-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35752 üzenetére
A kiválasztott betétednek elég nagy a hőtermelése, kopni és csavarodni is fog a brembo, de majd meglátod. Az a baj, h ha megmelegíted a betétet és visszahűl, akkor mehetsz tovább, de ha a tárcsát melegíted meg és elgörbül, mint a kifli, akkor következő fékezésnél kiveszi a kezedből a kormányt.
-
MunezXBK
nagyúr
Vatta új díszrács és ledes index behackelve.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez már megint eladó. Szépséges.
Van egy kis képzavar a beltérben meg a külcsíny sem 100%. Egy octi, egy ET, egy Leon keverék.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #35752 üzenetére
Nem lenne egyszerűbb megvenni a tárcsát és a hozzá való betétet?
Amikor a Brembot vetted akkor is ezt kérdeztem, hogy miért nem szettet veszel?
Azok a hülye gyári mérnökök nem véletlen tesztelnek annyit.Trabantba se tesznek V12-es motort mert széttépné a kasznit.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #35757 üzenetére
akkor hallgasd 2 hónapig tovább a cincegést, igaza van Rob-nak racsing betétek eszik a tárcsát, jó esetbe, rossz esetbe vetemedik, még rosszabb esettbe törik.
Zimmermann sportot én ajánlani tudom, igaz én utcai betétekkel használom, de amit nálam kapott...
emlékeim szerint valamelyik ismerősőm használta sport/verseny betétekkel, nem panaszkodott, max annyit hogy hidegen néha meg szólalatt."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #35761 üzenetére
nem hajtottam még, ill azt hiszem a környékemen senkinek nincs, lehet hogy bírni fogja, de hűtés szempontjából a furkáltak jobbak, bár azok állítólag hajszál repednek...
azt tudom mondani hogy ki kell próbálni, ha nem lesz jó össze koptatás után még mindig cserélhetsz tárcsát.
Fékmestérenél stb keresgélni, hát ha használ valaki olyan kombot amit te szeretnél.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35761 üzenetére
Ha nincs zseton kísérletezni, tedd fel a fabia 1 RS gyári fékbetéteit(audi, vw logós). Garantáltan nem lesz vele gond.Kicsit niga lesz az első kerék, moshatod minden héten, de nem melegszik el, a tárcsád is maradhat hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35767 üzenetére
Rendes TDI elől-hátul kormos. A tiéd rendes? A ferodo koszolja a felnit rendesen(textar-al nincs tapasztalat), a gyári erre még rátesz egy lapáttal, mert puhább az anyaga, de nem főzi a tárcsát, és nem kenődik el. Valamit valamiért.
Az EBC sem lesz kompromisszum mentes.
[ Szerkesztve ]
-
dJ Peer
aktív tag
Ma mentem 120 km-t a Bogárral. Eszméletlen jó menni vele. Semmi elektronika, semmi rásegítés. <3
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #35745 üzenetére
Hy!
Volt anno egy gyerek a "milyen autót vegyek " totyikba is annak is csak azt válaszoltam nem kell leragadni egy-egy mondatnál.Volt ilyen fogyim Szfvár-Veszprém-Szfvár vonalon ahol nagypapis tempoval kevesett evett.
Nem írtam és sosem állítottam olyant ,hogy nem megyek 80-90km/h felett.
Ha sztrádán megyek akkor a 140-150km/h az átlag ahol a kresztábla nem korlátozza.Lehet jaszkarizni a városban felőllem mehet az ökör 100km/h de ha meg büntetik akkor ne sírjon a forumokon.Fizesen mint a katonatiszt.Anno nekem ez az autó tetszett ha 140le lett volna de fr felszereltséggel akkor most olyanom lenne.Sajnos nem volt így maradt a 170LE versio.
Falunkban van egy 2007-es ford fiesta RS 2.0benya azt sajnos én sem tudtam megfogni.De ez csak 1-2 alkalom és akkor tuti nem 5liitert evett az autóm.
-
TaaT
veterán
-
natë
nagyúr
Mit hallottatok a Seat gyárak bezárásáról? Autóiparban dolgozom és ehhez hasonló híreket csiripelnek a digitális madarak...
-
ESP
senior tag
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
rob210
nagyúr
Hát ez kurv@ ronda.
Az a morcosításnak csúfolt foscsík amúgy sem tetszik, de egy ilyen zsebrakétán
Egyébként ennek a kocsinak ez a szín alapból sem áll jól.
Van olyan kocsi amin mutatós a sárga de az nem ez a kocsiTechnikailag meg szerintem olyan mint Luigi megy mint az állat a kis kasznival.
Renault power
-
ESP
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
Lássuk csak: a bal elején minden karosszéria elem más színű, beleértve a bal hátsó ajtót is. A motorháztető kissé hormonzavaros, elől télen a cserélendő alkatrészek közé rögtön feliratkozik az IC. Fogszabályzó sem ártana az arcának, km-ismeretlen szerintem a tulajnak is, belső kép hiányzik.
[ Szerkesztve ]
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #35579 üzenetére
A hibakódomat csak ezzel a gyári programmal lehet kiolvasni ? Egy szerelő haverom vett valamilyen hibakód olvasó programot ami ha jól tudom nem gyári specifikus, hanem általános. Tehát több autó tipushoz is tudja használni.Ma ránézett a kocsimra és nem talált benne hibakódot. Most vagy megjavult a vasam, vagy csak ez a program nem látja. Azt mondta több autón törölt már ezzel a programmal hibakódot, tehát nem valami humbuk szoftver....
-
VR6-Fan
veterán
válasz RohamDroid #35786 üzenetére
köszi, de van egy Nemesis-em (hifonics nx880)
viszont ha amit árulsz 10e körül van 2 csatis hidalható jobb cucc jöhet egy link róla.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerencsére semmilyen.
Van bennnük egy zsák elektromos fojtószelep, amik ha megkergülnek, akkor a tulajnak nem kis fejfájást és kiadást tudnak okozni. A turbó nyomás(reguláció) is elektromotorral van vezérelve, nem vákummal, mint a régi jól bevált konstrukciókon. Szóval, csak óvatosan az olcsó példányokkal. -
RohamDroid
aktív tag
Skoda melody CD-s Octavia 2ből mentett fejegység nem érdekel valakit ? Kollégámé csak elvitte a bank a kocsit. Kódja nincs meg elvileg azt mondta hogy tud embert aki 5ért kiolvassa.
5ért adná a fejegységet.
Üdv.: Csaba
-
Mágus2
Közösségépítő
VIF diesel adalék bekeverve. 100km után szinte semmit nem tapasztaltam(szinte )
Nem húz jobban, nem fogyaszt kevesebbet, viszont csenesebb a motor Többen állítják, mivel sikerült több helyen meglepetést okoznom, amikor benyitottam az ajtón. Eddig a TDI mindig 'becsengetett' helyettem. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #35798 üzenetére
Még nem, ez az első próba. Elméletileg a cseh tesztekben megverte a TDA-t ezért ezzel kezdem.
Még az olajjal kellene valamit kezdnem, mert az első 5 másodpercben hidegindítás után olyan hangja van, mintha egy pléh vedérben ráznál 70 csavart, vagy egy vas polc bukfencezne a lépcsőn.Amint ezt elhasználom, TDA következik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Anime filmek és sorozatok
- Okos Otthon / Smart Home
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Battlefield 2042
- Gitáros topic
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen