-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #44300 üzenetére
Az az igazság ,hogy én külsőre meg nem mondom melyik a favelift előtti vagy utáni H. De lehet ,hogy neked van igazad. Mondjuk azok amiket kaphatnak....
haddent Valamiért nekem is jobban húz a szívem a facelift utáni G-re. De persze mint tegnap is beszéltük tényleg érdemes kipróbálni mindegyikből egy jó párat és akkor eltudja dönteni az ember ,hogy a sima G vagy a Classic II az igazi. Persze kinek melyik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Gergőke88
addikt
válasz diablo1984 #44300 üzenetére
Azok már a classic3 modellek.
Más elől a fényszóró onnan lehet felismerni. -
haddent
addikt
válasz AMD Power #44302 üzenetére
Kapnak, elhiheted. Van itt a kerületben egy-két "hülyegyerek" korú rendőr látom mit művelnek, azért mondom, hogy ami ezelőtt volt a kombi fordok (nemtom pontosan mik voltak), meg ezek a h astrák, lehet nyugodtan venni
Gergőke88 lámpán én nem fedeztem fel különbséget, viszont a hűtőrácson igen. A facelift kicsit "V" alakúbb, nem olyan gyenes, illetve a króm alatt a műanyag rács-csíkok szélei festettek/krómozottak, valamint lennt (intercooler helye gondolom?) a rács ugyancsak krómozott a széle. Valamint a ködlámpák tartója (nem a lökös, hanem ami a lökösben van műanyag betét, amiben a ködlámpa van) az a régin egyszerű sima vízszintes csíkos, a faceliftes meg rombuszmintás.
Aztán lehet, hogy ez keveredik/keveredett, meg össze-vissza, meg felszerelésfüggő, de én ezekben láttam különbséget.
diablo1984 nem nagy a csomagtartó, de jó az elrendezése. F szedánhoz képest még jobban is el lehet férni benne
-
diablo1984
veterán
válasz haddent #44304 üzenetére
f sedan a sedansága miatt rosszabbul pakolható, de szerintem egy f-es 5 ajtósé is nagyobb talán, a H segge olyan meredekül csapott, még 10cm luxus lett volna. az ára meg vectra szinten van.....
németben lentebb van a H ára, bár mire odaérsz lelakhatják a szépnek látszó autót is, bár nekem a kombija háta olyan összecsapottnak tűnik, de legalább lehet benne férni:
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #44305 üzenetére
Az 1.8-as itt van a szomszédben, Flensburgban
Voltam ott a Motorola szervizben + gyárban, nem kis út volt.
De az ára jó, privát, ha lealkudja valaki 2000-re, nagyon jó vétel lehet még az úttal is. De talán még alku nélkül is.
Kérdés, mennyit ártott neki a tengter közelsége + az alapvetően komolyabb téli hónapok.A másik neve alapján török kereskedő, tuti óratekert, plusz a megbízhatóságuk is megkérdőjelezhető a vélemények alapján.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
Igen azert a tavolsagra erdemes figyelni Flensburg meg tölem is messze van viszont a sörük jooo
A karavan mondjuk a tipikus munkaswagen, azert azt is erdemes szem elött tartani. Talan nagyobb esellyel jobban lelakott lehet.
En inkabb egy ilyet neznek [link]. 2500 ert biztos elhozhato, km jo esellyel valos es mi több szerintem minden szerviz hatter siman lekerdezhetö. Sima szivo 1.6 ez meg sok 10k km t el kell hogy menjen. Szep belsö.
-
diablo1984
veterán
hát ja, privát az jobb, a török/orosz/stb-stb kereskedők pofátlanul tekergetnek, mindenféle szervízkönyvet nem kell benyalni, csak szakszervízes a benyelhető, a sufni utcai műhely bélyegzője általában a fiókban lapul és exportra eladó a kocsi, vagy további eladásra(ez mindig gyanús). valamit a szervízkönyvnek akkor sem kell hinni, ha 2 éves a bejegyzés és azóta 3000km-t tettek bele, előtte meg évente 40ezret, mert persze ilyenkor mindig csak állt az autó a szöveg rá, ezzel vernek ki akár 70-80ezret is a verdából úgy hogy a szervízkönyv is valós lehet, csak hát a tulaj nem vitte már szakszervízbe, de óratekerés után már vezetettnek tűnik minden...... sunyik a bevándorlók németben is, ezért nem árt a tulajtól face-to-face venni a verdát, de privátoknál kevésbé lehet alkudni, kereskedőktől inkább, de lutri!
-
Findzs
addikt
ez a hang a kinyúlt lánc vagy a hidraulikus láncfeszítő hibája miatt van
mint ahogy írta is a videó feltöltője:"Szombaton végre megvolt a komplett vezérlés csere! Megbontva látszott, hogy szépen megnyúlt a lánc, nem volt még vészes állapotban, de megérett a cserére. Bekerült a gyári új GM vezérlés szett, cserélve lett a hosszbordás szíj és a feszítő is (Gates mind a kettő), valamint új vízpumpát is kapott (Graf). És természetesen friss olajat is (Fuchs Titan GT1 Pro Flex 5W30 dexos2), valamint új szűrőket is. Eredmény: úgy jár a motor, mintha most jött volna le a gyártósorról! Gyújtáskor sincs semmi hangja, kellemesen felzúg, majd olyan szinten hangtalan, hogy pl. pirosnál nem is hallani, hogy jár a motor, ha nem látnám a fordulatmérőn, akkor azt hinném, hogy lefulladt. Motor nagyon szép tiszta volt, minimális olajsárral, ahogy az olajteknő is. Persze kitakarítottuk azt is. Szerencsére semmi gond a szelepekkel vagy a hidrotőkékkel, a megnyúlt lánc csörgött ilyen kegyetlenül. A szerelő szerint ez még nem is olyan vészes, ennél sokkal, de sokkal rosszabbat is látott elég sokat, de engem már nagyon zavart. Most egyszerűen élvezet az autózás, meg nyugodt is vagyok, hogy nem fordul át vagy szakad el (remélhetőleg). Remélem, hogy legalább 100e kilométert gond nélkül kibír Ha lesz időm, majd rakok fel új videót is."
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Declare
őstag
válasz trassher #44312 üzenetére
Azert linkeltem, mert szeintem is
Ez a vizhöfokmerö hianya tenyleg erthetetlen, de több ujabb autoban is an ez a jelenseg. En mar megszoktam, kb mar tudom milyen körülmenyek között, mennyi idö alatt, hogy melegszik be ( a BC n ki lehet nyomkodni es ezzel jatszottam mar parszor).
Amit nemreg probaltam ki es hanyatt is voltam töle esve, az uj mazda 6. Abban sincs.... ettöl függetleneül döbbenetesen jo kocsi.
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #44315 üzenetére
olajhő még neccesebb, azt szinte semmibe sem rakják bele, a vízhő inkább számít, ebből látod, hogy emelkedőn fő-e a kocsi, az olaj nem melegszik olyan könnyen és nem is hűl gyorsan, így max egy közel konstans értéket láthatsz, míg a vízhő ha túlmelegszik a kocsi, akkor azonnal tudsz reagálni, míg olajhűtő nincs, hogy hűtesz le egy túlmelegedett olajat? legyezed a teknőt?
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #44318 üzenetére
őszintén szólva nekem eszembe sem jutott hogy van olyan kocsi ahol nincsen vizhőfok jelző. valahogy az nálam egy tök alap dolog, de nem is nagyon láttam olyan kocsit amiben ne lett volna.
Olajhőfok visszajelző a dízelnél sztem kötelező kellene hogy legyen, mert onnan tudod, mennyire érte el az üzemi hőfokot. Nem a hűtés a lényeg, hanem hogy tudod mikor meleg már kellően az olaj, hogy tudd neki taposni. (amíg nem melegszik be és hideg a motor addig ugye tojás a pedál alatt és nincsen pörgetve)[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #44318 üzenetére
Nem azert kell ezt tudni. Azert az mar jo ideje nem szabad, hogy gond legyen egy autoban, hogy emelkedön felforr a viz Ilyen esetben, meg ugyis kigyullad valami figyelmeztetö lampa. Eppen erre hivatkozva hagyjak is ki sokan....
A lenyeg, hogy mikor eri el a kocsi az üzemi höfokot, mikor lehet odalepni neki batrabban stb. Erre a legjobb pedig az olaj, mert az az erdekes nem a vizhöfok (az csak egy tampont). Audiban sokaig volt ra külön müszer. Persze joideje mar csak a sport verziokban van naluk is. Ettöl függetleneül BC n ki lehet nyomkodni mindegyikben
-
Calogero
addikt
válasz AMD Power #44302 üzenetére
2004-2007- tavaszi gyártásúak nem facelift
2007- tavasztó a J Astra megjelenéséig Facelift
Utána Classic 3Különbségek:
Első halogén lámpa fekete színű (nem facelift)
Első halogén lámpa króm színű (facelift)
A lökhárítóban a ködlámpánál a műanyag betét csíkos (nem facelift)
A lökhárítóban a ködlámpánál a műanyag betét nem csíkos hanem rombusz mintás (facelift)
Hátsó lámpabura tejszínű kevésbé párásodik (nem facelift) GTC esetén füst színű volt alapból
Hátsó lámpabura füst színű hajlamos bepárásodni (facelift)
1.6 motor 105LE (nem facelift)
1.6 motor 115LE (facelift)A rendőrök szerintem már CLASSIC III-at kaptak.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Calogero #44321 üzenetére
Meg állítólag 2007 utáni H-ban valami CIM modul hiba már javítva lett. Ez nem tudom mit takar amúgy.
diegho El is hiszem. Éb bármit veszek az vagy 5 ajtós ferdehátú vagy kombi.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #44320 üzenetére
persze, tudom, de a víz ha melegszik akkor annak a vízhófokon jele van, ha kigyullad, akkor már forrik, ha valaki ennek ellenére is hülye, akkor percek alatt lefőzi a kv-t!termosztát állapotára is azonnal tudsz következtetni, mert ha nyitva ragad, akkor nem melegszik, sosem gyullad ki a megfőtt lámpa, csak nem lesz meleg víz fűteni és lassabban melegszik a vas! a vízzel viszont egy időben az olaj is melegszik, mert az közelebb van a tűzhöz, de azt hűteni úgysem tudod, a vízhőfok inkább ad több infót, mint az olajhő, az egy enyhén semmilyen infó egy átlag usernek. amúgy a jó tudni mikor tiporhatod a vasnak kérdésre, jobb nem tudni, városi körülmények között sosem lesz hideg időben kellőképp meleg az olaj, max ha órákat kocsikázol az 1 km-re lévő tescoig, ilyen alapon dízelt venni felesleges, a vízhőből minden még a tiprás is megállapítható! akkor már inkább az olajnyomás lenne hasznosabb, mint az olajhő, mert cseszhetitek, ha forró az olaj, de nincs meg a kellő nyomás, ami a kenéshez kell.....
másrészt mint fő dízelesek, az megnyugtatna, ha semmit sem látnátok de kigyulladna egy mostmár tiporhatod led? engem nem. nálam a kis toyotánál nincs hőfok visszajelzés, csak kéken világít a vízhőfok, míg hideg és elalszik, ha tiporhatom, a fázis többi része amúgy sem érdekel. dízelnél én is melegítettem a vasat, de a dízellel még életben nem szoptam annyit, mint az összes többi kocsimmal együtt, lehet azért, mert egy szétkopott motorost vettem és egy vagyonba volt megcsináltatni......
-
AMD Power
titán
-
Calogero
addikt
válasz AMD Power #44322 üzenetére
Maga modul csatlakozása ugyan olyan szar mint az elődökön.
Érintkezési hibák voltak vele.Pl
- nem mindig ismerte fel a kulcsot (elég hülye helyzet volt amikor a benzinkútnál vagy háromszor-négyszer ki-be szálltam az autóból mire beindult ,mert nem volt elég csak ki-be húzni a kulcsot, zárni kis kellett)- ha égett a tompított akkor nem szólt a duda, de ahogy nyomtad a dudát úgy hangosodott a rádió
- egyszer kézzel kellett nyomni a kormányoszlop alsó burkolatát az indítónál, mert ha nem tetted akkor leállt az autó. Elég furán néztek, hogy én vezetek az asszony meg áthajolva matat a kormánynál
Az enyémbe volt újra programozva a CIM modul, és kétszer cserélve garanciába. Még jó hogy vettem 2 éves korába plusz 2 évet mert az egyiket 8 hónaposan, másikat pedig 3 éves korába kellett cserélni.
2010 év végén indult egy visszahívás, engem 2011 januárjában hívtak be (01.05). A javítás kb öt perc volt. Egy szorítóbilinccsel rászorították a CIM modult a helyére.
A 10-R-036 számú visszahívás tartalma:
Az Opel tájékoztatása szerint néhány Opel Astra H és Zafira B modell esetében a CIM meghibásodhat, ami kihathat a kürt működésére.
Az OPEL, vevői filozófiájával összhangban úgy döntött, hogy megelőzendő az esetleges későbbi kellemetlenségeket megerősíti a CIM modult.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz AMD Power #44330 üzenetére
akkor inkább egy Zafira. Barátomék olyat vettek én kicsit húztam a számat de ültem benne és bakker ledöbbentem. Menetzaj ilyesmi semmi, annyi légzsák van hogy össze se tudtam számolni. hátul a plusz 2 ülés bent van, csak fel kell hajtani ha kell, iszonyat jól pakolható, és mint a legtöbb opel ez is extrásítható később ha kell. Nekem nagyon megtetszett, igazi családi autó. Magamnak nem vennék mert nálam csak kombi jöhet szóba, de amúgy nagyon jó autó. És még csak nem is drága szerintem.
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #44325 üzenetére
Persze, nem vitatta senki, hogy hasznos a vizhöfok
Nekem volt szerencsem tesztelni, mert amikor csereltek a hütöfolyadekot, nem tudtam eleg idöt hagyni szegenyeknek es mondtak, hogy betettek hatra a kis flakont, könnyen elkepzelhetö, hogy ugyan fel van töltve, de ahogy jar a rendszer hozza kell öntenem meg. Meg is törtent, szepen sipolt es jött a lampa, hogy tul meleg a rendszer (nem akkor jelez, ha forr, csak ha mar atlepi az egeszseges hatarerteket). Szoval ilyen szempontbol nem hianyzik a vizhöfok.
Termosztat hibara viszont nincs nelküle orvossag (na jo, BC n ki lehet nyomkodni a vizhöfokot, de azert azt nem csinalja gyakran az ember menet közben)
En egy ilyen "most mar tiporhatod" lampaval kieggyeznek
Nyilvan egy igazi sportautoban van olajhömerseklet kijelzö müszer, ezek nem sport autok , de en el nezegetnem sajnos a sok erdektelen atlagjuzer tenyleg ennyit nez, hogy legyen a kocsiban üzemanyag, mennyivel megy eppen es mennyit fogyaszt. A mögöttes dolgok, hogy mivel lehet sokszorosara nyujtani egy turbo eletet vagy hogy lehet a kettöstömegüt megovni fogalma es igenye sincs....persze az anyazas megy, hogy sz@rfos....
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #44305 üzenetére
Pont úgy néz ki mint az F kombi hátulja szerintem Kombi seggből nekem 2 dolog tetszik: Omega, meg valamelyik régi BMW ami még szép szögletes volt, de nem a hullásautó módon ami most megy náluk..
Egyébként valszeg igazad van, hogy a szedánság miatt.trassher mit garázdálkodtál anno itt a kerületben rendszeres volt a kézifékes kanyar de úgy konkrétan a focussal astrával meg 2 féle rendőr van: aki 30-40 -el megy nem tudom hányasban de lefogadom négyes mert ő spórol, meg az aki kb cikázik nyomja neki mint az állat. Nincs bajom velük, a többségük tud vezetni csak azért mondom hogy itt a teszt megvolt és kiállták már hány éve a próbát a magyar utakon
Declare szép jónak tűnik, de a motor ettől még szét lehetett cseszve. Az rendben van hogy egy szívós az örökéletű, de az is csak akkor ha rendben volt tartva és használva rendesen volt.
Mazda 6 meg döbbenetesen jó csak aztán azt javíttasd meg.. iszonyat bonyolult az egész, borzalmas ilyen szempontból.AMD Power hát igen, sokkal kevésbé agilis a kanyarokban stb. de azért van olyan autó amiből csak az a jó, vagy nincs is más. pl öreg bömöwök
Calogero hoppá, jahogy 3 verzió van. akkor én 2010 -em már Classic III? Az miben más mint a facelift?
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #44334 üzenetére
90 fok az üzemi hő, így hamar felforr a víz, ha valami nem okés!
azért a kettőstömegű óvására nincs recept, ami mozog az fárad és megcsuklik. városi használattal hamarabb, pályázásnál később! ez a recept, akkor most már kettőstömegűvel ne menjen városban az ember?
haddent a classicocat ha jól rémlik a polákok gyártják, ugyanaz érvényes rá mint a g-snél és az f-esnél, egyszerűbb, olcsóbb, spóroltak rajta opelék ahol tudtak.....
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #44334 üzenetére
egy ismerős járt igy, széthullott a termosztátja. Kérdezem tőle, hogy nem nézted a vízhőfokot, azon látszik ha gáz van és nagyon melegszik a motor. Erre a válasz: nem azért van a műszerfal hogy én nézzem, sose nézem csak indulásnál...
Nem tudom, lehet velem van a baj, én állandóan rápillantok a műszerekre (nem nézem csak rápillantok) hogy minden rendben van. Az olajhőfokot én nagyon tudnám díjazni vagy egy lámpa ami elalszik ha tolhatom neki
De gondolkodom, amúgy hogy kötök be olajhőmérsékletjelzőt, generátortöltés jelzőt Hely úgyis van a középkonzolon, simán beférne csak a kábelt kéne behúzni. -
Declare
őstag
válasz diablo1984 #44336 üzenetére
Hogyne lenne recept. Mindenre vannak tippek trükkök. Pl kinyomot kuplunggal allitod le, valtaskor nem leugrasz rola, nem mesz vele 1000-1200 as fordulaton (vw dsg nel beszeltük pont, hogy mekkora csapda, hogy abban is van kettöstömegü, megis olyan okosan van programozva a valto, hogy 1200 ig is visszaejti a fordulatot....ja hogy hullanak a kettöstömegük...). Most hirtelen ennyi jut eszembe, de lehet irtak meg mast is. Nem nagy kunszt ezekre odafigyelni.
(#44335) haddent a benzineseker nem igen hallottam en meg panaszt. Nalam volt 1 napig egy ilyen. Döbbenet jo es minösegi. 2 literes szivo, gyönyörü hanggal. 7-8 liter körüli atlagfogyi, de ritkan esett a fordulat 5000 ala, mert olyan szep hangja volt hogy ihajj az az e-loop meg nagyon ügyes talalmany. Klima alig vagy egyaltalan nem fogja meg az autot . 6-7 literrel allitolag el lehet vele jarni.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz haddent #44335 üzenetére
Úgy gondoltam részegen hogy egy fém kukatető jó lenne az albérletbe hamuzónak. Elkaptak, bekamuztam részegen hogy az úttesten találtam és mivel balesetveszélyes ezért felvettem hogy bevigyem másnap az AKSD-nek.
Engem kézifékezésért rabosítottak, bár azt egy focipályán sikerült összehozni.Most jött a futár, meghozta a klíma alkatrészeket. Összenéztem és jó lesz. Új kuplungtárcsa, ékszíjtárcsa és mágnestekercs. A mágnestekercset is felrakatom szerintem és a felújítottat pedig eladom, 5 percet ment tekercselés óta összesen. Ami meglepett hogy Made in Hungary.
w333 köszönöm a linket[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz F_Zolee #44341 üzenetére
Nem érdekelt a kiadás de egyszerűen sehol sem találtam megfelelő alkatrészt. Egyet lerendeltünk a helyi boltban, nagy volt a tárcsa. Máshol nem találtam ehhez a kompresszorhoz semmilyen alkatrészt. Találtam egy ugyanilyen komprit ami nem működött, mondtam a srácnak vegye le a kuplungot és ha jó megveszem egyben. Nem tudta levenni, azt mondta nem jön le sehogy. Téptem a hajam, már azon voltam hogy levetetem a kompresszort és felrakatok egy klíma nélkülire való ékszíjat és leszarom az egészet. Találtam orosz klímás oldalt, természetesen ehhez a komprihoz nem volt semmilyen alkatrészük. w333 linkelte be ezt, láttam hogy az átmérő passzol, felhívtam őket tegnap, azt mondták ha nem lesz jó postázzam vissza és küldik a pénzt. Szerencsére jó lesz. Jelenleg vannak ezek az új alkatrészek + 1 hibátlan ékszíjtárcsám és vadiúj felújított mágnestekercsem. Még meg van rendelve a hűtőközeg nyomásérzékelő és kész. Az a fos 3500 forint de mivel nem jó nem kapcsolt időben a ventillátor és megcsúszott a kuplung. Ebből lett 1 hónap szívás.
haddent: Régebben sok hülyeséget csináltam de már nem állatkodok. Volt 2 gyorshajtásom is, azóta nem száguldozok. Fogom is a fejem mikor belegondolok hogy a 2 csekk árából vettem volna egy szép állapotú gyári alufelni garnitúrát.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #44338 üzenetére
jó, dehát az állatkínzás, hogy azért mert kettőstömegű van a gépben akkor vezess úgy hogy annak jó legyen, az egr miatt pörgesd, hogy úgy jó legyen, a részecske szűrő miatt szintén pörgesd hogy jó legyen, a fék miatt ne fékezz rövidet, hogy a fék ne kopjon, a turbó miatt hidegen ne veresd, hogy a turbónak jó legyen, a fogyasztás miatt ne pörgesd túl, hogy a dízel ne egyen benzines fogyasztást....
ez praktika? ez egy szopás, azért nincs már modern dízelem, mert a sok jó legyen miatt nem összeegyeztethető, hogy minden klappoljon, minden csak idő kérdése és szarni megy! mindegy, hogy esőtáncot jársz indulás előtt, vagy mekka felé hajlongsz, ha eljön az idő kinyekken.
ezért egyszerű a szívó benzines, igaz nem b@sz hátba a turbó nyomatéka, de erre a sok szarakodásra nem kell figyelni, hogy "jó legyen'
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #44343 üzenetére
Azt kifelejtetted, hogy ha meg van hajtva a turbo miatt ne lödd le a motort azonnal Ezen kivül en meg erre a melegites, illetve kettöstömegünel leirt par dologra figyelek, masra nem kell. Ha eltömödik a dpf, azt kitisztitja magatol, az egr meg a turbo az autopalya miatt nekem nem tömödik el.
Aki ezekre nem kepes, csak varosban hasznalja a kocsit, annak nem szabad ilyen autot venni. Egyre nehezebb lesz mondjuk elkerülni ezeket a dolgokat, de meg azert van ra opcio. Csak sajnos ezeknek a dolgoknak nem sok ember jar utanna, fogalma sincs semmiröl, csak megy a haborgas....ez pedig ilyen. Minel több dolog van egy autoban annal bonyolultabb es annal kenyesebb.
En ezt a telefonom karan tanultam meg. Minid Nokia fan voltam, csak olyan telom volt, minden 3-4 -ik evben megvettem az aktualis top telot. Semmi bajom soha nem volt egyikkel sem. Legutobb N8 volt, kb 4 evesen. Most megvettem a 930 as utolso nokiat. Mindenki mondta, hogy foliat ra, meg tokot, meg bumpert, meg igazabol az a biztos, ha ki sem veszem a dobozabol. Aj mondom en nekem nem lesz se tok se semmi, mert gyülölöm utalom, soha nem volt, nem is lesz. Na hat az elsö leeseseig birta es tönkrement a kamera.....most elviszem megjavittatni, aztan veszek ra tokot, foliat, kistaskat söt egy külön embert fogok 8 oraban alkalmazni, aki simogatja, hogy jo legyen a lelkenek......mert egyszerüen nincs alternativa. Ez van. Minden telefon, ami okos es gyors, az nagy es kenyes....tetszik nem tetszik ez van.
Ugyan ez van az autoknal a motorokkal es turbokkal. Az egyszerü, olcso, jo, massziv korszak vegetert..... -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #44343 üzenetére
Én nem igazán látom olyan sok hátrányát, nálam nincsen kettős tömegű. Amire én figyelek, hogy hidegen nem pörgetem, (nem mintha melegen pörgetném, teljesen felesleges), ha pályán megyek utána nem állítom le egyből. Azt ennyi, nincsen nagy hókuszpókusz. Dízelt lehet pörgetni de teljesen felesleges, nem megy jobban, nem húz jobban, 2000-2300 között lead mindent amit kell. Pályán is csak akkor közelíti meg a 3 ezres fordulatot ha kicsit többel megyek mint 130, mondjuk 160-al...
(#44345) AMD Power:
Nem hiszem hogy olyan drága lenne, sztem 1 milla körül simán kapni már jót.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #44344 üzenetére
Ez rendben van de akkor miért kell erőltetni ezt az agybeteg irányt? Hogy lassan csak turbós autó lesz, benzinből is, meg a többi. Nem túlzás ez? A környezetvédelem eltúlzott téma, ha annyira aggódnának akkor kommersz magánautóra nem lenne csak benzines, SŐT, csak CNG gázos. Dehát hülyíteni kell a népet, hogy ez a jó nekünk ez a jó a bolygónak ez a jó mindenkinek
Telefonnal baromi szerencsétlen voltál, én általában még képernyőtörés nélkül is megúszom, de kamerát hazavágni, hát tényleg iszonyúra nem volt szerencséd
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #44344 üzenetére
jaja, tényleg!ez a "gyorsan ugorj el a tescoba, mert elkopott a tej, de kell, mert már kell a tészta anyaga" tipusú dolgokhoz a dízel nem jó, mert vagy kifut a tészta, és megsüti az asszony vízzel, vagy a dízel kopik.....
én is szeretem a dízel nyomatékát, talán egy régebbit vennék is majd egyszer, de akkor már ezer éves lesz a legfiatalabb és arra is bőven lehet költeni, normál használat mellett 5-6-7 litert fogyasztanak, míg egy szívó benzines nem akkora élmény, de a pörgős hangja tud szép is lenni és a fogyija is mérettől függően 6-10 liter körül alakul, persze a dögevők többet esznek, de próbálj meg egy a6 V6 2,5tdi-t 6 literből kihozni.... a fogyasztás diffi csak egy adat, a fenntarthatóság a bekövetkez(het)ő hibák kijavításáról is szól és a modern dízelek és a kis turbós(bár régen is ez volt) motorok ebből szopóak, túl finnyásak, megdöglenek, ennyi!
újonnan cégautóként igazi fatraktor, míg garis, addig bulis velük az élet, utána a 2. gazdija már felül a szopórollerre! ezek már csak hosszú távra jók egy ideig, utána lehet aszervízek zsebét tömni......
(#44346) F_Gergely : az őskövület, nem mai modern dízel, bár te is egy vagyont ráköltöttél a B-re, te is látod, ha valami nyekken, akkor lehet rá költeni, abban sok minden nincs ami szopó, így a többszázas számlákra nem kell számítani, igaz a kocsi is párszázas tétel!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #44346 üzenetére
Ez mondjuk igy total nem igaz motortol is függ, de az enyem pl 3800 as fordulaton adja le a max teljesitmenyet [link]
(#44347) haddent ezt mar beszeltük Szerintem nem tulzas. Fontos a környezet vedelem. Gondold el mi lenne Budapesten, ha minden auto annyit pufogna ki mint egy zsiguli....azonnal megfulladna mindenki.
Telefonnal meg inkabb szerencsesnek erzem magam, h nem a kijelzö törött be....az N8 asom rengeteget utazott velem/turazot...azott el, pattogott kijelzövel lefele az aszfalton...soha semmi baja nem volt.
(#44349) diablo1984 nekem az a lenyeg, hogy raallitom a tempomatot 140 re es megyek vele egyhuzamba 11 orat es eszik 5,4 litert (ez friss adat, Hamburg, Cseh hatar kb 600 km 140 tempomat 5,4l/100). Visszafele versenyezgetve, 6,2-6,5. Mellette 60 ft/l a dizel javara az üzemanyag ara, hatranykent eves szinten fizetek 100-200 euroval több adot....nincs kerdes 1.4 tsivel az ovatoskodas +1,5-2 liter/100, a jatszas meg +4 liter/100 kb
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest