magasabb fordulaton adja le a legnagyobb teljesítményét, ezért a nagyobb arányú áttételezés miatt mégis jobb gyorsulást tudnak összehozni (pedig nyomatékból 85Nm-el (kb +50%) több van a dízelben). Tömegről nincs adatom, de szerintem a dízel nem lehet sokkal nehezebb a benzinesnél (nincs 50% szerintem ).
ESP szerintem valami ilyesmire utalt.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz zolikaDB #20777 üzenetére
100 euróért kelt el...
A v6cdti turbóját szokták egyébként áttenni a VW 1.9-es pdti dízeleire, azzal szoktak belől-k 200+ LE-t kihozni.
A v6 cdti nincs kihajtva, ahogy neduddki is írta, ugyanakkor a tuningja meglehetősen egyszerű: állítólag a turbó lapátkerekeinek cseréjével és egy remappel 250LE-t lehet belőle kihozni további átalakítások nélkül.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
TasiA
senior tag
-
bambano
titán
"0-100 sprintben jobb a benzin, de egy 20-100 menetben szépen alulmarad": ezen a kijelentéseden még dolgozni kellene kicsit, mert ez matematikailag lehetetlen.
Most tekintsünk el attól, hogy a tapasztalatom szerint pont nem 0-100-ban jobb a benzines, mint a dízel, feltéve, hogy összehasonlítható motorokat hasonlítunk össze, nem 3 literes turbódízelt az 1.2-es szabadszívású benzinessel.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
őstag
Ilyen hangot hallok, ha sebességben gurulok. Lendkerék?
Eszméletlen durva fogaskerék hangja van, miközben sebességben gurul az autó.
Berakom üresbe, a hang megszűnik.Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
fero02
veterán
válasz KonzolKartel #20792 üzenetére
Széthullott kuplung tárcsa is képes hasonló hangot hallatni.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz KonzolKartel #20792 üzenetére
Az. 1.9cdti betegség.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
-
őstag
válasz KonzolKartel #20795 üzenetére
Hát, így már nagyon nem volt az év vétele ez az autó. No mind1. Érdemes külföldről(ebay) megvenni a lendkereket?
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
zolikaDB
veterán
válasz KonzolKartel #20796 üzenetére
Nem vagy ezzel egyedül... Ugye Pitu kollega?
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz KonzolKartel #20796 üzenetére
Igen. Egyesült Királyságban keress! Mennyi km van benne? Mert kuplungot nem muszáj venni. Akkor fele annyi. Hiába javasolják az együtt cserét, kevés km-nél nem indokolt.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PlayStation 5
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen