-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
erikke17
őstag
válasz Markizmark #31447 üzenetére
Voltam ismerősnél rányomtuk opcomra, ott volt az EGR meg talán az alapjárati motor is tárolódva, szóval hétvégén szétkapom. Le lett tesztelve EGR az működik, ugye ott volt, hogy kívánt kipufogó gáz visszavezetés pl. 20% és a teljesítettnél szintúgy 20% teszt alatt hebegett ingadozott alapjárat majd utána beállt és szép selymesen járt...
Azóta nem mentem vele de mindenképp szétkapom alapjárati végett mert szerintem fordulat emelkedés attól volt.. Ha EGR lett volna akkor menet közben is dobott volna engine check hibát műszerfalon és csak alapjáraton kaptam mikor emelte fordulatot 2000-ig...Vagy ha láttam h el kezdi emelni és mentem vel egy pár kilométert megállta utána jó volt szépen visszaállt fordulat...
Csak ne lenne olyan buta helyen az az EGR meg az alapjárati.. -.- X16XEL motornál...
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
gban
Közösségépítő
válasz zolikaDB #31453 üzenetére
Az első az GSi ülés?
Nem túl sok annyiért
Horror árban vannak amúgy, egy éve amikor kerestem, nem is volt, meg drága is volt ahol véletlenül volt.
Eltörött az a keresztmerevítő, ami a magasságállításnál forog.
Aztán elmentem egy bontóba, bementünk, rámutattam, az kell, kiszedték egy amúgy eladhatatlan ülésből, 500 ft volt, itthon kicseréltem a rudat, és olcsón megúsztam a történetet szerencsére.Postázást nem vállalok.
-
veterán
válasz zolikaDB #31456 üzenetére
Nekem anno volt F GSi és F Caravan Club is: a huzatot leszámítva tök ugyanaz az ülés van bennük. Amiket linkeltél abból a 2. egyértelműen GSi huzatos, a 1. pedig talán Caravan Club. Ezeket az üléseket a Recaro gyártja, alánéztem és ott volt a Recaro matrica. Nagyon kényelmesek. Szvsz a kihúzható combtámasz csak az Astra G-ben jelent meg a Sport felszereltségben.
-
AMD Power
titán
Kis Opel terepgúnyában
Vezettük: Opel Adam Rocks 1.0 TurboBiztos sokan szeretni fogják, de nekem ez valahogy annyira nem jön be.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #31447 üzenetére
Megint mas, ha felraksz egy teli gumit egy tesztkörre es mesz vele egy kanyart, vagy ha nyaron hasznalod. Azon kivül nem tudjuk milyen volt a teli, milyen a nyari stb. Altalaban nem is akkor szokott baleset bekövetkezni, amikor az ember kigurul a garazsbol es megy az elsö kanyar fele....mesz par km-t 90 el, a teli gumid szepen felmelegszik es sokkal jobban fog nyalodni a kanyarba, fekezesnel stb. Az hogy eldurranjon a teli gumi a sebesseg miatt, az szerintem extrem pelda.
En baromira elitelem a teli gumival közlekedöket. Minden ilyen jellegü iras egyöntetü abbol a szempontbol, hogy egy fel nyari szezon alatt tönkreteszed a teli gumidat, ami igy mind nyaron, mind telen teljesen alkalmatlan lesz a biztonsagos közlekedesre. Egyreszt a minta extra gyorsan lekopik, igy telen mar nem fog kapaszkodni, meg az anyaga is felkemenyedik igy meg csuszni is fog. Ellenben nyaron a mintaja tovabbra is melyebb lesz, mint a normalis nyari gumin es az anyaga puhabb a kelletenel...szoval szerintem a nyaron hasznalt teli gumi az olyan lehet, mint egy kifejezett olcso vacak 4 evszakos...semmire nem jo, max magadat es masokat összetörni.
Szoval ha most marciusban bejön egy 20 fokos szep hetvege es mesz a kocsiddal teli gumival nem leszel egy idözitett bomba az uton, ha nem epp akkor akarod megdönteni az idörekordod A-B be. Szerintem kb ilyen szituban helytallo ez a resze a cikknek.
Azon kivül en nem tudom ti hogy vagytok vele, de en minden alkalommal amikor lecserelem a teli gumikat nyarira olyan szinten veszem eszre a kocsi viselkedesen, hogy nem imbolyog a kanyarban, hogy felelmetes. A lagyabb magasabb mintazatu teligumi egesz biztosan nem alkalmas biztonsagos nyari közlekedesre....ez szerintem 100%....aztan egy nyar utan mar telre sem....
A masik resze ez a potkerek ez tenyleg erdekes. Szerintem ez a good to know kategoria. Ha telen kenyszerülsz egy kerekcserere, akkor tudd, hogy nagyon rossz lesz a kocsi viselkedes....mivel ne meg se telen se nyaron nem csereltem kereket az ut szelen, szerintem van ez annyira elhanyagolhato kockazat, hogy ezert nem fogok gumigarniturakat cipelni . De mindenesetre jo tudni!
Ez kb olyan, mint a multkori cikk, amit AMD Power linkelet....a biztos az, ha van 4 teli, 4 nyari gumi a kocsidban, emelö es potemelö, potakkumulator, egy kanna benzin, olaj, sator, gumicsonak.....es minimum egy 4x4 es terepjarot is vontass mindig magad utan, ha veletlenül földcsoszamlassal talalod szembe magad vagy ha megjön az sms, hogy mindenki üljön at ey masik autoba
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz Declare #31459 üzenetére
mi most azért teszteltük a kb 2000km alatt a téli gumikat, hogy működnek és semmi baj nem volt átlag 90nel mentünk főutakon, autóúton 110el, nem csúszott, komolyabb fékezésnél megálltunk, stb voltak útközben hűvösebb-melegebb napok, miskolc környékén millió emelkedő-lejtő... 1 pillanatra nem nyikorgott a gumi, hogy kezdene megcsúszni... rengeteg a megoszló vélemény arról, hogy a téli gumi hogy viselkedik nyáron, de a totalcar-os tesztből is az jön le, hogy a puhább szerkezetéből kifolyólag jobban tapad és emiatt valamivel jobban kopik... az audis esetben meg franc tudja mióta használták így a kocsit: lehet, hogy a megengedett 90es tempóval soha nem érte volna őket baj, de efölött ennyivel már az íven is megcsúszott a kocsi az azonos tengelyre felszerelt különböző gumik miatt... lehet, hogy ha azon a tengelyen másik oldalt is ugyanolyan gumi van, akkor semmi baj nincs
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
mephi666
nagyúr
válasz Declare #31461 üzenetére
sétálj végig egy parkoló mellett bárhol a városban és nézd meg mennyi kocsin van most is téligumi ez az audis volt a közelmúltban a legdurvább eset, ami főleg a guminak köszönhető, de ez sem városban 50nel, vagy főúton 90nel történt, hanem 140nél, tengelyenként eltérő gumival... nincs tiltva, hogy egész évben téligumival járjon az ember: ha annyira balesetveszélyes lenne, nem is engednék így műszakizni a kocsit és a rendőr fejbelőné az összes téligumival közlekedőt... komolyan nézd meg mennyi ember jár folyamatosan téli gumin, mert alig mozdul ki a városból, 40-50km/h-s átlaggal tesz bele évi 5000km-eket és pazarlásnak tartja a 2 szettet ha minden napra jutna 1 téligumis baleset, aláírnám, de tudsz mutatni olyan cikket balesetről, ami egyértelműen a nyáron használt téli gumi miatt történt? szvsz ez nagyon fel van fújva
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #31462 üzenetére
Na jo elsö, felindulas utan picit lehiggadva....
- nagyobb fekut
- gyengebb menetteljesitmenyek
- Nagyobb menetzaj, vibracio => futomü problemak
- Nagyobb fogyasztas
......Google elsö ket oldalan a "Teli gumival nyaron" kereses par talalata, random klikk-klikk-klikk modszerrel
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]"incs tiltva, hogy egész évben téligumival járjon az ember:" remelem nem sokaig:
Nem tudo ez mennyire hiteles cikk, de remelem tenyleg igy is van...mondjuk ezek a tenyleg low cost teligumik...Vegyel egy 4evszakos gumit, vagy hasznaltan 10-20k Ft bol megvan valami normalis teli/nyari gumi amit jopar evig hasznalhatsz.
Az, hogy valaki belecsuszik valakibe nem mondja be tv/hirado....
Tehat akkor hol is tartunk? Veszel hasznaltan 40-50k ert teli ES nyari gumit hasznaltan....ezeket az evi 4-5 k futasteljesitmennyel hasznalod pl 5 evig. Azaza a nemtörödömsegeddel sporolsz eves szinten max 10 ezer forintot! Fel tank benzin!!! Egyszer csussz bele valakibe es a többszöröset bukod.....
-
mephi666
nagyúr
válasz Declare #31463 üzenetére
olvastam ezeket a cikkeket, ezek vélemények... olvastam valami michelin-es termékfejlesztő irományát is erről, meg is lepődtem, hogy ő nem óv a "nyáron télitől", hátrányoknak csak a valamivel nagyobb fogyasztást, nagy sebességnél nagyobb zajt és a kicsit gyorsabb kopást hozta fel (de a kopásnál előbb bekövetkezik így is jóval a gumi elöregedése, ha keveset megy az ember) a totalcar-osok is arra számítottak, hogy a téli gumi jobban fog csúszni, mint a nyári, aztán pont fordítva alakult, mivel nagyobb a tapadás: ők is meglepődtek... ez már a tapasztalat olaszországban meg a 4évszakos gumikat is tiltják, tehát az sem tuti megoldás... arra az emberek 90%a azt mondja, hogy semmire nem jó: télen közel nem úgy tapad, mint egy téli...
oké, hogy a híradó nem mond be ilyeneket, de azért a balesetek nagyja kikerül ilyen-olyan hírportálra, ahonnan visszakereshető konkrét esetet 1et nem találok, ami kimondottan gumi miatt történt
leírtak közül amit mi tapasztaltunk a 60le-s 1.4es astra-nál:
nagyobb fékút? 50 / 90km/h-ról megálltunk mindenhol időben... nem úgy vezetünk, hogy folyamatosan az előttünk haladó seggébe szorulunk, mert ekkor akármilyen gumi lehetne a kocsin, reflexidőn belül már bele is mennénk vészfékezésnél
gyengébb menetteljesítmény? 50 / 90km/h-s sebességnél nem vettünk észre romlást (korábban 13as nyári gumi volt fent, a téli 14es)
menetzaj? ekkora sebességnél még nincs jelentős zaja a guminak
fogyasztás? 1.4l 8 szelep, központi befecskendezés, nem izmos gép, de 4.5-5liter közt megálltpeace
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Declare
őstag
válasz mephi666 #31464 üzenetére
..........egyetlen cikket mutass, ahol azt irjak, hogy jobb a teli gumi tapadasa nyaron........ne egy probakörön egy kanyart.............mind1 eselytelen, mondom hajra.........
fogyasztas....ezt mar multkor is csak azert nem irtam......4,5 liter egy 1.4 astra, teligumival, szerpentines utakkal, meg 110 es autoutas szakaszokkal tarkitva.....hat azert ez max sajat magad megnyugtatasara szolgalhat, de ilyet egy hibrid prius se biztos, hogy meg tudna csinalni....
-
mephi666
nagyúr
válasz Declare #31465 üzenetére
ez volt féltávnál a tankolás telire 848,5 km 5.2 ide az átlag, de az út 2. szakaszának csak az elején (miskolc környéke) voltak hegyes-völgyes szakaszok, utána tokajtól kecskemétig már sík terep, jobb fogyasztás... majd rátankoltunk, elmentünk siófokra, stb, pontos értéket nem tudok belőle számolni, de ez 4.5-5 közt van
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #31471 üzenetére
Szomoru ez...szerencsere en a környezetemben nem igen talalkozom ilyenekkel (otthon sem, nem Nemetorszagrol beszelek...)
Ez addig meg elfogadhato is lenne, hogy oke, nem volt penzem ra, összejöttek a dolgok stb....de rajta vagyok es cserelni fogok amint tudok.....mert magamra is es masokra is gondolok ha elkezdek közlekedni.....a komoly problemak ott kezdödnek, amin itt delelött felhuztam magam, amikor valaki elkezd ervelni amellett, hogy egyebkent milyen jo is a teli gumi mert puha es jobban tapad nyaron is.....es az hogy hosszabb fekut, instabilabb kanyarvetel es hogy telre pont azokat a tulajdonsagait vesziti el a gumi, ami miatt teli guminak hivjak, ezek csak "velemenyek"....
es akkor csodalkozunk, miert is balkanoznak kishazankra.....
-
gban
Közösségépítő
Büntetni ugyan nem lehetne (sajnos) ez alapján, de hasznos lenne, mert lényegében értelmét vesztené egy belföldi autó esetében a tekergetés.
Mi lenne, ha látszana, a korábban nézett árveréses autót megveszi a nepper 280 ezerrel, eladja 120 ezerrel?
Egyértelmű lenne hogy mi a helyzet, mégis megúszná, kidumálná hogy behülyült a computer....
Bizonyítsd be hogy nem úgy volt.
Az ilyen népség mindig kitalál valami nyilvánvalóan kamu magyarázatot, aminek nem bizonyítható az ellenkezője.
Meg kezdik a jogaikkal, és sorolhatnám, de ez már más téma.
Lényeg, hogy ha nem is alkalmas a dolog büntetésre, a dolog lényegét tegye okafogyottá - vagyis az átverési kísérletet.Postázást nem vállalok.
-
Findzs
addikt
válasz Declare #31474 üzenetére
ez sem megoldás sajnos
a magyar emberek vannak annyira számítóak és ravaszak szarrágók (tisztelt a kivételnek), hogy kötelező szerviz előtt visszaállítanák/állíttatnák az órát gondolva a pár éven belüli eladásra
vagy ahová viszi az ismerős és kevesebbet írnak be a valósnál és majd eladás előtt visszatekeri stb.én annak látnám értelmét ha a gyár ezt nem tenné lehetővé úgy mint most arra hivatkozva, hogy javítás miatt fennhagyja ezt a lehetőséget
(a totalkaros cikket elolvasva jobban megérthető mire gondolok)
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
érdekes hogy itt a skodát hozták legtöbbet eladott kocsinak magyarországon [link]
máshol meg az opeltés az opel rajta sincs a térképen
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Declare
őstag
válasz Findzs #31476 üzenetére
Talan azert nem biztos, mert egy bizonyos korig/km allasig nem fog ezzel foglalkozni az emberek jo resze szerintem. A mutyizas jobbara a többedik tulajdonosnal 100-150k km nel kezdödik. Hirtelen ott lesznek a 150k km t futott beszamitott, eladott autok 60-70k km esek.
Alvazszam es km ora allas adatbazis nem hiszem, hogy olyan nagyon nehez lenne letrehozni. Müszakinal meg megint egy fokkal talan nehez ismeröst talalni, mint sima olajcserenel.
Valamennyit biztosan szamitana....
(#31477) Findzs: A dolog neve statisztika ugyan abbol az adathalmazbol ki lehet mutatni valamit es annak az ellenkezöjet is
-
hdman
őstag
A hagymás chips már az anyósülésen ül
Ma meló után pont volt nálam ennyi pénz (250 eur volt), gondoltam ugyis már régóta kacérkodom vele, hogy újra megirassam (ugye a multkorit elsöpörte egy szoftverfrissités a márkaszervízben).
Ugye alapból 1,9 cdti 110kw 150le 320 nm, ezt irták meg állítólag 180le 400 nm-re. A váltó a fórumok szerint 400-450 nm-t bír tartósan.
Bécsben irattam,a srác adott garit, számlát, mindent. Mondta, hogy az első 200-300 km-t normálisan vezessem, "hadd álljon össze", hidegen ne hajtsam, és cipőzés után ne állitsam le, valamint 10-12 ezrenként olajcsere. Egész korrekt a hely, szép, tiszta rendezett volt. Ezek sztem nagyüzemben chippelnek, amig ott voltam, ott állt náluk egy 535d egy e46 coupe (hangból sztem 30d), egy 4,4i X5, egy régebbi A3, meg egy 1,8tddi focus. 3/4 óra volt, lementette a régi progit, rendszám és név bemondása után megkeresik és visszairják, ha ugy akarom, vagy gáz lenne. Füstöt visszapillantóból nem láttam, magam mögött meg nem jöttem még
Sok tapasztalat még nincs vele, eddig 60km-t mentem, ma kivételesen egyedül. Amit eddig érzek, hogy 140ről mintha fickósabban indulna meg, illetve mintha kényelmesebben, lazábban birná a 140et. Ez igy leirva hülyén hangzik
45km pálya 140-inkább 150-nel, volt benne 5 km 100as és 80as korlátozás:
Meg 10 km 100-zal valamint 5 km város:
Fogyira azért még kiváncsi leszek hosszutávon, ha érdekel titeket, akkor még jelentkezem ezügyben
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Markizmark
addikt
Nem rossz. Bírni fogja ezt a motor? Én az ilyenektől fázom ... Azért mégiscsak +30LE és +80Nm. Nem kevés egyik se.
Vagy lehet hogy meg kéne pöcköltetni a 2.2-es Ford TDCi-t is? Az csak 110LE és 285Nm gyárilag, pedig gondolom van benne tartalék a 2.2 liter miatt ... Most így 4 tonnával úgy gyorsul mint az én X14NZ-s astrám üresen...Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
hdman
őstag
válasz Markizmark #31480 üzenetére
Eddig is chippes volt, szinte új korától. Most majdnem 180e van benne. Az utolsó ~10e km-en nem volt megirva. Eddig egy turbo (előző tulajnál 120e km körül), kettőstömegű kuplunggal(nálam 165e km körül), és egy szívósor csere(nálam 165e km körül) volt.
Sopron city :)
-
Declare
őstag
Ezt most a bírni fogja, vagy a lásd tényleg nem bírja fejezethez írtad? Azért 180k km alatt turbo+szivosornak normalisan nem kellene megmekkennie nem? A kettőstömegű is állítólag az 1.9 tdiben jobban bírja mint az én 1.7 cdti motorosomban, de ebben is 150k km-t elment.
Kíváncsi vagyok a fogyikra! Azért jó lehet az 180 ló
-
Ruszki
senior tag
Üdv!
Nem tudja valaki megmutatni(képen) illetve elmondani , hogy hol van a Felső holtpont jeladó egy Opel Astra G 1.7DTI Isuzu motoros járgányban!
Szeretnék kipróbálni valamit!Üdv!
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
AMD Power
titán
Kíváncsi leszek mi lesz tapasztalatod vele.
Ami érdekes. Én nem vagyok az a tipikus boyracer. De most mióta ilyen lyukas a kipufogó és ilyen jó kis sportos hangja van egyre jobban tetszik. Most élvezem. Egy ideig nem is akarok rá új dobot.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
Majd meselj milyen!
Nekem mindig az a furcsa, az ilyen csippelös dolgokkal, hogy ha ez egy ilyen tuti jo dolog (marmint ugyan azokkal a gyari alkatreszekkel, nagyobb teljesitmeny, kevesebb fogyasztas....stb), akkor a gyar miert nem csinalja? Ezert merül fel bennem, hogy valami akkor megsem biztos, h annyira tuti
Az hogy a szivosor tönkrement, az hogy nyilvanult meg? Milyen összeget kostal egy ilyen javitas? Nagysagrendileg....
-
Tomoty
aktív tag
Szerintem bírni fogja. Ez nem olyan nagy mértékű tuning.
Nekem az 1.8-as szívóbenzin Astrám van megküldve 125LE@175LE-ig, és 100ekm alatt "csak" a kuplungtárcsát tépte szét. Pedig ez +40%.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
mephi666
nagyúr
válasz AMD Power #31485 üzenetére
tavaly nyáron jártunk úgy a kipufogóval, hogy illesztésnél egyik helyen 2 csavar fogja össze, amiből az egyik eltört és nagyobb gáznál rendesen kifújt: olyan hangja volt, mint egy wrc-s gépnek ...én inkább azt vettem észre, hogy pörgősebb lett kicsit a gép (vagy csak mi vagyunk kevésbé bénák, mint 1-2 éve): korábban 2esben 30nál már üvöltött, nem akart nagyon menni, 3asban 40-50 körül ugyanez... most meg főútra felhajtva, ha gyorsulni kell, akkor 2esben 40 fölött van egy "pillanat" alatt, majd 3as 70ig és erejéhez képest gyorsul, hangja is szép, nem üvölt ...soha nem hittem ebben az "ellustulhat a gép" dologban, de lehet benne valami
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
AMD Power
titán
válasz mephi666 #31488 üzenetére
A kipufogótól nem hiszem ,hogy jobban menne. De autópálya után nekem érezhetően jobban megy a gép. Egy ideig. Utána megint belustul. Mondjuk én nem is nagyon szoktam neki nyomni. Ami nem "jó".
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mephi666
nagyúr
akkor is olaj, olajszűrő, levegőszűrő csere volt előtte... azóta ugyanez plusz benzinszűrőt is cseréltünk
#31489: ja, ezt nem a kipufogóra értettem, hogy amiatt lenne jobb, hanem az eltelt 1év meg a mostani komolyabb megjáratás után tűnik így
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31490 üzenetére
De jobban megy! A sport kipufogo az nem egy veletlen talalmany valamelyik sufni tuningban. Egy M BMW nek pl nem azert van olyan hangja amilyet a sufnibetyar is megalmodott maganak, mert kitalalta a BMW, hogy ha mar ilyen brutal motort teszünk bele azt hallja a szomszed is Egesz egyszerüen kell a nagyobb terfogat a kipufogonak, hogy a kompresszio ki tudja nyomni a gazokat. Ratennenek egy sima egyes kis 2cm atmeröjü kipufogot az M bömbire, egyreszt szerintem valahol feluton levagna a rendszert a nyomas de komolyan eszre lehetne venni a teljesitmenyben.
Tehat amikor sufnibetyarunk a villamos matricazott 1.0 yarisnak levagja a kipufogojat es felhegeszt egy 30cm atmeröjü csövet, valoban nyer vele loerö többletet, de ugye ilyen 50-100 loerö tartomanyban gyakorlatilag eszrevehetetlen...ellenben minden normalis embert az örületbe kerget maga körül....
Legalabbis en igy tajekozodtam, mert par eve Bp n volt egy ilyen menö mano....minden reggel felhörgött a dupla kipufogos 1.4 es.....es mindig azon agyaltam, hogy hogy fogom telenyomni purhabbal, valamelyik este.....
-
mephi666
nagyúr
most láttam fb-n:
noooormááális?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen