-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sirszevenap
addikt
Szabadságra elengedtek és tegnap mindkét kocsit elvitték! Fasza!
Tanácsot kérek. Szerintetek érdemes a kereskedéseket az embernek a nyakába venni vagy komplett hülyeség? Esetleg rendes szalonokat? Gondolom Ők nem nagyon hirdetnek.
Bankkártyával? Hát persze!
-
-
grizlisandor
addikt
válasz sirszevenap #153852 üzenetére
Érdemes, rengeteg autó nem jut el hasznaltauto.hu-ra, előtte elkelnek.
Az autómat márkakereskedésből hoztam el, beszámították egy újabba, pont jókor voltam jó helyen és szólt ismerős, hogy azt érdemes lenne megnézni. Miután bekerült a kereskedésbe lett volna rá érdeklődő, pedig nem is volt meghirdetve. -
sirszevenap
addikt
-
zolko74
tag
Sziasztok!
Döglődik az octaviámban (2007 1.6 BSE motorkód) az egyik benzin injektor. Vennék hozzá egy bontottat, de nem tudom a gyári számát. Hol tudnám megnézni a neten, hogy milyen van benne?
-
Lacess
tag
válasz MunezXBK #153862 üzenetére
Nálunk meg a "nagygóré" most vett egy RS6-ot, a legújabbat. Gondolom a gyári 560 paci kevésnek tűnt ezért egyből a Performance verziót 605 lóval, kerámiafékkel, karbon belsővel, etc.
Az öccsének csak a "sima" van...Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz MunezXBK #153865 üzenetére
Jah, elég szarul megy neki, kb. minden évben másik autója van, néha több is. A napi járós jelenleg egy nagyon, de tényleg nagyon "fullos" V-Klasse. Asszonynak csak egy Macanja van, de diesel...
Mondjuk két napja már nem is a főnököm, vége lett a szezonnak...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
cool13
őstag
válasz grizlisandor #153855 üzenetére
Erre egy érdekesség. A hahu-n elkezdtem a hirdetés adatait írni. Már nem emlékszem hol tartottam, de nem volt élesítve. De ekkor már megszólalt a telefonom és az autó felől érdeklődtek. Biztos van erre is valami okosság a neppereknek. Hiszen mint később kiderült az volt.
-
Arcképgyáros
Polo IV 2003-on mennyit szoktak kerni egy vezerles csereert sacc?
-
prannk
őstag
Ezt tekerni meg nyomni is kell ? Vagy elég flex kuocsal visszatekerni?
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
Morris
veterán
válasz grizlisandor #153870 üzenetére
Hova vitted?
-
Reggie0
félisten
Nem tudom ide szabad-e mashonnan cikket berakni: Ausztria beperli a Volkswagent
-
grizlisandor
addikt
-
sirszevenap
addikt
S-tronic - ra mondtátok, hogy jó?
Bankkártyával? Hát persze!
-
Acheron
őstag
válasz sirszevenap #153879 üzenetére
Inkább a Tiptronic lesz az - hagyományos olajos automata. Megbízható, konstrukció és a felújítása is kevesebben van (többnyire), mint a Multitronic és S-tronic váltóknak. Az újabbakban (2010 utáni modellek) sajnos nem nagyon találkozni vele.
Az S-tronic DSG váltó Audiul. -
Reggie0
félisten
válasz sirszevenap #153879 üzenetére
S-tronic jobb mint a multitronik, de azert jocskan le van maradva a tiptronictol, viszont fogyasztasban jobb.
(#153880) Acheron: Ugy tudom a nagyobb teljesitmenyek melle meg mindig tiptronicot adnak.
S-tronic lenyege, hogy jol fogyasszon a kocsi, igy nagyobb resz maradjon a jobb kocsiknak a kvotabol. (A start-stop is).[ Szerkesztve ]
-
válasz sirszevenap #153882 üzenetére
Ne massal dontesd el , felelossen ugy is neked kell vasarolnod.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz sirszevenap #153884 üzenetére
Ha igazolhatóan cserélték benne az olajat 60 szerenként az jó jel. Viszont egy manuálist fenntartani olcsóbb és kisebb lutri.
Hosszú távra a költségeket szem előtt tartva: 0. full elektromos (nincs váltó), 1. manuális, 2. klasszikus automata, 3. olajos DSG, 4. száraz DSG, 5. Multitronic. -
Acheron
őstag
válasz sirszevenap #153882 üzenetére
Csatlakozva a mögöttem szólóhoz, neked kell eldöntened, hogy az automata kényelme megéri -e a plusz rizikót. A sima olajos is el tud romlani, és ez általában drágább, mint a manuális. A DSG nagyon jó váltó, sima, üzemanyag takarékos, gyors, de nem árt tudni, hogy ebben elromlás nélkül is cserélni kell időnként a (két) kuplungszerkezetet és a kettőstömegűt. Hiba esetén jellemzően drágább a javítása, mint a sima olajosé. Focvis lentebb felsorolta a megbízhatóság sorrendet, az jó iránymutató. (Én biztosan csak automatát vennék magamnak, pontosabban most is az van, hagyományos olajos)
(#153881) Reggie0: Én az újabb szériás A6 -okat nézegettem ~5 misiig, ott nemigen találni Tiptronic váltót, alacsonyan szériákban pláne nem. A8 -akat nem néztem, így arról nem tudok nyilatkozni. Újabbaknál már ismét láttam, hogy van.[ Szerkesztve ]
-
-
Phobion
őstag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy Audi A6 C5 2.5 L V6 24v TDI-vel mik a tapasztalatok? Mennyire megbizható motor ez? Ki hova hordja szervizbe? Szerviz költség téren mennyi a legdurvább kiadás amire ilyenkor számítani lehet?
Ugy szeretnék ilyen autót venni, hogy az autó ára, papírozás, biztosítás, és egy jókora szervíz költség.Köszönöm!
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
-
válasz Phobion #153890 üzenetére
A 2.5 motorban több változat volt. A 150LE-s a legtöbbet követelő. A 163 a legutolsó és sok tekintetben javított széria. Mivel előszeretettel csipelték 180ra hogy a gyári 180LE-sel összetéveszthet legyen, csak motorkód alapján szabad vásárolni.
A 150LE-s és 180LE gyári változatok szeretnek olajat engedni orron szájon ha nem ismeri a karbantartás mikéntjét a szerelő. Meg tud kopni a tengely. Ezek már jobbak a 163Le-s szériában.
Mindre jellemző a vezérlése cseréjekor a 150k huf feletti összeg. Ha automatával veszed akkor 5 fokozatú tiptronic lesz ami alapban jó de ha nem törődtek vele akkor kérni fogja a tárcanyitást.
A légtömegmérője hullós fajta, a turbóját illik takarítani ha sokat városozol vele.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Phobion #153888 üzenetére
Ha A6 kéne:
C4 2.5 TDI (sor 5)
C5 1.9 TDI
C6 3.0 TDI (itt azért már lehetnek nagyobb költségek motort tekintve, de jóval ritkábban, mint a 2.5 V6 esetén)C5 2.5 V6-tal akkor lesz a te autód, ha vagy megfizeted egy felújított darab árát a használt piacon, vagy hajlandó leszel tartalékolni, és sokáig nem adod el, hogy a költségek valamelyest el legyenek osztva minél több km-re
Legdurvább kiadás az alap dolgokon felül lehet: adagoló, turbó, vezérműtengelyek, automata váltó.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #153870 üzenetére
Hívtam kasznist, befejezte a munkáját, a gép már a festőnél van.
Lemostam a héten a migráncs homokot a kocsiról, és látom, hogy a csomagtartó ajtón vannak ilyen apróbb lyukak(kavics miatt), ahol le volt pattogva a festék, volt ahol már rozsda befedte. Felírtuk, festő kezd azokkal is valamit. -
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #153895 üzenetére
Fényező. Festő a falat festi.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen