-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #202650 üzenetére
Nem is gondoltam komolyan, sajnos a Corolla Hibrid nagyon drága lett. ismerösöm még 8,5-ért vett egy 2 éveset de max felszereltséggel. Minden kérhető extra benne van. Na azt már elfogadnám
#202654 SzlobiG : Én azt mondom mindig, hogy azt vedd amit a szíved diktál (persze ha van rá való és a fenntartásra is) és a legszívesebben nézel rá vissza a parkolóba.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
1stVikman
senior tag
Mágus és mindenki!
Voltam szakszervizben, klíma töltet kicserélve.
Megmérettem a lengéscsillapítókat, átnézettem a komplett futóművet, szilenteket.
Elmondásuk szerint minden rendben, semmi sem lóg / szakadt, csillapítás jó.
Egy képem van csak sajnos az eredményről, mert lefagyott a gép állítólag:
[kép]
Ettől függetlenül kértem ajánlatot első lengőkar szilentjei és a talpas gömbfej ( gömbcsukló) cseréjére illetve a futómű bölcsőben lévő nagy motortartó / billenésgátló szilentre, de még nem küldték.
Ugye remegés a baj, mit cseréljek hátha jó lesz alapon?
Eddig mind a négy féltengely csukló (SKF), mindkét első kerékcsapágy (SKF) és komplett első fék (Ate) volt cserélve. Az autó viszont továbbra is remeg.
Golf mk7 2014 2.0 cr tdi[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #202655 üzenetére
Ami jó az jó és a corolla hibrid az...mondjuk a beltér köszönő viszonyba sincs pl egy passathoz képest.
A mondi azzal a barna színnel nagyon szép autó, arra jó vissza nézni úgy mint a mostanira is, de szerintem a passattal is ez lenne.
#202656K Norbi A 3F szabály már smafu?
#202658rbalint88 Az amúgy az A4 ami talán a legjobb lenne, de 8 milla alatt nincs a piacon olyan amit meg is néznék sajnos. Apropó Passat felé hajlok amúgy, de azért a Mondin alkudtam még egy picit 6.4 a vége, csak arra kell téli szett, elég sok karc/sérülés/kavics van rajta.
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #202661 üzenetére
Az ilyen hibákra nagyon nehéz rájönni.
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #202662 üzenetére
Szerintem jovore kicsit megnyugszik a hasznaltpiac, talan kiegyezunk Brusszellel es kicsit magara talal a forint is, viszont varhatoan recesszio lesz, ami ezt a kategoriat szokta a legjobban lenyomni. Vagy aprilisig kellett volna autot venni vagy mar erdemes kivarni, szvsz
Ha az A4 jott be legjobban, akkor vagy
- ha azonnal kell az auto, legyel ur es tard szelesre a bukszat
- varj meg, gyujts penzt es vard az arak eseset
Elvileg nincs baj a mostani autoddal, nem vagy lepeskenyszerben, meg ha megis beutne a szar, akkor nem kell eladni az autot rogton, hanem van tartalekod. -
1stVikman
senior tag
válasz molnarpeter #202661 üzenetére
Igen az is volt, Lemförder - t kapott.
-
macilaci78
nagyúr
Ezt nem értem... Bennem még az van, hogy anno a Lada Samarával is sikerült úgy kanyarodni, hogy aki a hátsó ülésen nem volt bekötve, az át is csúszott a másik oldalra. Értem én, hogy lehet ettől is lendületesebben, de erre tényleg van olyan utazóközönség, aki ezt napi szinten elvárja?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #202666 üzenetére
Kikanyarodasrol volt/van szo. Pl allsz a mellekutcaba es kikanyarodnal a Vaci utra vagy a Hungariara suru forgalomban. Na ott az asr elveszi az erot vagy ha kikapcsolod akkor csak egyhelyben kapar. Lenduletbol mar jo vagy vele de allobol... nem tudja letenni az utra az erejet hiaba a jo gumi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #202669 üzenetére
Igen es pont ezert baj, hogy nem lehet vele lenduletesen kikanyarodni allobol.
De hoban is akadtam mar el vele, D-ben, 1-esben progott a kerek es R-ben is, igy se elore se hatra. DSG meg manualis modban nem enged 2-esbol indulni. Vegul sikerult kihintaztatni de kozdottem mint malac a jegen...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
Közben elkészült a Passat. 250k volt a teljes büdzsé, de ezt árnyalja sok dolog:
58k - felújított Hell fényszórók állítómotorral (újrafoncsorozva, tömítve, polírozva)
21,5k - 5+1 l motorolaj
19k - szűrők (üzemanyag, olaj, pollen, levegő)
35k - bontott PD elem, 1 db
A többi munkadíj.A bontott PD-elem jobb értékeket produkált, de kb 980 rpm-ig megmaradt az egyenetlen járás. ECU szoft módosítása több verzióban is megvolt. Végül a megoldást a főtengely jeladó cseréje hozta meg. Sima az alapjárat hidegen, melegen, menés közben sem volt torpanás, remegés, rángatás, bár csak kb 50 km-t mentem vele.
Keddre benne lesz kb 700 km.Még a lámpákat kell beállítanom, mert így kissé kancsal. A két oldal magassága erősen eltér egymástól: vagy a bal oldali alacsony, vagy a jobb magas.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
mmdms
addikt
Sziasztok!
Kis segitsegre lenne szuksegem. Noveremnek van egy vw fabiaja, 1.0 44 kw CHY motorkod, 2020-as evjarattal, az istener se talalom az eloirt olajat hozza. Melyik szabvany kell ehhez a motorhoz? 502 00? 5w 30? Mi a gyari olaj?[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
imyourfriend
őstag
válasz macilaci78 #202666 üzenetére
Úgy bizony, napi szinten elvárnám hogy reggel egy Lada Samara álljon meg a ház előtt és vigyen el munkába, majd munka végeztével hozzon haza is, de a sofőr vezessen sportosan gyorsan mert szeretnék dulongelni útközben.. csakúgy mint a régi szép időkben Az a szekér maga volt a csoda minden jó és rossz tulajdonságával abban az időben!
-
veterán
válasz macilaci78 #202672 üzenetére
Jó hír!
-
Qru
MODERÁTOR
-
imyourfriend
őstag
simonjoe:
miként működik ha pl. egy izzót kicserélek led-re, valahogy le tudom kérni hogy az adott áramkörnek milyen a feszültsége, áramerőssége? Kevesebbet fogyaszt a led áramból pedig ugyanannyit kap, az nem tudom mennyire befolyásolná amit írtam, hogy visszavenni vcds-ben a fényerejét így kevesebb áramot kap, persze egy fényszóróban több izzó csere esetén már a rendszer csivitelni fog.
-
simonjoe
őstag
válasz imyourfriend #202678 üzenetére
Nem kell lekérned, hisz az izzóból már látod, pontosabban vissza tudod számolni.
A CANbus az autó ezen részét hiba szempontból a teljesítmény alapján számolja. Helyzetünkben nem beszélhetünk arról, h egy fogyasztó mennyi áramot kap, sokkal inkább arról, h mekkora a teljesítménye és ehhez mekkora áramra van szüksége. Ezt az "elfogyasztott" áramot figyeli. Ezért van az, h egy 21W-os izzót cserélünk egy LED-re aminek teljesítménye 3W, azon nem folyik már akkora áram, ez hibának számít és küldi is azt. Azt nem tudom, h tudod-e VCDS-el korlátozni ennek a hibának a küszöbértékét.[ Szerkesztve ]
Joe
-
SzlobiG
félisten
Kérdeztétek, hogy mi az első számú amibe a leginkább átülnék, hát ebbe az A4-be simán, csak ne lenne benne ennyi méter.
A méter számomra azért gond, mert ha egyszer én adom el addigra mondjuk lesz benne 300k km eladhatatlan lesz.
Pedig ebbe minden benne van ami kell és nagyon tetszik is.
-
imyourfriend
őstag
válasz simonjoe #202680 üzenetére
Meglehet az hogy Aslent mint gyártó olyan LED-et küld ami CANbus-al van ellátva, ezáltal az autó nem mondja a magáét. Kíváncsiságból megkerestem Leuchte18 az egyik channel, ez van beüzemelve balra indexeléshez. Egyelőre a hátsó indexxel foglalkoztam majd azt akarom kicserélni ugye, annak tudom állítani a fényerő értékét ezzel már egy lépéssel előrébb vagyok, legalább a LED fényét tudom korlátozni, következő kérdés amit nem néztem meg állítódik-e ezzel a fényerővel a tükör és az első index is, vagy annak külön van.
Majd elfeledtem minden világításnak lehet mindenféle funkciót adni, a 18-as channelnek 12-es Blinkleuchten van beállítva, de van hozzá 38-as LED blinkleuchten beállítás is.. ennek azért utánaolvasok elképzelhetőnek tartom be lehet állítani LED-nek és akkor úgy érzékeli.
SzlobiG:
Oktávban 225 méter + pici van, napi használós így kerül bele de erre kellett.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz SzlobiG #202681 üzenetére
Azt nem értem, hogy a C Mercire azt írtad, hogy túl kicsi, de az A4 mégis megfelelne. A Mondeo-hoz képest belül mindkettő kb. 2 kategóriával kisebbnek tűnik. Ráadásul az A4 szinte mm-re megegyezik méreteiben a C Mercivel, sőt az S205 tengelytávja 20mm-rel nagyobb is. Az A4 azért tud talán több helyet adni belül, mert az Audi sosem ment annyira a luxus érzésre, mint a Merci vagy a BMW, tehát nem nyújtják meg annyira a motorházat, nem foglalkoznak a premium gap minél hosszabbra alakításával. Pontos méreteket nem tudok, de az S205-ön ránézésre minimum 10cm-rel hosszabb a gap, mint a B9-en, és ez a beltérben erősen érződik/het.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
SzlobiG
félisten
válasz vzsryl #202686 üzenetére
Igen, mert ültem már mindkettőben és valahogy a mercit kisebbnek éreztem főleg a csomi tartó tűnt kisebbnek az A4-hez képest, mert abba hogy is mondjam öblösebb kialalkítású. A másik, hogy az A4 beltere egy sokkal modernebb fiatalosabb beltér mint a c osztályban. Szóval ha rangsorolni kéne a belteret a merci lenne az utolsó számomra, én a modern stílust kedvelem, nem ezt a zongora lakkot.
-
Dot
őstag
Ma kivettem valamit a kocsimból ami a mélygarázs alsó szintjén van. (ritkán emelem fel/nézek rá a kocsira)
Hát, meglepődtem milyen kocsi áll mellette
[link]
Asszem ezzel megduplázódott a garázsban (18 férőhelyes) lévő ingóságok értékeélj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
vzsryl
nagyúr
válasz SzlobiG #202687 üzenetére
Akkor tényleg az A4 a neked való. Az Audi a modern, technikailag csúcs kategóriás, erős élekkel dolgozó márka. A Merci az igazi "öreguras" luxus, ami kényelemben is az élen jár. A BMW pedig a sportos. Persze mindegyikre igaz ezek közül szinte minden állítás, de összességében nagyjából így lehet őket körbeírni.
Láttam, hogy Passat-on is gondolkodtál. Szerintem ha elég az A4 mérete, akkor inkább annál maradj. A Passat mellett igazán talán csak a vélhetően olcsóbb fenntartási költségek szólhatnak, de ez sem igaz, mert kb ugyanaz a technika, és egy modern VW karbantartása is elképesztően magas költségekkel járhat, értsd akár hétjegyű összegek is röpkedhetnek.Btw. A6 C7 nem játszik? Az már jóval nagyobb belül is, és a tekintélye is nagyobb. Kicsit tepsisebb kialakítású, nagyautósabb.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
SzlobiG
félisten
válasz vzsryl #202689 üzenetére
Tökéletesen megfogalmaztad én a modern stílust kedvelem ezért a bmw is jó lenne, de a három típus közül az a legkisebb na meg nehezen tudok azonosulni a márkával, nem beszélve a 2 literes dízel motor karbantartásával.
Az A6-osból már az újabb tetszene, de az meg bőven 8 milla+ és a 2015-os generációtól nekem jobban bejön a fentebb linkelt A4 még ha kisebb kategória akkor is.
-
1stVikman
senior tag
válasz N.otorious #202671 üzenetére
Mind a négy csukló cserélve.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs