- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Alkoholista nevelde
- Diablo IV
- Októberben jön a Starship Troopers: Extermination teljes változata
- EAFC 24
- EA Sports WRC '23
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
Estét az uraknak! Sajnos összeszedtem egy csavart a hátsó kerékbe....Holnap van időpontom a gumishoz, de most amúgy is szar, régi téligumi van a kocsin, és vennék rá nyárit. Miket érdemes rárakni, ami nem nagyon drága, de azért nem rossz? Nagy igények nincsenek, száguldozni nem szoktam. 40-50k-ból meg lehet úszni? 175/70R15
Barum/Nokian/Hankook/Conti? Vagy ezek között is van szar?
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz lsebestyen #44701 üzenetére
Most adtunk el 4 garnitúra ilyen Hankook nyárit 52k -ért
De ez tudom hogy neked nem jó, de ha majd még lesz és kell valakinek akkor szólók (mert most nagyon gyorsan elkapkodták)
Én személy szerint a Vredestein gumit ajánlom, vizes úton is jó, elég halk és brutál jó, nem ver (picit sem) nekem legközelebb is csak ilyen kell
Conti-ban én kicsit csalódtam (ismerősök is), inkább a Hankook ami sokkal jobb !
Szerk.
Különben biztos hogy 175 / 70 / R15 ? nem írtad el ? mert ez kb. nagyon ritka !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Zafirában (2004) természetes, hogy a hátsó ajtókon az ajtónyitó mellett megvan a hangszórórács, de hang nem jön onnét egyik oldalon sem? Előfordulhat, hogy a 6 hangszórós változatoknál is bekerült a hangszórórács, csak nincs mögötte zajkeltő?[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz tboy93 #44704 üzenetére
Ezt nem tudom ... ismerős aki ezzel foglakozik a Hankook -t dicsérte és a Conti -t utálta és sok ismerősöm is mondta már hogy a Conti vizesen kaka !
(#44703) lsebestyen
Olcsón a Barum -t ajánlom, drágábban mindenképp a Vredestein -t
(#44705) trassher
Akkor azért olyan hangos, de ez normális mivel G Astra elég rövid váltót kapott !
(#44706) BigBlackDog
Ilyet még nem is halottam, ha van hangszórórács akkor hangszórók is vannak
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Markizmark
addikt
válasz tboy93 #44704 üzenetére
Nyáriból a Hankook K425 ADAC 2. lett. Azért az csak nem rossz. Nekem ez van fent.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
w333
félisten
válasz lsebestyen #44708 üzenetére
Csak vigyázz hogy nehogy rád sózzanak valamit
Én a helyedben ha nekik nincs ... akkor ezt rendelném meg Link !
44000 Ft / 4 db. gumi és ingyen hazaviszik !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
BigBlackDog
veterán
-
w333
félisten
válasz lsebestyen #44712 üzenetére
Azt az 1 gumit csináltasd meg ... gyorsan rendeld meg az Emag -tól és kb. 2-3 nap és megkapod, majd hétvégén pedig lecserélteted !
Persze a gumistól megkérdezheted hogy milyen gumija van, de van egy olyan kis sanda gyanúm hogy sokkal drágább lesz (ha egyáltalán lesz)
(#44713) BigBlackDog
Első körben a fejegységnél keresd a hibát, vagy bontsd le a burkolatot és kiderül !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gban
Közösségépítő
válasz lsebestyen #44712 üzenetére
Itt is ingyen kiviszik, de érte is lehet menni, és van sokféle, a Barum is olcsóbb - ne csak az akciósat nézd!
mod: most nézem, 4 db-nál ingyen kiszállítás, rendelhető: max. 2 db
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
w333
félisten
válasz lsebestyen #44717 üzenetére
Inkább ezt ... Vredestein T-Trac 2 és nedves úton is jó lesz
Hidd el nem fogsz benne csalódni, nekem most már csak ilyen kell
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz lsebestyen #44719 üzenetére
Gondolom az 1db. csak elírás lesz ... ha berakod a kosárba már azt írja hogy 4 db. termék és összesen 49 796 Ft, szóval lehet az 1db. = 1 garnitúra ?
Ráadásul ingyenes a kiszállítás, próbáld megrendelni
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
sziku69
senior tag
Sziasztok. F astra 1.4 16 szelep. Melyik gyártótól érdemes vezérlést venni hozzá? Van tapasztalat?
Más.
Nem akarom szétrombolni a topikot, csak egy kis baráti beszélgetésre szeretnélek invitálni benneteket, ahol a 80-as évek, katonasztorik, vagy akár a régi autós kalandok is szóba kerülhetnek.
Tehát aki a 60-as, 70-es, években született, azt szeretettel várjuk
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz lsebestyen #44701 üzenetére
Vegyed csak a Hankook-ot, teljen a munkáltatóm zsebe, hátha visszacsepegtet valamennyit
Amúgy az én ismerősi körömben használnak páran Hankook gumit és csak jókat mondanak rá. Majd jövőre lesz beruházva 4 új nyári gumi.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
AMD Power
titán
Jó is az a Barum. Nálam már bizonyított.
trassher Nem tudom nekem mennyit pörög a gép 140-nél, de viccen kívül alig van hangja. Mondjuk rám nem jellemző ,hogy 140-el autópályázok. Én általában az a 110-s típus vagyok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
GLOCK34
aktív tag
Szia!
"Ezt nem tudom ... ismerős aki ezzel foglakozik a Hankook -t dicsérte és a Conti -t utálta és sok ismerősöm is mondta már hogy a Conti vizesen kaka ! "
Ez minden Conti gumira érvényes? Két különböző kategóriájú kocsin is Continental PremiumContact 5 van amit szoktam vezetni,ebből az egyik saját. (205/55/R16) A másik 17" váltómérettel.
Azért érdekelne,mert mindkét szett még pár ezer km.futott,és eddig inkább csak nedves úton mentem nem vizesen.
Érdekes a véleménykülönbség,mert nekem két gumisnál is azt mondták,hogy szárazon és vizes úton is jó a tapadás,ellenben gyorsabban kopik.
Ki érti ezt...? -
Declare
őstag
válasz haddent #44683 üzenetére
Nem kell leirnod mindig, hogy nem kötekedes, erre valo a forum . Sokszor en is visszavonulot fujtam mar
Nem vagyok szaki + mindig elmondom, hogy nem azert jarok dizellel, mert szeretem a szagat/hangajt, de amiben elönye van azt el kell ismerni.
A motornak van jopar jellemzöje, amiböl összeall a teljesitmenye, motorkarakterisztikaja. A loerö es az üresen lemert 0-100 gyorsulas az egy, egy jellemzö.
A dizelnek (de a turbos benzinesek is egesz jok ilyen szempontbol) a nyomateka mindig nagyobb (azaz nagyobb forgatonyomatekot tud kifejteni a kerekekre), tehat a kocsi rugalmasabb lesz, kevesbe lesz erzekeny a terhelesre, ez szvsz a magyarazata annak is, hogy egy dizel kevesebbet fogyaszt es egyenletesebb a fogyasztasa. Azert egy benzinesböl ki lehet hozni 5-6 liter/100 at meg 11-12 liter/100 at is. Dizelböl meg mondjuk 5 es 8 liter/100 a ket veglet.
Szoval üresen 0-100 on megveri a benzin, meg a pörgössege miatt vegsebessegben is. Ellenben mondjuk 80-120 on mar fogadni mernek, hogy nem es ha mondjuk a 0-100 at nem üresen, hanem +3felnöttel merjük, ott is fogadni mernek, hogy a dizel siman elveri a benzint.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #44727 üzenetére
Ha jol tudom 4 hengeres amugy. Jo auto, de ugye az fel terepjaro is es ezert az attetelezes es a motorkarakterisztika is tök mas. Alul semmi, felül semmi, közepen viszont brutalisat tol. Na annak a motornak a kerrekeset birom Kivülröl az ember feje, kb a hütöraccsal nez szembe es brutal nyers, traktoros kerreges...olyan vad nyers erö feeling, ami ele nem szivesen all oda az ember, ha megindul
-
tresh
addikt
válasz haddent #44683 üzenetére
Akkor fordítsuk meg a dolgokat.A papírra írt teljesítmény végsebsebég gyorsulás csodálatos dolog és lehet egyformán 100 le mindkettő dinamikába a diesel sokkal rugalmasabb lesz, és itt erről van szó. Azt mindenki tudja hogy a benzinest fordulaton kell tartani ha haladni akarsz de ott ugye nem is annyit fog enni mint alapból. (szívó benyánál maradva mert turbó benya megint más ) De csak egy egyszerű életszerű helyzet ha pályán előzöl és 5 ben haladsz 3-4ezres fordulaton 130 körül vissza kell raknod 4 be hogy megfelelő nyúlmókusod előkerüljön és tudj dinamikusan megindulni. Dieselnél meg csak rálépsz a gázpedálra és megindul.
Igazából nem tudom milyen autód van de ha van mód lehetőség csücsülj be egy diesel gépbe ami annyi lóerő kb mint a tied és te is érezni fogod a különbséget dinamikába. (nem végsebesség mert az azonos lesz)
Mielőtt még azt hinnéd elfogult dieseles vagyok akkor előre közlöm hogy nem
Declare: ha szívó benzinre gondolsz és azonos a cm3 nem veri meg a turbós motort sehogy se legyen az 0-100 vagy 80-120. De igazából nem is lehet össze hasonlítani őket. Turbó benya és diesel között már érdekes a dolog de ott a diesel elvérzik. Pl gyári 1.8T (150le) most tudom csak megfogni a kicsit mokolt 1.9-emmel Viszont egy nagy különbség van hasonló haladós stílusba az 1.8 T alattam 10-11 liter az enyém 5-6 és ez már nem mindegy
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #44698 üzenetére
Hát az a nagyon nem mindegy (szerintem), hogy egy faék egyszerűségű motor óriási lökettérfogatból hozza ki a teljesítményt, így még ha van is egy kevés koksz vagy miegyéb az évek alatt, netalán már a kompresszió sem igazi (sose vót' ) stb.. akkor sincs semmi, mert ott egy bitang méret. Szóval ebben nagyon egyetértek, kétségtelen, hogy sokkal jobban "öregszenek" az egyszerű de nagyszerű óriások. Most itt nyilván én méginkább olyan 5 lityóra gondolok Viszont hozzá kell tenni, hogy szerintem az új kütyük is bírják, ha megkapják a törődést. Csak hát nem szokás...
tresh de amit írtál az számomra megint nem magyarázat. A turbo dízel szélesebb tartományban tudja ezt a rugalmasságot, a benzinre meg figyelni kell, váltogatni, pörgetni. Ettől függetlenül ha mindkettő az optimális tartományban van tartva, vezetve (és mégegyszer a dízelnél konkrétan ez a "bárhol", szívó benzinnél meg a "3-4 ezer") akkor valahogy még mindig nem tiszta
Tehát mégegyszer: nem érdekel sem cm3, sem fogyasztás, sem hátbarugás, sem üveghang, sem az hogy vissza kell-e váltani vagy csak lepadlózni. Ebben mindben egyetértünk. Én annyiban nem értek egyet (egyelőre legalábbis) veletek, hogy ha van 2 azonos autó, azonos össz/végteljesítménnyle (pl 100 ló, nem érdekel hány cm3 -ből, turbó-val vagy sem), azonos 0-100 gyorsulással, akkor hogy lehet rávágni, hogy az egyik dinamikusabb sokkal mint a másik? És nagyon fontos kihangsúlyozni amit az előbb mondtam, hogy tegyük fel, hogy mindkettőt a lehető legoptimálisabb, csakis teljesítményorientált módon váltják, vezetik stb..Én egyelőre ezt nem tudom felfogni/elfogadni. Lehet, hogy igazatok van és akkor nyilván be is fogom látni, de egyelőre nekem ez hibádzik valahol.. Egyelőre nekem annyi jön le, hogy egy turbodízelt sokkal egyszerűbb könnyebb ilyen módon vezetni, a szívó benzint meg akár k**a nehéz is lehet ebben az állapotban tartani nem beszélve a fogyasztásról stb., de nem lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #44730 üzenetére
Wazeee...Te linkelted [link]
150Nm << 250Nm Tökmind1 mit csinalsz a benzin csak 150 Nm forgatonyomatekkal tudja megtekerni az elsö kereket, a dizel meg 250 nel. Ebböl adodik, hogy rugalmasabb a motor, terheles alatt pedig ez ki is jön.
(#44729) tresh Nekem a H astraban a 110 lovas 1.7 dizel van, haddentnek meg a 110 lovas benzines. Vegsebessegben es 0-100 gyorsulasban is megveri papiron. Erre irtam, hogy ugye üresen ha mondjuk klimaval, 3 emberrel mernenk ugyan ezt, vagy neznenk egy 80-120 at, ott biztosra veszem a dizel nyerne.
-
tresh
addikt
válasz haddent #44730 üzenetére
azonos 0-100 gyorsulással, akkor hogy lehet rávágni, hogy az egyik dinamikusabb sokkal mint a másik?
Az papíron egyforma nem a valóságba. Egyszerű 50 ről mire te felgyorsulsz 130-ra az m7 bevezetőn addigra én Székesfehérváron tankolok már (kicsit sarkítottam de a lényegen nem változtat) . De maradjunk a fizikánál itt van egy grafikon és akkor látod a különbséget :
Itt jól látszik hogy 1500rpm mellett már 180Nm van jelen egy mezei 1.6 ba 6000rpm mellett van kb 140.
Itt jól látszik..
Ha még így se meggyőző ha pesti vagy viszlek egy kört aztán eldöntöd
-
#81556480
törölt tag
válasz haddent #44730 üzenetére
Nincs olyan hogy azonos köbcenti, azonos lóerő és azonos 0-100 teljesítmény.
1.6 benzin 100 LE, meg egy 1.9tdi is 100 le.
Ás ahhoz hogy kb ugyanúgy haladj a benzineseddel, ahhoz 2x akkora fogyasztás fog párosulni. (sarkítva)Egyes octavia 1.9tdi (sima adagolós motor) 100 lóerő, 5l körüli fogyasztás. Ha én úgy akarok haladni a szintén 100 lóerős de 1.6-os vectrámmal akkor meg 9 liter. ha meg azonos köbcentis vectrában ülnék akkor az meg vagy 120 le vagy nemtudom mennyi a 2.0
Te amugy vezettél már dízel autót hosszabb távon?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz #81556480 #44734 üzenetére
Na, akkor fordítsunk, mostmár nem mondok semmit, csak kérdezek:
Teljesen labor körülmények között, elméleti síkon, életszerűtlen és nem hétköznapi helyzetben, miért nem mindegy, hogy honnan és milyen áron nyered ki az (azonos) max. teljesítményt ha azt valóban közetítetni tudod az út felé?
Életszerűtlen, csomó praktikai és kényelmi szempont (váltás, fogyasztás, élettartam, szenvedés stb..) figyelmen kívül maradt.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #44735 üzenetére
azt ersd meg, hogy a loerö önmagaban egy adat. Önmagaban semmit nem jelent. Ha ezt nezzük a kombino 1000 loerös, akkor az 10x jobban gyorsul mint a tied? Azaz 1,1 masodperc alatt van 100 on. Nem.
Loerö, nyomatek, hengerürtartalom, valtoattetelezes, tömeg, gumi (merete, tipusa, mintazata, allapota)................stb ez mind befolyasolja a 0-100 adatot, amin lovagolsz. Attol meg mert 0-100 on jobb az 1.6 szivo, üres tömeggel merve, nem jelenti azt, hogy 80-120 is jobb, vagy terheles alatt.
Vagy pl ha betenned decide OPC motorjat a tiedbe, sok sok masodperccel elverne az opc akkor is, mert a valto, futomü, hajtas semmi nem arra van beallitva....teljesen mind1, hogy papiron a kettö autonak hajszalra megeggyezne a loereje, nyomateka.
A lenyeg, hogy a tök mas a ket motor, mashogy viselkedik. A benzin üresen jobban gyorsulhat 0-100 ig, de mashol meg a dizel lesz a nyerö, de ilyen adatokat senki nem nez, hogy mondjuk 15%os emelkedön gyorsulas, vagy +4 felnöttel gyorsulas stb
ez valami hasonlorol ir, en most at nem olvasom, de beleolvasva kb azt magyarazza, amit mi is
-
#TOTTI
őstag
válasz haddent #44735 üzenetére
Nekem volt 1.9CDTI (DT-88kw) 23e km (2 éves korában vettem) (lásd 1. hsz.), vehettem volna most is olyat, de tanultam a korábbi hibáimból, ezek a dízelek 8-9 évesen 150-200e km körül ezer sebből véreznek.
A mostani 1.6 (XER-85kw) 41e km-errel nagyon tetszik, sokkal jobb a karaktere, 1-2 fővel utazunk általában rövidebb távokon, sokkal jobban megfelel a célnak, mint a széttekert dízel.
Annak ellenére, hogy a dízel a hasznos tartományban valóban jobban ment, még a közel 250-300kg többletsúly ellenére is.
De ha akarok a benzinessel is megyek 200-al és igaz 5-6 ezres fordulat körül, de fel tudok mászni úgy a dombra 160-al mint a kormoló 140 lovas Passat.
Ésszerűen élek így úgy gondoltam még egyszer nem szeretnék dízel befecskendezőre költeni nettó 400 ezret, mert nem engedhetem meg. -
haddent
addikt
válasz Declare #44736 üzenetére
Hát éppen ezaz, onnan indult ez az egész, ha emlékszel, hogy Ti kijelentettétek, hogy kb. csak a nyomaték számít, erre mondtam, hogy azért nemár? Elolvasom az oldalt amit küldtél, érdekel
És amit most írtál, az már most sokkal elfogadhatóbb számomra. Mostmár legalább volt szó áttételezési különbségekről, futóműről meg miegyébről. De alapvetően annyi, hogy "több nyomaték, szélesebb tartományban" nekem még nem mond(ott) semmit, ez így máris jobban hangziktsigalko87 igen ez számomra még mindig kérdéses, mindezzel együtt.. nem bizonygatni akarok én, nevetséges lenne. Egyszerűen érteni.. és ahogy mondod, szerintem megmássza ez is a himaláját csak nem alapjáraton gázadás nélkül kuplung felengedéssel hanem mondjuk 5000 fölött. És őszinte leszek, ez az én személyes tapasztalatom is (mind úgy, hogy én ültem a sajátomban és jöttek a dízelek mellettem, mind fordított helyzetben). A kényelmes vezetési stílus / praktikusság / hasznos tartomány nem kérdéses viszont
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Én a saját tapasztalatomból csak annyit, hogy nálunk a kocsi beálló egy relative meredek lejtő. Tesom beáll a benzines kocsival és utána félig leégetett kuplungal megy ki mert a motort pörgetni kell de ugye közben ott a kuplung...
Én simán egyik lábam a féken, másikkal engedem a kuplungot majd érzem hol fogta meg az autót. fékről le is léphetnék azonnal mert a kuplungal fogom az autót nem tud hátra gurulni. fékről rá a gázra és pici gázzal minden féle erőlködés és motorpörgetés nélkül kiállok.
Tesom meg kereket pörgetve felszántja a ház előtti részt
Vagy pl jövök pályán jön az emelkedő tempomattal megyek egyenletesen tükörből meg látom hogy pár autó elkezd lemaradni. Múltkor meg is kérdezte haver, hogy miért gyorsítok, mondom nem én gyorsítok ők lassulnak be -
Declare
őstag
válasz #TOTTI #44737 üzenetére
Igen, sokan elkövetik ezt a hibat, hogy megveszika dizelt mert az ugye kevesebbet fogyaszt, csak nem arra hasznaljak, amire valo es nem ugy hasznaljak ahogy az kell. Ez esetben szivas az elet velük sajnos.
Nekem most eri el hamaosan a szettekert, ezer sebböl verzö dizelem a 200 ezret
(#44741) trassher figyi, ennyi szopas utan a nagyszamok törvenye alapjan jönnie kell mar valami jonak
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
Örüljetek velem.
Opel Magocsa Mátészalka. Minden szép és jó, kínáltak kávéval - üdítővel. Jött a szerelő hogy nem jó a mágnestekercs. Az áram eljut hozzá de nem húz be. Oké, kifizettem a diagnosztika árát ami 3500 forint volt. Hívtam a Zs+U Kft-t ahonnan rendeltem a cuccot. Vissza kéne küldeni az alkatrészt beszerelési számlával + a kitöltött garancialevéllel amit elküldenek mailben. Ha beérkezett az alkatrész elküldik garanciális bevizsgálásra ami 2-3 hét a telefonos ürge szerint. Szerencsémre ha jól gondolom akkor egyben kell visszaküldeni a szettet vagyis holnap vegyék le, rakják vissza a rosszat és fizessem ki a szerelést természetesen. Ha szerencsém van ami eddig nem volt akkor csak a hőbiztosíték mint ki az új tekercsen. Akkor belerakatom azt újra mivel már azt is megvettem vagy 3 hónapja és akkor nem küldök semmit sehova.AMD Power: Én főúton járok óra szerint 110-el ami a valóságban 105-107 körül lehet.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
tresh
addikt
válasz #TOTTI #44737 üzenetére
De ha akarok a benzinessel is megyek 200-al és igaz 5-6 ezres fordulat körül, de fel tudok mászni úgy a dombra 160-al mint a kormoló 140 lovas Passat.
Nem vita generálásból de ezt megnézném. Pont hogy emelkedőn véreznél el a benzinnel. Volt pár autóm mind benzines volt és mai napig imádom a benzines gépeket de a diesel nyomatékossága nagyon sok esetben utolérhetetlen. (még mindig szívó benyáról beszélünk) csak egy rövid példa 80-nal 2000rpm -el közelítem meg 4 be az érdi emelkedőt amint elérem az emelkedő alját parketta és mire a tetején vagyok 160-170 nél járok ugyan ez benzinnel max 110-120. Ha már úgy mész a benyással hogy 3 ba 4000-en forgatod akkor is elfogok menni melletted váltás nélkül erőből. Ha az 1.6 vti civic elfogy ott mellettem akkor a széria 1.6 elvérzik. Pedig a vti nagyon tud menni főleg 5000 fölött ( sík terepen a picsámra ver nagyokat )
-
Declare
őstag
Ne önts több olajat a tüzre En ugyan igy tapasztalom. Emelkedön autopalyan, ha megfogja valami a sort es utanna "rajtol a mezöny a belsö savban" a szivo benzinnek ki kell allnia hasonlo teljesitmenybe. En a 320i bmw t (e46) pl siman elhagytam emelkedön gyorstasnal, söt egyenesben gyorsitasnal is 100-140 között is tavolodott. Aztan ugye az enyemböl ott elfogy a delej, abban meg van tartalek
-
-
Declare
őstag
Na hogy egy kis on-t is vigyek a topicba
3 angol video a K astrarol
Astra K Nagyon tetszik...de basszus, ujonan egy ilyen az erösebb 1.6 dizellel 9 millio
Astra K aerodinamika cikk az nemet, de a video angol
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz haddent #44735 üzenetére
Én nem nagyon tudok ere válaszolni de kb szeirntem olyan az összehasonlításod, mintha azt mondanánk:
az 1990-es 1.4 corsa ugyan azt tudja mint egy mostani 1.4 -es.
Ez nem igaz mert van még millió tényező ami számít. lóerő, nyomaték, forma , súly stb. ahogyan a kolléga is mondta, két egyforma lóerejű autót nem lehet összehasonlítani a csomó más érték miatt.
ne érts félre, nekem 1.6 benzin autóm van,100 le, de sokkal jobban szeretek szintén 100 lóerős dízelt vezetni. mert kevesebbet fogyaszt és nyomatékosabb.
-
AMD Power
titán
válasz Declare #44745 üzenetére
Kurv* jó lett ez az autó. Annyira lehet látni ,hogy az Opel sokat beleadott....
Az árról meg annyit ,hogy ami a neten mondjuk 6 milla a konfigulátorba azt egy "jó" kereskedésbe 5 milláért oda adják. Ilyen meg olyan kedvezmények címszó alatt.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #44747 üzenetére
Igen en is azet irtam mar parszor, hogy drukkolok nekik, mert tenyleg dolgoztak vele....
mondjuk azert az a brutalisan laggolo navi eleg ciki, de hatha a sorozatgyartasba be tudnak epiteni a Pentium3 asnal erösebb procit isA baj az araval, hogy a 6 millio az a fapad 1.4 benzin kb. Az erösebb dizellel, par extraval 7-9 milla, ami azert komoly piiincz egy kis teljesitmenyü, kis kategorias autoert....meg ha menö az ülese akkor is
-
(Bundás)
addikt
Sziasztok!
F Astra motor üzemi hőfoka mennyi? A víz 100-120-as temponál 100 celsius. Városban a venti néha kapcsol be. Van aki azt mondja, hogy ez normális, hiszen 95-105 fok a gyári üzemije, viszont Opel szervizes szerint ez nem jó, lehet termosz, hűtő, vagy hengerfejes.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen