-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
én eddig inkább élveztem az utakon a pörgős turbós benzines szép hangját és erejét, pont egy isuzu dízel astra H-t cseréltem le erre 3 éve, annyira meggyűlöltem a dízelhangot és karakterisztikát. eddig tartott a jólét... azért vicces dolog ha egy dízeles írja le azt hogy fillérbaxás na jó, én is beállok akkor a sorba, inkább költöm szórakozásra és nyaralásra azt a havi pár tizest...
(#35501) MunezXBK
marketing? amerikában ahol lexarták eddig a dízelt mert jólét volt, ott szted miért nincsenek dízel futamok? mert ott nem dübörög a reklámgépezet...
(#35498) ESP
TT-ben? mert vannak olyanok akik egy tizen-milliós sport/játékautót megvesznek, de fillérbaxnak aki meg nem, az vette 1.8-2.0T-vel vagy még nagyobb benzinessel
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
ESP
senior tag
válasz MunezXBK #35501 üzenetére
Vagy esetleg itt?
Igazándiból felesleges ezen pörögnünk, nekem is öreg szívóbenzinem van még, de dízel lesz a következő.
(#35502) Peter789
azért vicces dolog ha egy dízeles írja le azt hogy fillérbaxás
Ezen megakadt a szemem. Szerinted ha a kollága fillérbaszó lenne, akkor vett volna egy V6 dízelt ami 10 felett eszik
Mellesleg írod ezt Te, aki az 1.8T-t gázosította el
Amerika az más világ. Él kint rokon épp valami üzemanyag temető V8 fordal terepjáróval jár. Ott ez a megszokott. Kint pl Golf4-t se nagyon lehetett kapni 1.4/1.6 motorokkal csak 2.3 meg 2.8 motorral.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Peter789
senior tag
válasz MunezXBK #35503 üzenetére
matek... relatív drágább, hiszen a benzinmotor többet iszik hasonló teljesítmény mellett. gázból mégtöbbet, de az meg olcsóbb. ebbe sajnos most belekevertek honatyáink és sokat rontottak az arányokon, és még egy ugyanilyen keverés várható nemsokára, azzal együt + az autó várható ráköltéseivel a csere mellett döntöttem...
(#35504) ESP
a füstokádó nem ér, hiszen a turbós benzinest is fel lehetne akkor tunyingolni... én a normális közlekedő autókról beszélek, ahol füstpamacs se látszik, nemhogy ikarusz-alázó füstfelhő
én tudatosan gázosításra vettem ezt az autót. volt egy dízelem amit rühelltem. számot vetettem, lecseréltem erre, mentem vele úgy 5e km-t hogy kiderüljön ha valami fatális hibával vettem, majd belerakattam a gázt.
csak válaszoltam a fillérbaxás felvetésre. igen, valahol ez is az, meg a dízel is. de mivel eddig azonos költséggel járhattam az autógázzal, így én ezt választottam...
(#35499) bitpork
was? persze, ahol a superb-re 200e+ egy fékgarnitúra... a márkalehúzdában. most már nemtom fejből hány liter kell bele, de múltkor keresgéltem és úgy 20-25e az anyagár / 60e km-re, plussz a munkadíj ha normális helyen szerzed be az olajat. de a kéziváltósban is illik 80-100e-nél cserélni, ami kb 10e normális minőségben. valamivel drágább, de ad is érte cserébe...
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
válasz Peter789 #35506 üzenetére
Hát akkor téged nagyon átvertek. A főnököm a4 kabrióját is én hordom szervizelni már pár éve. Az olaj frissítés amiről Te beszélsz, az valóban 4-5 liter olaj cseréje + szűrő. Literenként a gyártó olaja 8,5k. Ha viszont rendesen lecserélik, akkor a multitronic váltót le kell szedni, mert 2 szűrő van benne és az egyik a közepén van amihez szét kell szerdni teljesen. Akkor meg ha jól emlékszem 7,5 liter kell bele.
Nekem az allroadba kell 6 liter (tipronic), + szűrő. És mivel nincs rajta nívó, csak emelőn lehet először hideg állapotban, majd járatva üzemmelegen a töltőcsavar szintján kilötyögésig töltve, miközben vki vagcommal méri a hőmérsékletet. Ez 2 ember munkája. Nekem 80k alatt soha nem volt meg, pedig jó sokáig kerestem a lehetőséget. Persze az olaj frissítés , amikor csak leengedik ami jön és felöntik olcsóbb, de csak amíg meg nem hal a váltó a teljes csere és takarítás hiányában.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ESP
senior tag
válasz Peter789 #35506 üzenetére
Nincs abba sok tyuning.
Alapból is 150 le. Most olyan 220. Nagy turbó, nagy IC, nagy pd elemek. Ennyi, nem olyan sok az
Szomszéd srác vett új golfot 4éve. Évi 10e km-t megy kb. Alig autózik. Kérdeztem is tőle, hogy minek vett dízelt? Az volt a válasza hogy jobban tetszik a motor karakterisztikája neki. Vehetett volna 1.6 benzint is ugyanennyi lóval jóval olcsóbban de mégsem vett. Fogyasztásba tojik bele. Szerviz miatt meg nem fáj a feje hisz 300e km előtt ezeknek nincs baja. Cserébe ha előznie kell nem kell 90nél visszatolni 2be hogy történjen is valami.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
VR6-Fan
veterán
hát 1,9 nem megy ekkora tartományba úgy mint egy villany motor, ha meg nagyobb turbo van főleg nem. meg ha nem racing motorod tartósan ne is forgasd 5k fölé...
hallgatok nap mint nap jó párat, tény hogy élhetőbb egy 1,4 pd-hez képst, de csodás pff, te még nem hallottál rendes motort akkor.
ha meg teljesítmény kell turbo benzin, vagy turbo etanol kérdés nincs..
nem kell válaszólnod de az okoskodásodból szerintem pár embert már kezd zavarni...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zoo8800
veterán
Ehhehe.
N+1 benzin-dízel hitvita.
Hajrá srácokrip and tear, until it is done
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #35512 üzenetére
Én bele sem folyok. Szélmalomharc. Az álláspontom ismert, a szájkaratét meg meghagyom másnak. Bekészítettem a gép elé a maradék karácsonyi mézeskalácsot és élvezem a műsort.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
sagit
addikt
Valami faja műanyagápolót nem tudtok? ( külső elemekre, lökösökre)
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
-
VR6-Fan
veterán
nem szokásom... de érdekes 1 hónapja még semmit se tudtál kb hogy mi fán terem az autón, most meg már nagy turbo nagy ic, nagy pd elem, azon kívül hogy írod amit máshol olvastál, tudod hogy ezek mik, mire vannak hogy műkődnek mennyibe kerülnek?
amit ott leírtál árba annyiból egy 20VT-t felhuzok ~280le-re (és még pénzem is marad tankolni...) meg olyan 400nm-re és nem kérdés melyiknek lesz jobb karakterisztikája melyik fog jobban menni.
de dizel benzin vita felesleges...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
ESP
senior tag
válasz VR6-Fan #35516 üzenetére
2hónapja bújom a netet, mivel egy normális dízel autót szeretnék kifogni malacka helyett.
Fentebb linkelt golf is egy tuningműhely autója. És ahogy kérdezek körbe egy több autóról tudok meg ismerősi körben is ezt-azt, próbáltam ki őket.Ezt a pénzem is marad tankolni dolgot szeretem a legjobban
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Morris
veterán
-
VR6-Fan
veterán
oké itt vannak azért olyan komák akik akár több 10éve csinálják ezt napi szinten, ne akard megváltani a világít netes infok alapján, meg haverok beszámolói alapján, csak ez a gond néha leírsz olyan féligazságokat hogy hihetetlen.
nézd BAM-os mocin lerugód a kiput üresebbre, veszel egy nagy MAF-ot 20 ezeré 100 körül íratsz egy programot, kb 200e össz költség, és ott a 280le-d.
egy értelmes turbo akármire 200e-től indul, pd elemek váltózó akkár 100e/db is lehet, soroljam.meg egy ilyen ~300le körüli r4-es dizel szerinted mit kajál ha rúgják is neki?
a dizel tuning a szegények sportja ez tény, bocs Andris, de szerintem Te is tudod hogy nyugatabbra nem a tuning dizel a tömeg cucc
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #35519 üzenetére
a dizel tuning a szegények sportja ez tény Most írtad, h minden tuning olcsóbb az 1.8 T-re.
Más kérdés, h diesel nem versenyzésre való, ez az én véleményem.
Aki fillérbaszónak nézi a dieselest, az nézzen meg egy fenntartási költséget is. Ne turkáljunk egymás zsebében, mindenki azt vezet, amit akar.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #35521 üzenetére
F@sztnem kb 4000rpm-nél elkezdene tölteni
Amúgy én is várom a műsort, már unalmas volt, hogy mindenki szereti egymást.
Lassan már úgysem fogok sokat látni (egy kis gabona párlat+malátaszörp.)[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
m3tr0
senior tag
válasz FoBCRaistlin #35528 üzenetére
Én is azon agyalok,hogy neki állok inni a fas*om ki van nem találok normális felnit.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha az emberek nem akarnák a körtét az almával összehasonlítani, akkor, minden jó lenne.
m3tr0 Ha megszervezed, elisszuk az árát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35534 üzenetére
Happy Birthday.
Én meg ámulok itt, h milyen emberek vannak, olyanik szidják a dieselt, akik lpg-vel járnak VR6-on nem lepődök meg, ő hozza a formáját, ő ilyen.
Visszatérve a körtére, meg az almára:
Ha kiállnék, egy versenyre egy mezei GTI kettes gofal, akkor súlyos vereséget szenvednék, de ha úgy versenyeznénk, ahogyan a diesel autót tervezték, h hátra a csomiba beteszek egy kettesgolfot, meg az övének a tetejére is egyet és le kell menni 1000 km-t akkor már össze lehet hasonlítani a 2 autót, beszélhetünk versenyről.
Nem akarom védeni a dieselt, szar, ráz, morog, kerreg és még drága is, mégis van jövője.
Aki nem tud követni, igyon meg egy fél liter páleszt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35537 üzenetére
Milyen igaz, vennék is, de nincs kombi(diesel).
[ Szerkesztve ]
-
-
#00809728
törölt tag
Látom ide is bejutott mint anno a milyen autót vegyek topikban a diesel vs benzines v gázos probléma.
Oda sem járok azóta...Diesel annak éri meg aki sokat megy és hozzá jut "okosba" Aztán hozzá kell nyulni vagy nem az más kérdés.Tuningolni ragyásig aztán eregeti a fűstfelhőt azt sem értem...
Mondjuk nincsen tuningolva sok busz ill. kamion sem és azok is eregetik rendesen.Igazából azokat szedném le az utakról.Ha eladnám az auótmat lehet 14t beleugranék..
[ Szerkesztve ]
-
Peter789
senior tag
válasz Mágus2 #35535 üzenetére
szidom és átváltok rá... ennyi, nem szeretem de ez van
(#35507) bitpork
huhh, szép számok, biztos vagy benne hogy nem lehúznak? tudom hogy vag márkaszervízben pl a mezei 5w40 castrol-ért ~9e/litert kérnek - a teszkóban is ~4e, normális forrásból meg ~3. fenti árszínvonalon persze hogy 80 meg 150e a másik is... neten nézelődve csupa 100$-170 font közötti számokat találok a hivatalos márkaszervizes/maszekos multitronic olajcserére. itt nyilván nem szedik darabokra, de valszeg nem is kell, a belső szűrő a fatális hibákból adódó leszakadó szemetek ellen lehet, az olaj minőségéért tuti a külső felel amit lehet cserélni simán. az alapos cserére pedig ott van a VAS 5162 néven emlegetett szett. de majd nézelődök kicsit az etka-ban, meg lehet megkérdezek 1-2 márkaszervízt is, hogy ők mit mennyiért csinálnának rajta... ráérek, nem rohanok, úgysem találtam még megvételre érdemes példányt
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Gebriel
veterán
Sziasztok!
Az Audik aut.váltója mennyire megbízhatóak?
97'-04' A6-ban tudomásom szerint elég gyenge volt, meddig használták ezt a típusú váltott és melyik szériáknál még?
Köszi előre is. -
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #35527 üzenetére
nem ertem miert kell ebbol azt lehozni h a dizel a szegeny prolik autoja, ezt szerintem sehol sem irtam, de ha igen akkor kerlek mutasd meg.
A dizel, szerintem, arra valo, h aki evens szinten sokat megy az tudjon fogni a fogyasztason, illetve amit te is irtal ha a csaladdal le akar cuccolni az adriara akkor ne kelljen a koltoztetoket hivni.
Erre tenyleg tokeletes, masodik kocsinak en is azt fogok nezni raadasul valoszinuleg szivot is (kerdes h meddig marad az...), es nem kettes golfot, nem tudom h ez megint honnan jott elo szoval se emlitettem.Sport auto mainapig a benzin... Elmerogyantaknal a szivo benzin.... Ez teny, ez amestersegesen generalt dizel imadat szinte csak magyar betegseg, kornyezo orszagokba se jott ki ennyire...
Magyar venne dizel ferrarit a nyakamat ra...."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Peter789
senior tag
válasz VR6-Fan #35545 üzenetére
totalcaron volt pár éve egy rövid írás, hogy valaki épített egy lambo replikát 2.5 TDI motorral sajnos nem találom se a cikket, se youtubon nyomát...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
33as
senior tag
válasz VR6-Fan #35545 üzenetére
"amestersegesen generalt dizel imadat szinte csak magyar betegseg, kornyezo orszagokba se jott ki ennyire..."
Na azért az osztrákokat sem kell félteni dieselmotorizáció terén!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs